Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот) від Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-22-010478-a
Id Tender ef208fea3c0f443795bcfe8557e6aaf1
План UA-P-2025-01-22-012366-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.01.2025 13:55
Остання зміна 12.02.2025 13:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 390 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
76 950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2025 13:53 до 30.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2025 13:53
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2025 13:53
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:00
до 05.02.2025 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.02.2025 11:01
до 11.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.02.2025 11:01
до 12.02.2025 13:19
Період уточнень
з 22.01.2025 13:53 до 27.01.2025 00:00
Період оскарження
з 22.01.2025 13:53 до 27.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:00 до 05.02.2025 11:01
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:00 до 05.02.2025 11:01
Основні параметри
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 390 000 грн.
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Назва предмета закупівлі
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Очікувана вартість
15 390 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
76950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Код ДК 021:2015
90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Кількість
54 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовника проводяться поетапно на підставі акту наданих послуг, складеного за фактом надання послуг за 7 календарних днів, протягом 30 робочих днів з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ"
Пропозиція:
15 228 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.01.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Висоцька
Електронна пошта
Телефон
+380576330148
Замовник
ЄДРПОУ
38655895
Повна назва
Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради
Поштовий індекс
62303
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський район, м. Дергачі
Адреса
вул. Європейська , буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Період вимог/скарг з 05.02.2025 11:01 по 11.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 00:00 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.02.2025 11:01
Довідка НАЗК
05.02.2025 11:01
Повідомлення про рішення
30.01.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-22-010478-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5
15 228 000 грн.
12 690 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.02.2025
Строк дії договору з
12.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
54 000 (метри кубічні)
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Номенклатура
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Кількість
54 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38655895

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ"
Повна назва
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43891546

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.02.2025 13:19
-
12.02.2025 13:18
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-26-000009
Дата створення проекту
26.03.2025 11:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.03.2025 12:04
Дата публікації висновку про результати
10.04.2025 12:13
Дата завершення усунення порушень
16.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 412-32-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 10-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 26.03.2025 № 10-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-01-22-010478-a 22.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.03.2025 00:00
Документи рішення
26.03.2025 12:04
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального підприємства "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.01.2025 № 1-22/1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ» (далі – ТОВ «ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2025 № 1-05/02, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.02.2025, договір про закупівлю від 12.02.2025 № 5 на суму 15 228 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 17 березня 2025 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.03.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.04.2025 00:00
Дата публікації
10.04.2025 12:13
Документи висновку
10.04.2025 12:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-22-010478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): - Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на послуги, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
27.03.2025 15:09
Орган перевірки
02.04.2025 00:00
Документи повідомлення
27.03.2025 15:09
-
Відповідь
Пояснення на запит
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяні КАЛЬНИЦЬКІЙ Пояснення на запит Щодо Вашого запиту стосовно обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляємо наступне. Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. У відповідності до пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи із власної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка згідно пункту 1 має рекомендаційний характер та не створює обов’язкових до застосування норм права, так, зокрема визначення потреби в послугах згідно предмету закупівлі здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій, шляхом направлення замовником не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій на електронну пошту надавачам відповідних послуг. Серед отриманих цінових пропозицій, зокрема ТОВ «СПЕЦПРОМБУД 2016» - 350,00 грн. за 1м3; ТОВ «ХАРКІВСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ» - 300,00 грн. за 1м3; ТОВ «ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ» - 285 грн. за 1м3, було враховано цінову пропозицію з найменшою вартістю, з метою дотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, визначеного частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням норм законодавства, що регулюють діяльність у відповідній сфері послуг. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Додатки: 1. Копії запитів комерційних (цінових) пропозицій на 3 аркушах; 2. Копії комерційних (цінових) пропозицій надавачів послуг на 3 аркушах. Уповноважена особа Наталія ВИСОЦЬКА
Рішеня
31.03.2025 14:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 390 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради
Контактний телефон:
+380576330148
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 390 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради
Контактний телефон:
+380576330148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності