Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-13-012253-a
Id Tender b0c53e107c574448b1216cdaa9c776df
План UA-P-2025-01-13-016981-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.01.2025 16:40
Остання зміна 15.05.2025 11:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
510 794 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 553.97 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.01.2025 16:39 до 03.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.01.2025 16:39
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.01.2025 16:39
до 31.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.02.2025 12:10
до 25.04.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 11:59
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 13:40
до 15.05.2025 11:49
Період уточнень
з 13.01.2025 16:39 до 31.01.2025 00:00
Період оскарження
з 13.01.2025 16:39 до 31.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.02.2025 12:10 до 25.04.2025 13:40
Період кваліфікації
з 03.02.2025 12:10 до 25.04.2025 13:40
Основні параметри
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
510 794 грн.
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Назва предмета закупівлі
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Очікувана вартість
510 794 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2553,97
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 323
Аукціон
Cтарт аукціону
03.02.2025 11:47
Закінчення аукціону
03.02.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
4 534.5
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49127, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
29.01.2025 14:37
-
29.01.2025 14:37
Технічні специфікації
29.01.2025 14:37
Критерії прийнятності
13.01.2025 16:39
-
13.01.2025 16:39
-
13.01.2025 16:39
Проект договору
13.01.2025 16:39
-
13.01.2025 16:39
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЛЄОН
Пропозиція:
462 519 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВКЦ "КРОК"
Пропозиція:
508 770.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.02.2025 11:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.01.2025 14:39
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
25.03.2025 11:24
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
25.03.2025 11:25
-
25.03.2025 11:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Шульженко
Електронна пошта
Телефон
+380667001573
Замовник
ЄДРПОУ
37899708
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49127
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Період вимог/скарг з 10.02.2025 11:59 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.02.2025 12:10 по 11.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.02.2025 11:59
Повідомлення про рішення
10.02.2025 11:58
-
03.02.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції відсутні документи, які мають невідповідність вимогам тендерної документації, тому просимо усунути невідповідності та надати документи: 1. Усунути невідповідність поданих документів щодо транспортних засобів відповідно до абз. 3 п.1 Додатку 3 ТД, які залучатимуться до послуг Замовника за вимогами закупівлі. 2. Усунути невідповідність пп. 1.2 п. 2 Додатку 3 ТД та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.2 п. 2 Додатку 3 ТД. 3. Усунути невідповідність пп. 1.3. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.3 п. 2 Додатку 3 ТД. 4. Усунути невідповідність пп. 1.4. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.4 п. 2 Додатку 3 ТД. 5. Надати підтверджуючі документи щодо наявності на балансі підприємства транспорту. 6. Усунути невідповідність розділу ІІІ Додатку 3 Тендерної документації та надати документи, які маються у переліку цього розділу та відсутні в Тендерній пропозиції Учасника: п. 15 передбачає - На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір (укладений між Учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подачі тендерної пропозиції та всього строку дії договору надання охоронних послуг між Замовником та Учасником. У складі ТД Договір страхування наданий не у повному складі, відсутня повна інформація, відсутні сторінки Договору, не зрозуміло до якого періоду діє договір, що є невідповідністю до умов ТД. п. 21.8 розділу ІІІ Додатку 3 передбачає — надати Довідку, складену в довільній формі, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) — відсутня в ТД 7. Усунути невідповідність п. 13 Додатку 4 ТД, який передбачає - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий Договір між Учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На використання радіочастот Учасник повинен мати номер присвоєння радіочастот в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. Договір повинен бути діючим станом на до кінця 2025 року, тобто, на весь період надання послуг за укладеним в результаті закупівлі Договором.. На підтвердження дійсності Договору надати квитанцію про сплату щорічних періодичних внесків за використання радіочастот. Також, у складі ТП надано договір, який не має строку закінчення та відсутні пояснення з цього приводу.
Створено
06.02.2025 12:30
Надати до
07.02.2025 12:30
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 11:59 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції відсутні документи, подані документи мають невідповідність вимогам тендерної документації, подання яких передбачається тендерною Документацією, тому просимо усунути невідповідності та надати документи: 1. Усунути невідповідність абзацу 2 п.1 Додатку 3 до ТД, а саме: скановані копії документів на працівників пункту централізованого спостереження, передбачені абз. 3-6, п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 року, надано у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі: відсутні документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. 2. Усунути невідповідність абзацу 1 п. 3 Додатку 3 до ТД та надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договору.
Створено
12.02.2025 12:30
Надати до
13.02.2025 12:30
Період вимог/скарг з 03.03.2025 14:30 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 09:48 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
03.03.2025 14:30
Повідомлення про рішення
03.03.2025 14:29
-
27.02.2025 09:48
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 14:30 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.03.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.04.2025 13:40 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 13:22 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 13:41
Довідка НАЗК
25.04.2025 13:40
Повідомлення про рішення
18.04.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідність поданих документів щодо транспортних засобів відповідно до абз. 3 п.1 Додатку 3 ТД, які залучатимуться до послуг Замовника за вимогами закупівлі, а саме: Учасник ПП «ЛЕОН» у складі тендерної пропозиції надав «ДОКУМЕНТИ ПРО ТРАНСПОРТ РЕАГУВАННЯ.rar» про наявність транспорту реагування, згідно яких учасник повідомляє про наявність у нього у власності 2 (двох) автомобілів (транспорту реагування), а саме: марка – RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ3093ЕМ, рік випуску – 2011, та марка –RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ2108ЕМ, рік випуску – 2010. У складі тендерної пропозиції Учасник подає дві довідки про перебування автомобілів на військовому обліку, а саме: Довідка № 6800 від 06.07.2023 р., та Довідка № 6799 від 06.07.2023 р. Проте, довідка № 6800 від 06.07.2023 р. не містить інформацію про автомобіль (VIN код в довідці не відповідає VIN коду в технічному паспорту автомобіля), таким чином, на один з автомобілів, інформація про які подана Учасником у складі тендерної документації відсутня підтверджуюча інформація та документи про постановку його на військовий облік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме абзацу 3 пункту 1 таблиці Додатка 3 до ТД.
Створено
18.04.2025 13:29
Надати до
19.04.2025 13:29
Договір
UA-2025-01-13-012253-a-c1
Підписаний і діє
Номер
44
462 519 грн.
385 432.5 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 534.5 (Людино-година)
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Номенклатура
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Кількість
4 534.5
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37899708

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЛЄОН
Повна назва
ПП ЛЄОН
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34366803

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 11:49
-
15.05.2025 11:47
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000004
Дата створення проекту
24.06.2025 09:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 12:31
Дата публікації висновку про результати
07.07.2025 14:50
Дата завершення усунення порушень
11.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 790-12-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
23.06.2025 № 181 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2025 №181 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 3 UA-2025-01-13-012253-a 13.01.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 12:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-13-016981-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 13.01.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.04.2025, договір на послуги з охорони приміщень від 15.05.2025 №44, пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 27.06.2025, на запит Східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2025, рішення Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 20.01.2025 №765-р/пк-пз, від 27.01.2025 №1163-р/пк-пз, від 17.02.2025 №2305-р/пк-пз, від 24.02.2025 №2765-р/пк-пз, від 11.03.2025 №3654-р/пк-пз, від 19.03.2025 №4266-р/пк-пз, від 02.05.2025 №7000-р/пк-пз, від 09.05.2025 №7486-р/пк-пз, від 03.04.2025 №5212-р/пк-пз, від 10.04.2025 №5698-р/пк-пз. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 20.01.2025 №765-р/пк-пз, від 27.01.2025 №1163-р/пк-пз, від 17.02.2025 №2305-р/пк-пз, від 24.02.2025 №2765-р/пк-пз, від 11.03.2025 №3654-р/пк-пз, від 19.03.2025 №4266-р/пк-пз, від 02.05.2025 №7000-р/пк-пз, від 09.05.2025 №7486-р/пк-пз, від 03.04.2025 №5212-р/пк-пз, від 10.04.2025 №5698-р/пк-пз не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.07.2025 00:00
Дата публікації
07.07.2025 14:50
Документи висновку
07.07.2025 14:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.06.2025 16:38
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 16:39
-
Відповідь
Пояснення на запит
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.06.2025р. пояснює наступне: На 2025 рік місцевим бюджетом м. Дніпра на охорону укриття виділено 546 040,00 грн. Розрахунок видатків за напрямком використання додається. В січні 2025 року була укладена додаткова угода з урахуванням положень пп. 8 п. 19 Особливостей та на підставі пп. 8 п. 3 розділу VII «СТРОК ДІЇ ТА УМОВИ ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору №22 від 01.02.2024 року зміни умов із застосуванням положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сума договору збільшена на 35 245,35 грн. та оплачено за січень місяць за фактично надані послуги. Додаткова угода на збільшення суми договору на 35 245,35 грн. додається. На рік виділено 546 040,00 грн., у січні сплачено 35 245,35 грн., залишилось невикористаного плану 510 794,65 грн. З урахуванням цього і вийшли у торги з сумою 510 794,00 грн.
Рішеня
30.06.2025 10:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
510 794 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380667001573
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
510 794 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380667001573
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності