Показати схожі тендери

Закупівля Складання консолідованої фінансової звітності від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ».

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-01-14-015313-a
Id Tender 99eb450da8aa4230a511ed39430a5614
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.01.2025 17:49
Остання зміна 03.02.2025 17:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
260 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.01.2025 10:00 до 23.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.01.2025 17:48
до 20.01.2025 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:45
до 31.01.2025 07:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2025 07:57
до 05.02.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.01.2025 07:57
-
Період уточнень
з 14.01.2025 17:48 до 20.01.2025 10:00
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:45 до 31.01.2025 07:57
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:45 до 31.01.2025 07:57
Основні параметри
Складання консолідованої фінансової звітності
79210000 – 9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
260 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Складання консолідованої фінансової звітності
Очікувана вартість
260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.01.2025 11:22
Закінчення аукціону
24.01.2025 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Складання консолідованої фінансової звітності
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.04.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% – попередньої оплати протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору та отримання рахунку Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% – кінцевий розрахунок протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Акта наданих послуг.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
Пропозиція:
164 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІЖНАРОДНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "СТАРТ"
Пропозиція:
260 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.01.2025 11:22
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пономаренко Марина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380679464515
Сайт:
http://antonov.com/
Замовник
ЄДРПОУ
14307529
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 31.01.2025 07:57 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.01.2025 11:45 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення: визнати переможцем конкурсу – ПАТ «Аудиторська фірма «Аналітик» з ціною 164 000, 00 без ПДВ (пропозиція учасника відповідає умовам конкурсної документації).
Документи кваліфікації
31.01.2025 07:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ПАТ «Аудиторська фірма «Аналітик» За результатами конкурсу № UA-2025-01-14-015313-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-01-14-015313-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Складання консолідованої фінансової звітності» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження досвіду Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2, пункту 1.1: «Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за останні 3 роки аналогічних* договорів (не менше 1-го договору). * Аналогічним договором у розумінні цього оголошення є виконаний в повному обсязі договір за останні 3 роки на: 1) надання послуг щодо складання консолідованої фінансової звітності підприємств, відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності. 2) надання послуг щодо складання iXBRL файлів на основі Таксономії UAМСФЗ XBRL, який встановлено Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Учасник має право надати копії усіх сторінок договору/ів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано довідку про наявність досвіду, але поняття аналогічного договору не відповідає встановленому в Додатку 2. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку про поняття аналогічного договору згідно з формою 1 з інформацією про виконання за останні 3 роки аналогічних* договорів (не менше 1-го договору). * Аналогічним договором у розумінні цього оголошення є виконаний в повному обсязі договір за останні 3 роки на: 1) надання послуг щодо складання консолідованої фінансової звітності підприємств, відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності. 2) надання послуг щодо складання iXBRL файлів на основі Таксономії UAМСФЗ XBRL, який встановлено Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Учасник має право надати копії усіх сторінок договору/ів. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження досвіду Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2, пункту 1.2: «Додатково надаються лист(и)-відгук(и) принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору або копії актів виконаних робіт/наданих послуг або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен додатково надати лист(и)-відгук(и) принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору або копії актів виконаних робіт/наданих послуг або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів. 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження кваліфікації працівників Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2, пункту 2.1.: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у штаті Учасника не менше 5 працівників на постійній основі, з яких 1 працівник відповідної кваліфікації, який має дипломи (DipIFR або аналогічний), що підтверджують рівень знань МСФЗ (надати копії дипломів та є членами професійних організацій бухгалтерів та аудиторів України (на підтвердження надати довідки або членські квитки від такої професійної організації)» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати копії дипломів та є членами професійних організацій бухгалтерів та аудиторів України (на підтвердження надати довідки або членські квитки від такої професійної організації). 4. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження трудових відносин Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2, пункт 3.2.: «На підтвердження зазначеного надаються скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, вказаними у довідці вище. Це можуть бути: копії звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, штатний розпис або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників згідно з чинним законодавством про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження трудових відносин згідно довідки про наявність працівників, а саме на Голову правління та Заступника Голови правління. Це можуть бути: копії звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, штатний розпис або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників згідно з чинним законодавством про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. 5. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження відсутності корупційних правопорушень Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 2, пункт 6: «Довідка (лист) від Учасника про те, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі та/або на підписання Договору(ів) за результатами проведеної процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законодавством до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері закупівель» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати довідку (лист) від Учасника про те, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі та/або на підписання Договору(ів) за результатами проведеної процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законодавством до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері закупівель Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380679464515; [email protected]
Створено
27.01.2025 15:52
Надати до
28.01.2025 15:52
Договір
UA-2025-01-14-015313-a-b1
Очікує підписання
164 000 грн.
164 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Складання консолідованої фінансової звітності
Номенклатура
Складання консолідованої фінансової звітності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 10 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14307529

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14274505

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ»
Контактний телефон:
380679464515
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АНТОНОВ»
Контактний телефон:
380679464515
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності