Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-20-008250-a
Id Tender 13b311cdf2e045b2abb7bd09b025423e
План UA-P-2025-01-20-008131-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 20.01.2025 13:03
Остання зміна 23.02.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 433 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 169 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.01.2025 13:01 до 28.01.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 20.01.2025 13:01
до 25.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.01.2025 13:01
до 25.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.01.2025 18:00
до 31.01.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2025 16:32
до 06.02.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 31.01.2025 16:32
-
Період уточнень
з 20.01.2025 13:01 до 25.01.2025 00:00
Період оскарження
з 20.01.2025 13:01 до 25.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.01.2025 18:00 до 31.01.2025 16:32
Період кваліфікації
з 28.01.2025 18:00 до 31.01.2025 16:32
Основні параметри
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Обсяг надання послуг – 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (додаток 2 тендерної документації).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 433 800 грн.
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Очікувана вартість
1 433 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7169,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79055, Україна, Львівська область, Львів, вул.Китайська, будинок 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюється Замовником в межах загальної суми договору відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця на підставі акту про надання послуг протягом 10 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати за послуги не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ "
Пропозиція:
1 433 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.01.2025 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Скасування
23.02.2025 00:00
Замовником, КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ" 20 січня 2025 року було оголошено закупівлю згідно ідентифікатора ID: UA-2025-01-20-008250-a за типом відкритих торгів з особливостями. В ході проведення закупівлі виявлено помилку при визначені орієнтовної кількості рейсів, що вказана в технічній специфікації до тендерної документації, що є предметом закупівлі. Однак станом на даному етапі проведення процедури закупівлі не можливо внести зміни до кількості послуг - кількості рейсів, що є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку), у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, за кількістю рейсів що вказана в технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
12.02.2025 18:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баляс Оксана Франківна
Електронна пошта
Телефон
380676745442
Замовник
ЄДРПОУ
45396552
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Поштовий індекс
79055
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Китайська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Період вимог/скарг з 31.01.2025 16:32 по 06.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.01.2025 18:00 по 05.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.01.2025 16:32
Довідка НАЗК
31.01.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.01.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 13:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.01.2025 13:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1 від 24.01.2025 р. в якій відсутня інформація щодо право власності (власні/за договором оренди) на мікроавтобус (АІ0626ОР), автобус (ВС8334ТЕ), автобус Богдан (ВС9483ОО), що не відповідає вимозі пп. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №2 від 24.01.2025 р. в якій не вказано інформації про наявність вантажників або водіїв-вантажників, що не відповідає вимозі пп.2.1. п.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пп. 1.1 п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначена інформація щодо право власності (власні/за договором оренди – позика) на мікроавтобус (АІ0626ОР), автобус (ВС8334ТЕ), автобус Богдан (ВС9483ОО). На виконання вимоги пп.2.1. п.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вказана інформації про наявність водіїв та вантажників або водіїв-вантажників. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.01.2025 12:18
Надати до
31.01.2025 12:18
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 433 800 грн.
Період подання пропозицій
до 28.01.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Контактний телефон:
380676745442
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 433 800 грн.
Період подання пропозицій
до 28.01.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Контактний телефон:
380676745442
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності