Показати схожі тендери

Закупівля Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини» від Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-16-016924-a
Id Tender fa0ccd86cdf14b67a2c524442e5ac6b4
План UA-P-2025-01-16-022481-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.01.2025 17:14
Остання зміна 04.04.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 333 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 665 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2025 17:13 до 24.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2025 17:13
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.01.2025 17:13
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:31
до 24.03.2025 19:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.01.2025 20:37
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.03.2025 19:35
до 04.04.2025 14:24
Період уточнень
з 16.01.2025 17:13 до 21.01.2025 00:00
Період оскарження
з 16.01.2025 17:13 до 21.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:31 до 24.03.2025 19:35
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:31 до 24.03.2025 19:35
Основні параметри
Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 333 000 грн.
Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»
Назва предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»
Очікувана вартість
8 333 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41665,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.01.2025 14:56
Закінчення аукціону
24.01.2025 15:31
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 53.2 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
53.2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
28322, Україна, Кіровоградська область, с. Козацьке, вул. Сонячна, 1-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 55.2 (тонни)
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію
Опис предмета закупівлі
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію
Код ДК 021:2015
24312130-4 - Хлоргідрат алюмінію
Кількість
55.2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
28322, Україна, Кіровоградська область, с. Козацьке, вул. Сонячна, 1-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 65 (тонни)
Гіпохлорит натрію (марка Б)
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію (марка Б)
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
52180, Україна, Дніпропетровська область, с. Мар’янівка, вул. Солов’їна, 162
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Альфа - Лекс
Пропозиція:
7 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
Пропозиція:
6 055 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
6 055 439 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
6 413 638 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.01.2025 14:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2025 17:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Іщенко
Електронна пошта
Телефон
+380503621099
Сайт:
https://evk.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
32182594
Повна назва
Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Поштовий індекс
52204
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Жовті Води
Адреса
вул 8-го Березня, 40а
Кваліфікація
Лот № 1 Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини»
Період вимог/скарг з 24.01.2025 20:37 по 30.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.01.2025 15:31 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.01.2025 20:37
Довідка НАЗК
24.01.2025 20:37
Повідомлення про рішення
24.01.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.02.2025 16:15 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 15:57 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.02.2025 16:15
Повідомлення про рішення
21.02.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 17:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 17:13
Період вимог/скарг з 25.02.2025 17:10 по 03.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:15 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.02.2025 17:10
Довідка НАЗК
25.02.2025 17:10
Повідомлення про рішення
21.02.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2025 18:50 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 18:07 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.03.2025 18:50
Повідомлення про рішення
24.03.2025 18:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 17:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 17:13
Період вимог/скарг з 24.03.2025 19:35 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 18:50 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.03.2025 19:35
Довідка НАЗК
24.03.2025 19:35
Повідомлення про рішення
24.03.2025 18:50
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-16-016924-a-c3
Підписаний і діє
Номер
888-МТП
6 413 637.65 грн.
5 344 698.04 грн.
З ПДВ
Підписано
04.04.2025
Строк дії договору з
04.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
53.2 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
53.2
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
55.2 (тонни)
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію
Номенклатура
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію
Кількість
55.2
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
65 (тонни)
Гіпохлорит натрію (марка Б)
Номенклатура
Гіпохлорит натрію (марка Б)
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32182594

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33075701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.04.2025 14:24
-
04.04.2025 14:23
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000050
Дата створення проекту
14.04.2025 16:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.04.2025 11:35
Дата публікації висновку про результати
07.05.2025 17:12
Дата завершення усунення порушень
13.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 042-87-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
14.04.2025 № 73 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 73 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-01-16-016924-a 16.01.2025 Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
15.04.2025 11:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖОВТОВОДСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2025-01-16-022481-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.01.2025 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 29.01.2025 №1318-р/пк-пз, від 05.02.2025 №1712-р/пк-пз, від 04.03.2025 №3289-р/пк-пз та від 19.03.2025 №4283-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», протокольне рішення від 24.03.2025 №31, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2025, договір від 04.04.2025 №888-МТП на суму 6 413 637,65 грн з ПДВ, додаткову угоду від 04.04.2025 №1, пояснення Замовника надане 05.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2025. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 29.01.2025 №1318-р/пк-пз, від 05.02.2025 №1712-р/пк-пз, від 04.03.2025 №3289-р/пк-пз та від 19.03.2025 №4283-р/пк-пз, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.05.2025 00:00
Дата публікації
07.05.2025 17:12
Документи висновку
07.05.2025 17:12
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
30.04.2025 16:58
Орган перевірки
06.05.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Питання_відповідь UA-2025-01-16-016924-a
У КП "ЖВК" ДОР (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, розміщений 30.04.2025 року у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-16-016924-a, предмет закупівлі – Хлор рідкий в контейнерах, коагулянт гідроксихлорид алюмінію, гіпохлорит натрію (марка Б) за ДК 021:2015: 24310000-0 — «Основні неорганічні хімічні речовини» (далі – Товар). 1) Чому учасникам ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОХІМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕО - ХІМ» не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель через відсутність документів, які зазначені в скаргах ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» від 27.01.2025 UA-2025-01-16-016924-а. с1 та від 02.03.2025 UA-2025-01-16-016924-а. с2 до органу оскарження? Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОХІМ», а потім ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕО–ХІМ» на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» як учасник даної закупівлі ознайомившись зі змістом тендерної пропозиції Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОХІМ», а потім ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕО–ХІМ» вважав їх пропозицію такими, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Після розгляду 1 скарги та винесення рішення, постало питання про розгляд виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісії) про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" та відхилення тендерної пропозиції, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Інформацію про виконання рішення Комісії опубліковано. Після розгляду 2 скарги та винесення рішення, постало питання про розгляд виконання рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " НЕО–ХІМ " та відхилення тендерної пропозиції, керуючись абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Інформацію про виконання рішення Комісії опубліковано. 2) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати доступний для перегляду сайт на якому оприлюднено обґрунтування. Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), визначено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. На виконання норм пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю Товару відобразив всю необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі). Опис предмета закупівлі було розроблено фахівцями підприємства з урахуванням практичного досвіду та технологічного регламенту підприємства, з метою дотримання діючого законодавства для забезпечення водопостачання та водовідведення. Визначення очікуваної вартості Товару було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 34 частини 1 статті 1, пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення ринкових консультацій з метою аналізу ринку. Розмір витрат Замовником визначений, шляхом внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік, для задоволення потреби виробничої необхідності Замовника. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось на власному веб-сайті Замовника протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів за Особливостями, оскільки Замовник не має статусу головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкта господарювання державного сектору економіки відповідно до пункту 4 *1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», яка врегульовує питання ефективного використання державних коштів та якою затверджені заходи щодо ефективного використання державних коштів.
Рішеня
05.05.2025 17:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 333 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Контактний телефон:
+380503621099
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 333 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Контактний телефон:
+380503621099
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності