Показати схожі тендери

Закупівля Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (код за ДК 021:2015 79410000-1 консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) від ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-09-004055-a
Id Tender a6b22af26966405bb73b1b67ff5bf660
План UA-P-2025-01-09-005001-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 09.01.2025 12:29
Остання зміна 04.02.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2025 12:26 до 20.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2025 12:26
до 17.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2025 12:26
до 17.01.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.01.2025 00:00
-
Період уточнень
з 09.01.2025 12:26 до 17.01.2025 00:00
Період оскарження
з 09.01.2025 12:26 до 17.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2025 00:00
Основні параметри
Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (код за ДК 021:2015 79410000-1 консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
240 000 грн.
Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності
Назва предмета закупівлі
Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності
Очікувана вартість
240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності
Код ДК 021:2015
79412000-5 - Консультаційні послуги з питань управління фінансами
Кількість
200
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
04080, Україна, м .Київ, Кирилівська, 85
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості Послуг за місяць здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця за фактом надання Послуг у строк не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ"АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ"
Пропозиція:
180 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.01.2025 12:29
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
04.02.2025 00:00
у зв’язку з виробничою необхідністю, було прийнято рішення перерозподілити фінансування на здійснення закупівель в 1 кварталі 2025 року, у тому числі скоротити видатки на закупівлю консультаційних послуг з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності/
24.01.2025 16:33
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фурс Інга
Електронна пошта
Телефон
+380506318196
Сайт:
http://uie.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
19480600
Повна назва
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Поштовий індекс
04080
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Кирилівська, буд. 85
Кваліфікація
Лот № 1 Консультаційні послуги з питань застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.01.2025 00:00 по 28.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.01.2025 08:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 12:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку яка містить інформацію про те, що станом на дату подачі пропозиції в Учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень працює не менше п’яти аудиторів (включених в Реєстр аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності), з яких щонайменше чотири особи мають чинні сертифікати (дипломи), що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – Довідка), у якій необхідно зазначити, зокрема стаж роботи в області аудиту кожного працівника. На виконання цієї вимоги ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ" надана Довідка в якій зазначений досвід роботи за фахом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі -Закон), надати виправлену Довідку в якій зазначити стаж роботи в області аудиту кожного працівника. 2. На підтвердження вимоги пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та відповідно до пунктів 1.2 та 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин між працівниками та Учасником та чинні сертифікати (дипломи), що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. На підтвердження вимог пунктів 1.1 та 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надані накази, що підтверджують наявність трудових відносин між працівниками та Учасником. На підтвердження вимог пунктів 1.1 та 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надані сертифікати (дипломи) видані організаціями Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA). При цьому не виконана вимога щодо наявності щонайменше чотирьох аудиторів, включених в Реєстр аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, які мають чинні сертифікати (дипломи), що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності та працюють в компанії Учасника на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень. На підставі аналізу наданих документів, таким критеріям відповідають тільки 3 аудитори зазначені в №п/п 1,2,3 Довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Законом, надати документи, які підтверджують наявність щонайменше ще одного аудитора, які відповідає вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації (працює за основним місцем роботи повний робочий день, має міжнародний сертифікат, включений в Реєстр аудиторів). 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію та копії аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) з яких хоча б один договір укладений із підприємством енергетичної сфери. Відповідно до умов підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір надання консультаційних послуг щодо застосування міжнародних стандартів фінансової звітності (далі МСФЗ) або договір про надання послуг з аудиту фінансової звітності підприємства за МСФЗ. В складі тендерної пропозиції Учасником надана скан-копія договору з підприємством енергетичної сфери КП «Міськтепловодоенергія» про надання послуг з трансформації фінансової звітності у звітність за МСФЗ, що не відповідає визначенню аналогічного договору в підпункті 2.1.1 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Законом, надати скан-копію договору з підприємством енергетичної сфери предмет якого відповідає визначенню аналогічного договору в підпункті 2.1.1 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації та внести зміни в довідку, надану на виконання підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації
Створено
22.01.2025 12:23
Надати до
23.01.2025 12:23
Торги відмінено
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2025 00:00
Замовник:
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Контактний телефон:
+380506318196
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2025 00:00
Замовник:
ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Контактний телефон:
+380506318196
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності