Показати схожі тендери

Закупівля 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-09-010225-a
Id Tender b54e9fbd9cb7450e881ef1889e03b597
План UA-P-2025-01-09-008190-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.01.2025 17:57
Остання зміна 10.02.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
676 368 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 381.84 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2025 18:00 до 19.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2025 18:00
до 16.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2025 18:00
до 16.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.01.2025 14:29
до 03.02.2025 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2025 17:25
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.02.2025 15:51
до 10.02.2025 14:47
Період уточнень
з 09.01.2025 18:00 до 16.01.2025 00:00
Період оскарження
з 09.01.2025 18:00 до 16.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.01.2025 14:29 до 03.02.2025 15:51
Період кваліфікації
з 27.01.2025 14:29 до 03.02.2025 15:51
Основні параметри
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
676 368 грн.
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Назва предмета закупівлі
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
676 368 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3381,84
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.01.2025 13:54
Закінчення аукціону
27.01.2025 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Дата постачання по
01.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА"
Пропозиція:
380 159 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ"
Пропозиція:
506 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС"
Пропозиція:
546 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП"
Пропозиція:
380 160 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.01.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.01.2025 17:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбатюк Ігор Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380673044240
Замовник
ЄДРПОУ
25878206
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
54029
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Період вимог/скарг з 29.01.2025 17:25 по 04.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.01.2025 14:29 по 04.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) з наступних підстав: - підпункт 1 пункту 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (лист відгук, який надав Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.).
Документи кваліфікації
29.01.2025 17:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.01.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» по закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 17.01.2025 №Д1 (надалі – Довідка). Проте, інформація що зазначена в графі «Тип/марка/модель, рік випуску» відмінні від тих, що зазначені в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу серії СТР № 647934. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (надалі – Довідка) згідно нижченаведеної форми: № з/п Назва/ найменування Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг) Документ, що підтверджує правовий статус* 1 2 3 4 5 6 ... В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всі вказані у довідці транспортні засоби надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин....». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.01.2025р. №Д1 (далі - Довідка). Проте, на працівників, що зазначені в Довідці не надано документи, передбачені вимогами підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.2. Учасник має надати наступні документи на працівників, що вказані у довідці: - чинні документи, які підтверджують проходження працівниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконані на формі первинної облікової документації № 100-2/о, у відповідності до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових, психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я 18.04.2022 №651. ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - чинні документи, які підтверджують проходження працівниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду або - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконані на формі первинної облікової документації № 100-2/о, у відповідності до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових, психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я 18.04.2022 №651, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 17.01.2025р. №Д1 (далі - Довідка). В підтвердження інформації, наведеної в Довідці, учасник, серед іншого, надав лист відгук № 02.05.-165/2023 від 07.06.2023, який не містить повної інформації як того вимагають умови підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається: - копія виконаного (-них) аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного (аналогічних) договору (договорів); - копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами); - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів), та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 4. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 17.01.2025р. №Д1 (далі - Довідка). В підтвердження інформації, наведеної в Довідці, учасник, серед іншого, надав Рахунок-Договір №02.05-05/29.07 від 29.07.2022р., та лист відгук № 02.05.-165/2023 від 07.06.2023р. Проте, предмет договору, зазначений у листі відгуку № 02.05.-165/2023 від 07.06.2023р відрізняється від предмету договору у Рахунку-Договорі №02.05-05/29.07 від 29.07.2022р. Вимога тендерної документації: підпункт 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається: - копія виконаного (-них) аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного (аналогічних) договору (договорів); - копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами); - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів), та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 5.Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацій та/або документів на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим у Додатку 4 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації: «…Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим замовником згідно Додатку 4 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Інформації та/або документи на підтвердження на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим у Додатку 4 до тендерної документації, а також інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 6. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано заповнений проект договору, чим порушено вимоги підпункту 3.4 пункту 3 Розділу VI тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.4. пункту 3 Розділу VI тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору, без зазначення вартості договору та додатків.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, без зазначення вартості договору та додатків. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a).
Створено
28.01.2025 15:41
Надати до
29.01.2025 15:41
Період вимог/скарг з 31.01.2025 15:02 по 06.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 17:25 по 06.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) з наступних підстав: - підпункт 1 пункту 44 Особливостей – Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) не здійснено накладання електронного підпису на тендерну пропозицію відповідно до вимог підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 2) не надано Довідку про наявність транспортних засобів за формою, визначеною умовами тендерної документації (далі - Довідка) та документи для підтвердження інформації, яка мала б бути зазначена в Довідці, як того вимагає підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) не надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно з формою зазначеною у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації; 4) не надано Довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень, тощо) у відповідності до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації з документальним підтвердженням інформації, що в ній зазначена; 5) не надано Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно з формою зазначеною у підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації; 6) не надано лист-відгук за наданим аналогічним договором, що містить повну інформацію як того вимагають умови підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації; 7) не надано копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим аналогічним договором, як того вимагають умови підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації; 8) не надано заповнений проект договору, у відповідності до вимог підпункту 3.4 пункту 3 Розділу VI тендерної документації.
Документи кваліфікації
31.01.2025 15:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.01.2025 17:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" по закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) 1. Виявлена невідповідність: під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи Масленнікова Володимира Сергійовича (далі - підписувач) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип носія особистого ключа підписувача – незахищений, а тип підпису – удосконалений, відсутня посада підписувача. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі… Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований. У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - для усунення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладання електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано Довідку про наявність транспортних засобів за формою, визначеною умовами тендерної документації (далі - Довідка) та документи для підтвердження інформації, яка мала б бути зазначена в Довідці, як того вимагає підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (надалі – Довідка) згідно нижченаведеної форми: № з/п Назва/ найменування Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг) Документ, що підтверджує правовий статус* 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. В учасника обов’язково мають бути включені до Довідки наступні транспортні засоби у кількості, не менше ніж зазначено в таблиці: № з/п Найменування машини або механізму Кількість, од. 1 Транспортні засоби 2 В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всі вказані у довідці транспортні засоби надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин. У разі, якщо машини не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про надання послуг з охорони (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони); - документи, які підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг за предметом закупівлі, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до цих договорів, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції. Зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт передачі техніки відповідно до договорів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі за формою, передбаченою вимогами тендерної документації; - документи для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, як того вимагає підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку про наявність у Учасника охоронників, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі від 17.01.2025р. № 214-38-01/01-25 (далі - Довідка). Проте, Довідка не відповідає формі, яка зазначена у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.1. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада Прізвище, ініціали Освітньо-кваліфікаційний рівень (розряд) Досвід роботи за даною кваліфікацією (посадою) Інше ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно з формою зазначеною у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання , відповідно до чинного законодавства України від 17.01.2025 №214-36-01/01-25 (далі - Довідка). Проте, форма Довідки та зазначена в ній інформація (а саме: офісні приміщення, тощо), не відповідають вимогам тендерної документації (підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації). Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми: Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Власна або право користування Документ, підтверджуючий право власності або право користування (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці, а саме інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності, або: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником таких об’єктів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень, тощо) згідно вимог тендерної документації (підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації); -документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці, а саме інвентарні картки обліку основних засобів та/або інший документ, який підтверджує право власності, або: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); -документи, які підтверджують факт отримання учасником таких об’єктів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України, та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). 5. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 17.01.2025р. №214-39/01-25 (далі – Довідка), що не відповідає формі, яка зазначена у підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Предмет договору Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон) Вартість договору, грн. Рік виконання договору ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою у відповідності до вимог тендерної документації. 6. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 17.01.2025р. №214-39/01-25 (далі - Довідка). В підтвердження інформації, наведеній в Довідці, учасник, серед іншого, надав лист відгук від 02.05.2023р. №01/1047, який не містить повної інформації як того вимагають умови підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається: ... - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів), та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 7. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 17.01.2025р. №214-39/01-25 (далі - Довідка). В підтвердження інформації, наведеній в Довідці, Учасником, серед іншого, не надано копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором, як того вимагають умови підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації: «3.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається: ... - копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами); ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами), та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 8. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано заповнений проект договору, чим порушено вимоги підпункту 3.4 пункту 3 Розділу VI тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 3.4. пункту 3 Розділу VI тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору, без зазначення вартості договору та додатків.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, без зазначення вартості договору та додатків. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a).
Створено
30.01.2025 14:38
Надати до
31.01.2025 14:38
Період вимог/скарг з 03.02.2025 15:51 по 09.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.01.2025 15:02 по 08.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРІЗЛІ».
Документи кваліфікації
03.02.2025 15:51
Довідка НАЗК
03.02.2025 15:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.01.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 17:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРІЗЛІ» по закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність транспортних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 16.01.2025 №01 (далі - Довідка). В підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого, надано Договір оренди транспортного засобу №01 від 01 січня 2025р. (далі - Договір). Проте, строк дії Договору менший строку дії Договору про надання послуг з охорони, що зазначений у підпункті 10.1. Розділу 10 проекту Договору (додаток 5 до тендерної документації). Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «... В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всі вказані у довідці транспортні засоби надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин. У разі, якщо машини не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про надання послуг з охорони (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони); ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - договір(и) оренди з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про надання послуг з охорони (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про надання послуг з охорони), що передбачено вимогами підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРІЗЛІ» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту (UA-2025-01-09-010225-a).
Створено
31.01.2025 15:36
Надати до
01.02.2025 15:36
Договір
UA-2025-01-09-010225-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
506 880 грн.
506 880 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.02.2025
Строк дії договору з
10.02.2025
по
01.01.2026
Номенклатура
1 (послуга)
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 1 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25878206

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ"
Повна назва
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45278589

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.02.2025 14:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-18-000050
Дата створення проекту
18.02.2025 11:28
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
18.02.2025 12:13
Дата публікації висновку про результати
10.03.2025 18:01
Дата завершення усунення порушень
14.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 707-54-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 51) 237-62-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2025 № 14-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 18.02.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 18.02.2025 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-01-09-010225-a 09.01.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.02.2025 00:00
Документи рішення
18.02.2025 12:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 09.01.2025 (протокол № 2/1/2025), із змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 10.01.2025 (протоколи № 3/1/2025 та 4/1/2025) та від 14.01.2025 (протокол № 5/1/2025); переліки змін, що вносилися до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції комунального підприємства «Миколаївська обласна варта», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН» РІ ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ «ГРІЗЛІ»; скарга до Комісії АМКУ, оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2025-01-09-010225-a.a1; рішення Комісії АМКУ від 22.01.2025 № 984-р/пк-пз; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.01.2025 № 7/1/2025, від 31.01.2025 № 9/1/2025 та від 03.02.2025 № 11/1/2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 10.02.2025 № 1; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.03.2025 00:00
Дата публікації
10.03.2025 18:01
Документи висновку
10.03.2025 18:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-09-010225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.02.2025 12:23
Орган перевірки
22.02.2025 00:00
Документи повідомлення
18.02.2025 12:23
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-09-010225-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно з протоколом уповноваженої особи від 29.01.2025 № 7/1/2025 (далі - протокол) тендерна пропозиція КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В протоколі зазначено, що: «лист відгук, який надав Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), надається, зокрема: «позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів)». КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», як учасник в складі тендерної пропозиції у файлі «укрпочта рахунок договір та відгук.pdf» надав лист відгук від 07.06.2023 № 02.05.-165/2023, який містить: предмет договору, ціну договору, суму виконання договору та строк/термін виконання умов договору. КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» на усунення, виявлених Замовником невідповідностей в складі тендерної пропозиції у файлі «Лист відгук.pdf» надав лист відгук від 07.06.2025 № 02.05.-165/2023, який містить: предмет договору, ціну договору, суму виконання договору та строк/термін виконання умов договору. Враховуючи вищевикладене, пропоную детально пояснити, в чому саме полягає невідповідність листів відгуків, наданих КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА», вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.02.2025 10:44
Орган перевірки
27.02.2025 00:00
Документи повідомлення
21.02.2025 10:44
-
Відповідь
79710000-4 Охоронні послуги. Послуги з охорони об’єкту
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1)Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі здійснено на підставі: - Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI (зі змінами); - Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»; - інших норм чинного законодавства України. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено керуючись пунктом 2 частини 1 Розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, методом порівняння ринкових цін. Замовником направлено запит цінових пропозицій можливим надавачам послуг та отримано комерційні пропозиції, на підставі яких і визначено очікувану вартість як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Сканкопії розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та комерційні пропозиції можливих надавачів послуг додаються. 2)Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі). Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель. Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 (https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/72695.html).
Рішеня
21.02.2025 16:01
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Відповідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник, відповідно до пункту 3.1 має надати інформацію у вигляді довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановленою формою, а також відповідно до пункту 3.2, для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), учасник має надати: - копію виконаного(-них) аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного (аналогічних) договору (договорів); - копії Актів прийому - передачі наданих послуг за наданим договором (договорами); - позитивний лист – відгук контрагента за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: предмет договору (договорів), ціна договору (договорів), суму виконання договору (договорів), дотримання строків/термін виконання умов договору (договорів). Учасником КП «МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА» (далі – Учасник) на підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 17.01.2025р. №Д1 (далі - Довідка), - Рахунок-договір № 02.05-05/29.07 від 29 липня 2022 року (далі – Договір), - Акт наданих послуг №7 від 31 липня 2022 р. (далі – Акт), - лист відгук № 02.05.-165/2023 від 07.06.2023 (далі - Лист відгук). В ході розгляду інформації, наведеної в Довідці та документів, наданих на підтвердження цієї інформації (Договір, Акт, Лист відгук), Замовником встановлені невідповідності в наданих інформації та документах, зокрема: - предмет договору, зазначений в Договорі та Довідці відрізняється від предмету договору у Листі відгуку, зокрема в частині найменування об’єкту; - у Листі відгуку не зазначена ціна Договору та сума виконання договору, що є обов’язковим відповідно до умов тендерної документації, - у Листі відгуку не зазначена інформація щодо дотримання строків/терміну виконання умов договору, що є обов’язковим відповідно до умов тендерної документації. Зокрема, в Листі відгуку зазначено термін надання послуг з 27 липня до 01 серпня 2022 року, тоді як в Договорі – з 29 липня по 01 серпня 2022 року, при цьому Акт складено 31 липня - до кінцевого терміну надання послуг зазначеного в Договорі та Листі відгуку. Все це може свідчити про недотримання строків/терміну виконання умов договору та/або про виконання іншого договору, а не того, що зазначений в Довідці та наданий Учасником як аналогічний. Підсумовуючи наведене, Учасник в складі тендерної пропозиції надав відгук, що не містить ціни Договору та суми виконання Договору, є невідповідності в предметі та строках надання послуг за Договором в наданих інформації та документах. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства 28 січня 2025 року оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, при цьому Замовник не обмежував підрядника в способах та видах виправлення помилок та надання документального підтвердження. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажив через електронну систему закупівель, серед іншого, оновлений лист відгук, за тим самим вихідним номером, що і попередній, а саме № 02.05.-165/2023, але датований 07.06.2025 року, що є фізично неможливим з об’єктивних причин - дата завантаження вищезазначеного документа в систему Prozorro 29.01.2025 року, 07.06.2025 року є майбутнім, яке ще не настало. Звертаємо увагу, що керуючись Переліком формальних помилок, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та пунктом 5 розділу V тендерної документації, зазначене не може бути визначено як формальна помилка. Наданий Учасником документ роздрукований на якомусь дивному бланку Укрпошти, в нижній частині документа з реквізитами самого Учасника. Крім того, наданий Учасником оновлений лист відгук не містить інформації щодо дотримання строків/терміну виконання умов договору, що є обов’язковим відповідно до умов пункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, навіть більше – строки надання послуг в оновленому листі відгуку з 27.07.2022 по 01.08.2022, як і в Листі відгуку, не відповідають істотній умові Договору - строку надання послуг з 29.07.2022 по 01.08.2022, початок надання послуг різниться. Підсумовуючи наведене, Учасник з метою виправлення невідповідностей надав оновлений лист відгук, яким не виправлена невідповідність в частині зазначення дотримання строків/терміну виконання умов договору. Таким чином у Замовника були підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, наведених в протоколі відхилення, а саме: підпункт 1 пункту 44 Особливостей – Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (лист відгук, який надав Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.).
Рішеня
26.02.2025 16:35
Замовник
Документи повідомлення
26.02.2025 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
676 368 грн.
Період подання пропозицій
до 19.01.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
676 368 грн.
Період подання пропозицій
до 19.01.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності