Показати схожі тендери

Закупівля 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій)) від Управління освіти Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-16-018614-a
Id Tender 21fba2f00e5e4b62999b9e5ec0ec9274
План UA-P-2025-01-16-025692-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.01.2025 22:22
Остання зміна 05.02.2025 19:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 905 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2025 22:21 до 24.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2025 22:21
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.01.2025 22:21
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2025 00:00
до 29.01.2025 18:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2025 18:06
до 04.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.01.2025 18:06
до 05.02.2025 19:16
Період уточнень
з 16.01.2025 22:21 до 21.01.2025 00:00
Період оскарження
з 16.01.2025 22:21 до 21.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2025 00:00 до 29.01.2025 18:06
Період кваліфікації
з 24.01.2025 00:00 до 29.01.2025 18:06
Основні параметри
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 500 грн.
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій))
Назва предмета закупівлі
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій))
Очікувана вартість
290 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2905,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій)
Код ДК 021:2015
45421112-2 - Встановлення віконних рам
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ЗЗСО №7
Дата постачання по
01.03.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ"
Пропозиція:
282 122.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2025 22:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга КОЛИЧЕВА
Електронна пошта
Телефон
+380462676319
Замовник
ЄДРПОУ
02147598
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
просп. Перемоги, 141
Кваліфікація
Лот № 1 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій))
Період вимог/скарг з 29.01.2025 18:06 по 04.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.01.2025 00:00 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.01.2025 19:44
Довідка НАЗК
29.01.2025 18:06
Повідомлення про рішення
24.01.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 22:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 22:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку за встановленою формою 3 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявного в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт. Учасник торгів повинен підтвердити, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиції №28 «Комплект нарощування вишки-тури 1,6*0,8 м» вказано кількість 4, що не відповідає даним оборотно-сальдової відомості, наданої в складі пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт з підтвердження, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт.
Створено
28.01.2025 14:38
Надати до
29.01.2025 14:38
Договір
UA-2025-01-16-018614-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25/74
282 122.58 грн.
235 102.15 грн.
З ПДВ
Підписано
05.02.2025
Строк дії договору з
05.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій)
Номенклатура
Поточний ремонт будівлі Чернігівської гімназії №7 Чернігівської міської ради, який знаходиться за адресою: м. Чернігів, проспект Перемоги, 197 (заміна віконних конструкцій)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147598

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ"
Повна назва
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43443563

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.02.2025 19:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності