Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області) від Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-24-016636-a
Id Tender 067a2655754245089565cd929bfdfd33
План UA-P-2025-01-24-019264-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.01.2025 18:06
Остання зміна 27.06.2025 17:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 144 529.57 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
135 722.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2025 18:04 до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2025 18:04
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2025 18:04
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13
до 23.06.2025 11:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 12:22
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.06.2025 11:15
-
Період уточнень
з 24.01.2025 18:04 до 20.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.01.2025 18:04 до 20.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13 до 23.06.2025 11:15
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13 до 23.06.2025 11:15
Основні параметри
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 144 529.57 грн.
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
135722,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 11:32
Закінчення аукціону
24.03.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Код ДК 021:2015
71410000-5 - Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактичне надання Послуг оформлюється Актом приймання-передачі послуг. По завершенню виконання послуг за кожним з етапів Виконавець пред’являє Замовнику результати наданих послуг та передає замовнику Акт здачі-прийняття наданих послуг (далі по тексту – акт) до якого додається розроблена документація відповідно кожному з етапів. Приймання- передача послуг за кожним з етапів здійснюється шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"
Пропозиція:
19 498 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
Пропозиція:
19 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя
Пропозиція:
26 432 233.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
19 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС"
Пропозиція:
22 099 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 11:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
06.05.2025 13:55
Завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області (додаток 4 до Тендерної документації) складене з порушенням. В пункт 13 додатку 4 Тендерної документації необхідно внести зміни з врахуванням статтей 46, 46-1 Закону України «Про землеустрій». Крім того, замовником не вірно визначена очікувана вартість предмету закупівлі, так як одна з комерційних пропозицій, що була взята для обрахунку очікуваної
06.05.2025 14:22
В пункт 13 додатку 4 Тендерної документації необхідно внести зміни з врахуванням статтей 46, 46-1 Закону України «Про землеустрій». Крім того, замовником не вірно визначена очікувана вартість предмету закупівлі.
06.05.2025 14:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Мунтіян
Електронна пошта
Телефон
+380666332353
Замовник
ЄДРПОУ
45254710
Повна назва
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачівський р-н, місто Мукачево
Адреса
пл.Духновича Олександра, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Період вимог/скарг з 31.03.2025 12:22 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 12:13 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 12:22
Довідка НАЗК
31.03.2025 12:22
Повідомлення про рішення
24.03.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. У порушення вимоги пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасником ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» на підтвердження наявності інженера- землевпорядника, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою, вказано в довідці №43 від 03.03.2025 року інженера-землевпорядника Камінського Володимира Вікторовича, який має кваліфікаційний сертифікат № 13405 від 05.12. 2016 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації Камінського Володимира Вікторовича серії АА №1259 виданий 17.11.2020 року. Згідно статті 66 Закону України «Про землеустрій» Сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом. Невиконання вимоги щодо підвищення кваліфікації у встановлений законом строк є підставою для зупинення дії сертифіката на період до одержання свідоцтва про підвищення кваліфікації. Отже строк видачі свідоцтва про підвищення кваліфікації Камінського Володимира Вікторовича серії АА №1259 виданий 17.11.2020 року перевищує 4 роки. 2. У порушення пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації надано Цивільно-правовий договір від 06.01.2025, однак у ньому замовником втановлено невідповідність – договір укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» та Рожко Сергієм Вікторовичем, а в п. 7 «Юридичні адреси та реквізити сторін» договору сторонами вказані Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТГЕНПЛАН» та Рожко Сергій Вікторович (файл 43.1. Додатки до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації_Додаток №2.pdf.p7s). 3. У порушення форми наведеної у пункту 3.1.пункут 3 Додатку 2 до тендерної документації у пункті 1. Довідки про досвід виконання аналогічних договорів відсутня дата початку виконання договору та в пункті 2 довідки не вказано площу (файл 4. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів_Додаток №2.pdf.p7s). З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Камінського Володимира Вікторовича, який підтверджує чинність кваліфікованого сертифіката інженера- землевпорядника. 2. На виконання пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на Рожко Сергія Вікторовича 3. На виконання пункту 3.1.пункут 3 Додатку 2 до тендерної документації надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів з внесеними виправленнями.
Створено
27.03.2025 17:13
Надати до
28.03.2025 17:13
Період вимог/скарг з 23.04.2025 14:36 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:18 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Наданий Переможцем кошторисний розрахунок не передбачає розроблення та/або внесення змін до генеральних планів м. Мукачево саме з включенням в межі населеного пункту с. Лавки, с. Нове Давидково, с. Шенборн, с. Павшино та с. Ключарки та розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Мукачівської міської територіальної громади та меж населених пунктів, які передбачені в Документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Документи кваліфікації
23.04.2025 14:36
Повідомлення про рішення
23.04.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:12 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:36 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:12
Повідомлення про рішення
28.04.2025 16:41
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Враховуючи те, що необхідно розглянути значний обсяг документів учасника КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" не достатньо визначеного терміну 5 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У зв`язку з наведеним, уповноважена особа замовника прийняла рішення (протокол №35 від 28.04.2025) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ", що була подана за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області).
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 16:41
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 23.06.2025 11:15 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:12 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 11:15
Довідка НАЗК
23.06.2025 11:15
Повідомлення про рішення
10.06.2025 12:27
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Враховуючи те, що необхідно розглянути значний обсяг документів учасника ТОВ«УКРНПІЦИВІЛЬБУД» не достатньо визначеного терміну 5 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У зв`язку з наведеним, уповноважена особа замовника прийняла рішення (протокол №40 від 10.06.2025) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД», що була подана за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області).
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 12:26
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: У порушення вимоги пункту 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації та примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку згідно форми, в якій учасник не вказав обладнання, що належить або є орендоване залученими субпідрядниками. У порушення пункту 1.1. в довідці від 29.01.2025 № 14 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) не вказано ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах та пристрій для широкоформаного друку формату А0 та/або А1 залученого субпідряника ТОВ «АЛЬФА ГАРАНТ ЛЛС». У порушення пункту 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці від 29.01.2025 № 14 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) не вказано обладнання, наявність якого є обов`язкова, а саме: -супутниковий геодезичний ГНСС-приймач - не менше 1 комплекту; - цифрова аерокамера - не менше 1 одиниці; - цифрові фотограмметричні прилади - не менше 1 одиниці. У порушення пункту 1.3. Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності фотограмметричних приладів не надано видаткову накладну або балансову довідку, що є в наявності у залученого субпідрядника згідно листа від 24.03.2023 № 25064. На підтвердження наявності у субпідрядника ліцензованого програмного забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах не надано видаткову накладну або балансову довідку. У порушення пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в пункті 8 Довідки від 29.01.2025 № 16 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) вказана невірна дата видачі диплому:2015 рік. Так, згідно документів про освіту (файл Дипломи.pdf) дата видачі диплому ЛП № 005388 Шаманський Сергій Йосипович - 1995 рік. В пункті 17 Довідки від 29.01.2025 № 16 вказана невірна дата видачі диплому : 2020 рік. Так, згідно документів про освіту (файл Дипломи.pdf) дата видачі диплому КВ № 39902519 Погребецького Ігоря Вікторовича - 2010 рік. У порушення пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.01.20255 № 16 на працівників: Бірюк Світлани Петрівни вказана посада провідний архітектор, а згідно наданих сканованих наказів (файл Накази.pdf) - начальник архітектурно-планувального відділу ( наказ № 12-к від 31.01.2025); Ковтун Анни Вікторівни вказана посада провідний науковий співробітник, а згідно наданих сканованих наказів (файл Накази.pdf) - начальник відділу науково-методичного забезпечення просторового планування ( наказ № 13-к від 31.01.2025). У порушені пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.01.2025 № 16 не вказано працівника з посадою по роботі з геоінформаційними системами та технологіями та не надано скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на даного працівника. У порушення пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації не надано скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди та документи про освіту на вказаних в довідці від 29.01.2025 № 16 працівників (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf): Кобзар Олександр Володимирович ( пункт 14 Довідки від 29.01.2025 № 16); Власюк Юлія Іванівна ( пункт 19 Довідки від 29.01.2025 № 16); Цимбал Єгор Олександрович (пункт 21 Довідки від 29.01.2025 № 16); Шевченко Анастасія Віталіївна (пункт 22 Довідки від 29.01.2025 № 16). У порушення пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації не надано копію свідоцтва про підвищення кваліфікації Криштоп Тетяни Володимирівни, заступника директора з наукової роботи та просторового планування, (пункт 2 Довідки від 29.01.2025 № 16), яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката серії АЕ № 002456 від 01.07.2023. У порушені пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження виконання аналогічних договорів учасником не надано рішення про затвердження містобудівної документації до наданих аналогічних договорів згідно довідки від 29.01.2025 № 17 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf). До договору № 2020/0086 від 27.07.2020 не надано експертизу або рецензію, до договору №19016 від 01.04.2019, загружено експертний висновок не повністю. У порушення примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації не надано копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Мельникова Ігоря Васильовича, яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката № 010936 від 13.09.2013, працівника залученого субпідрядника. У порушення пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації учасник надав підписане технічне завдання Тендерної документації редакції від 24.01.2025, тобто не за формою викладеної в Додатку 4 до Тендерної документації в редакції від 18.03.2025 в частині «На виконання даного Завдання учасник має надати Кошторисний розрахунок вартості предмета закупівлі згідно чинного законодавства» З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання пункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з внесеними виправленнями. 2. Надати видаткову накладну або балансову довідку на підтвердження наявності фотограметичних приладів, ліцензованого програмного забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах., що належить субпідряднику. 3. На виконання пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з внесеними виправленнями. 4. На виконання пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації надати: - копію свідоцтва про підвищення кваліфікації Криштоп Тетяни Володимирівни, заступника директора з наукової роботи та просторового планування, (пункт 2 Довідки від 29.01.2025 № 16), яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката серії АЕ № 002456 від 01.07.2023; - скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на працівника з посадою по роботі з геоінформаційними системами та технологіями; - скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди та документи про освіту на вказаних в довідці працівників: Кобзар Олександр Володимирович (пункт 14 Довідки від 29.01.2025 № 16); Власюк Юлія Іванівна (пункт 19 Довідки від 29.01.2025 № 16); Цимбал Єгор Олександрович (пункт 21 Довідки від 29.01.2025 № 16); Шевченко Анастасія Віталіївна (пункт 22 Довідки від 29.01.2025 № 16). 5. На виконання примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Мельникова Ігоря Васильовича, яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката № 010936 від 13.09.2013, працівника залученого субпідрядника. 6. На виконання пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації надати рішення про затвердження містобудівної документації до наданих аналогічних договорів згідно довідки від 29.01.2025 № 17 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf). До договору № 2020/0086 від 27.07.2020 надати експертизу або рецензію та до договору №19016 від 01.04.2019 надати експертний висновок. 7. На виконання пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації надати підписане технічне завдання.
Створено
17.06.2025 14:53
Надати до
18.06.2025 14:53
Угоди
UA-2025-01-24-016636-a-b2
Очікує підписання
19 500 000 грн.
19 500 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Номенклатура
Розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Повна назва
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45254710

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
Повна назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42003009

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380666332353
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380666332353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності