Показати схожі тендери

Закупівля Генератори від ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-18-000291-a
Id Tender 3ae6876cf254433197d765d362e1594b
План UA-P-2025-01-18-000316-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.01.2025 12:31
Остання зміна 26.03.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
490 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 450 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.01.2025 12:28 до 29.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.01.2025 12:28
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.01.2025 12:28
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.01.2025 11:51
до 14.03.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.02.2025 19:45
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 13:54
до 26.03.2025 17:09
Період уточнень
з 18.01.2025 12:28 до 26.01.2025 00:00
Період оскарження
з 18.01.2025 12:28 до 26.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.01.2025 11:51 до 14.03.2025 13:54
Період кваліфікації
з 29.01.2025 11:51 до 14.03.2025 13:54
Основні параметри
Генератори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
490 000 грн.
Генератор
Назва предмета закупівлі
Генератор
Очікувана вартість
490 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2450,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.01.2025 11:16
Закінчення аукціону
29.01.2025 11:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Генератор дизельний стаціонарний
Код ДК 021:2015
31120000-3 - Генератори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Іранківськ, Б. Хмельницького, 59а
Дата постачання по
28.02.2025 12:33
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після підписання накладних, та актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
після підписання накладних на поставку товару, та актів виконаних робіт
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ"
Пропозиція:
455 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БК ГАРАНТ"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО
Пропозиція:
457 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РУБІКОН УКРАЇНА"
Пропозиція:
485 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.01.2025 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.01.2025 20:47
Оголошення про проведення закупівлі
24.01.2025 20:44
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Капущак Леся Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342720785
Факс
+380342720785
Сайт:
http://tke.if.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03346058
Назва (англійською мовою)
GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo
Повна назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Повна назва (англійською мовою)
GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo
Поштовий індекс
76009
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Б.Хмельницького,59а
Кваліфікація
Лот № 1 Генератор
Період вимог/скарг з 05.02.2025 19:45 по 11.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 11:51 по 06.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розглянувши тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «БК ГАРАНТ», замовник державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго», керуючись абзацом 2 пункту 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхиляє вказану тендерну пропозицію з огляду на наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «БК ГАРАНТ» було з’ясовано наступне: - Пунктом 4 Додатку 3 «Вимог до Учасника», до тендерної документації Замовника процедури закупівлі встановлено, що Учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника (надати таблицю-порівняння складену на основі таблиць технічної специфікації). Замовник провівши аналіз порівняльної таблиці виявив невідповідність габаритних розмірів товару запропонованого Учасником, а саме ширини товару, зокрема, Замовник зазначав не більше 900 мм, а Учасник у складі тендерної пропозиції пропонує 950 мм. - Пунктом 8 Додатку 3 «Вимог до Учасника», до тендерної документації Замовника процедури закупівлі встановлено вимогу про наявність ліцензії, дозволів, декларацій на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію) в складі тендерної пропозиції. Учасник надав пояснення в довільної формі про те, що ліцензії, дозволи, декларації на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт не передбачені чинним законодавством України . Відповідно до підпункту2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України №357 від 23.03.2022 на період дії воєнного стану види підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасник не надав даної декларації, хоча монтаж та налагодження відносяться до робіт з підвищеною небезпекою та вимагають наявності в виконавця робіт на період воєнного стану декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Документи кваліфікації
05.02.2025 19:45
Повідомлення про рішення
05.02.2025 19:44
Пропозиція, що перемогла
29.01.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, керуючись абзацом 9 п.37, п.43 Особливосте розміщую повідомлення з наступною вимогою до учасника процедури закупівлі ПП «БК ГАРАНТ»: За результатами вивчення документів учасника ПП "БК ГАРАНТ", зокрема порівняльної таблиці було з'ясовано зазначення у вказаному документі мови панелі управління: Турецька, Англійська тощо, в інформації про Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 3, чітко визначена наступна вимога до мови панелі управління - українська. Таким чином наявна невідповідність інформації (документах) що подана Учасником закупівлі. З огляду на зазначене керуючись п.43 Особливостей розміщую наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації : Прошу надати інформацію про те чи містить панель управління українську мову. Керуючись п.43 Особливостей розміщуємо повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі ПП "БК ГАРАНТ" про усунення зазначеного вище факту.
Створено
03.02.2025 17:41
Надати до
04.02.2025 17:41
Період вимог/скарг з 11.02.2025 17:36 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 19:45 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розглянувши тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ», замовник державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго», керуючись абзацом 2 пункту 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхиляє вказану тендерну пропозицію з огляду на наступне. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ». було з’ясовано наступне: - Пунктом 8 Додатку 3 «Вимог до Учасника», до тендерної документації Замовника процедури закупівлі встановлено вимогу про наявність ліцензії, дозволів, декларацій на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію) в складі тендерної пропозиції. Учасник надав пояснення в довільної формі про те, що наше підприємство не підлягає ліцензуванню згідно чинного законодавства, а веде господарську діяльність на основі статуту підприємства від 01.06.2017р. Установчими зборами учасників ТОВ "ПВП Насосенергопром» та Протоколу №1. Відповідно до підпункту2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України №357 від 23.03.2022 на період дії воєнного стану види підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011р. №1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасник не надав на вимогу Замовника жодного із документів до пункту 8 додатку 3 «Вимог до учасника». зазначених у тендерній документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки вона не відповідає не відповідає вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
11.02.2025 17:36
Повідомлення про рішення
11.02.2025 17:35
Пропозиція, що перемогла
05.02.2025 19:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
Період вимог/скарг з 18.02.2025 18:45 по 24.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 17:36 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.02.2025 18:45
Довідка НАЗК
18.02.2025 18:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.02.2025 17:36
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.03.2025 16:38 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 16:31 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 18.01.2025 № 5т оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 31120000-3 Генератори «Генератор дизельний стаціонарний та послуги, пов’язані з постачанням вказаного товару, – встановлення /монтаж, підключення, пуско-налагоджувальні роботи», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-18-000291-а Генератори. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 49 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель (п. 49 Особливостей). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО». Електронна система закупівель 18 лютого 2025 року сформувала повідомлення про намір укласти договір про закупівлю після оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 04 березня 2025 року замовник отримав лист-повідомлення від ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» №44 від 03.03.2025 року про відмову підписувати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/ укладати договір про закупівлю. Замовник відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. З огляду на зазначене замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
07.03.2025 16:38
Повідомлення про рішення
07.03.2025 16:36
Пропозиція, що перемогла
07.03.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.01.2025 12:28
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:54 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 16:38 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:54
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.03.2025 16:38
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-18-000291-a-a2
Підписаний і діє
Номер
25-238
485 100 грн.
404 250 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2025
Строк дії договору з
25.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Генератор дизельний стаціонарний
Номенклатура
Генератор дизельний стаціонарний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Повна назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03346058

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РУБІКОН УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "РУБІКОН УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44966837

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 17:09
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000010
Дата створення проекту
31.03.2025 10:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 11:31
Дата публікації висновку про результати
17.04.2025 14:32
Дата завершення усунення порушень
02.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 №24-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 31.03.2025 №24-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-18-000291-a 18.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 11:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.01.2025 № 5т (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «БК ГАРАНТ», ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ», ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО та ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА», вимогу про усунення невідповідностей до 04 лютого 2025 для ПП «БК ГАРАНТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2025 № 7т, від 11.02.2025 № 10т, від 18.02.2025 № 12т, від 07.03.2025 №15т, від 14.03.2025 № 16т, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025 року, договір про закупівлю від 25.03.2025 № 3-101/25-238 (далі – Договір), пояснення Замовника від 03.04.2025 та від 08.04.2025 року. Згідно з абзацом третім пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Підпунктом 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: зокрема, у 2025 році - 25 відсотків. При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, зокрема серед яких є дизель-генераторні установки. Таким чином, на порушення абзацу третього пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником у тендерній документації не передбачено вимогу щодо підтвердження учасником ступеня локалізації виробництва предмету закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, Замовник повинен визначити в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації повинен подати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, Замовником, на порушення пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, у тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» встановлено наступне. У пункті 1 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. У пункті 2.1 Додатку № 1 до ТД Замовник вимагає надати довідку, згідно наданої форми, про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписану уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплену його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника здійснити роботи згідно оголошеної закупівлі шляхом наявності у учасника відповідних працівників. Пунктом 2.2 Додатку № 1 до тендерної пропозиції визначено, що на підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників. Учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.01.2025 № 0102, в якій зазначені працівники: Рудницький П.І., Іванишин Д.І., Петрук О.В. та Жолобчук С.М. Однак, в складі його тендерної пропозиції не надано копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників, а саме на Петрука Олега Володимировича та Жолобчука Станіслава Михайловича. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА», а саме щодо надання ним копії діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників, зокрема на Петрука Олега Володимировича та Жолобчука Станіслава Михайловича, тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 07.04.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 08.04.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, зокрема: «У складі тендерної документації Учасник завантажив копії діючих посвідчень на працівників: Рудницького П.І., Іванишина Д.І. та протокол №01/24 Петрука О.В. додається скан протоколу №01/24 від 25.07.2024р., а на Жолобчука С.М. не було долучено до тендерної документації», які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства. У пункті 3 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У Додатку № 3 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі/технічні вимоги» до ТД Замовником встановлено технічні вимоги щодо рівня шуму дизель-генераторної станції, а саме 59 Дб. Тоді як, учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано таблицю-порівняння щодо відповідності товару, що пропонується технічним вимогам та специфікації, в якій рівень шуму зазначений 85 Дб. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» переможцем торгів та уклав з ним Договір. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 07.04.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 08.04.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерних пропозицій ПП «БК ГАРАНТ», ТОВ «ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ» та ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.04.2025 00:00
Дата публікації
17.04.2025 14:32
Документи висновку
17.04.2025 14:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, викладених в висновку Західного офісу Держаудитслужби від 17.04.2025 про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2025-03-31-000010), Сторони прийшли до спільної згоди виконати вимогу та розірвати договір № 3-101/25-238 від 25.03.2025р.
Дата публікації
23.04.2025 16:31
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.04.2025 11:12
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.04.2025 11:13
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Генератори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-18-000291-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.04.2025 11:22
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 11:22
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю від 02.04.2025р., згідно з моніторингом процедури закупівлі, за предметом «Генератори» закупівля № UA-2025-01-18-000291-a. Суб’єктами виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» є головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» відповідно до норм його статуту – це комунальне унітарне комерційне підприємство, утворене на базі відокремленої частини комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади і входить до сфери управління Івано-Франківської міської ради. Майно підприємства є власністю Івано-Франківської міської територіальної громади та закріплене за ним на праві господарського відання. Таким чином, ДМП «Івано-Франківськ-теплокомуненерго» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, також воно не є розпорядником бюджетних коштів, оскільки відповідно до п.47 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України розпорядником бюджетних коштів може бути виключно бюджетна установа. Отже, норми пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» та воно не є суб’єктом їх виконання. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державне міське підприємство "Івано-Франківськтеплокомуненерго" звернулося з запитом про надання цінових (комерційних) пропозицій до суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж генераторів. У відповідь на запит уповноваженої особи цінові (комерційні пропозиції) надали : 1. ФОП Іванишин Денис Іванович, на запит комерційної пропозиції надав наступні ціни: - дизель генератор Arken ARK-Q 42 – 510 000грн., без ПДВ, вартість пусконалагоджувальних робіт 25 000грн. без ПДВ; - дизель генератор Rhein Generatoren AJ-42RE – 470 000грн. без ПДВ, вартість пусконалагоджувальних робіт 25 000грн. без ПДВ; 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «АСКОР» - ціна пропозиції – 510 720,00 грн. в т.ч. ПДВ; 3. ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» - ціни пропозиції: - дизель-генератор Generson GNB - 490 770,00 грн. в т.ч. ПДВ; - дизель-генератор Altas Jenerator AJ-B 44- 460 404.00 грн. в т.ч. ПДВ; - дизель-генератор Mac Energy ME-44B – 472 500.00 грн. в т.ч. ПДВ; Копії вказаних пропозицій додаються до цього пояснення. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки та технічного завдання головного енергетика підприємства Гудза Євгенія Васильовича затверджених головним інженером ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" Лесівим Ігорьом Ярославовичем від 01.01.2025р. Саме в вказаній службовій записці посадової особи підприємства, яка є відповідальною за забезпечення резервним живленням від дизель-генераторної установки до котельні яка розміщена на вулиці Медична,17А, та є компетентною в питанні основних характеристик, зазначених в додатку 3 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Рішеня
03.04.2025 15:58
Замовник
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Генератори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-18-000291-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. У пункті 1 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. У пункті 2.1 Додатку № 1 до тендерної пропозиції Замовник вимагає надати довідку, згідно наданої форми, про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника здійснити роботи згідно оголошеної закупівлі шляхом наявності у учасника відповідних працівників. Пунктом 2.2 Додатку № 1 до тендерної пропозиції визначено, що на підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної учасника ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що в складі його тендерної пропозиції не надано копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників, а саме на Петрука Олега Володимировича та Жолобчука Станіслава Михайловича? 2. У пункті 3 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі/технічні вимоги» Замовником встановлено технічні вимоги щодо рівня шуму дизель-генераторної станції, а саме 59 Дб. Яким чином учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» підтверджено вимоги щодо рівня шуму дизель-генераторної станції, а саме 59 Дб, якщо у наданій ним таблиці-порівняння щодо відповідності товару, що пропонується технічним вимогам та специфікації рівень шуму зазначений 85 Дб? 3. У пункті 3 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі/технічні вимоги» Замовником встановлено вимогу надати документи, що підтверджують відповідність Товару, а саме: 5) Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надається декларація відповідності продукції. Учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» у складі його тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на генератори (дизельні). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня декларація відповідності на запропонований товар? 4. У пункті 11 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що у складі його тендерної пропозиції вищезазначений документ не надано? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.04.2025 15:44
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 15:44
-
Відповідь
Пояснення на запит від 07.04.2025
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю від 07.04.2025р. 1. У пункті 1 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. У пункті 2.1 Додатку № 1 до тендерної пропозиції Замовник вимагає надати довідку, згідно наданої форми, про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника здійснити роботи згідно оголошеної закупівлі шляхом наявності у учасника відповідних працівників. Пунктом 2.2 Додатку № 1 до тендерної пропозиції визначено, що на підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної учасника ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що в складі його тендерної пропозиції не надано копію діючого посвідчення, що підтверджує відповідну кваліфікацію зазначених у довідці працівників, а саме на Петрука Олега Володимировича та Жолобчука Станіслава Михайловича? У складі тендерної документації Учасник завантажив копії діючих посвідчень на працівників: Рудницького П.І., Іванишина Д.І. та протокол №01/24 Петрука О.В. додається скан протоколу №01/24 від 25.07.2024р., а на Жолобчука С.М. не було долучено до тендерної документації. 2. У пункті 3 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі/технічні вимоги» Замовником встановлено технічні вимоги щодо рівня шуму дизель-генераторної станції, а саме 59 Дб. Яким чином учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» підтверджено вимоги щодо рівня шуму дизель-генераторної станції, а саме 59 Дб, якщо у наданій ним таблиці-порівняння щодо відповідності товару, що пропонується технічним вимогам та специфікації рівень шуму зазначений 85 Дб? Замовником не було чітко встановлено технічну вимогу рівня шуму дизель-генераторної станції (наприклад: не більше 59Дб, або не менше 59Дб) тому Учасник зазначив рівень шуму дизель-генераторної станції згідно параметрів товару який буде поставлятися, а Замовник не вбачав у цьому порушення чи не виконання зазначеної вимоги. 3. У пункті 3 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі/технічні вимоги» Замовником встановлено вимогу надати документи, що підтверджують відповідність Товару, а саме: 5) Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надається декларація відповідності продукції. Учасником ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» у складі його тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на генератори (дизельні). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня декларація відповідності на запропонований товар? Замовник врахував сертифікат відповідності продукції як документ який може братися до розгляду на заміну декларації відповідності на запропонований товар, сертифікат додається до пояснення. 4. У пункті 11 Додатку № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» те, що у складі його тендерної пропозиції вищезазначений документ не надано? У складі своєї тендерної документації ТОВ «РУБІКОН УКРАЇНА» надає довідку про врахування норм Кабінету Міністрів України та Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначає що товар не ввозиться та не походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран для підтвердження зазначеного факту Замовник додає довідку про врахування норм КМУ та ЗУ.
Рішеня
08.04.2025 18:20
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 00:00
Замовник:
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Контактний телефон:
+380342720785
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
490 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2025 00:00
Замовник:
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Контактний телефон:
+380342720785
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності