Показати схожі тендери

Закупівля Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) від ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-01-24-014481-a
Id Tender a4244d54817b496782f8d7ad1676c069
План UA-P-2025-01-22-023781-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.01.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13:придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до Постанови КМУ від 20 грудня 2024 року №1456 та рішення Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області №3839 від 19.12.2024 року, 13 січня 2025 року уповноваженою особою Опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів м. Хирів Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (ОЗЗСО І-ІІІ ступенів м. Хирів) була оголошена закупівля за предметом Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) (ДК 021:2015) (55510000-8) (далі – Закупівля) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-01-13-012867-a. 21.01.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі (Лот 3. Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) додається (ID оголошення - UA-2025-01-13-012867-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3 -8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82065, Україна, Львівська область, Буньковичі, ЗЗСО І ступеня с.Буньковичі
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
24.01.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Куляс Оксана Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380323824468
Замовник
ЄДРПОУ
22385957
Повна назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
82060
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Хирів
Адреса
ВУЛ. ГОГОЛЯ, будинок 6
Кваліфікація
Договір
UA-2025-01-24-014481-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5
105 000 грн.
105 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.01.2025
Строк дії договору з
22.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)
Номенклатура
Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22385957

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа - підприємець Гуль Петро Ярославович
Повна назва
Фізична особа - підприємець Гуль Петро Ярославович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2575804733

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 000 грн.
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380323824468
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380323824468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності