Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів) від НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-16-011842-a
Id Tender 3239fcc83b7943ae96b631153a413c4d
План UA-P-2025-01-16-016231-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.01.2025 14:51
Остання зміна 27.02.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2025 14:49 до 24.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2025 14:49
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.01.2025 14:49
до 21.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:02
до 19.02.2025 15:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2025 12:38
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.02.2025 15:22
до 27.02.2025 15:49
Період уточнень
з 16.01.2025 14:49 до 21.01.2025 00:00
Період оскарження
з 16.01.2025 14:49 до 21.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:02 до 19.02.2025 15:22
Період кваліфікації
з 24.01.2025 15:02 до 19.02.2025 15:22
Основні параметри
ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 800 000 грн.
ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів)
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.01.2025 14:29
Закінчення аукціону
24.01.2025 15:02
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 500 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Опис предмета закупівлі
Вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
15 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 540 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритних (будівельних) відходів
Опис предмета закупівлі
Вивезення великогабаритних (будівельних) відходів
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
540
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом надання послуг після підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг та рахунку-фактури, наданого Виконавцем до 15 числа місяця, наступного за звітним.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
Пропозиція:
2 257 948.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
Пропозиція:
2 957 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
Пропозиція:
2 957 398.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.01.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Баран
Електронна пошта
Телефон
+380673437626
Замовник
ЄДРПОУ
21710384
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
проспект Академіка Глушкова, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів)
Період вимог/скарг з 30.01.2025 12:38 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.01.2025 15:02 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.01.2025 12:38
Повідомлення про рішення
30.01.2025 12:37
-
24.01.2025 15:06
Витяг з ЄДР
24.01.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 14:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 14:49
Період вимог/скарг з 30.01.2025 12:41 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 12:38 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.01.2025 12:41
Повідомлення про рішення
30.01.2025 12:40
-
30.01.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.01.2025 15:56 по 06.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 12:41 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.01.2025 15:56
Довідка НАЗК
31.01.2025 15:56
Повідомлення про рішення
31.01.2025 15:55
-
30.01.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:37 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.02.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.02.2025 15:22 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:38 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.02.2025 15:22
Довідка НАЗК
19.02.2025 15:22
Повідомлення про рішення
19.02.2025 15:22
-
18.02.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 14:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2025 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 5.7. Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги». Для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджменту якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001 :2015, IDT; ISO 9001 :2015, IDT), чинний на весь час надання послуг. Однак, у наданому Учасником Сертифікаті термін дії сертифікату закінчився ще 12.02.2024 року, а відповідно до вимог тендерної документації мав бути чинним на весь час надання послуг. Просимо надати учасника відповідний сертифікат на систему менеджменту якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001 :2015, IDT; ISO 9001 :2015, IDT), чинний на весь час надання послуг. 2. Відповідно до п. 5.8. Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту І SO 1400 І :201 5 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), чинний на весь час надання послуг. Однак, у наданому Учасником Сертифікаті термін дії сертифікату закінчився ще 12.02.2024 року, а відповідно до вимог тендерної документації мав бути чинним на весь час надання послуг. Просимо надати учасника відповідний сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту І SO 1400 І :201 5 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), чинний на весь час надання послуг.
Створено
18.02.2025 14:40
Надати до
19.02.2025 14:40
Угоди
UA-2025-01-16-011842-a-a2
Підписаний і діє
Номер
883/4365
2 957 398.98 грн.
2 464 499.15 грн.
З ПДВ
Підписано
25.02.2025
Строк дії договору з
25.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 500 (метри кубічні)
Вивезення твердих побутових відходів
Номенклатура
Вивезення твердих побутових відходів
Кількість
15 500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
540 (метри кубічні)
Вивезення великогабаритних (будівельних) відходів
Номенклатура
Вивезення великогабаритних (будівельних) відходів
Кількість
540
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21710384

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
Повна назва
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36173955

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380673437626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2025 00:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380673437626
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності