Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи від Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-14-006431-a
Id Tender a352c96ab7d94201bc132fa7a733bace
План UA-P-2025-01-14-009171-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.01.2025 12:34
Остання зміна 05.02.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 095 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 475 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.01.2025 12:29 до 23.01.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.01.2025 12:29
до 20.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.01.2025 12:29
до 20.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:56
до 30.01.2025 11:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.01.2025 16:54
до 05.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2025 11:22
до 05.02.2025 14:27
Період уточнень
з 14.01.2025 12:29 до 20.01.2025 00:00
Період оскарження
з 14.01.2025 12:29 до 20.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:56 до 30.01.2025 11:22
Період кваліфікації
з 24.01.2025 11:56 до 30.01.2025 11:22
Основні параметри
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2025 рік. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника – Україна, 30613, Україна, Хмельницька область, село Святець, вулиця Млинова,1 А; • Категорія замовника – п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». • Уточнюючий код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 095 000 грн.
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Очікувана вартість
1 095 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5475,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.01.2025 11:27
Закінчення аукціону
24.01.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30613, Україна, Хмельницька область, село Святець, вулиця Млинова,1 А,, згідно заявок замовника
Дата постачання по
31.12.2025 12:34
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної при наявності бюджетних призначень на відповідні цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачання товару здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради
Пропозиція:
1 095 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
969 525 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА"
Пропозиція:
972 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.01.2025 11:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.01.2025 12:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панасюк Тетяна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380988631301
Замовник
ЄДРПОУ
25907638
Повна назва
Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради
Поштовий індекс
30613
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
село Святець
Адреса
вулиця Млинова,1
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Період вимог/скарг з 28.01.2025 16:54 по 03.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.01.2025 11:56 по 01.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
.не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
28.01.2025 16:54
Повідомлення про рішення
28.01.2025 14:30
Пропозиція, що перемогла
24.01.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 12:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 12:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 5 уповноваженої особи Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «27» січня 2025 року село Святець Уповноважена особа - Панасюк Тетяна Сергіївна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795 • ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404 • КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради код 31278861 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795. Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795 щодо закупівлі код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до Додатку 2,4 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки та/або сертифікати походження. В разі надання пропозиції не виробником товару, до складу пропозиції Учасник надає документ, що підтверджує його можливість поставки всього об’єму товару до 31.12.2025 року (лист від виробника/договір). Виробник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат. Учасник процедури закупівлі у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана на ім’я Учасника торгів. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 та на ім’я учасника процедури закупівлі. *Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.». Проте, учасником в складі пропозиції не надано вищевказаних документів, що не відповідає Додатку 2 (Додаток 4) до тендерної документації. 2. Згідно п. 1.5.3 ч. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» (Додаток 4) тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: «Відповідно до абз. 3 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран». Проте, учасником в складі пропозиції не надано вищевказаного документу, що не відповідає п. 1.5.3 ч. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» (Додаток 4) тендерної документації. 3. Згідно п. 3.5.2. ч. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Додаток 4) тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка у довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічного договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці. 1.2. Досвід виконання договорів (договору) Учасником повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, відповідної якості, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Проте, учасником в складі пропозиції не надано довідку у довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару, що не відповідає п. 3.5.2. ч. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Додаток 4) тендерної документації. 4. Згідно п. 5.2.5. ч. 2. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» (Додаток 4) тендерної документації на виконання частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Учасники в складі тендерної документації надають гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. Проте, учасником в складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає п. 5.2.5. ч. 2. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» (Додаток 4) тендерної документації. 5. Згідно п. 3.1.1. ч. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1; Проте, учасником в складі пропозиції не надано форми " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1, що не відповідає п. 3.1.1. ч. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції документи/інформацію на підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації у відповідності до Додатку 2 (Додаток 4) до тендерної документації, а саме: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки та/або сертифікати походження. В разі надання пропозиції не виробником товару, до складу пропозиції Учасник надає документ, що підтверджує його можливість поставки всього об’єму товару до 31.12.2025 року (лист від виробника/договір). Виробник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат. Учасник процедури закупівлі у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана на ім’я Учасника торгів. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 та на ім’я учасника процедури закупівлі. *Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.» 2. Надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран». 3. Надати довідку у довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів (аналогічного догово-ру), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару. 4. Надати гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. 5. Надати форму " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 до ТД Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Панасюк Тетяна Сергіївна
Створено
27.01.2025 11:47
Надати до
28.01.2025 11:47
Період вимог/скарг з 30.01.2025 11:13 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.01.2025 16:54 по 05.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
.не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
30.01.2025 11:13
Повідомлення про рішення
30.01.2025 11:10
Пропозиція, що перемогла
28.01.2025 16:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 12:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 12:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 7 уповноваженої особи Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «29» січня 2025 року село Святець Уповноважена особа - Панасюк Тетяна Сергіївна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795 • ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404 • КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради код 31278861 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795. Проте, рішенням від 28 січня 2025 року протокол № 6 Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ код 2809216795 щодо закупівлі код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 «Особливостей» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а також абз 5 пп. 2 п. 44 «Особливостей» тендерна пропозиція «не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404. Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404 щодо закупівлі код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до Додатку 2,4 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки та/або сертифікати походження. В разі надання пропозиції не виробником товару, до складу пропозиції Учасник надає документ, що підтверджує його можливість поставки всього об’єму товару до 31.12.2025 року (лист від виробника/договір). Виробник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат. Учасник процедури закупівлі у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана на ім’я Учасника торгів. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 та на ім’я учасника процедури закупівлі». Проте, учасником в складі пропозиції не надано вищевказаних документів, що не відповідає Додатку 2 (Додатку 4) до тендерної документації. Зокрема, у сертифікаті на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 виданого ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА" код 2599313404 зазначена сфера дії (оптова торгівля лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням) що не відповідає Додатку 2 (Додатку 4) до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції документи/інформацію на підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації у відповідності до Додатку 2,4 до тендерної документації, а саме: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки та/або сертифікати походження. В разі надання пропозиції не виробником товару, до складу пропозиції Учасник надає документ, що підтверджує його можливість поставки всього об’єму товару до 31.12.2025 року (лист від виробника/договір). Виробник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат. Учасник процедури закупівлі у своїй діяльності повинен застосовувати систему управління якістю. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, що видана на ім’я Учасника торгів. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати Звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, який виданий на систему ДСТУ EN ISO 9001:2018 та на ім’я учасника процедури закупівлі». Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Панасюк Тетяна Сергіївна
Створено
29.01.2025 09:43
Надати до
30.01.2025 09:43
Період вимог/скарг з 30.01.2025 11:22 по 05.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.01.2025 11:13 по 07.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2025 11:22
Довідка НАЗК
30.01.2025 11:22
Повідомлення про рішення
30.01.2025 11:19
Пропозиція, що перемогла
30.01.2025 11:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-14-006431-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21
1 095 000 грн.
912 500 грн.
З ПДВ
Підписано
05.02.2025
Строк дії договору з
05.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Номенклатура
Деревина дров’яна не промислового використання твердої породи
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради
Повна назва
Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25907638

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради
Повна назва
КП "Теофіпольлісвод" Теофіпольської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31278861

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.02.2025 14:27
Повідомлення про договір
05.02.2025 14:21
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-18-000022
Дата створення проекту
18.02.2025 09:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.02.2025 09:59
Дата публікації висновку про результати
11.03.2025 16:27
Дата завершення усунення порушень
15.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.02.2025 № 17-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.02.2025 № 17-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 12. UA-2025-01-14-006431-a; 14.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.02.2025 00:00
Документи рішення
18.02.2025 09:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Святецького ліцею Теофіпольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.01.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Рукас Ігор Анатолійович (далі – ФОП Рукас І.О.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Рукас І.О., протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рукас І.О. від 28.01.2025 № 6, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лещук Лариса Дмитрівна (далі – ФОП Лещук Л.Д.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Лещук Л.Д., протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лещук Л.Д. від 30.01.2025 № 8, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Теофіпольлісвод» Теофіпольської селищної ради, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 30.01.2025 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.01.2025, договір від 05.02.2025 № 21, пояснення та документи від 28.02.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
11.03.2025 00:00
Дата публікації
11.03.2025 16:27
Документи висновку
11.03.2025 16:27
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-006431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.02.2025 16:21
Орган перевірки
01.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.02.2025 16:22
-
Відповідь
додатки до відповіді на запит
додатки до відповіді на запит
Рішеня
28.02.2025 11:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 095 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2025 18:00
Замовник:
Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради
Контактний телефон:
+380988631301
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 095 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2025 18:00
Замовник:
Святецький ліцей Теофіпольської селищної ради
Контактний телефон:
+380988631301
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності