Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області) від Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-24-016636-a
Id Tender 067a2655754245089565cd929bfdfd33
План UA-P-2025-01-24-019264-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.01.2025 18:06
Остання зміна 11.08.2025 10:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 144 529.57 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
135 722.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2025 18:04 до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2025 18:04
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2025 18:04
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13
до 21.07.2025 13:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 12:22
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 13:46
-
Період уточнень
з 24.01.2025 18:04 до 20.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.01.2025 18:04 до 20.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13 до 21.07.2025 13:46
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:13 до 21.07.2025 13:46
Основні параметри
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
27 144 529.57 грн.
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
135722,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 11:32
Закінчення аукціону
24.03.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Код ДК 021:2015
71410000-5 - Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактичне надання Послуг оформлюється Актом приймання-передачі послуг. По завершенню виконання послуг за кожним з етапів Виконавець пред’являє Замовнику результати наданих послуг та передає замовнику Акт здачі-прийняття наданих послуг (далі по тексту – акт) до якого додається розроблена документація відповідно кожному з етапів. Приймання- передача послуг за кожним з етапів здійснюється шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН"
Пропозиція:
19 498 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
Пропозиція:
19 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя
Пропозиція:
26 432 233.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
19 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС"
Пропозиція:
22 099 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 11:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
06.05.2025 13:55
Завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області (додаток 4 до Тендерної документації) складене з порушенням. В пункт 13 додатку 4 Тендерної документації необхідно внести зміни з врахуванням статтей 46, 46-1 Закону України «Про землеустрій». Крім того, замовником не вірно визначена очікувана вартість предмету закупівлі, так як одна з комерційних пропозицій, що була взята для обрахунку очікуваної
06.05.2025 14:22
В пункт 13 додатку 4 Тендерної документації необхідно внести зміни з врахуванням статтей 46, 46-1 Закону України «Про землеустрій». Крім того, замовником не вірно визначена очікувана вартість предмету закупівлі.
06.05.2025 14:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Мунтіян
Електронна пошта
Телефон
+380666332353
Замовник
ЄДРПОУ
45254710
Повна назва
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачівський р-н, місто Мукачево
Адреса
пл.Духновича Олександра, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)
Період вимог/скарг з 31.03.2025 12:22 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 12:13 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 12:22
Довідка НАЗК
31.03.2025 12:22
Повідомлення про рішення
24.03.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. У порушення вимоги пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасником ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» на підтвердження наявності інженера- землевпорядника, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою, вказано в довідці №43 від 03.03.2025 року інженера-землевпорядника Камінського Володимира Вікторовича, який має кваліфікаційний сертифікат № 13405 від 05.12. 2016 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації Камінського Володимира Вікторовича серії АА №1259 виданий 17.11.2020 року. Згідно статті 66 Закону України «Про землеустрій» Сертифіковані інженери-землевпорядники зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом. Невиконання вимоги щодо підвищення кваліфікації у встановлений законом строк є підставою для зупинення дії сертифіката на період до одержання свідоцтва про підвищення кваліфікації. Отже строк видачі свідоцтва про підвищення кваліфікації Камінського Володимира Вікторовича серії АА №1259 виданий 17.11.2020 року перевищує 4 роки. 2. У порушення пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації надано Цивільно-правовий договір від 06.01.2025, однак у ньому замовником втановлено невідповідність – договір укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» та Рожко Сергієм Вікторовичем, а в п. 7 «Юридичні адреси та реквізити сторін» договору сторонами вказані Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТГЕНПЛАН» та Рожко Сергій Вікторович (файл 43.1. Додатки до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації_Додаток №2.pdf.p7s). 3. У порушення форми наведеної у пункту 3.1.пункут 3 Додатку 2 до тендерної документації у пункті 1. Довідки про досвід виконання аналогічних договорів відсутня дата початку виконання договору та в пункті 2 довідки не вказано площу (файл 4. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів_Додаток №2.pdf.p7s). З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Камінського Володимира Вікторовича, який підтверджує чинність кваліфікованого сертифіката інженера- землевпорядника. 2. На виконання пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на Рожко Сергія Вікторовича 3. На виконання пункту 3.1.пункут 3 Додатку 2 до тендерної документації надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів з внесеними виправленнями.
Створено
27.03.2025 17:13
Надати до
28.03.2025 17:13
Період вимог/скарг з 23.04.2025 14:36 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:18 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Наданий Переможцем кошторисний розрахунок не передбачає розроблення та/або внесення змін до генеральних планів м. Мукачево саме з включенням в межі населеного пункту с. Лавки, с. Нове Давидково, с. Шенборн, с. Павшино та с. Ключарки та розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Мукачівської міської територіальної громади та меж населених пунктів, які передбачені в Документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Документи кваліфікації
23.04.2025 14:36
Повідомлення про рішення
23.04.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:12 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:36 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:12
Повідомлення про рішення
28.04.2025 16:41
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Враховуючи те, що необхідно розглянути значний обсяг документів учасника КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ" не достатньо визначеного терміну 5 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У зв`язку з наведеним, уповноважена особа замовника прийняла рішення (протокол №35 від 28.04.2025) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ "АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ", що була подана за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області).
Дата продовження строку розгляду
28.04.2025 16:41
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 23.06.2025 11:15 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:12 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 11:15
Довідка НАЗК
23.06.2025 11:15
Повідомлення про рішення
10.06.2025 12:27
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Враховуючи те, що необхідно розглянути значний обсяг документів учасника ТОВ«УКРНПІЦИВІЛЬБУД» не достатньо визначеного терміну 5 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У зв`язку з наведеним, уповноважена особа замовника прийняла рішення (протокол №40 від 10.06.2025) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД», що була подана за предметом закупівлі ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області).
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 12:26
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: У порушення вимоги пункту 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації та примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку згідно форми, в якій учасник не вказав обладнання, що належить або є орендоване залученими субпідрядниками. У порушення пункту 1.1. в довідці від 29.01.2025 № 14 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) не вказано ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах та пристрій для широкоформаного друку формату А0 та/або А1 залученого субпідряника ТОВ «АЛЬФА ГАРАНТ ЛЛС». У порушення пункту 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці від 29.01.2025 № 14 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) не вказано обладнання, наявність якого є обов`язкова, а саме: -супутниковий геодезичний ГНСС-приймач - не менше 1 комплекту; - цифрова аерокамера - не менше 1 одиниці; - цифрові фотограмметричні прилади - не менше 1 одиниці. У порушення пункту 1.3. Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності фотограмметричних приладів не надано видаткову накладну або балансову довідку, що є в наявності у залученого субпідрядника згідно листа від 24.03.2023 № 25064. На підтвердження наявності у субпідрядника ліцензованого програмного забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах не надано видаткову накладну або балансову довідку. У порушення пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в пункті 8 Довідки від 29.01.2025 № 16 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf) вказана невірна дата видачі диплому:2015 рік. Так, згідно документів про освіту (файл Дипломи.pdf) дата видачі диплому ЛП № 005388 Шаманський Сергій Йосипович - 1995 рік. В пункті 17 Довідки від 29.01.2025 № 16 вказана невірна дата видачі диплому : 2020 рік. Так, згідно документів про освіту (файл Дипломи.pdf) дата видачі диплому КВ № 39902519 Погребецького Ігоря Вікторовича - 2010 рік. У порушення пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.01.20255 № 16 на працівників: Бірюк Світлани Петрівни вказана посада провідний архітектор, а згідно наданих сканованих наказів (файл Накази.pdf) - начальник архітектурно-планувального відділу ( наказ № 12-к від 31.01.2025); Ковтун Анни Вікторівни вказана посада провідний науковий співробітник, а згідно наданих сканованих наказів (файл Накази.pdf) - начальник відділу науково-методичного забезпечення просторового планування ( наказ № 13-к від 31.01.2025). У порушені пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.01.2025 № 16 не вказано працівника з посадою по роботі з геоінформаційними системами та технологіями та не надано скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на даного працівника. У порушення пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації не надано скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди та документи про освіту на вказаних в довідці від 29.01.2025 № 16 працівників (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf): Кобзар Олександр Володимирович ( пункт 14 Довідки від 29.01.2025 № 16); Власюк Юлія Іванівна ( пункт 19 Довідки від 29.01.2025 № 16); Цимбал Єгор Олександрович (пункт 21 Довідки від 29.01.2025 № 16); Шевченко Анастасія Віталіївна (пункт 22 Довідки від 29.01.2025 № 16). У порушення пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації не надано копію свідоцтва про підвищення кваліфікації Криштоп Тетяни Володимирівни, заступника директора з наукової роботи та просторового планування, (пункт 2 Довідки від 29.01.2025 № 16), яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката серії АЕ № 002456 від 01.07.2023. У порушені пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження виконання аналогічних договорів учасником не надано рішення про затвердження містобудівної документації до наданих аналогічних договорів згідно довідки від 29.01.2025 № 17 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf). До договору № 2020/0086 від 27.07.2020 не надано експертизу або рецензію, до договору №19016 від 01.04.2019, загружено експертний висновок не повністю. У порушення примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації не надано копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Мельникова Ігоря Васильовича, яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката № 010936 від 13.09.2013, працівника залученого субпідрядника. У порушення пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації учасник надав підписане технічне завдання Тендерної документації редакції від 24.01.2025, тобто не за формою викладеної в Додатку 4 до Тендерної документації в редакції від 18.03.2025 в частині «На виконання даного Завдання учасник має надати Кошторисний розрахунок вартості предмета закупівлі згідно чинного законодавства» З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ТОВ «УКРНПІЦИВІЛЬБУД» усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. На виконання пункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з внесеними виправленнями. 2. Надати видаткову накладну або балансову довідку на підтвердження наявності фотограметичних приладів, ліцензованого програмного забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах., що належить субпідряднику. 3. На виконання пункту 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з внесеними виправленнями. 4. На виконання пункту 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації надати: - копію свідоцтва про підвищення кваліфікації Криштоп Тетяни Володимирівни, заступника директора з наукової роботи та просторового планування, (пункт 2 Довідки від 29.01.2025 № 16), яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката серії АЕ № 002456 від 01.07.2023; - скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на працівника з посадою по роботі з геоінформаційними системами та технологіями; - скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди та документи про освіту на вказаних в довідці працівників: Кобзар Олександр Володимирович (пункт 14 Довідки від 29.01.2025 № 16); Власюк Юлія Іванівна (пункт 19 Довідки від 29.01.2025 № 16); Цимбал Єгор Олександрович (пункт 21 Довідки від 29.01.2025 № 16); Шевченко Анастасія Віталіївна (пункт 22 Довідки від 29.01.2025 № 16). 5. На виконання примітки 2 Додатку 2 до Тендерної документації надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Мельникова Ігоря Васильовича, яке підтверджує дійсність кваліфікаційного сертифіката № 010936 від 13.09.2013, працівника залученого субпідрядника. 6. На виконання пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації надати рішення про затвердження містобудівної документації до наданих аналогічних договорів згідно довідки від 29.01.2025 № 17 (файл Відповідність квалі-им критеріям.pdf). До договору № 2020/0086 від 27.07.2020 надати експертизу або рецензію та до договору №19016 від 01.04.2019 надати експертний висновок. 7. На виконання пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації надати підписане технічне завдання.
Створено
17.06.2025 14:53
Надати до
18.06.2025 14:53
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:36 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 13:26 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:36
Повідомлення про рішення
21.07.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:41 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 13:36 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:41
Повідомлення про рішення
21.07.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Період вимог/скарг з 21.07.2025 13:46 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.07.2025 13:41 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.07.2025 13:46
Повідомлення про рішення
21.07.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 18:04
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000036
Дата створення проекту
15.07.2025 15:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 15:33
Дата публікації висновку про результати
11.08.2025 11:16
Дата завершення усунення порушень
26.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 920-76-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.07.2025 № 49-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.07.2025 № 49-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-01-24-016636-a 24.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 15:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання відповідей до процедури, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від «18» березня 2025 року № 23; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТГЕНПЛАН», «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (далі – ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА»), консорціуми «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ», «ТГА АЛЬЯНС» та державного підприємства «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя» (далі – ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 31.03.2025 № 28, від 23.04.2025 № 34, від 05.06.2025 № 39, від 23.06.2025 № 43, від 21.07.2025 № 48 та від 21.07.2025 № 50, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 23.06.2025 № 43 з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; рішення органу оскарження № 1798-р/пк-пз від 06.02.2025, № 3750-р/пк-пз від 11.03.2025, № 6055-р/пк-пз від 16.04.2025, № 8440-р/пк-пз від 27.05.2025, №10787-р/пк-пз від 09.07.2025, від 06.08.2025 №12129- р/пк-пз; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 липня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 23.03.2025, 00:00 год. Під час моніторингу встановлено, що згідно з умовами тендерної документації строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Виходячи з наведеного, строк дії тендерних пропозицій закінчився 21 червня 2025 року, при цьому уповноваженою особою прийнято рішення про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (протокол від 23.06.2025 № 43), а також 23.06.2025 опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення намір укласти договір. За нормами пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Однак, станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня інформація (вимога Замовника) для учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії тендерних пропозицій та/або повідомлення учасників процедури закупівлі стосовно продовження строку дії своєї тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Таким чином, Замовником станом на час прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (23.06.2025), порушено норми абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З приводу зазначеного, в ході проведення моніторингу 16 липня 2025 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області направлено запит про надання інформації щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА», строк якої закінчився 21 червня 2025 року. Згідно наданого Замовником пояснення слідує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» була відхилена на підставі рішення комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025. Договір з учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» не укладено, у зв`язку з рішенням комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025. Поряд з цим, Замовником на час завершення моніторингу прийнято рішення про відхилення всіх тендерних пропозицій учасників. Слід зазначити, що відповідно до пункту 50 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» порушено абзац третій підпункт 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності надання відповіді учасникам, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.08.2025 00:00
Дата публікації
11.08.2025 11:16
Документи висновку
11.08.2025 11:16
-
Оскарження в суді
Управлінням архітектури та містобудування Мукачівської міської ради 20.08.2025 року оскаржено висновок до Закарпатського окружного адміністративного суду
Дата публікації
21.08.2025 12:15
Документи оскарження в суді
21.08.2025 12:22
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування (розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-016636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Поясніть, чому Уповноваженою особою Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА», тоді як: Відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Так, відповідно до інформації наявної в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2025, 00:00 год. Виходячи з інформації, зазначеної в тендерній документації строк дії тендерних пропозицій становить 90 днів, який закінчився 21 червня 2025 року, однак повідомлення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» опубліковано 23 червня 2025 року. За нормами пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що в електронній системі закупівель відсутня інформація (вимога Замовника) для учасників процедури закупівлі щодо продовження строку дії тендерних пропозицій та/або повідомлення учасників процедури закупівлі стосовно продовження строку дії своєї тендерної пропозиції. Окрім того, поясність, яким чином Замовником під час укладення договору за результатами проведеної закупівлі буде забезпечено виконання вимог пункту 49 Особливостей, позаяк Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.07.2025 16:24
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 16:25
-
Відповідь
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a
Щодо питання 1 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо наступне. 1. Технічні та якісні характеристики закупівлі розроблені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 року №926. Розмір бюджетного призначення. Рішенням 57 позачергової сесії Мукачівської міської ради 8 скликання від 19.12.2024 №2142, затверджено бюджет Мукачівської міської територіальної громади на 2025 рік, яким передбачено асигнування для потреб Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради. Згідно з додатком 2 Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації території Мукачівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки що затверджена рішенням 56 сесії Мукачівської міської ради 8-го скликання від 28.11.2024 № 2059 обсяг фінансування на захід Програми: «Комплексний план просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади» на 2025 рік становить 13750 тис. грн., на 2026 рік – 13750 тис. грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. Зокрема, для розрахунку взято інформацію про ціни комерційних (цінових) пропозицій суб`єктів господарювання, що отримані замовником шляхом надіслання запитів цінових пропозицій за технічним завданням замовника. Так, згідно комерційної пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» від 08.10.2024 №08/10-2024/02 (вхід № 13951/01-21/46-24 від 11.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 29 078 340,00 грн. Згідно комерційної пропозиції Консорціум «АРХІТЕКТУРА ГЕОДЕЗІЯ ЗЕМЛЕУСТРІЙ» від 26.09.2024 №39 (вхід № 13948/01-21/46-24 від 11.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 29 392 984,00 грн. Згідно комерційної пропозиції ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь» від 23.10.2024 №134 ( вхід. №14641/01-21/46-24 від 24.10.2024) вартість послуг, що є предметом закупівлі згідно технічних вимог замовника становить 22 962 264,71 грн. Отже, очікувана ціна за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розрахована за наступною формулою Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації становить: (29078340,00 грн. + 29392984,00 грн. + 22962264,71 грн.) / 3 = = 27144529,57 грн. Очікувана вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг, розрахована за наступною формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується. 27144529,57 грн. х 1 = 27144529,57 грн. Відтак, процедура закупівлі (за ІD: UA-2025-01-24-016636-a) оголошена на очікувану вартість. У відповідь на питання 2 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається) оприлюднено замовником на офіційному веб-порталі Мукачівської міської ради за посиланням: https://mukachevo-rada.gov.ua/news/upravlinniam-arkhitektury-ta-mistobuduvannia-mukachivskoi-miskoi-rady-oholosheno-zakupivliu-posluh-na-rozroblennia-kompleksnoho-planu-prostorovoho-rozvytku-terytorii-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-mukachivskoho-raionu-zakarpatskoi-oblasti». У відповідь на питання 3 запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, що оприлюднений 16.07.2025 о 16:24 год, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-01-24-016636-a, повідомляємо, що згідно пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Отже, це право замовника, а не обов`язок. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Згідно частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, технічна можливість подати вимогу Замовником щодо продовження строку дії тендерної пропозиції через електронну систему закупівель відсутня. Також, Учасник процедури закупівлі немає технічної можливості продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» була відхилена на підставі рішення комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025. Договір з учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» не укладено, у зв`язку з рішенням комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 10787-р/пк-пз від 09.07.2025.
Рішеня
21.07.2025 14:40
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.07.2025 № 52-з Ужгород Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-01-24-016636-a.b6, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-01-24-016636-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 липня 2025 року № 49-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 29 липня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Рішеня
29.07.2025 16:55
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 16:56
-
Відповідь
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Враховано
Рішеня
07.08.2025 11:52
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380666332353
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
27 144 529.57 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 00:00
Замовник:
Управління архітектури та містобудування Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380666332353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності