Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» від ДП «Центр оцінки та інформації».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-21-009823-a
Id Tender e5c4a256ab27446393e98eca914e24ab
План UA-P-2025-01-21-011564-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.01.2025 13:11
Остання зміна 10.02.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 190 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.01.2025 13:07 до 29.01.2025 13:12
Завершено
Період уточнень
з 21.01.2025 13:07
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.01.2025 13:07
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:12
до 03.02.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.02.2025 10:57
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.02.2025 10:57
до 10.02.2025 16:36
Період уточнень
з 21.01.2025 13:07 до 26.01.2025 00:00
Період оскарження
з 21.01.2025 13:07 до 26.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:12 до 03.02.2025 10:57
Період кваліфікації
з 29.01.2025 13:12 до 03.02.2025 10:57
Основні параметри
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 190 000 грн.
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
1 190 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15, вул. Січових Стрільців, 73
Дата постачання по
31.12.2025 13:12
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги, передбачені даним Договором, проводяться Замовником на підставі рахунку-фактури Виконавця шляхом перерахування коштів на його розрахунковий рахунок протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту прийняття-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА УКРАЇНИ"
Пропозиція:
1 185 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.01.2025 13:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руденко Людмила Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Rudenko Ludmila Ivanivna
Електронна пошта
Телефон
+380445177020
Факс
+380445177240
Замовник
ЄДРПОУ
00209131
Назва (англійською мовою)
GovE "Assessment and Information center"
Повна назва
ДП «Центр оцінки та інформації»
Повна назва (англійською мовою)
GovE "Assessment and Information center"
Поштовий індекс
02002
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Євгена Сверстюка, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Період вимог/скарг з 03.02.2025 10:57 по 09.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 13:12 по 06.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.02.2025 10:57
Довідка НАЗК
03.02.2025 10:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.01.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.01.2025 13:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.01.2025 13:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА УКРАЇНИ» за предметом закупівлі: Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» 1. Відповідно до п. 1.1.3. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося документально підтвердити наявність в Учасника на балансі засобів самозахисту (бронежилети, шоломи, газові балончики, ліхтарі, форма) шляхом надання видаткових накладних на придбання. У складі пропозиції Учасника не надано документального підтвердження наявності на балансі засобів самозахисту (бронежилетів, шоломів, газових балончиків, ліхтарів, форми). Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати видаткові накладні на придбання засобів самозахисту (бронежилетів, шоломів, газових балончиків, ліхтарів, форми). 2. Відповідно до п. 1.1.4. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що формений одяг працівників охорони (літній/зимовий) має бути з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (у кількості, необхідній для забезпечення всіх охоронників та задіяних для надання послуг (комплекти курток, брюк, черевиків, головних уборів тощо). Надати фото форменого одягу. У складі пропозиції Учасника не надано фото форменого одягу. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати фото форменого одягу з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 3. Відповідно до п. 1.1.5. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність в Учасника цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менше ніж AES 256, у кількості не менше 8 штук, з радіусом дії в регіоні надання послуг (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства). Крім того, Учасник мав надати договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів (зі всіма додатками). У складі пропозиції Учасника надано Довідку № 25-01/33 від 24.01.2025 року про наявність в Учасника цифрових станцій разом з дозвільними документами та договір № 104/25/ОрЧ від 20.01.2025 року щодо оренди приладів (РЕЗ), устаткування й інших технічних засобів, але не надано договір з ДП «Український державний центр радіочастот». Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати договір орендодавця ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА» з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів (зі всіма додатками). 4. Відповідно до п. 1.1.6. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність власного (орендованого) офісного приміщення в м. Києві або Київській області (на підтвердження надати свідоцтво про право власності або договір оренди (суборенди) приміщення). У складі пропозиції Учасника надано Довідку № 25-01/35 від 24.01.2025 року про наявність орендованого офісного приміщення в м. Києві, але не надано договір оренди (суборенди) приміщення. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати договір оренди (суборенди) приміщення. 5. Відповідно до п. 1.1.12. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося документально підтвердити наявність у Учасника системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється, або не менше ніж 8-ти персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделі, кодів IMEI). У складі пропозиції Учасника не надано документального підтвердження наявності системи контролю або персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка». Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати документи, що підтверджують наявність системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється, або не менше ніж 8-ти персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделі, кодів IMEI). 6. Відповідно до п. 1.2.1. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (ПІБ, кваліфікація, стаж роботи у сфері охорони – зазначити на кожного працівника), з наданням службових посвідчень охоронників. Кількість охоронників повинна відповідати нормам чинного законодавства України. У складі пропозиції Учасника надано Довідку № 25-01/39 від 24.01.2025 року про наявність працівників, але не надано службових посвідчень. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати службові посвідчення охоронників. 7. Відповідно до п. 1.2.3. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. У складі пропозиції Учасника надано Посвідчення та Витяг з протоколу на Онищенко Ганну Вячеславівну з терміном дії до жовтня 2025 року. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати гарантійний лист щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії. 8. Відповідно до п. 1.2.4. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. У складі пропозиції Учасника надано Посвідчення та Витяг з протоколу на Онищенко Ганну Вячеславівну з терміном дії до жовтня 2025 року. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати гарантійний лист щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії. 9. У таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що **Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути видані організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки) (підтвердити документально). У складі пропозиції Учасника не надано документального підтвердження, що організації, що проводять навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки, мають відповідну ліцензію. Для усунення виявленої невідповідності необхідно документально підтвердити, що організації, що проводять навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки, мають ліцензію на відповідний вид діяльності. 10. Відповідно до п. 1.2.7. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку у довільній формі щодо наявності у охоронників (не менше ніж чотири), яких учасник планує задіяти в групах швидкого реагування, пристроїв для відстрілу гумових куль несмертельної дії, з обов’язковим зазначенням таких відомостей: ПІБ охоронника, кваліфікаційний розряд, серія, номер та строк дії посвідчення/дозволу на право носіння згаданих пристроїв із додаванням сканованих копій цих посвідчень/дозволів. Дозволи повинні бути чинним не менше строку дії тендерної пропозиції. Додатково надати копію документу (дозволу), виданого суб’єкту охоронної діяльності на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним не менше ніж строк дії тендерної пропозиції. У складі пропозиції Учасника надано вказану довідку, але не надано витяги (дозволи) на зброю. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати витяги (дозволи) на зброю, які мають бути чинними не менше строку дії тендерної пропозиції. 11. Відповідно до п. 1.2.9. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників (не менше трьох), які здійснюватимуть контроль за прийняттям сигналів, що надходять на ПЦС, а також: - підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці (п. 1.2.9.) працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника); - довідка про те, що зазначені у довідці (п. 1.2.9.) особи не були засуджені, отриманих учасником від зазначених осіб під час прийняття на роботу, або виданих пізніше; - документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.2.9.), відповідного навчання/курсів; - чинні на момент подання тендерної пропозиції сертифікати про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.2.9.), профілактичних наркологічних оглядів та довідки про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.2.9.), обов’язкового попереднього або періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; - чинні на момент подання тендерної пропозиції документи про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.2.9.), обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівниками певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). У складі пропозиції Учасника надано Довідку № 25-01/45 від 24.01.2025 року про наявність пультовиків та всі документи на них, окрім підтверджуючих документів на працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів), що підтверджують роботу працівників на підприємстві Учасника. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати документи, що підтверджують роботу працівників на підприємстві Учасника (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів). 12. Відповідно до п. 1.2.11. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати на всіх працівників, які будуть задіяні для надання послуг, копії наказів про призначення на посади та/або копії трудових книжок. У складі пропозиції Учасника не надано вказану інформацію. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати на всіх працівників, які будуть задіяні для надання послуг, копії наказів про призначення на посади та/або копії трудових книжок. 13. Відповідно до п. 1.3.1. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій має бути зазначено інформацію щодо Замовника, дати і номеру договору, терміну виконання. У складі пропозиції Учасника не надано вказану Довідку. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій має бути зазначено інформацію щодо Замовника, дати і номеру договору, терміну виконання. 14. Відповідно до п. 1.3.2. таблиці 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати скановані копії аналогічного (аналогічних договору (договорів) (з усіма додатками та змінами), вказаних у довідці відповідно до п. 1.3.1., та документи, що підтверджують їх виконання в повному обсязі, а також лист-відгук із зазначенням номеру договору, предмету договору, кількості постів, наявності спецзасобів, засобів зв’язку, вчасності надання послуг, відсутності претензій. У складі пропозиції Учасника не надано вказану Довідку. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати скановані копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками та змінами), акти виконаних робіт та лист-відгук із зазначенням номеру договору, предмету договору, кількості постів, наявності спецзасобів, засобів зв’язку, вчасності надання послуг, відсутності претензій. 15. Відповідно до п. 2.5. таблиці 2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном не менше дії тендерної пропозиції з подальшою пролонгацією до кінця строку надання послуг. У складі пропозиції Учасника не надано Договір добровільного страхування професійної відповідальності. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном не менше дії тендерної пропозиції з подальшою пролонгацією до кінця строку надання послуг. 16. Відповідно до п. 2.7. таблиці 2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати Сертифікати: 1) Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001; 2) Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001; 3) Системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001. У складі пропозиції Учасника не надано вказані Сертифікати. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати вказані Сертифікати. 17. Відповідно до п. 2.10. таблиці 2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, у разі, якщо Учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні; - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні; - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні; - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи Учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів; - Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами; а також: - Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем; - рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Якщо Учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, Учасник надає офіційний лист про те, що не являється громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. У складі пропозиції Учасника не надано відповідну інформацію. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати вказані документи або надати лист, що Учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Уповноважена особа з організації та проведення закупівель Людмила РУДЕНКО
Створено
31.01.2025 15:36
Надати до
01.02.2025 15:36
Договір
UA-2025-01-21-009823-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 07-17/25
1 185 000 грн.
1 185 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.02.2025
Строк дії договору з
01.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Номенклатура
Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП «Центр оцінки та інформації»
Повна назва
ДП «Центр оцінки та інформації»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00209131

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА УКРАЇНИ"
Повна назва
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43297662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.02.2025 16:36
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 13:12
Замовник:
ДП «Центр оцінки та інформації»
Контактний телефон:
+380445177020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 13:12
Замовник:
ДП «Центр оцінки та інформації»
Контактний телефон:
+380445177020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності