Показати схожі тендери

Закупівля послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів за ДК 021:2015 –75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (номенклатурний код - 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) від Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-22-005657-a
Id Tender 05091cafdbad41c7b0e8529bf8cb2492
План UA-P-2025-01-22-005636-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.01.2025 11:29
Остання зміна 11.03.2025 09:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
880 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2025 11:28 до 03.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2025 11:28
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2025 11:28
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2025 14:43
до 04.03.2025 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.02.2025 14:16
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 14:27
до 11.03.2025 09:05
Період уточнень
з 22.01.2025 11:28 до 31.01.2025 00:00
Період оскарження
з 22.01.2025 11:28 до 31.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.02.2025 14:43 до 04.03.2025 14:27
Період кваліфікації
з 04.02.2025 14:43 до 04.03.2025 14:27
Основні параметри
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів за ДК 021:2015 –75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (номенклатурний код - 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
880 000 грн.
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів за ДК 021:2015 –75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (номенклатурний код - 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Назва предмета закупівлі
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів за ДК 021:2015 –75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (номенклатурний код - 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Очікувана вартість
880 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.02.2025 14:20
Закінчення аукціону
04.02.2025 14:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів
Код ДК 021:2015
75242000-4 - Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Слобожанський,96
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться у безготівковій формі у гривнях, за рахунок коштів Замовника протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання акту про надану послугу. При виявленні недоліків надання послуг оплата може призупинятись та Замовник разом із Виконавцем складають відповідний Акт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ-ТР"
Пропозиція:
853 050.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Охоронно-Детективна Агенція Ліверпуль
Пропозиція:
853 050.49 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.02.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.01.2025 14:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Пальцун
Електронна пошта
Телефон
+380983268543
Сайт:
http://gasto.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02011781
Повна назва
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Поштовий індекс
49074
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр-т Слобожанський, 96
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів за ДК 021:2015 –75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (номенклатурний код - 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Період вимог/скарг з 07.02.2025 14:16 по 13.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 14:43 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.02.2025 14:16
Повідомлення про рішення
04.02.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! У Замовника в тендерній документації в ч. 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є наступна вимога: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Під час розгляду тендерної пропозиції у процедурі закупівлі ID: UA-2025-01-22-005657-a виявлено наступні невідповідності: - Учасник ТОВ Охоронно-Детективна Агенція Ліверпуль – не виконав вимогу Замовника та підписав свою пропозицю удосконаленим кваліфікованим електронним підписом (УЕП), а не КЕП. У разі відсутності кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) накладеного на тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, буде розцінюватися, як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Учасник, поданням своєї тендерної пропозиції та відсутністю будь-яких запитань або уточнень стосовно вимог тендерної документації, повністю погодився з усіма її вимогами. Для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник повинен накласти саме КЕП на свою пропозицію та на інші документи та виправити невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації.
Створено
05.02.2025 14:30
Надати до
06.02.2025 14:30
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.02.2025 14:16 по 15.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.02.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! У Замовника в тендерній документації в ч. 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є наступна вимога: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Під час розгляду тендерної пропозиції у процедурі закупівлі ID: UA-2025-01-22-005657-a виявлено наступні невідповідності: - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ-ТР" – не виконав вимогу Замовника та підписав свою пропозицю удосконаленим кваліфікованим електронним підписом (УЕП), а не КЕП. Учасник, поданням своєї тендерної пропозиції та відсутністю будь-яких запитань або уточнень стосовно вимог тендерної документації, повністю погодився з усіма її вимогами. Для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник повинен накласти саме КЕП на свою пропозицію та на інші документи та виправити невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації. У Замовника в тендерній документації згідно вимог пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1 додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку за формою (таблиця 1), що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (обладнання, транспорт, тощо), необхідних для надання послуг за цією закупівлею, із зазначенням: найменування, кількості, правові підстави (власне або орендоване, або суборендоване, або лізинг, або власність субпідрядника, або інше право користування на підставі договорів). Якщо Учасник використовує транспортний засіб або інше обладнання за договором найму (оренди) - у довідці зазначити номер договору та вказати строк його. Учасник ТОВ «СОЮЗ-ТР» у складі своєї пропозиції надає довідку «довідка про наявність облад.матер.техн.бази вих.40Д від 31.01.2025» в якій вказано, що транспортний засіб Hyndai Tucson АЕ 8664 СС орендований та надає скан.копію договору. Договір оренди транспортних засобів № 23/0Р від 01.11.2023р (файл договір оренди TUCSON), укладений з фізичною особою Мороз Олег Миколайович, а саме з директором ТОВ «СОЮЗ-ТР». Договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню (ч.2 ст.799 ЦКУ). Договір оренди має бути підписаний обома його сторонами – орендодавцем і орендарем автомобіля. Виходить : якщо орендодавцем виступає сам директор підприємства, то він повинен підписувати договір двічі – і за орендаря, і за орендодавця. Директор є представником підприємства. При цьому п.3 ст.238 ЦКУ забороняє представникові вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він однозначно є, за винятком інших осіб, установлених законом. Згідно наданого учасником ТОВ «СОЮЗ-ТР» договору оренди транспортних засобів № 23/0Р від 01.11.2023р (файл договір оренди TUCSON) директор підприємства, будучи його представником, орендує автомобіль у самого себе, тобто вчиняє правочин у своїх інтересах, порушуючи таким чином вимоги п.3 ст. 238 ЦКУ. Сам директор не може підписувати договір одночасно із боку орендаря і з боку орендодавця. Відповідно до ч.1 ст.220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Для виправлення невідповідності, щодо наданих документів, учасник повинен надати документ завірений належним чином (згідно чинного законодавства) та виправити невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації. Учасник згідно вимог тендерної документації - пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації повинен надати фото транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Фото авто Hyndai TUCSON AE 8664 CC – відсутні. Оскільки транспорт реагування Hyndai TUCSON AE 8664 CC суб’єкта охоронної діяльності знаходиться в оренді, а власник авто є фізичною особою, а не організацією що надає в оренду спеціалізовані авто - підтвердження наявності засобів радіотехнічного зв’язку, кольоровими схемами та написами, відповідних світлових та звукових сигналів є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ. Вимагаємо надати фото – підтвердження авто з наявними засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Згідно вимог пункту 2 підпункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку за формою (таблиця 2) про наявність в учасника процедури закупівлі працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником не менше трьох років та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 зі змінами, складеної відповідно за формою таблиці 2 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України). Учасник надав «Лист про наявн.кваліф.» вих. 52Д від 31.01.2025р, але згідно цього листа загальний стаж роботи - Шарафан С.В. – 1 рік; Горбенко В.М – 2 роки; Дрегля С.Р. - 1 рік; Савощенко В.А. –1 рік; Бережний Н.О. – 1 рік. Таким чином до охорони об’єктів Замовника, згідно вимог тендерної документації можуть бути допущено лише 7 осіб, що зазначено в довідці, а не 12 осіб. Вимагаємо надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працевників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником не менше трьох років та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 зі змінами, складеної відповідно за формою таблиці 2 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України).
Створено
11.02.2025 14:27
Надати до
12.02.2025 14:27
Період вимог/скарг з 04.03.2025 14:27 по 10.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 09:32 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2025 14:28
Довідка НАЗК
04.03.2025 14:27
Повідомлення про рішення
28.02.2025 09:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2025 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! У Замовника в тендерній документації в п. 1.1. додатку 1 до ТД та п.1 додатку 5 до ТД учасник повинен надати інформацію про спецодяг (уніформу) охоронників відповідно до сезону із зазначенням на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності. На наданих Учасником у складі своєї ТП підтверджувальних документів, а саме : «файл Фото Форма Зразок» на одязі співробітників охорони – відсутні ознаки належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності. Це не дає змоги Замовнику ідентифікувати одяг співробітників Учасника, як такий що використовується саме цим суб’єктом охоронної діяльності. Таким чином Учасник не виконав вимоги ТД Замовника щодо надання фото одягу із зазначенням на одязі співробітників охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності. Учасник, поданням своєї тендерної пропозиції та відсутністю будь-яких запитань або уточнень стосовно вимог тендерної документації, повністю погодився з усіма її вимогами. Вимагаємо виправити невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації.
Створено
03.03.2025 10:06
Надати до
04.03.2025 10:06
Договір
UA-2025-01-22-005657-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12
853 050.49 грн.
853 050.49 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.03.2025
Строк дії договору з
10.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів
Номенклатура
послуги з цілодобової фізичної охорони об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Повна назва
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02011781

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Охоронно-Детективна Агенція Ліверпуль
Повна назва
ТОВ Охоронно-Детективна Агенція Ліверпуль
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40048687

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.03.2025 09:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-08-000018
Дата створення проекту
08.04.2025 09:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.04.2025 13:40
Дата публікації висновку про результати
30.04.2025 20:37
Дата завершення усунення порушень
06.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 042-87-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2025-01-22-005657-a 22.01.2025 Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2025 00:00
Документи рішення
08.04.2025 13:40
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ІНСТИТУТ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі – Замовник) UA-P-2025-01-22-005636-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.01.2025 №17 та перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю від 27.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 28.01.2025 №1223-р/пк-пз, від 14.02.2025 №2262-р/пк-пз та від 24.02.2025 №2780-р/пк-пз, пояснення Замовника надане 24.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2025. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенням Комісії АМКУ від 28.01.2025 №1223-р/пк-пз, від 14.02.2025 №2262-р/пк-пз та від 24.02.2025 №2780-р/пк-пз, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
30.04.2025 20:37
Документи висновку
30.04.2025 20:37
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
23.04.2025 14:48
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідь на запит органу державного фінансового контролю :
І.) Щодо першого питання, надаємо скан-копії наступних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості: - Лист потенційному надавачу охоронних послуг щодо цінової пропозиції; - Комерційна пропозиція ТОВ «АРГО-Д»; - Комерційна пропозиція ТОВ «ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА ЛІВЕРПУЛЬ»; - Комерційна пропозиція ТОВ ”ЦЕНТУРІОН"; - доповідна записка від ініціатора закупівлі; - обґрунтування очікуваної вартості від ініціатора закупівлі. - протокол № 13 від 22.01.25 (прийняття рішення про закупівлю) - обгрунтування (для розміщення на сайті) II) Щодо другого питання : http://gastro.org.ua/ - План закупівель – стр.2 (https://gastro.org.ua/buyer-plan/page/2/?wpv_view_count=7026)
Рішеня
24.04.2025 10:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 10:00
Замовник:
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Контактний телефон:
+380983268543
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 10:00
Замовник:
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Контактний телефон:
+380983268543
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності