Показати схожі тендери

Закупівля Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів від ДП Волиньвугілля.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-17-002598-a
Id Tender 20dfd6035c484948baa43f4c54226262
План UA-P-2025-01-17-000820-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.01.2025 10:22
Остання зміна 05.06.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.01.2025 10:11 до 30.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.01.2025 10:11
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.01.2025 10:11
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:58
до 21.05.2025 01:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2025 11:00
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 01:33
до 05.06.2025 15:19
Період уточнень
з 17.01.2025 10:11 до 27.01.2025 00:00
Період оскарження
з 17.01.2025 10:11 до 27.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:58 до 21.05.2025 01:33
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:58 до 21.05.2025 01:33
Основні параметри
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 000 000 грн.
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Назва предмета закупівлі
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.01.2025 15:35
Закінчення аукціону
30.01.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, село Бортнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Дата постачання по
31.12.2025 10:16
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 1 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СЕЛЕЩУК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
12 458 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БІРАНД"
Пропозиція:
12 388 903 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.01.2025 15:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.01.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
04.03.2025 16:08
У зв’язку з технічною помилкою, яку неможливо усунути через особливість роботи майданчика на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
04.03.2025 20:22
Повідомлення про рішення
04.03.2025 16:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мілюк Світлана Владиленівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380973802551
Замовник
ЄДРПОУ
32365965
Назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Луцька, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Період вимог/скарг з 06.02.2025 11:00 по 12.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 15:58 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
06.02.2025 10:59
Повідомлення про рішення
30.01.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.02.2025 11:00 по 14.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.02.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.05.2025 01:33 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 14:52 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 01:33
Довідка НАЗК
21.05.2025 01:33
Повідомлення про рішення
27.02.2025 14:52
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-17-002598-a-a1
Підписаний і діє
Номер
39
12 388 903 грн.
10 324 085.83 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Номенклатура
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32365965

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БІРАНД"
Повна назва
ПП "БІРАНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30138040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 15:19
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000011
Дата створення проекту
28.04.2025 11:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 14:24
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.04.2025 НАКАЗ№ 20-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.04.2025 №20-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-01-17-002598-a 17.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 14:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «ВОЛИНЬВУГІЛЛЯ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-01-17-002598-a; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 №2 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 24.01.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозицію Приватного підприємства «БІРАНД» (далі – ПП «БІРАНД»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06 лютого 2025 року №16, від 04 березня 2025 року №18, від 25 квітня 2025 року №21 та від 30 квітня 2025 року №22; рішення комісії АМКУ від 19 лютого 2025 року №2574 -р/пк-пз та від 18 березня 2025 року №4222-р/пк-пз, пояснення, надані Замовником 01 травня 2025 року та 15 травня 2025 року на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга ПП «БІРАНД» від 10.03.2025 № UA-2025-01-17-002598-a.c2 щодо дій, бездіяльності та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте рішення від 18.03.2025 №4222-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі від 04 березня 2025 року №18. Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель 25 квітня 2025 року оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №21 про скасування рішення від 04.03.2025 №18 про відміну процедури закупівлі відкритих торгів. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель відсутня інформація про оскарження рішення комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз до суду. Таким чином, моніторингом встановлено невиконання рішення комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу закупівлі Управління 15.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) з питання, зокрема: чому не виконано рішення комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз в терміни передбачених абзацом другим частини 22 статті 18 Закону. На зазначений запит Замовник 16.05.2025 пояснення не пояснив причини не виконання оскарження рішення комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз в терміни, передбачені статтею 18 Закону, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Крім того, в електронній системі закупівель станом на 19.05.2025 відсутня інформація про виконання Замовником рішення комісії АМКУ від 18.03.2025 № 4222-р/пк-пз. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Однак, Замовником розроблено та затверджено пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова КМУ від 02.04.2024 № 382), а саме: передбачено вимогу, затверджену в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, яка була чинна до 09.04.2024, щодо подання учасником-переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Крім того, у Додатку 6 до тендерної документації затверджено перелік документів, які подає переможець процедури (юридична особа або фізична особа чи фізична особа — підприємець) на виконання вимоги статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей. Тобто, Замовником не враховано зміни, внесені до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова КМУ від 17.02.2023 № 157) в частині затвердження, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, а не статтею 17 Закону, як встановлено Замовником. Отже, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених постановами Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 та від 02.04.2024 № 382. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Моніторингом встановлено, що Замовником протокольним рішенням від 30.04.2025 №22 визначено переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «БІРАНД» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Разом з тим, Замовником протягом одного дня з дня прийняття цього рішення не оприлюднено через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, протокол розгляду тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону. Крім того, моніторингом оприлюднення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником станом на 19.05.2025 не оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено пункт 8 частини 1 статті 10 Закону та абзацу другий частини першої статті 33 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 7 та 8 частини першої статті 10 та абзацу другого частини першої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо виконання рішення АМКУ, не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:49
Документи висновку
22.05.2025 17:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-002598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.2 2. Чому Вами не виконано рішення № 4222-р/пк-пз від 18.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 12:15
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 12:16
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-04-03-013850-a від 03.04.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) про наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі. Відносно виконання вищевказаного рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4222-р/пк-пз від 18.03.2025 року по скасуванню Рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі — "Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-17-002598-a повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи ДП «Волиньвугілля» № 21 від 25 квітня 2025 року було СКАСОВАНО Рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-17- 002598-a в електронній системі (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Крім, того повідомляємо, що протоколом уповноваженої особи № 22 від 30.04.2025 року ПП "БІРАНД" було визначено переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a).
Рішеня
01.05.2025 00:06
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-002598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Чому Вами рішення № 4222-р/пк-пз від 18.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано з порушенням строків, передбачених абзацом другим статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»? 2. Чому станом на 13.05.2025 не здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП "БІРАНД"? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 16:27
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 16:28
-
Відповідь
Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів».
Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a) ПП "БІРАНД" (далі — переможець).
Рішеня
15.05.2025 00:27
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» за кодом ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-002598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Чому станом на 16.05.2025 в електронній системі закупівель не порилюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.05.2025 11:49
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 11:49
-
Відповідь
У ході розгляду питання 1 порядку денного:
17 січня 2025 року відбувся електронний аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a) (далі — ID). За результатами аукціону остаточні пропозиції учасників становлять: 1. ФОП "СЕЛЕЩУК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" на суму 12`458`000.00 з ПДВ; 2. ПП "БІРАНД" на суму 12`388`903.00 з ПДВ; Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону проведена оцінка тендерних пропозицій учасників. За результатами оцінки найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ПП "БІРАНД" на суму 12`388`903.00 з ПДВ. Рішенням уповноваженої особи ДП «Волиньвугілля» № 21 від 25 квітня 2025 року було СКАСОВАНО Рішення № 18 від 04 березня 2025 року про відміну процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-17- 002598-a в електронній системі (Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком) код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів на підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3638-р/пк-пз від 10.03.2025 року, яким було зобов’язано Державне підприємство «Волиньвугілля» скасувати Рішення № 18 від 04 березня 2025 року. Згідно з частинами 9, 10 статті 2 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ПП "БІРАНД" відповідає вимогам тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком». Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, та оцінки тендерних пропозицій, поданих для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» відповідно до статей 10, 29, 33 Закону запропоновано: 1. Визначити ПП "БІРАНД" переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a) (далі – переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем на суму 12`388`903.00 з ПДВ. 3. Подати на оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. ВИРІШИЛА (ВИРІШИВ): Керуючись результатами проведення електронного аукціону та розгляду тендерної пропозиції учасника: 1. Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Перевезення працівників ДП "Волиньвугілля" до місця роботи за графіком» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-17-002598-a) ПП "БІРАНД" (далі — переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. 3. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Рішеня
20.05.2025 00:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності