Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів від Восьмий апеляційний адміністративний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-012919-a
Id Tender d0076661d902469cb0b850bf95a7f6e1
План UA-P-2025-01-27-016192-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 15:42
Остання зміна 03.03.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
630 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 15:41 до 05.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 15:41
до 02.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 15:41
до 02.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2025 13:44
до 20.02.2025 11:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 11:27
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.02.2025 11:08
до 03.03.2025 16:28
Період уточнень
з 27.01.2025 15:41 до 02.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 15:41 до 02.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.02.2025 13:44 до 20.02.2025 11:08
Період кваліфікації
з 05.02.2025 13:44 до 20.02.2025 11:08
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
630 000 грн.
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
630 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.02.2025 13:21
Закінчення аукціону
05.02.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Саксаганського, будинок 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"
Пропозиція:
354 087 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ярема Володимир Іванович
Пропозиція:
628 940 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.02.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.01.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гультяєв Євген
Електронна пошта
Телефон
380322367514
Замовник
ЄДРПОУ
42268515
Назва (англійською мовою)
Vosmii apelyaciinii administrativnii sud
Повна назва
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Повна назва (англійською мовою)
Vosmii apelyaciinii administrativnii sud
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Саксаганського, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Період вимог/скарг з 10.02.2025 11:27 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 13:44 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 11:27
Довідка НАЗК
10.02.2025 11:26
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
05.02.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:41
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.02.2025 13:44
Надати до
07.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.02.2025 10:44 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.02.2025 13:13 по 25.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та пунктом 4 розділу V тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, визначено у додатку 4 до тендерної документації. Станом на 17 лютого 2025 року переможець процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» не надало замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, визначені у додатку 4 до тендерної документації, тому через технічну неможливість електронного майданчика закупівель відхилити переможця, уповноваженою особою прийнято рішення про скасування оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т», як переможцем відкритих торгів з особливостями закупівлі № UA-2025-01-27-012919-а та інформацію про це внесено до електронної системи закупівель. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
19.02.2025 10:40
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
17.02.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:41
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.02.2025 13:13
Надати до
19.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.02.2025 11:08 по 26.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 10:44 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.02.2025 11:09
Довідка НАЗК
20.02.2025 11:08
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
19.02.2025 10:44
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-27-012919-a-b2
Підписаний і діє
Номер
26-25
628 940 грн.
628 940 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту офісного обладнання, заправки та регенерації картриджів
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Повна назва
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42268515

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Ярема Володимир Іванович
Повна назва
ФОП Ярема Володимир Іванович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3077807779

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.03.2025 16:27
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2025 00:00
Замовник:
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Контактний телефон:
380322367514
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2025 00:00
Замовник:
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Контактний телефон:
380322367514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності