Показати схожі тендери

Закупівля Ніж канцелярський від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-012766-a
Id Tender 5156b835baa14eddb39926e49b617eb5
План UA-P-2025-01-27-015018-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 15:05
Остання зміна 24.02.2025 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
466 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 331 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 15:05 до 04.02.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 15:05
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 15:05
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2025 15:53
до 17.02.2025 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 11:56
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.02.2025 15:15
до 24.02.2025 10:11
Період уточнень
з 27.01.2025 15:05 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 15:05 до 01.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.02.2025 15:53 до 17.02.2025 15:15
Період кваліфікації
з 05.02.2025 15:53 до 17.02.2025 15:15
Основні параметри
Ніж канцелярський
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
466 200 грн.
Ніж канцелярський
Назва предмета закупівлі
Ніж канцелярський
Очікувана вартість
466 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2331,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.02.2025 14:30
Закінчення аукціону
05.02.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ніж канцелярський з металевою направляючою, 18 мм
Код ДК 021:2015
30197310-2 - Канцелярські ножі
Кількість
9 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район (с. Дударків), автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: оплата Товару здійснюється впродовж 21(двадцяти одного) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
289 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-БРЕНД"
Пропозиція:
423 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
268 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Пропозиція:
241 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
267 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Братушка Ганна Валеріївна"
Пропозиція:
198 890 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕКСТЕЙДЖ МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
436 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
318 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОФІС-КИТ"
Пропозиція:
260 910 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Герасименко Андрій Анатолійович"
Пропозиція:
242 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
437 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
Пропозиція:
310 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.02.2025 14:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.01.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бречка Валерій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380505504667
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Ніж канцелярський
Період вимог/скарг з 11.02.2025 11:56 по 12.02.2025 10:46
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 15:53 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
П Р О Т О К О Л Ь Н Е Р І Ш Е Н Н Я 11.02.2025 м. Київ №2 Про визначення переможця та намір укласти договір Головний фахівець відділу тендерних процедур - уповноважена особа Бречка Валерій Миколайович, розглянув наступні питання: ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції: ФОП "Братушка Ганна Валеріївна" на закупівлю Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-27-012766-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. Уповноваженою особою розглянута тендерна пропозиція ФОП "Братушка Ганна Валеріївна". Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-3985-25 від 11.02.2025 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» Биченко А.С., відсутні підстави для відмови в участі учаснику, які передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ФОП "Братушка Ганна Валеріївна" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст.10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати ФОП "Братушка Ганна Валеріївна" переможцем процедури закупівлі Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-27-012766-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП В.М. Бречка
Документи кваліфікації
11.02.2025 11:56
Довідка НАЗК
11.02.2025 11:56
Повідомлення про рішення
05.02.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
05.02.2025 15:53
Надати до
07.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.02.2025 10:15 по 20.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 10:46 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
П Р О Т О К О Л Ь Н Е Р І Ш Е Н Н Я 14.02.2025 м. Київ №3 Про відхилення тендерної пропозиції Головний фахівець відділу тендерних процедур - уповноважена особа Бречка Валерій Миколайович, розглянув наступні питання: ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП "Братушка Ганна Валеріївна" на закупівлю Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-012766-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. 11.02.2025 було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП "Братушка Ганна Валеріївна", чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Однак, уповноваженою особою через електронну систему закупівель отримано лист від переможця, який зареєстрований за номером №11-2-25 від 11.02.2025 про відмову від підписання договору у зв’язку з неможливістю підписання договору. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 3 пункту 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП "Братушка Ганна Валеріївна". 2. Відповідно до вимог пункту 46 Особливостей Замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення в електронній системі закупівель, така інформація автоматично надсилається через електронну систему закупівель учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця (протокольне рішення). ВИРІШЕННЯ: 1. З підстав викладених у цьому рішенні, відхилити тендерну пропозицію ФОП "Братушка Ганна Валеріївна" по предмету закупівлі: Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-27-012766-a, керуючись підпунктом 3 пункту 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, через відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП В.М. Бречка
Документи кваліфікації
14.02.2025 10:15
Повідомлення про рішення
12.02.2025 10:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 15:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
12.02.2025 10:46
Надати до
14.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.02.2025 15:15 по 23.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 10:15 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
П Р О Т О К О Л Ь Н Е Р І Ш Е Н Н Я 17.02.2025 м. Київ №4 Про визначення переможця та намір укласти договір Головний фахівець відділу тендерних процедур - уповноважена особа Бречка Валерій Миколайович, розглянув наступні питання: ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» на закупівлю Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-27-012766-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. Уповноваженою особою розглянута тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ». Розглянута пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-4153-25 від 12.02.2025 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» Биченко А.С., відсутні підстави для відмови в участі учаснику, які передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст.10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» переможцем процедури закупівлі Ніж канцелярський, ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-27-012766-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП В.М. Бречка
Документи кваліфікації
17.02.2025 15:15
Довідка НАЗК
17.02.2025 15:15
Повідомлення про рішення
14.02.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-27-012766-a-b2
Підписаний і діє
Номер
240225-02Е
241 920 грн.
201 600 грн.
З ПДВ
Підписано
24.02.2025
Строк дії договору з
24.02.2025
по
31.05.2025
Номенклатура
9 000 (штуки)
Ніж канцелярський з металевою направляючою, 18 мм
Номенклатура
Ніж канцелярський з металевою направляючою, 18 мм
Кількість
9 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23702466

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.02.2025 10:11
-
24.02.2025 10:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
466 200 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380505504667
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
466 200 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380505504667
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності