Показати схожі тендери
Закупівля «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-20-013402-a
Id Tender 01cffe40568c4225b0f276fc55c95ac4
План UA-P-2025-01-20-016891-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.01.2025 15:23
Остання зміна 18.07.2025 12:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
442 935.17 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 214.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.01.2025 15:10 до 07.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2025 15:10
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.01.2025 15:10
до 04.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.04.2025 14:22
-
Залишилось 1 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 10:36
до 21.07.2025 00:00
Період уточнень
з 20.01.2025 15:10 до 04.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.01.2025 15:10 до 04.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 14:22
Основні параметри
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Керуючись п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з останніми змінами та доповненнями, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. N 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу", з урахуванням положень, або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостейта/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей”.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
442 935.17 грн.
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1
Назва предмета закупівлі
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1
Очікувана вартість
442 935.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2214,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2025 13:47
Закінчення аукціону
08.04.2025 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1
Код ДК 021:2015
75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68003, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, вул.1 Травня,1
Дата постачання по
31.12.2025 15:15
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНИЙ ПОЖЕЖНИЙ ОФІС"
Пропозиція:
417 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
240 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
375 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
374 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2025 13:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
17.03.2025 10:07
Тендерна документація
17.03.2025 10:07
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
12.03.2025 10:38
Тендерна документація
12.03.2025 10:38
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
27.02.2025 14:59
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
21.01.2025 11:03
Тендерна документація
20.01.2025 15:10
Тендерна документація
20.01.2025 15:10
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
28.05.2025 18:10
Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ПРОТОКОЛ «28» травня 2025р. Чорноморськ № 457-Т Щодо прийняття рішення уповноваженою особою За рішенням уповноваженої особи від 01 квітня 2025р № 309-Т, оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель ID: UA-2025-01-20-013402-a. 1 Під час проведення закупівлі в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів було зазначено неправильну адресу Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, а саме: вул..1 Травня, 1 в предметі закупівлі. Рішенням Виконавчого Комітету від 28.01.2025 №34 «Про затвердження переліку найменування об’єктів топонімії (вулиць, провулків, проспектів,тощо) на території населених пунктів Чорноморської міської територіальної громади Одеського району Одеської області» вулицю 1 Травня було перейменоване на вулицю Захисників України. В тендерній документації в редакції від 01.04.2025 року в предметі закупівлі зазначено вулицю Захисників України, 1,що в свою чергу не відповідає предмету закупівлі, який зазначений в плані закупівлі та оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі (далі-Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Зазначене порушення в річному плані та оголошені про проведення відкритих торгів в частині назви вулиці на даному етапі неможливо виправити чи усунути. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Оосбливостей, Замовник відміняє відкриті торгм у разі неможливості порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель ID: UA-2025-01-20-013402-a. відповідно до п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог у сфері публічних закупівель, з описом порушень. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями, протокол про відміну відкритих торгів. Уповноважена особа Тетяна Грозова ____________ (підпис)
28.05.2025 18:12
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грозова Тетяна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380486860259
Замовник
ЄДРПОУ
01982212
Назва (англійською мовою)
State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine»
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР)
Повна назва (англійською мовою)
State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine»
Поштовий індекс
68004
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м Чорноморськ
Адреса
вул. Віталія Шума, 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:36 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 14:22 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:36
Довідка НАЗК
14.04.2025 10:36
Повідомлення про рішення
08.04.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
08.04.2025 14:22
Надати до
10.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ПРОТОКОЛ «10» квітня 2025р. Чорноморськ № 328-Т Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1.Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" ЄДРПОУ 42655189, у відкритих торгах на закупівлю:«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. UA-2025-01-20-013402-a,з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Осбливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженних постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі- Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосувуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій., повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" ЄДРПОУ 42655189 , у процедурі закупівлі. UA-2025-01-20-013402-a ,виявлено наступні невідповідності, а саме: В інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ,подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Відповідно до пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: - надати документ, щодо повірки вимірювального приладу-омметру. 2.Відповідно п2.Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців )пп.3 таблиці вимагається: -Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції :«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. UA-2025-01-20-013402- a, невідповідностей в інформації , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна Грозова КНП ЧЛ ЧМР
Створено
10.04.2025 15:13
Надати до
11.04.2025 15:13
Період вимог/скарг з 25.04.2025 15:54 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 15:42 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник не надав документи переможця.
Документи кваліфікації
25.04.2025 15:53
Повідомлення про рішення
21.04.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.04.2025 15:42
Надати до
23.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.04.2025 09:07 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 15:54 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 09:07
Довідка НАЗК
28.04.2025 09:07
Повідомлення про рішення
25.04.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ПРОТОКОЛ «25» квітня 2025р. Чорноморськ № 368-Т Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1.Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАС", у відкритих торгах на закупівлю:«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. UA-2025-01-20-013402-a,з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженних постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі- Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосувуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій., повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПАС" , у процедурі закупівлі:«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. UA-2025-01-20-013402-a ,виявлено наступні невідповідності, а саме: - п2.Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців ) в пп.2.2 Згідно відомостей про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, учасник повинен надати: - надати документ, щодо повірки вимірювального приладу - омметру. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції :«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб. UA-2025-01-20-013402- a, невідповідностей в інформації , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "СПАС" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна Грозова КНП ЧЛ ЧМР (підпис)
Створено
25.04.2025 15:55
Надати до
26.04.2025 15:55
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:16 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 18:02 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:17
Довідка НАЗК
25.06.2025 15:16
Повідомлення про рішення
28.05.2025 18:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.07.2025 16:54 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 16:36 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2025р. № 10847-р/пк-пз зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (ЄДРПОУ 01982212) за дресою: м.Чорноморськ, вул.Віталія Шума,4 скасувати рішення про визначення ТОВ «СПАС» переможцем торгів за процедурою закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1 згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Документи кваліфікації
15.07.2025 16:54
Повідомлення про рішення
15.07.2025 16:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 16:54 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Комунальне некомерційне підприємство «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області ПРОТОКОЛ «17» липня 2025р. Чорноморськ № 561-Т Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 1.Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», у відкритих торгах на закупівлю:«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-20-013402-a з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропо-зиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженних постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі- Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосувуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій., повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у процедурі закупівлі:«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-20-013402-a ,виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.2.2. - Згідно відомостей про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, учасник не надав документи на амперметр та вольтметр, а також - надати документ, щодо повірки вимірювального приладу - омметру.Учасник надав документ, щодо повірки вимірювального приладу омметру строк якого закінчився 15.04.2025р. 2.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.3. учасник не надав документи :Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень учасник повинен мати: - Вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років;(що вимагалось тендерною документацією), а також згідно тогож додатка надати: - Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.(Учасник надав документи тільки на одного електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування - Ткач С.В.) 3. Відповідно до Додатку 1.1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та ФОРМА РОЗРАХУНКУ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасник надав ці документи, зазначивши стару адресу (вул..1 Травня,1) в предметі закупівлі, а повинна бути адреса - Захисників України,1). 4.При наданні тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав некорректний файл, який не можливо прочитати ( 32.imd).Просимо надати цей файл в pdf, word або xl форматі. 5. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації 2.Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) п.4 Надана учасником Лист-згода на надання послуг субпідрядником ТОВ «Будівельна перспектива» на стару адресу 1 Травня,1, а потрібно на адресу Захісників України,1. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції :«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, ідентифікатор закупівлі : UA-2025-01-20-013402-a невідповідностей в інформації , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Тетяна Грозова КНП ЧЛ ЧМР (підпис)
Створено
17.07.2025 16:06
Надати до
18.07.2025 16:06
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000006
Дата створення проекту
19.05.2025 11:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 12:13
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 16:22
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 Одеса № 97 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5406-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2025 № 97 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-01-20-013402-a 20.01.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 12:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 23-Т, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025 № 162-Т, від 25.02.2025 № 173-Т, від 27.02.2025 № 186-Т, від 12.03.2025 № 239-Т, від 17.03.2025 № 256-Т, від 01.04.2025 № 309-Т, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» (далі – ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД») до процедури закупівлі від 24.01.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b1, від 25.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b2, від 28.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.c3, від 20.03.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a4, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» до процедури закупівлі від 02.05.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a5, рішення Комісії від 04.02.2025 №1640-р/пк-пз, від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, від 11.03.2025 №3727-р/пк-пз, від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз, від 12.05.2025 № 7569-р/пк-пз, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.01.2025, 14.03.2025, 03.04.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ») та товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «СПАС» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «СПАС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 337-Т, від 23.04.2025 № 363-Т, від 28.04.2025 № 370-Т, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.04.2025, пояснення та документи Замовника, надані 27.05.2025 та 28.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, зокрема, 21.01.2025, 24.02.2025, 04.03.2025, 05.03.2025, 12.03.2025, 17.03.2025, 01.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нові редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Проте не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремих документах переліки змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.05.2025 щодо зазначеного питання Замовник 27.05.2025 надав інформацію, в якій зазначив, що переліки змін до тендерної документації були оформлені в окремих документах 21.01.2025, 04.03.2025, 05.03.2025, 12.03.2025, 01.04.2025 в паперовому вигляді, але через навантаження помилково не були завантажені в електронній системі. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» від 25.02.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.b2 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині надання, зокрема належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято рішення від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що за таких умов, Законом та Особливостями передбачено, зокрема, надання учасником обґрунтування аномально низької ціни саме в довільній формі, також Закон та Особливості передбачають перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції. Рішенням від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-013402-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 12.03.2025 та 17.03.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «Мале підприємство «ГОДСЕНД ЛТД» від 20.03.2025 № UA-2025-01-20-013402-a.a4 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині невиконання рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, що за таких умов Законом та Особливостями передбачено, зокрема, надання учасником обґрунтування аномально низької ціни саме в довільній формі, також Закон та Особливості передбачають перелік інформації, яку може містити обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції. Рішенням від 31.03.2025 № 4980-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. 1 Травня, 1, згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-20-013402-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.05.2025 щодо невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації в частині вимог пункту 15 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації, яке відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, Замовник 27.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття, якщо це рішення не було оскаржено в суді. Замовником одночасно проводились відкриті торги потому ж предмету закупівлі, але по іншому об’єкті, тому виникла плутанина. Згодом були внесені зміни в частині вимог пункту 15 розділу 2 Додатку 1, згідно рішення АМКУ (рішення № 3237-р/пк-пз від 04.03.2025р.)». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз, оскільки до пункту 15 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації Замовником внесено не всі зміни до тендерної документації, які зазначені у рішенні Комісії як органу оскарження. Отже, моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз. Відповідно до даних електронної системі закупівель встановлено, що Замовником 28.05.2025 оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.05.2025 № 457-Т про відміну процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням особливостей, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 16:22
Документи висновку
29.05.2025 16:22
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, очікуваної вартості предмета закупівель. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівель. 2. Як Замовник може пояснити невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 07.03.2025 № 3550-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації в частині вимог пункту 15 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації, яке відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. 3. Замовником внесено зміни до тендерної документації 21.01.2025, 24.02.2025, 25.02.2025, 27.02.2025, 04.03.2025, 05.03.2025, 12.03.2025, 17.03.2025, 01.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нові редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Чому Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремих документах переліки змін, що вносяться до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.05.2025 15:07
Орган перевірки
29.05.2025 00:00
Документи повідомлення
23.05.2025 15:07
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» умовам пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.04.2025 № 06/03/ТП, у пункті 5 якої зазначено про наявність лише одної особи виконавця робіт налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. 2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.05.2025 16:31
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 16:32
-
Відповідь
відповідь на запит ДАСУ
Відповідь на Ваш запит від 23.05.2025 (моніторинг згідно наказу №97 від 19.05.2025р.)
Рішеня
27.05.2025 16:32
Замовник
Відповідь
відповідь на запит
На запит від 26.05.25р.(моніторинг згідно наказу №97 від 19.05.2025р.)
Рішеня
28.05.2025 17:59
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
442 935.17 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР)
Контактний телефон:
+380486860259
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
442 935.17 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КНП "ЧЛ" ЧМР)
Контактний телефон:
+380486860259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності