Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)» від Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-15-010464-a
Id Tender b871feb99d394e99bd441080d279e6b6
План UA-P-2025-01-15-014516-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.01.2025 14:47
Остання зміна 27.02.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 538 932.26 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 694.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.01.2025 14:40 до 30.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.01.2025 14:40
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.01.2025 14:40
до 27.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:45
до 13.02.2025 15:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.02.2025 14:12
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.02.2025 15:19
до 27.02.2025 14:33
Період уточнень
з 15.01.2025 14:40 до 27.01.2025 00:00
Період оскарження
з 15.01.2025 14:40 до 27.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:45 до 13.02.2025 15:19
Період кваліфікації
з 30.01.2025 15:45 до 13.02.2025 15:19
Основні параметри
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 538 932.26 грн.
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Очікувана вартість
1 538 932.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7694,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.01.2025 15:10
Закінчення аукціону
30.01.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Код ДК 021:2015
45315300-1 - Монтаж систем електроживлення
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Винниченка, 37
Дата постачання по
31.03.2025 14:45
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧАРКІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 199 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
1 199 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КЛОК ОЛЕГ РОМАНОВИЧ"
Пропозиція:
1 446 352.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС"
Пропозиція:
1 536 534.86 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.01.2025 15:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.01.2025 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.01.2025 15:16
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
20.01.2025 12:24
Тендерна документація
Критерії оцінки
15.01.2025 14:40
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.01.2025 14:40
Критерії оцінки
15.01.2025 14:40
Проект договору
15.01.2025 14:40
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриб Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
+380326126244
Замовник
ЄДРПОУ
20764314
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради
Поштовий індекс
81652
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Новий Розділ
Адреса
вул. Винниченка, 37
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Період вимог/скарг з 05.02.2025 14:12 по 11.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 15:45 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
05.02.2025 14:12
Повідомлення про рішення
05.02.2025 14:10
Пропозиція, що перемогла
30.01.2025 15:47
Витяг з ЄДР
30.01.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Розділу ІІ «Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації» Додатку № 2 до тендерної документації: «Учасник надає у пропозиції довідку, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником». Просимо усунути невідповідність, надавши вказану довідку. Отримати довідку Ви можете, звернувшись із листом на електронну адресу Замовника [email protected].
Створено
03.02.2025 11:52
Надати до
04.02.2025 11:52
Період вимог/скарг з 10.02.2025 16:02 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 14:12 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
10.02.2025 16:02
Повідомлення про рішення
10.02.2025 16:00
-
05.02.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
Період вимог/скарг з 13.02.2025 15:19 по 19.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 16:02 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.02.2025 15:19
Довідка НАЗК
13.02.2025 15:19
Повідомлення про рішення
13.02.2025 15:18
Пропозиція, що перемогла
10.02.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2025 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до п.3.1 Розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації: «Для підтвердження відповідності учасник надає: Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), реквізитів договору, предметів закупівель, суми договорів та суми виконаних робіт». Просимо усунути невідповідність, вказавши у довідці за наданою формою суми виконаних робіт. 2. Відповідно до п.3.3 Розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації: «Документи, які підтверджують виконання зазначених у довідці договорів (допускається надання лише кінцевої довідки за формою КБ-3)». Просимо усунути невідповідність, надавши відповідні документи. 3. Відповідно до п.4.1 Розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації: «Звітність подається за останній звітний період (за 2023 рік). Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію». Просимо усунути невідповідність, надавши податкову декларацію за 2023 рік. 4. Відповідно до п.6 Розділу V «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - локальні кошториси; - Підсумкову відомість ресурсів; - Розрахунки до договірної ціни. Кошторис може надаватися у форматі word без підписів. - інформацію про ціни на матеріальні ресурси за формою». Просимо усунути невідповідність, надавши інформацію про ціни на матеріальні ресурси за наданою формою.
Створено
12.02.2025 15:05
Надати до
13.02.2025 15:05
Договір
UA-2025-01-15-010464-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3-25Ю/3132
1 446 352.46 грн.
1 446 352.46 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.02.2025
Строк дії договору з
24.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Номенклатура
«Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 446 352.46
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20764314

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КЛОК ОЛЕГ РОМАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КЛОК ОЛЕГ РОМАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2433009651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.02.2025 14:33
Повідомлення про договір
27.02.2025 14:31
Підписаний договір
27.02.2025 14:31
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-11-000062
Дата створення проекту
11.03.2025 15:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.03.2025 16:45
Дата публікації висновку про результати
03.04.2025 14:34
Дата завершення усунення порушень
18.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2025 №56 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-15-010464-a, 15.01.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.03.2025 00:00
Документи рішення
11.03.2025 16:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 01 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-15-014516-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюдненні звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №17-О від 05.02.2025, №21-0 від 10.02.2025 та №24-0 від 13.02.2025; тендерну пропозицію ФОП Чаркіна Олександра Юрійовича (далі – ФОП Чаркін О.Ю.), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Чаркіна О.Ю. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника Замовником); тендерну пропозицію ФОП Ігнатюк Василини Іванівни (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ФОП Клока Олега Романовича (далі – ФОП Клок О.Р.), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Клока О.Р. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Клоком О.Р. як переможцем тендеру документи; договір від 24.02.2025 №3-2570/3132; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що за вимогами пункту 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) розділу І Додатку №2 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації Замовника учасник повинен мати робітників для виконання робіт, які є предметом закупівлі та на підтвердження наявності працівників надати інформаційну довідку у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та підстави залучення (штатний, субпідряд/співвиконавець, цивільно-правова угода, тощо). Також, за вимогами підпункту 2.1. пункту 2 розділу І Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше як одним працівником учасника або самим учасником учасник повинен надати чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення. Учасником ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2025 №2701/2 (файл «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»), у якій зазначено про наявність лише двох робітників залучених на субпідряді: Бирич І.І. (електромонтер, диспетчер) та Гамкало А.М. (електромонтер з ремонту і монтажу). Крім того, ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2025 №2701/9, у якій зазначено, що учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (ТОВ «Енергія – Новий Розділ»), орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції буде становити 15%. Також, ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано копію укладеного з ТОВ «Енергія – Новий Розділ» договору субпідряду від 17.01.2025 №1701/25 щодо виконання робіт: Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні) на суму 203 458,81 грн (що складає 14,1% від ціни тендерної пропозиції ФОП Клока О.Р.), та інформацію від 17.01.2025 №24-01/25 від ТОВ «Енергія – Новий Розділ» (файл «Перелік працівників ТОВ Енергія Н_Р.pdf»), у якій зазначено перелік працівників, які будуть виконувати роботи відповідно до договорів з монтажу СЕС (Бирич І.І. – електромонтер, диспетчер) та Гамкало А.М. – електромонтер з ремонту і монтажу). Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано копії посвідчень та копію витягу з протоколів від 22.02.2024 №2М/24 та від 22.02.2024 №2 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (файл Посвідчення протокол охоронна праці працівники ТОВ ЕНЕРГІЯ Н_Р.pdf), видані ТОВ «Енергія - Новий Розділ» за результатами перевірки знань з охорони праці Бирича І.І. як диспетчера за місцем роботи МЕМ та Гамкала А.М. як електромонтера з ремонту та монтажу за місцем роботи МЕМ. Проте, як зазначено вище, за вимогами підпункту 2.1. пункту 2 розділу І Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити перевірку знань з охорони праці не менше як одним працівником учасника або самим учасником. Бирич І.І. (електромонтер, диспетчер) та Гамкало А.М. (електромонтер з ремонту і монтажу) не є працівниками учасника та будуть залучені до виконання лише частини (не більше 15%) робіт за предметом закупівлі. Однак, подані учасником ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці не менше як одним працівником учасника або самим учасником, що не відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника. За вимогами пункту 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо), а також якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах – надати копії чинних договорів (оренди або лізингу або надання послуг) які містять перелік такого обладнання та/або будівельної техніки. ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2025 №2701/1 (файл «Довідка матеріально технічна база (2).pdf»), яка містить відомості про наявність в учасника 3-х транспортних засобів, які не є власністю учасника, а залучені на підставі договору надання послуг з ТОВ «Енергія – Новий Розділ». Також, ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг №09-01/25 від 09.01.2025 (файл «Договір надання послуг транспорту ФОП Клок О_Р_ та ТОВ Енергія Новий Розділ (3).pdf»), укладеного з ТОВ «Енергія – Новий Розділ», за умовами пункту 9.1 якого цей договір діє до 31.12.2023 включно, або до повного виконання зобов’язань. Слід зазначити, що згідно з частиною сьомою статті 180 Господарського кодексу України строком дії господарського договору є час, упродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору, а відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, учасником не надано чинного договору, що підтверджує залучення ним зазначеної у довідці від 27.01.2025 №2701/1 техніки на відповідних правових підставах, чим недотримано вимог пункту 1 розділу 1 Додатку №2 тендерної документації Замовника. Відповідно до наданих під час моніторингу Замовником пояснень та підтверджуючих документів при копіюванні тексту договору №09-01/25 від 09.01.2025 з попереднього договору було допущено технічну помилку, не виправлено термін дії договору, вказаний строк дії 31.12.2023 Замовник розглянув як технічну помилку учасника. Водночас, відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, строк дії договору є істотною умовою договору, що повинна бути погодженою сторонами договору. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Клока О.Р. та розміщенні при цьому повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у пропозиції вказаного учасника не вказано у такому повідомленні вищеописаних невідповідностей та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Клока О.Р. встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій ФОП Чаркіна О.Ю. та ФОП Ігнатюк В.І.; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.04.2025 00:00
Дата публікації
03.04.2025 14:34
Документи висновку
03.04.2025 14:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)» адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради інформує наступне: 1. З метою недопущення в подальшому недоліків у роботі, зокрема, порушень вимог пунктів 3 та 43 Особливостей № 1178 при розгляді тендерних пропозицій, 28 березня 2025 року уповноважена особа прийняла участь у семінарі «Публічні закупівлі робіт і поточного ремонту: просто та ефективно», організованому Львівською торгово-промисловою палатою та юридичною фірмою «Світ права» та отримала сертифікат відповідного зразка. 2. Висновок Західного офісу Держаудитслужби в Львівській області буде врахований замовником в подальшій роботі.
Дата публікації
07.04.2025 12:47
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-01-15-010464-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (далі - Замовник), виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.03.2025 14:43
Орган перевірки
19.03.2025 00:00
Документи повідомлення
13.03.2025 14:43
-
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-01-15-010464-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (далі - Замовник), виникла необхідність в наданні пояснень. У підпункті 1.1 та 1.3 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні подати Довідку, що містить інформацію про наявність у учасника будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо), а також, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: копії чинних договорів (оренди або лізингу або надання послуг) які містять перелік такого обладнання та/або будівельної техніки. Учасником ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2025 №2701/1, яка містить відомості про наявність трьох транспортних засобів, які не є власністю учасника, а залучені на підставі договору надання послуг ТОВ «Енергія Новий Розділ». Також, учасником ФОП Клоком О.Р. у складі тендерної пропозиції надано договір про надання транспортних послуг №09-01/25 від 09.01.2023, укладений з ТОВ «Енергія Новий Розділ», у пункту 9.1 якому вказано, що строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 включно, або до повного виконання зобов’язань. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника наявність умови пункту 9.1 договору та у який спосіб Замовником перевірено чинність наданого учасником ФОП Клоком О.Р. договору про надання транспортних послуг від 09.01.2023 №09-01/25 станом на момент подання та розгляду тендерної пропозиції учасника за ID: UA-2025-01-15-010464-a. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.03.2025 14:07
Орган перевірки
20.03.2025 00:00
Документи повідомлення
14.03.2025 14:07
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010464-a) повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради здійснює публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). На запитання моніторингу інформуємо наступне: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010464-a) було здійснено Замовником на підставі даних проєктно-кошторисної документації та експертної оцінки, розроблених за фінансуванням ЮНІСЕФ у рамках Річного плану роботи 2024, узгодженого з Урядом України від 10 травня 2024 року № 414-р. Проєктно-кошторисна документація та експертна оцінка додаються.
Рішеня
17.03.2025 16:02
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)»
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі за предметом: «Реконструкція електричних мереж в частині встановлення сонячної станції (СЕС) потужністю 30 кВт DC з ємністю акумуляторів 30 кВт*год у будівлі КНП «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (корпус лікарні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010464-a) повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради здійснює публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). На запитання моніторингу інформуємо наступне: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника наявність умови пункту 9.1 договору та у який спосіб Замовником перевірено чинність наданого учасником ФОП Клоком О.Р. договору про надання транспортних послуг від 09.01.2023 №09-01/25 станом на момент подання та розгляду тендерної пропозиції учасника за ID: UA-2025-01-15-010464-a. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Клок О.Р. Замовником було встановлено, що Договір про надання транспортних послуг № 09-01/25 між ФОП Клок О.Р. та ТОВ «Енергія Новий Розділ» було підписано 09.01.2025 року, проте, на наданій Учасником завіреній скан-копії даного Договору дата підписання закрита печаткою, у зв’язку з чим цифру «5» у 2025 р. без використання збільшення можна побачити як цифру «3». Крім цього, очевидно, що ФОП Клок О. Р. при нумерації Договору використав дату підписання - № 09-01/25. Вказаний строк дії 31.12.2023 р. Замовник розглянув як технічну помилку Учасника. 17.03.2025 року, після отримання запиту Західного офісу ДАСУ, Замовник звернувся до Підрядника ФОП Клок О.Р. з листом із проханням надати роз’яснення щодо даної ситуації, на який 18.03.2025 року Підрядником ФОП Клок О.Р. було надано відповідь.
Рішеня
18.03.2025 14:42
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 538 932.26 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради
Контактний телефон:
+380326126244
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 538 932.26 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради
Контактний телефон:
+380326126244
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності