Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони фортифікаційних споруд від ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-22-002832-a
Id Tender d4724ec451984169a33bf498fa1aad67
План UA-P-2025-01-22-003618-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.01.2025 10:17
Остання зміна 26.02.2025 17:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
44 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2025 10:16 до 30.01.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2025 10:16
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2025 10:16
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:01
до 31.01.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2025 12:52
до 06.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.01.2025 12:52
до 26.02.2025 17:31
Період уточнень
з 22.01.2025 10:16 до 27.01.2025 00:00
Період оскарження
з 22.01.2025 10:16 до 27.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:01 до 31.01.2025 12:52
Період кваліфікації
з 30.01.2025 00:01 до 31.01.2025 12:52
Основні параметри
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 400 000 грн.
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Очікувана вартість
4 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Пропозиція:
4 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.01.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
22.01.2025 10:16
-
22.01.2025 10:16
-
22.01.2025 10:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Антіпін
Електронна пошта
Телефон
+380512374965
Замовник
ЄДРПОУ
35989356
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Адміральська, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Період вимог/скарг з 31.01.2025 12:52 по 06.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 00:01 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.01.2025 12:52
Довідка НАЗК
31.01.2025 12:52
Повідомлення про рішення
30.01.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-22-002832-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
4 200 000 грн.
3 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.02.2025
Строк дії договору з
21.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Номенклатура
Послуги з охорони фортифікаційних споруд
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35989356

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Повна назва
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31043704

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.02.2025 17:31
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-03-000075
Дата створення проекту
03.04.2025 16:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.04.2025 17:28
Дата публікації висновку про результати
15.04.2025 11:53
Дата завершення усунення порушень
30.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.04.2025 № 31-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 та від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.04.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.04.2025 № 31-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-01-22-002832-a 22.01.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2025 00:00
Документи рішення
03.04.2025 17:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 22.01.2025 № 1), зі змінами (протокол від 22.01.2025 № 2); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція комунального підприємства «Миколаївська обласна варта» (далі – КП «Миколаївська обласна варта»); протокол уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.02.2025 № 1 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 03.03.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить оформлених як окремі додатки до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зокрема, вищезазначені переліки Замовник об’єднав в один додаток, а саме: додаток 1 до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції КП «Миколаївська обласна варта», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.04.2025 00:00
Дата публікації
15.04.2025 11:53
Документи висновку
15.04.2025 11:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Для уникнення в подальшому порушень під час проведення закупівель нами були здійснені наступні дії: Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель буде приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку.
Дата публікації
17.04.2025 11:30
Документи інформації про усунення порушення
17.04.2025 11:31
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.04.2025 09:15
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.04.2025 09:16
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.04.2025 09:06
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 09:07
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням - https://www.dmkoda.mk.ua/2025/01/23/%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8-%d0%b7-%d0%be%d1%85%d0%be%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%b8-%d1%84%d0%be%d1%80%d1%82%d0%b8%d1%84%d1%96%d0%ba%d0%b0%d1%86%d1%96%d0%b9%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%81%d0%bf/
Рішеня
09.04.2025 12:35
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380512374965
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:01
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380512374965
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності