Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-23-013517-a
Id Tender 7d572e2d229e409dad7393c8eb481693
План UA-P-2025-01-23-016751-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.01.2025 15:01
Остання зміна 20.02.2025 10:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 352 738.39 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
183 527.38 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.01.2025 15:00 до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.01.2025 15:00
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.01.2025 15:00
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00
до 10.02.2025 11:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 11:10
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2025 11:10
до 20.02.2025 10:45
Період уточнень
з 23.01.2025 15:00 до 07.02.2025 00:00
Період оскарження
з 23.01.2025 15:00 до 07.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00 до 10.02.2025 11:10
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00 до 10.02.2025 11:10
Основні параметри
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 352 738.39 грн.
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Очікувана вартість
18 352 738.39 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
183527,38
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Енеїди, буд. 26
Дата постачання по
25.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
Пропозиція:
18 352 622.84 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.02.2025 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Васильєва
Електронна пошта
Телефон
+380633409477
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-z-pitan-samoorganizacii-naselennya-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44124263
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр. Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Період вимог/скарг з 10.02.2025 11:10 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 00:00 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 11:10
Довідка НАЗК
10.02.2025 11:10
Повідомлення про рішення
10.02.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-23-013517-a-c1
Підписаний і діє
Номер
58
18 352 622.84 грн.
15 293 852.37 грн.
З ПДВ
Підписано
19.02.2025
Строк дії договору з
19.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Номенклатура
«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 25 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44124263

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40594397

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-01-000039
Дата створення проекту
01.04.2025 12:06
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2025 12:31
Дата публікації висновку про результати
22.04.2025 16:05
Дата завершення усунення порушень
26.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2025 № 11-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 01.04.2025 № 11-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-01-23-013517-a 23.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
01.04.2025 12:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-23-016751-a); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2025 року №19; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО – БУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС» від 10.02.2025 року № 23; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025 року; договір про закупівлю від 19.02.2025 № 58 року на суму 18 352 622,84 грн. з ПДВ (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.04.2025 року та 15.04.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.04.2025 00:00
Дата публікації
22.04.2025 16:05
Документи висновку
22.04.2025 16:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури ««Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-23-013517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
02.04.2025 10:46
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 10:47
-
Відповідь
Надання пояснень
Надання пояснень
Рішеня
03.04.2025 15:36
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури ««Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Енеїди, буд. 26, м. Дніпро (здійснення заходів усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)». Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-23-013517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Просимо надати інформацію та відповідні розрахунки з підтверджуючими документами (проектно-кошорисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертни звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
15.04.2025 11:50
Орган перевірки
19.04.2025 00:00
Документи повідомлення
15.04.2025 11:51
-
Відповідь
Надання відповіді
Надання відповіді
Рішеня
17.04.2025 15:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 352 738.39 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633409477
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 352 738.39 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633409477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності