Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, у тому числі миття кузову автобуса від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-010150-a
Id Tender d4d970a63079452db51852207eb0900e
План UA-P-2025-01-27-006462-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 13:59
Остання зміна 25.02.2025 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 750 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 505 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 13:58 до 04.02.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 13:58
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 13:58
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2025 14:29
до 10.02.2025 20:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 20:53
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2025 20:53
до 25.02.2025 12:04
Період уточнень
з 27.01.2025 13:58 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 13:58 до 01.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.02.2025 14:29 до 10.02.2025 20:53
Період кваліфікації
з 05.02.2025 14:29 до 10.02.2025 20:53
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, у тому числі миття кузову автобуса
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 750 500 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, у тому числі миття кузову автобуса
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, у тому числі миття кузову автобуса
Очікувана вартість
5 750 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57505,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.02.2025 14:06
Закінчення аукціону
05.02.2025 14:29
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 000 (Людино-година)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, крім миття кузову автобуса
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, крім миття кузову автобуса
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
5 000
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 360 (послуга)
Миття кузову автобуса
Опис предмета закупівлі
Миття кузову автобуса
Код ДК 021:2015
50113000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів
Кількість
360
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг при наявності належним чином оформленого рахунку на оплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЗАСЯДІВКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Пропозиція:
5 571 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС"
Пропозиція:
4 887 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.02.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.01.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мерзляков Костянтин Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380507680483
Замовник
ЄДРПОУ
42631262
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ АДМІРАЛЬСЬКА, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, у тому числі миття кузову автобуса
Період вимог/скарг з 10.02.2025 20:53 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 14:29 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
На відкриті торги з особливостями за предметом «50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (оголошення № UA-2025-01-27-010150-a) була подано дві тендерні пропозиції від Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36098716) та Фізичної особи-підприємця Засядівки Андрія Олексійовича (РНОКПП 1819801934). За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36098716) на суму 4 887 500,00 грн. (чотири мільйона вісімсот вісімдесят сім тисяч п'ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36098716) виявлено невідповідності в документах учасника щодо підтвердження виконання вимог тендерної документації за кваліфікаційними критеріями щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником 06 лютого 2025 розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36098716) усунуто невідповідності, а отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника за результатами розгляду тендерних пропозицій відсутні. З огляду на вищезазначене, визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 36098716) переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом «50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» та прийняти рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
10.02.2025 20:53
Довідка НАЗК
10.02.2025 20:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.02.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 13:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпунктів 5.1.1 та 5.1.4 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується - для всіх учасників: довідкою довільної форми, що містить перелік, адреси розташування СТО, яку (які) Учасник планує використовувати для надання послуг, та містить інформацію про наявність підстав, на яких учасник користується СТО (право власності, користування тощо, дійсні на момент подання ТП). Також довідка повинна містити інформацію про кількість підйомників та наявне обладнання на СТО для надання послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника; - для всіх учасників: графічною схемою СТО із зазначенням приміщень (боксів) для надання послуг з мийки, шиномонтажу та ремонту транспортних засобів; - для учасників-орендарів СТО: документом, що посвідчує право оренди СТО (договір оренди). Надана учасником довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зобов’язань по договору не містить інформацію щодо наявності наступного мінімального обладнання на СТО для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Замовника: - для ремонту транспортних засобів - стенди для прокачки гальмівної рідини, для чищення інжекторів, стапель для ремонту двигуна, комплект адаптерів для прокачки гальмівної рідини, обладнання для повної апаратної заміни мастила, інструмент: набори ключів, слюсарно-столярний інструмент, викрутки; - щітки, губки, ганчірки як елементи ручного інструменту, автоматичний дозатор для нанесення воску чи поліролі. Крім того, договори оренди (договір № А 01/2023 від 01.01.2023; договір № 10/01 – 25О від 10.01.2025) надані не в повному обсязі. Згідно примітки до підпункту 5.1.4 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації договір оренди надається в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами. Згідно п. 4.1 договору № А 01/2023 від 01.01.2023 вартість орендної плати за приміщення (будівлю) виставляється щомісячно, шляхом надання платіжного доручення. Вартість орендної плати визначається у додатковій угоді до договору. Згідно п. 4.1 договору № 10/01 – 25О від 10.01.2025 вартість орендної плати за приміщення (будівлю) виставляється щомісячно, шляхом надання платіжного доручення. Вартість орендної плати визначається у додатковій угоді до договору. Вищезазначені додаткові угоди до договорів оренди № А 01/2023 від 01.01.2023 та № 10/01 – 25О від 10.01.2025 не надані в тендерній пропозиції учасника. Для усунення виявлених невідповідностей в документах на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати виправлену довідку довільної форми, що містить перелік, адреси розташування СТО, яку (які) Учасник планує використовувати для надання послуг, та містить інформацію про наявність підстав, на яких учасник користується СТО (право власності, користування тощо, дійсні на момент подання ТП); також довідка повинна містити інформацію про кількість підйомників та наявне обладнання на СТО для надання послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника. Крім того, учаснику слід надати договори оренди в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами. Відповідно до підпунктів 5.1.3 та 5.1.6 підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується договором (-ами) та актами виконаних робіт (або іншими аналогічними документами) до даного договору (-ів) з технічного обслуговування та/або ремонту автотранспортних засобів (кількість актів не менше ніж 5 (п’ять) шт. за кожним договором), у тому числі акти виконаних робіт (або інші аналогічні документи) на технічне обслуговування та/або ремонт великогабаритних автотранспортних засобів, а також відгуком (-ами) від контрагента (-ів), підписаний особисто керівником (директором) контрагента (замовника) (для фізичних осіб / фізичних осіб-підприємців – фізичною особою-контрагентом (замовником)), що повинен містити інформацію про предмет договору, його дату та номер, реквізити замовника (повне найменування (прізвище, ім’я, по-батькові контрагента – для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), адреса, його контактний номер телефону), інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. При аналізі договору № 21/авто-2024 від 10.07.2024 та доданих до нього документів виявлено наступні невідповідності: - кількість актів, що додано до договору становить 4 (чотири) шт., а не 5 (п’ять) , як це вимагається згідно тендерної документації; - відсутній відгук від контрагента. При аналізі договору № 01/02-24 від 01 лютого 2024 року та доданих до нього документів виявлено наступні невідповідності: - відсутній додаток 2 до договору (Специфікація), хоча згідно тендерної документації договір надається в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами; - акти, що знаходяться в одному файлі з договором не містять номеру і дати договору, на виконання якого вони складені, а їх кількість становить 2 (дві) шт., а не 5 (п’ять) , як це вимагається згідно тендерної документації; - відгук не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки повинен містити інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, тобто повинен бути складений не раніше 27.01.2025. При аналізі договору № 53/24 від 21.05.2024 та доданих до нього документів виявлено наступні невідповідності: - відсутній відгук від контрагента. Для усунення виявлених невідповідностей в документах на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен належним чином оформлений договір (-и) та акти виконаних робіт (або інші аналогічні документи) до даного договору (-ів) з технічного обслуговування та/або ремонту автотранспортних засобів (кількість актів не менше ніж 5 (п’ять) шт. за кожним договором), у тому числі акти виконаних робіт (або інші аналогічні документи) на технічне обслуговування та/або ремонт великогабаритних автотранспортних засобів, а також відгук (-и) від контрагента (-ів), підписаний особисто керівником (директором) контрагента (замовника) (для фізичних осіб / фізичних осіб-підприємців – фізичною особою-контрагентом (замовником)), що повинен містити інформацію про предмет договору, його дату та номер, реквізити замовника (повне найменування (прізвище, ім’я, по-батькові контрагента – для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), адреса, його контактний номер телефону), інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку, але не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Створено
06.02.2025 15:07
Надати до
07.02.2025 15:07
Договір
UA-2025-01-27-010150-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2025-27
4 887 500 грн.
4 072 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
21.02.2025
Строк дії договору з
21.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (Людино-година)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, крім миття кузову автобуса
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, крім миття кузову автобуса
Кількість
5 000
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
360 (послуга)
Миття кузову автобуса
Номенклатура
Миття кузову автобуса
Кількість
360
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42631262

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ІНТЕЛ ТРАК СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36098716

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 750 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
380507680483
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 750 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
380507680483
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності