Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-13-002780-a
Id Tender 7b87e93f67b24bcea3b2835410f1b354
План UA-P-2025-01-13-002883-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.01.2025 10:58
Остання зміна 04.02.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
292 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 462.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.01.2025 10:55 до 21.01.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.01.2025 10:55
до 18.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.01.2025 10:55
до 18.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.01.2025 08:00
до 23.01.2025 15:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.01.2025 15:54
до 29.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.01.2025 15:54
до 04.02.2025 14:15
Період уточнень
з 13.01.2025 10:55 до 18.01.2025 00:00
Період оскарження
з 13.01.2025 10:55 до 18.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.01.2025 08:00 до 23.01.2025 15:54
Період кваліфікації
з 21.01.2025 08:00 до 23.01.2025 15:54
Основні параметри
ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
292 500 грн.
ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний))
Очікувана вартість
292 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1462,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Санітарний пакет 2200мм * 900 мм
Код ДК 021:2015
33922000-9 - Транспортні мішки для трупів
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання накладної Замовником на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Султанова Яна Олександрівна
Пропозиція:
292 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.01.2025 10:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія ЗАХАРЧУК
Електронна пошта
Телефон
+380503744906
Замовник
ЄДРПОУ
05498677
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Перемоги, буд. 80
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний))
Період вимог/скарг з 23.01.2025 15:54 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.01.2025 08:00 по 29.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2025 15:54
Довідка НАЗК
23.01.2025 15:54
Повідомлення про рішення
23.01.2025 15:54
-
21.01.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 10:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.01.2025 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За предметом закупівлі ДК 021:2015: 33920000-5 - Обладнання та приладдя для розтину (Санітарний пакет 2200мм * 900 мм, (код НК 024:2023 – 35975 – Мішок патологоанатомічний)) подано одну пропозицію. Пропозиція Учасника ФОП Султанова Яна Олександрівна , вважається найбільш економічно вигідної. Згідно п. 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду пропозиції ФОП Султанова Яна Олександрівна виявлено невідповідність в документах учасника, а саме: 1. Згідно п.п 1.5. п.1 розділу 3 тендерної документації витяг з реєстру платників єдиного податку не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) або УЕП або КЕП, тобто документ незавірений належним чином. Тому, просимо ФОП Султанова Яна Олександрівна усунути невідповідність протягом 24 години. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності ФОП Султанова Яна Олександрівна.
Створено
22.01.2025 14:20
Надати до
23.01.2025 14:20
Договір
UA-2025-01-13-002780-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6/10
292 500 грн.
292 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.02.2025
Строк дії договору з
03.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (штуки)
Санітарний пакет 2200мм * 900 мм
Номенклатура
Санітарний пакет 2200мм * 900 мм
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Султанова Яна Олександрівна
Повна назва
ФОП Султанова Яна Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2583004189

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.02.2025 14:15
-
04.02.2025 14:14
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503744906
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
292 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503744906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності