Показати схожі тендери

Закупівля Сульфат алюмінію (коагулянт) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-20-015558-a
Id Tender 159b04d7168945d297cd413bbe155cb4
План UA-P-2025-01-20-020603-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.01.2025 15:55
Остання зміна 10.04.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 821 664.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
88 216.65 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.01.2025 15:55 до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2025 15:55
до 12.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.01.2025 15:55
до 12.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.02.2025 15:45
до 18.03.2025 14:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.02.2025 16:18
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2025 14:16
до 10.04.2025 14:10
Період уточнень
з 20.01.2025 15:55 до 12.02.2025 00:00
Період оскарження
з 20.01.2025 15:55 до 12.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.02.2025 15:45 до 18.03.2025 14:16
Період кваліфікації
з 17.02.2025 15:45 до 18.03.2025 14:16
Основні параметри
Сульфат алюмінію (коагулянт)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 821 664.88 грн.
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Назва предмета закупівлі
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Очікувана вартість
8 821 664.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
88216,65
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.02.2025 15:16
Закінчення аукціону
17.02.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Код ДК 021:2015
24313123-9 - Сульфат алюмінію
Кількість
402
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
8 522 078.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Альхім
Пропозиція:
7 395 192 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
7 396 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.02.2025 15:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.02.2025 16:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
10.02.2025 16:23
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козуб Олена Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380504258868
Сайт:
http://brovteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13711949
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Кваліфікація
Лот № 1 Сульфат алюмінію (коагулянт)
Період вимог/скарг з 18.02.2025 16:18 по 24.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.02.2025 15:45 по 25.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-20-015558-a. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково переглянуто дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Таким чином необхідно оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
18.02.2025 16:18
Довідка НАЗК
18.02.2025 16:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.02.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.03.2025 14:15 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 10:14 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності тендерній документації, а саме: Тендерною документацією передбачено надання, зокрема, сертифікату якості або паспорта якості. Разом з тим, в складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема, сертифікат аналізу, що не відповідає наведеним вище вимогам Документації. За таких умов, в складі Пропозиції Учасника відсутній сертифікат саме якості з зазначенням підприємства, що виготовляє товар, найменування продукту, результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту або паспорт якості. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
18.03.2025 14:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.03.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:55
Період вимог/скарг з 18.03.2025 14:16 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 14:15 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково переглянуто дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Таким чином необхідно оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
18.03.2025 14:16
Довідка НАЗК
18.03.2025 14:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.03.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-20-015558-a-b2
Підписаний і діє
Номер
2431/5558/2025-ВОС/Т
7 396 783.92 грн.
6 163 986.6 грн.
З ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
402 (тонни)
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Номенклатура
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Кількість
402
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
18 399.96
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13711949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Повна назва
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33400188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 14:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 821 664.88 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380504258868
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 821 664.88 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380504258868
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності