Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання «Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47» від Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-017328-a
Id Tender cc9f63b9ad1f4228b7b178e4a14cf1c6
План UA-P-2025-01-27-020913-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 17:15
Остання зміна 28.02.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 126 270 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 631.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 17:11 до 04.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 17:11
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 17:11
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2025 11:52
до 13.02.2025 17:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 16:21
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.02.2025 17:29
до 28.02.2025 11:59
Період уточнень
з 27.01.2025 17:11 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 17:11 до 01.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.02.2025 11:52 до 13.02.2025 17:29
Період кваліфікації
з 04.02.2025 11:52 до 13.02.2025 17:29
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання «Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 126 270 грн.
Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Очікувана вартість
2 126 270 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10631,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.02.2025 11:11
Закінчення аукціону
04.02.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Дата постачання по
31.12.2025 17:16
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Митрофаненко Максим Едуардович"
Пропозиція:
1 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 749 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 749 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
2 043 345 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Пропозиція:
1 477 757.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.02.2025 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондар Юрій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bondar Yurij Oleksandrovich
Електронна пошта
Телефон
+380472544761
Факс
+380472360168
Замовник
ЄДРПОУ
33457208
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
Повна назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ECONOMY AND DEVELOPMENT
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Період вимог/скарг з 11.02.2025 16:21 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 11:52 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
11.02.2025 16:21
Повідомлення про рішення
04.02.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 17:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно пп.1.1.1 п.1.1 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось - 1.1.1. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Вказана довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника прибиральників службових приміщень та/або чистильників приміщень (клінерів) в кількості не менше 15 осіб. Додатково до довідки додаються: - копії документів, що підтверджують взаємовідносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників або копії цивільно-правових договорів, тощо.; - «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України №246 від 21.05.2007 р., або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду (не раніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції), а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа) З метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях, Учасник повинен надати скановані копії наступних документів: - посвідчення та протокол/витяг з протоколу проходження навчання з питань охорони праці під час робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) не менше ніж на трьох працівників учасника ; - наказ про створення служби з охорони праці на підприємстві або наявність залученого спеціаліста для виконання функцій служби охорони праці на договірних засадах (відповідний договір надається в складі тендерної пропозиції учасника) - журналу щодо інструктажу з питань охорони праці на робочому місті та журналу щодо інструктажу з питань пожежної безпеки працівників, що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Всупереч вимогам тендерної документації, ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не підтверджено наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки в складі його тендерної пропозиції не надано жодного з вищеперелічених документів на підтвердження цього критерію. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Вказана довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника прибиральників службових приміщень та/або чистильників приміщень (клінерів) в кількості не менше 15 осіб. Додатково до довідки додаються: - копії документів, що підтверджують взаємовідносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників або копії цивільно-правових договорів, тощо.; - «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України №246 від 21.05.2007 р., або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата проведення медичного огляду та дата наступного медичного огляду (не раніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції), а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа) З метою забезпечення безпеки працівників на робочих місцях, Учасник повинен надати скановані копії наступних документів: - посвідчення та протокол/витяг з протоколу проходження навчання з питань охорони праці під час робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) не менше ніж на трьох працівників учасника ; - наказ про створення служби з охорони праці на підприємстві або наявність залученого спеціаліста для виконання функцій служби охорони праці на договірних засадах (відповідний договір надається в складі тендерної пропозиції учасника) - журналу щодо інструктажу з питань охорони праці на робочому місті та журналу щодо інструктажу з питань пожежної безпеки працівників, що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. Відповідно пп.1.2.1 п.1.2 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось - 1.2.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договорів з прибирання (не менше 2-х ) в якому (их) надавались послуги з прибирання, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - копії договорів, позитивні відгуки, акти виконаних робіт, а також виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги. Позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення Учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг державним стандартам і правилам та дотримання Учасником строків надання таких послуг. У складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" надано договір № USE-24-103-Д/Г-22 від 09.11.2022 року. Згідно пп.12.3, 12.4 цього договору додатками до нього є Додаток №3 – Обсяг послуг з прибирання (на 2 арк.) та Додаток №4 – Чек-лист (зразок на 2 арк.) відповідно, проте у складі тендерної пропозиції Дадатки №3, 4 відсутні. Отже, учасником надано договір № USE-24-103-Д/Г-22 від 09.11.2022 року не в повному обсязі. Разом з тим, надано лист-відгук ДП «УКРСПЕЦЕКСПОРТ» від 10.01.2024 № USE-24-260, який не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не є позитивним в розумінні Замовника, а саме - його зміст не підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення Учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг державним стандартам і правилам та дотримання Учасником строків надання таких послуг. Крім того, надано лист-відгук ТОВ «АЛЕКС ПАРК» від 11.12.2023 р. б/н, який не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не є позитивним в розумінні Замовника, а саме - його зміст не підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення Учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг державним стандартам і правилам та дотримання Учасником строків надання таких послуг. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не надано акти виконаних робіт до жодного з договорів, а також відсутні виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги, згідно наданих аналогічних договорів. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати копії договорів, позитивні відгуки, акти виконаних робіт, а також виписки з банківського рахунку/платіжні інструкції, які підтверджують проведення повної оплати за надані учасником послуги. Позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення Учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг державним стандартам і правилам та дотримання Учасником строків надання таких послуг. 3. Відповідно пп.1.3.1 п.1.3 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось – 1.3.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази: Для документального підтвердження наявності власного обладнання Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність власних підлогомийних машин з зазначенням марки та моделі в кількості не менше трьох одиниць. Для підтвердження факту наявності підлогомийних машин Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції договори купівлі-продажу та видаткові накладні. Всупереч вимогам тендерної документації, ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки в складі його тендерної пропозиції не надано жодного з вищеперелічених документів на підтвердження цього критерію. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати довідку про наявність власних підлогомийних машин з зазначенням марки та моделі в кількості не менше трьох одиниць. Для підтвердження факту наявності підлогомийних машин Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції договори купівлі-продажу та видаткові накладні. 4. Відповідно пп.4.1.1 п.4.1 розділу 4 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось - 4.1.1. для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. Всупереч вимогам тендерної документації, ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не підтверджено повноваження відповідної особи, а саме - директора ПП «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» Панова С.В., щодо підпису документів тендерної пропозиції, оскільки в складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищеперелічених документів на підтвердження його повноважень. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту). 5. Відповідно пп.4.1.3 п.4.1 розділу 4 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось - 4.1.3. Особа, що визначена згідно вищезазначених пунктів, складає Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. Всупереч вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не надано згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю, від директора ПП «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» Панова С.В. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю, від директора ПП «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» Панова С.В. 6. Відповідно пп.4.1.4 п.4.1 розділу 4 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось – 4.1.4. Довідка про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. Всупереч вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" не надано вищевказану довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Створено
07.02.2025 16:52
Надати до
08.02.2025 16:52
Період вимог/скарг з 13.02.2025 17:29 по 19.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 16:21 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.02.2025 17:29
Довідка НАЗК
13.02.2025 17:28
Повідомлення про рішення
11.02.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 17:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання «Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47»», ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-27-017328-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно пп.1.3.1 п.1.3 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось – 1.3.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази: Для документального підтвердження наявності власного обладнання Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність власних підлогомийних машин з зазначенням марки та моделі в кількості не менше трьох одиниць. Для підтвердження факту наявності підлогомийних машин Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції договори купівлі-продажу та видаткові накладні. Всупереч вимогам тендерної документації, ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ підтвердив наявність власних підлогомийних машин з зазначенням марки та моделі в кількості двох одиниць, проте в довідці про наявність обладнання повідомляє про наявність власних підлогомийних машин Нако В45 - 3 штуки. На усунення даної невідповідностін Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу та видаткову накладну на третю одиницю підлогомийної машини Нако В45. 2. Відповідно п.5.7. розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які Учасники подає у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, вимагалась чинна декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В складі тендерної пропозиції ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра На усунення даної невідповідності надати чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Створено
12.02.2025 16:30
Надати до
13.02.2025 16:30
Договір
UA-2025-01-27-017328-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28/02
1 749 900 грн.
1 749 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.02.2025
Строк дії договору з
01.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Номенклатура
Послуги з прибирання будівель за адресою: м. Черкаси, вулиця Байди Вишневецького,36, майнового комплексу за адресою: м. Черкаси, вулиця Благовісна,170, будівлі за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307 та частини приміщень будівлі за адресою: м. Черкаси, вулиця Б.Вишневецького,47
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Повна назва
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33457208

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2955318311

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 11:59
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 126 270 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472544761
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 126 270 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472544761
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності