Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-14-014432-a
Id Tender 1756312c8ce642219e6853faa808b05a
План UA-P-2025-01-14-020091-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.01.2025 16:59
Остання зміна 03.03.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 236 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 180 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.01.2025 16:50 до 22.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.01.2025 16:50
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.01.2025 16:50
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2025 11:53
до 14.02.2025 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2025 15:44
до 20.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.02.2025 14:30
до 03.03.2025 15:06
Період уточнень
з 14.01.2025 16:50 до 19.01.2025 00:00
Період оскарження
з 14.01.2025 16:50 до 19.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.01.2025 11:53 до 14.02.2025 14:30
Період кваліфікації
з 22.01.2025 11:53 до 14.02.2025 14:30
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 236 000 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 236 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6180,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.01.2025 11:00
Закінчення аукціону
22.01.2025 11:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
142 232
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 9а
Дата постачання по
31.12.2025 16:55
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
1 226 897.78 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Пропозиція:
1 220 494.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
877 128.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ"
Пропозиція:
1 235 996.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»
Пропозиція:
1 226 674.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
1 214 314.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО"
Пропозиція:
1 135 265.67 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.01.2025 11:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Агеєва Олена Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532562953
Замовник
ЄДРПОУ
23553598
Повна назва
КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Європейська, 9а
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 22.01.2025 15:44 по 28.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 11:53 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.01.2025 15:44
Довідка НАЗК
22.01.2025 15:43
Повідомлення про рішення
22.01.2025 15:41
Пропозиція, що перемогла
22.01.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.01.2025 09:30 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 09:18 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
30.01.2025 09:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.01.2025 09:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:50
Період вимог/скарг з 30.01.2025 11:13 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 09:30 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2025 11:14
Довідка НАЗК
30.01.2025 11:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.01.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.02.2025 16:30 по 19.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 16:19 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
13.02.2025 16:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.02.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:50
Період вимог/скарг з 14.02.2025 14:30 по 20.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 16:30 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2025 14:30
Довідка НАЗК
14.02.2025 14:30
Повідомлення про рішення
14.02.2025 14:28
Пропозиція, що перемогла
13.02.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-14-014432-a-a3
Підписаний і діє
Номер
22313825
1 214 314.18 грн.
1 011 928.48 грн.
З ПДВ
Підписано
28.02.2025
Строк дії договору з
28.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
142 232 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
142 232
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Повна назва
КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23553598

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42223804

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.03.2025 15:06
Повідомлення про договір
03.03.2025 15:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-07-000008
Дата створення проекту
07.03.2025 12:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.03.2025 14:43
Дата публікації висновку про результати
18.03.2025 14:15
Дата завершення усунення порушень
02.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.03.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-01-14-014432-a, 14.01.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2, sas24-3-5). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.03.2025 00:00
Документи рішення
07.03.2025 14:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа №3 з плавання» (далі ? Замовник) UA-P-2025-01-14-020091-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.01.2025 № 5; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.01.2025 № 5; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЯСНО+»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» (далі – Учасник); протоколи уповноваженої особи від 22.01.2025 № 7, від 29.01.2025 № 10, від 30.01.2025 № 11 від 13.02.2025 № 14, від 14.02.2025 № 15; договір про постачання електричної енергії споживачу від 28.02.2025 № 22313825 на суму 1214314,18 грн з ПДВ; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення чинного законодавства. Пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Разом з цим, встановлено, що замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. З метою підтвердження або спростування порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 10.03.2025 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Замовником 12.03.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмету закупівлі не було розміщено на веб-сайті, оскільки КЗ «ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ» не має власного веб-сайту, також власного веб-сайту не має Управління у справах фізичної культури та спорту, в підпорядкуванні якого знаходиться заклад». Так, у замовника станом на момент проведення моніторингу відсутній власний веб-сайт, при цьому, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено на веб-сайті головного розпорядника як це передбачено чинним законодавством. Згідно з даними Державного веб-порталу бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/ головним розпорядником для Комунального закладу «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа №3 з плавання» – розпорядника нижчого рівня (код ЄДРПОУ 23553598, КВК 11) є Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 44186548, КВК 11). В поясненні Замовник стверджує, що «…власного веб-сайту не має Управління у справах фізичної культури та спорту, в підпорядкуванні якого знаходиться заклад». Проте, дані сайту https://ufks.poltava.ua/ спростовують твердження Замовника. Пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечується шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, ким і є Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради для Замовника, про що вказано вище. Таким чином, Замовник порушив пункт 4-1 Постанови № 710 в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а також оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.03.2025 00:00
Дата публікації
18.03.2025 14:15
Документи висновку
18.03.2025 14:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформуємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради https://ufks.poltava.ua
Дата публікації
19.03.2025 14:01
Документи інформації про усунення порушення
19.03.2025 14:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 236 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-014432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.03.2025 15:40
Орган перевірки
14.03.2025 00:00
Документи повідомлення
10.03.2025 15:42
-
Відповідь
пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень КЗ «ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ» повідомляє наступне: 1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до законодавства України; 2. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалася, враховуючи наступне: Було визначено потребу в кількості товару на 2025 рік, враховуючи використання попередніх років та затверджений кошторис на 2025 рік. На сайтах постачальників електроенергії (наприклад, сайт ТОВ «Полтаваенергозбут» https://www.energo.pl.ua та сайт ТОВ «Енера Суми» https://sm.enera.ua) вказано, що ціна за спожиту електричну енергію розраховується за формулою, у якій враховуються фактична ціна купівлі електричної енергії електропостачальником, тариф на передачу електричної енергії оператора системи передачі (НЕК «Укренерго»), витрати постачальника, складова прибутковості Постачальника, податок на додану вартість. Відповідно до даних оператора ринку https://www.oree.com.ua середньозважена ціна на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за період з 01.12.2024 по 31.12.2024 року за даними ДП «Оператор ринку» становила 5965,26 грн/МВт*год, тариф на передачу електричної енергії встановлюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» 686,23 (19.12.2024 № 2200). 3. Обгрунтування технічних та якісних характеристих предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмету закупівлі не було розміщено на веб-сайті, оскільки КЗ «ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ» не має власного веб-сайту, також власного веб-сайту не має Управління у справах фізичної культури та спорту, в підпорядкуванні якого знаходиться заклад.
Рішеня
12.03.2025 13:13
Замовник
Документи повідомлення
12.03.2025 13:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 236 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 00:00
Замовник:
КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532562953
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 236 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 00:00
Замовник:
КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532562953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності