Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (респіратори У-2К) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-10-007609-a
Id Tender 9b46f70dee5343bebb21fa7da73157e9
План UA-P-2025-01-07-009110-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.01.2025 14:50
Остання зміна 17.02.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 582 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
200 грн. (0,85 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.01.2025 14:48 до 18.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.01.2025 14:48
до 15.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.01.2025 14:48
до 15.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.01.2025 15:16
до 11.02.2025 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2025 14:58
до 17.02.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.02.2025 16:03
-
Період уточнень
з 10.01.2025 14:48 до 15.01.2025 00:00
Період оскарження
з 10.01.2025 14:48 до 15.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2025 15:16 до 11.02.2025 16:03
Період кваліфікації
з 20.01.2025 15:16 до 11.02.2025 16:03
Основні параметри
ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (респіратори У-2К)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
23 582 грн.
ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (респіратори У-2К)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (респіратори У-2К)
Очікувана вартість
23 582 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
200,0
0,85 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.01.2025 14:47
Закінчення аукціону
20.01.2025 15:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Респіратор У-2К
Код ДК 021:2015
35111100-6 - Пожежні респіратори
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар (партію Товару) не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
23 580 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Лугспецтехносервіс"
Пропозиція:
19 470 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Пропозиція:
19 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.01.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.01.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Шекун
Електронна пошта
Телефон
+380443515133
Сайт:
http://www.uksatse.ua
Замовник
ЄДРПОУ
19477064
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
08300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бориспіль
Адреса
Аеропорт
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (респіратори У-2К)
Період вимог/скарг з 29.01.2025 14:58 по 04.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.01.2025 15:16 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.01.2025 14:58
Повідомлення про рішення
28.01.2025 16:16
Електроний протокол про продовження строку
20.01.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА ПРАЦІ" виникла аргументована необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовником до 20 робочих днів, в силу наступного. Відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) – для визначення технічних характеристик Товару, Учасник торгів протягом 2-х днів, за власний рахунок повинен надіслати зразок респіратора за адресою Замовника, зазначеною в тендерній документації. Зразок респіратора уповноважений представник Замовника отримав 23.01.2025. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині: розгляду та оцінки тендерних пропозицій та детального розгляду технічних характеристик запропонованого товару, який є еквівалентом (аналогом) товару, що є предметом закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
28.01.2025 16:16
Дата кінця розгляду
18.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.02.2025 14:23 по 10.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 14:58 по 06.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.02.2025 14:23
Повідомлення про рішення
29.01.2025 14:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника процедури закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс»: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 8 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Виявлені невідповідності: Учасником ТОВ «Лугспецтехносервіс» в складі своєї тендерної пропозиції не подано довідку довільної форми про спростування вимоги, зазначеній в абзаці 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вказаної невідповідності Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням, що він не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в розділі 3 Тендерної документації «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділом 2 додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Виявлені невідповідності: За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вказаної невідповідності Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Створено
31.01.2025 15:30
Надати до
01.02.2025 15:30
Період вимог/скарг з 11.02.2025 16:03 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 14:23 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.02.2025 16:03
Повідомлення про рішення
04.02.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.01.2025 14:48
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 582 грн.
Період подання пропозицій
до 18.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443515133
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 582 грн.
Період подання пропозицій
до 18.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443515133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності