Показати схожі тендери

Закупівля 65320000-2 - Експлуатація електричних установок (Послуги з приєднання електроустановок) від Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-01-27-015480-a
Id Tender 0138d962bf594f3d83036d6524152ab3
План UA-P-2025-01-27-015810-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.01.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
268 716 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
65320000-2 - Експлуатація електричних установок (Послуги з приєднання електроустановок)
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Підпунктом 5 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена Замовником
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з приєднання електроустановок
Код ДК 021:2015
65320000-2 - Експлуатація електричних установок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
48120, Україна, Тернопільська область, Смт. Микулинці, вул. Набережна,3
Дата постачання по
31.12.2025 16:15
Документи закупівлі
27.01.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яріш Тетяна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380667631217
Факс
+380355151038
Замовник
ЄДРПОУ
02001050
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради
Поштовий індекс
48120
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Микулинці
Адреса
вул.Набережна, 3
Кваліфікація
Договір
UA-2025-01-27-015480-a-c1
Підписаний і діє
Номер
18362/18
268 716 грн.
223 930 грн.
З ПДВ
Підписано
22.01.2025
Строк дії договору з
22.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з приєднання електроустановок
Номенклатура
Послуги з приєднання електроустановок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02001050

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00130725

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.01.2025 16:35
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-24-000059
Дата створення проекту
24.02.2025 14:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.02.2025 16:05
Дата публікації висновку про результати
04.03.2025 10:44
Дата завершення усунення порушень
19.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.02.2025 № 18-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.02.2025 №18-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-01-27-015480-a від 27.01.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.02.2025 00:00
Документи рішення
24.02.2025 16:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Микулинецька лікарня» Микулинецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів від 27.01.2025, договір від 22.01.2025 №18362/18 про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» АТ «Тернопільобленерго», що діє на підставі ліцензії виданої постановою НКРЕКП від 20.11.2018 №1468 (далі – договір від 22.01.2025 №18362/18 ), пояснення (із долученими документами) Замовника від 26.02.2025 та від 28.02.2025 отримані через електронну систему закупівель. Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що Замовником на порушення пункту 13 Особливостей №1178 не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа погодженого (затвердженого) керівником замовника. На письмовий запит від 25.02.2025, Замовником 26.02.2025 надано обґрунтування здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів від 27.01.2025 та у поясненні зазначено: «…надсилаємо обґрунтування до закупівлі UA-2025-01-27-015480-a, яке не було завантажено в ЦБЗ з механічних причин...». Згідно пункту 4.1. договору від 22.01.2025 №18362/18 на дату укладання цього договору плата за приєднання становить 268 716,00 гривень. Плату за приєднання визначено на підставі Розрахунку вартості плати за приєднання до електричних мереж Виконавця, що є додатком до цього Договору. Однак, на порушення пункту 13 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено договір про закупівлю із додатком до нього. На письмовий запит від 27.02.2025, Замовником 28.02.2025 надано Розрахунок вартості плати за приєднання до електричних мереж та у поясненні зазначено: «…У відповідь на запит … надсилаємо Розрахунок вартості плати за приєднання. Ці електронні документи були завантажені на веб-сайті АТ «Тернопільобленерго» в особистий кабінет замовника, повідомлення про їх надходження надійшло до КНП «Микулинецька лікарня» на електронну адресу після 27.01.2025 року, тому не було завантажено в ЦБД разом із договором....».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог 13 Особливостей №1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 13 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.03.2025 00:00
Дата публікації
04.03.2025 10:44
Документи висновку
04.03.2025 10:44
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
1612de95113a40b98acdf85abd23453b
Номер протоколу
13-05-0020/2025-пр
Дата опублікування протоколу
28.03.2025 12:54 28.03.2025 12:54
Інформація про відкриття провадження
28.03.2025
13-05-0018/2025-пн
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, виявлені Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язуємось провести роз’яснювальну роботу, економічні навчання,тощо, щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 13 Особливостей №1178. Інформуємо про неможливості усунення виявлених порушень, які були вчинені технічно та механічно в минулому часі та неможливості виконання вимоги про відміну тендера (розірвання договору), оскільки сторони приступили до виконання зобов’язань визначених цим договором в частині підготовки технічної документації та в частині розрахунків.
Дата публікації
10.03.2025 16:09
Документи інформації про усунення порушення
10.03.2025 16:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «65320000-2 - Експлуатація електричних установок (Послуги з приєднання електроустановок)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-27-015480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У зв’язку із чим, прошу: - надати в електронній системі закупівель копію обґрунтування підстави для здійснення Замовником вказаної закупівлі відповідно пункту 13 Особливостей № 1178 (у форматі pdf); - пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.02.2025 09:31
Орган перевірки
01.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.02.2025 09:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит Державної аудитовської служби України західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області наказ №18-з від 24.02.2025 року, надсилаємо обгрунтування до закупівлі UA-2025-01-27-015480-a, яке не було завантажено в ЦБЗ з механічних причин.
Рішеня
26.02.2025 10:43
Замовник
Документи повідомлення
26.02.2025 10:47
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «65320000-2 - Експлуатація електричних установок (Послуги з приєднання електроустановок)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-27-015480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Згідно пункту 4.1. договору від 22.01.2025 №18362/18 про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» АТ «Тернопільобленерго», що діє на підставі ліцензії виданої постановою НКРЕКП від 20.11.2018 №1468 (далі - Договір) на дату укладання цього договору плата за приєднання становить 268 716 грн. Плату за приєднання визначено на підставі Розрахунку вартості плати за приєднання до електричних мереж Виконавця, що є додатком до цього Договору. У зв’язку із чим, прошу : - опублікувати в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаток «Розрахунок вартості плати за приєднання до електричних мереж Виконавця» до Договору; - пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із договором про закупівлю додатку до нього «Розрахунок вартості плати за приєднання до електричних мереж Виконавця» -? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.02.2025 12:27
Орган перевірки
05.03.2025 00:00
Документи повідомлення
27.02.2025 12:28
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на запит Державної аудитовської служби України західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області надсилаємо Розрахунок вартості плати за приєднання. Ці електронні документи були завантажені на веб-сайті АТ "Тернопільобленерго" в особистий кабінет замовника, повідомлення про їх надходження надійшло до КНП "Микулинецька лікарня" на електронну адресу після 27.01.2025 року, тому не було завантажено в ЦБД разом із договором.
Рішеня
28.02.2025 16:24
Замовник
Документи повідомлення
28.02.2025 16:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
268 716 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради
Контактний телефон:
+380667631217
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
268 716 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька лікарня" Микулинецької селищної ради
Контактний телефон:
+380667631217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності