Показати схожі тендери

Закупівля Лінзи інтраокулярні гідрофільні (ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-18-001057-a
Id Tender 699b4d1ab0e142bebed0bce329e05726
План UA-P-2025-01-18-000674-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.01.2025 22:57
Остання зміна 06.02.2025 21:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
610 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (1,15 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.01.2025 22:55 до 26.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.01.2025 22:55
до 23.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.01.2025 22:55
до 23.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.01.2025 10:00
до 30.01.2025 17:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2025 17:27
до 05.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2025 17:27
до 06.02.2025 21:58
Період уточнень
з 18.01.2025 22:55 до 23.01.2025 00:00
Період оскарження
з 18.01.2025 22:55 до 23.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.01.2025 10:00 до 30.01.2025 17:27
Період кваліфікації
з 26.01.2025 10:00 до 30.01.2025 17:27
Основні параметри
Лінзи інтраокулярні гідрофільні (ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
610 000 грн.
Лінзи інтраокулярні гідрофільні (ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи)
Назва предмета закупівлі
Лінзи інтраокулярні гідрофільні (ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи)
Очікувана вартість
610 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
1,15 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лінза інтраокулярна гідрофільна SL-907 або еквівалент
Код ДК 021:2015
33731110-7 - Інтраокулярні лінзи
Код НК 024:2023
16069 Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, 14
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ОЛК «ЮЕсОПТИКС»
Пропозиція:
606 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Одарка Большакова
Електронна пошта
Телефон
+380997074256
Замовник
ЄДРПОУ
26508184
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Лінзи інтраокулярні гідрофільні (ДК 021:2015: 33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи)
Період вимог/скарг з 30.01.2025 17:27 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.01.2025 10:00 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2025 17:27
Довідка НАЗК
30.01.2025 17:27
Повідомлення про рішення
26.01.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 22:55
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 22:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Офтальмологічна лабораторія-клініка ЮЕсОптикс» було встановлено наступне: 1) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» від 23.01.2025 р. В наданому документі Учасником підтверджено поставку товару на адресу замовника: «площа Соборна, будинок 14, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49005, КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня», вулиця Володимира Великого, будинок 21.». Проте як згідно вимог замовника поставку товару необхідно здійснювати за адресою: площа Соборна, будинок 14, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49005, КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (що є порушенням вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 Додатку № 8 до тендерної документації); 2) На виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 5 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист від 23 січня 2025 року, яким підтверджує можливість поставки товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни згідно вимог замовника. В даному Гарантійному листі підтверджено поставку товару на адресу замовника: «площа Соборна, будинок 14, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49005 та за адресою: вулиця Володимира Великого, будинок 21.». Згідно умов тендерної документації замовника поставку товару необхідно здійснювати за адресою: площа Соборна, будинок 14, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49005, КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»; 3) У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Офтальмологічна лабораторія-клініка ЮЕс Оптикс» відсутня довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (надається у формі переліку повністю виконаних (завершених) аналогічних договорів у період 2020-2024 роки (не менше одного договору), з зазначенням предмету договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору. Це є порушенням вимог Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 7 Додатку № 8 до тендерної документації; 4) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 14 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво № 37642330 про реєстрацію платника податку на додану вартість платника «Спільне підприємство у формі ТОВ «ЮЕсОптикс», дата видачі 29.12.2003 р. Разом з цим, у 2022 році змінено найменування юридичної особи на ТОВ «ЮЕсОптикс». Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) заповненої та підписаної форми «Тендерна пропозиція» за формою згідно Додатку № 1 до тендерної документації, приведеної у відповідність до вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 Додатку № 8 до тендерної документації; 2) Гарантійного листа, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, приведеного у відповідність до вимог Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 5 Додатку № 8 до тендерної документації; 3) довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (надається у формі переліку повністю виконаних (завершених) аналогічних договорів у період 2020-2024 роки (не менше одного договору), з зазначенням предмету договору, найменування замовника, його адреси, ціни договору (відповідно до вимог п. 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 7 Додатку № 8 до тендерної документації); 4) копії свідоцтва платника податку на додану вартість (або витягу з реєстру платників податку на додану вартість), у разі сплати Учасником ПДВ, або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (або копії витягу з реєстру платників єдиного податку), у разі сплати Учасником єдиного податку (на платника ТОВ «ЮЕсОптикс» у зв’язку зі зміною найменування юридичної особи).
Створено
29.01.2025 15:09
Надати до
30.01.2025 15:09
Договір
UA-2025-01-18-001057-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19/02-25
606 000 грн.
566 355.14 грн.
З ПДВ
Підписано
05.02.2025
Строк дії договору з
05.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (штуки)
Лінза інтраокулярна гідрофільна SL-907 або еквівалент
Номенклатура
Лінза інтраокулярна гідрофільна SL-907 або еквівалент
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.
Код НК 024:2023
16069 Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією
Документи договору