Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника)) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-10-004080-a
Id Tender df5de9cced054e59a650f2692bb7c2bb
План UA-P-2025-01-10-005137-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.01.2025 12:01
Остання зміна 29.01.2025 09:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.01.2025 12:00 до 22.01.2025 15:45
Завершено
Період уточнень
з 10.01.2025 12:00
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.01.2025 12:00
до 19.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2025 15:45
до 23.01.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.01.2025 15:36
до 29.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.01.2025 15:36
до 29.01.2025 09:28
Період уточнень
з 10.01.2025 12:00 до 19.01.2025 00:00
Період оскарження
з 10.01.2025 12:00 до 19.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.01.2025 15:45 до 23.01.2025 15:36
Період кваліфікації
з 22.01.2025 15:45 до 23.01.2025 15:36
Основні параметри
ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 400 000 грн.
ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Примітки
ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
200
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
07601, Україна, Київська область, селище Згурівка, вул.Київська, 12А
Дата постачання з
14.01.2025 00:00
Дата постачання по
01.03.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично переданий товар здійснюються протягом 10 (десяти ) робочих днів шляхом банківського переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно підписаної Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Довженко Людмила Станіславівна
Пропозиція:
1 260 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.01.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Середіна
Електронна пошта
Телефон
+0457050142, +0457051239
Замовник
ЄДРПОУ
05392074
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Поштовий індекс
07600
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Згурівський р-н, селище міського типу Згурівка
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 12А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Період вимог/скарг з 23.01.2025 15:36 по 29.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 15:45 по 30.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2025 15:37
Довідка НАЗК
23.01.2025 15:36
Повідомлення про рішення
22.01.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-10-004080-a-b1
Підписаний і діє
Номер
27-01
1 260 000 грн.
1 260 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.01.2025
Строк дії договору з
29.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 (тонни)
«Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Номенклатура
«Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника))
Кількість
200
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05392074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Довженко Людмила Станіславівна
Повна назва
ФОП Довженко Людмила Станіславівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3653101180

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.01.2025 09:28
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-03-000054
Дата створення проекту
03.02.2025 16:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.02.2025 18:13
Дата публікації висновку про результати
27.02.2025 15:45
Дата завершення усунення порушень
14.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.02.2025 №50 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-01-10-004080-a 10.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.02.2025 00:00
Документи рішення
03.02.2025 18:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.01.2025 року №5 (далі - ТД), тендерну пропозицію ФОП Довженко Людмила Станіславівна, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2025 № 11, договір поставки від 29.01.2025 № 27-01, пояснення та документи надані Замовником від 07.02.2025 та від 13.02.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП Довженко Людмила Станіславівна та укладено договір поставки від 29.01.2025 № 27-01 на суму 1 260 000,00 гривень без ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до вимог пункту 5 Розділу ІІІ та Розділу ІІ Додатку 2 до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Слід зазначити, що Замовником 23.01.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір та визначено Переможцем торгів - ФОП Довженко Людмила Станіславівна. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Довженко Людмила Станіславівна, з огляду на не надання Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. У відповідь на запит, Замовником надано наступні пояснення, зокрема: «…переможцем на веб порталі Уповноваженого органу у строк визначений законодавством не було опубліковано документи, що вимагалися Замовником для подання саме переможцем. Натомість 28.01.2025 року нашим підприємством було отримано лист від переможця з вих. № 90 «Про причини ненадання документів переможцем процедури закупівлі…» та до пояснень долучено файл: «Лист про причини не надання документів.pdf». Разом з тим, Замовником до пояснень не долучено/не надано документального підтвердження щодо аварійних та погодинних відключень, а також про технічні роботи на електронно торгівельному майданчику Е-tender. Враховуючи вищевикладене, Замовником підтверджено не надання Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Слід зазначити, що наданий Замовником лист від ФОП Довженко Людмили Станіславівни датований 28.01.2025 (на 5-й день), а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно порушено вимоги пункту 5 Розділу ІІІ та Розділу ІІ Додатку 2 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Довженко Людмила Станіславівна, а укладено договір поставки від 29.01.2025 № 27-01 на суму 1 260 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.02.2025 00:00
Дата публікації
27.02.2025 15:45
Документи висновку
27.02.2025 15:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У зв'язку з виявленим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель встановлених Північним офісом Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу, необхідно здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором.
Дата публікації
04.03.2025 15:10
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.03.2025 16:37
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
11.03.2025 16:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника», за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-10-004080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.02.2025 17:47
Орган перевірки
08.02.2025 00:00
Документи повідомлення
04.02.2025 17:47
-
Відповідь
На виконання Запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Київ) НАКАЗ №50 від 03.02.2025р. надання пояснення.
На виконання Запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Київ) НАКАЗ №50 від 03.02.2025р. надання пояснення: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь 1. Комунальним підприємством «Згурівський Комбінат Комунальних Підприємств» є Замовником торгів відповідно до підпункту 2 частини 2 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон). Комунальним підприємством «Згурівський комбінат комунальних підприємств» було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника)) , ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-004080-a за адресою www.prozorro.gov.ua. Назва предмету закупівлі, нами як Замовником, була визначена із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» (Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника)). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва відсутній для вказаної номенклатурної позиції, то залишається відповідним коду ДК 021:2015, 09110000-3 – Тверде паливо. Вид процедури закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями визначений у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 400 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу твердого палива за календарний рік 2023/2024 роки із прогнозуванням споживання у 2025 році. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін та порівняльним аналізом ціни на товар, з використанням веб-порталу Prozorro та ProzorroMarket за посиланнями https://prozorro.gov.ua/, https://prozorro.gov.ua/ProzorroMarket. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників твердого палива на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Підприємство здійснює господарську діяльність та є надавачем послуг з теплопостачання відповідно до встановленого тарифу. Тверде паливо (паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника закуповуються за власні кошти підприємства, а не за бюджетні асигнування, що і зазначено в тендерній документації. Розмір ціни закупівель складає 1 400 000,00 грн. з ПДВ по підприємству Замовника станом на дату планування закупівлі. Поряд з цим, загальний розмір планових закупівель на дану потребу в межах 2025 року відповідає розміру очікуваної вартості та складає 1 400 000,00 грн. з ПДВ. Стосовно обґрунтування технічних характеристик зазначаємо наступне. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове, пресоване, гранульоване. Технічні умови». Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг товару у тонах. За одиницю виміру кількості товару приймалася тонна. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єкту Замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього та поточного календарного року, становить: Паливні пелети (гранули) з лушпиння соняшника – 200 т всього на 2025 р. Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями: 1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону; 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року. 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права, які б зобов’язували уповноважену особу вносити інформацію в інше місце крім системи Prozorro Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-10-005137-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-10-004080-a.
Рішеня
07.02.2025 12:07
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Довженко Людмила Станіславівна, з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
10.02.2025 18:04
Орган перевірки
14.02.2025 00:00
Документи повідомлення
10.02.2025 18:05
-
Відповідь
На виконання Запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) м.Київ від 10 лютого 2025р. надання пояснення
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Довженко Людмила Станіславівна, з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Відповідь У відповідь на Ваш запит стосовно надання пояснень щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Довженко Людмили Станіславівни, з підстав визначених у п. 47 Особливостей хочемо зазначити наступне. Відповідно до протоколу № 11 від 23.01.2025 року уповноваженою особи за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Довженко Людмили Станіславівни, було прийнято рішення щодо визначення її переможцем процедури закупівлі та в електронній системі закупівель було сформовано повідомлення про намір укласти договір, але переможцем на веб порталі Уповноваженого органу у строк визначений законодавством не було опубліковано документи, що вимагалися Замовником для подання саме переможцем. Натомість 28.01.2025 року нашим підприємством було отримано лист від переможця з вих № 90 «Про причини ненадання документів переможцем процедури закупівлі». Ознайомившись з його змістом та доданими до листа документами, а саме з повним Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», яким підтверджується, що станом на 22.01.2025 року у громадянки Довженко Людмили Станіславівни відсутні відомості про притягнення її до кримінальної відповідальності та наявності судимості, а також станом на 23.01.2025 року за результатами пошуку про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що автоматично формується на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, інформація відсутня. Таким чином у Замовника відсутні підстави для відхилення саме в цій частині. У зв’язку з обставинами, що виникли у переможця, які від нього не залежали, а також враховуючи нагальну необхідність та потребу у закупівлі паливних пелет з лушпиння соняшника, для здійснення безперервного теплопостачання дитячих садочків, шкіл, бюджетних організацій та власних виробничих приміщень, Замовником було прийнято рішення про підписання договору з переможцем закупівлі. З іншого боку хочемо звернути Вашу увагу саме на ефективність проведення даної закупівлі. Як вбачається з попереднього питання, а саме за результатами запиту комерційних пропозицій середня вартість з тону складає 7000 грн без. ПДВ, але за результатами проведення процедури закупівлі, Замовнику вдалося зекономити 700 грн на тонні, що дорівнює 140 000,00 грн економії на загальному обсязі. Станом на момент надання цієї відповіді даний договір виконаний майже на 80% без будь-яких недоліків як в частині якості до товару так і до строків його постачання. Підсумовуючи дане пояснення, хочемо звернути Вашу увагу на те, що під час прийняття даного рішення, ми як Замовник даної закупівлі розуміли наслідки прийняття такого рішення, а саме враховуючи вимоги чинного законодавства ми все ж таки мали б відхилити пропозицію переможця даної закупівлі. Натомість враховуючи вищезазначені обставини, а саме нагальність потреби у даній закупівлі з урахування того, що у даній закупівлі приймав участь на жаль лише один учасник та взявши до уваги його обставини, просимо у даному питані зрозуміти мотиви прийняття нами такого рішення та піти нам на зустріч.
Рішеня
13.02.2025 10:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 15:45
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+0457050142, +0457051239
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2025 15:45
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+0457050142, +0457051239
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності