Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-09-001382-a
Id Tender 6c6ae7981cd745e080435ecc6a3119d4
План UA-P-2025-01-06-005064-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.01.2025 10:08
Остання зміна 05.02.2025 09:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
56 950 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
569 507 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2025 10:08 до 17.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2025 10:08
до 14.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2025 10:08
до 14.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.01.2025 10:00
до 22.01.2025 13:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2025 13:13
до 28.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.01.2025 13:13
до 05.02.2025 09:22
Період уточнень
з 09.01.2025 10:08 до 14.01.2025 00:00
Період оскарження
з 09.01.2025 10:08 до 14.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.01.2025 10:00 до 22.01.2025 13:13
Період кваліфікації
з 17.01.2025 10:00 до 22.01.2025 13:13
Основні параметри
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
56 950 700 грн.
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Назва предмета закупівлі
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Очікувана вартість
56 950 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
569507,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
569 507
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Код ДК 021:2015
45316110-9 - Монтаж обладнання дорожнього освітлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт (форма № КБ-2в(УПВ) (Додаток 30 до Методики) (далі - форма № КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5(п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Представник Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"
Пропозиція:
52 990 906.17 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.01.2025 10:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кухар Роман Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0573367555
Замовник
ЄДРПОУ
30885376
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Поштовий індекс
61202
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Ахсарова, 2
Кваліфікація
Лот № 1 ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Період вимог/скарг з 22.01.2025 13:13 по 28.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.01.2025 10:00 по 25.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОТРЕЙД-М" переможцем торгів по закупівлі "ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОТРЕЙД-М" на суму 52 990 906,17 грн (п’ятдесят два мільйона дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот шість грн 17 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
22.01.2025 13:13
Довідка НАЗК
22.01.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
17.01.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 10:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.01.2025 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 15.01.2025р. № 71.60.0000000001, в якій пункт 2 та абзац 9 пункту 3 не відповідають вимогам Додатку № 8 тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від 15.01.2025р. № 71.60.0000000001, а саме викласти пункт 2 та абзац 9 пункту 3 Гарантії відповідно до Додатку № 8 тендерної документації.
Створено
21.01.2025 09:31
Надати до
22.01.2025 09:31
Договір
UA-2025-01-09-001382-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Т23-ЗО/35
52 990 906.17 грн.
44 159 088.48 грн.
З ПДВ
Підписано
04.02.2025
Строк дії договору з
04.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Номенклатура
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30885376

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41706640

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.02.2025 09:22
-
05.02.2025 09:21
Підписаний договір
05.02.2025 09:21
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000142
Дата створення проекту
31.03.2025 17:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 18:01
Дата публікації висновку про результати
18.04.2025 18:35
Дата завершення усунення порушень
03.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2025 №94 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.03.2025 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 94 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1UA-2025-01-09-001382-a 09.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 18:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Cлужби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.01.202 року №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.01.2025 року, тендерну пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М" (далі – Учасник), вимога про усунення невідповідностей до 22.01.2025 р, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2025 р.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 22.01.2025 №3; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.01.2025 року, Договір про закупівлю від 04.02.2025р. №Т23-ЗО/25 (далі – Договір), наданні пояснення від 07.04.2025 та 14.04.2025 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення) 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 05.02.2025 оприлюднено Договір про закупівлю та інформація про ціни на матеріальні ресурси у форматі PDF а також інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону Замовником не оприлюднено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 14.04.2025 надав пояснення наступного змісту: «Згідно з п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовником виконані вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього. Замовником 05.02.2025р. оприлюднено договір № 123 ЗО/25 від 04.02.2025р. та додатки до нього у форматі PDF та додатково в форматі DOCX оприлюднено Додаток № 7 до договору (Інформацію про ціни на матеріальні ресурси)» Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Абзацом першим пункту 28 Особоливостей передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Поряд з цим, абзацом першим частини третьої статі 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, Замовником згідно пункту 2 Додатку №2 тендерної документації зазначено посилання на п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, а саме: «Відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 при розрахунках за виконані будівельні роботи за контрактами, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/ рік)» (примірна форма № 1), «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом га об’єкті будівництва за період» (примірна форма №2), «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №3), які наведено у додатках Ф, Х, Ц». Однак, слід зазначити, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, втратив чинність з 08.11.2021 згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №281. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 14.04.2025 надав пояснення наступного змісту: «Зазначений у п.2 Додатку № 2 тендерної документації вислів «Відповідно до п.6.4.2. ДСТУ БД. 1.1-1:2013 при розрахунках за виконані будівельні роботи за контрактами, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обоє язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Звіт про виконання робіт за контрактом на об ’єкті будівництва за період (місяць/рік)» (примірна форма № 1), «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом га об’єкті будівництва за період» (примірна форма № 2), «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № 3), які наведено у додатках Ф, X Ц.» не є вимогою до Учасника, щодо обов’язкового надання підтверджуючих документів, а лише надає можливість Учаснику надати відповідну інформацію за аналогічним договором, якщо він був укладений та виконувався до 2021 року, коли зазначені норми ДСТУ були чинними. Варто зауважити, що Замовник жодним чином не обмежував строки укладання аналогічних договорів Учасниками тендерної закупівлі. Крім того, згідно до п. 1 примітки тендерної документації «документи та інформація, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції». Зазначене вказує на відсутність прямого обов’язку Учасника щодо надання підтверджуючих документів у відповідності до п 6.4.2 ДСТУ Б Д 1.1-:2023 лише надає йому таку можливість для підтвердження досвіду виконання». Однак, надане пояснення НЕ СПРОСТОВУЮЄ наявність порушення, оскільки тендерна документація не містить посилання на норми чинної Настанови 281, яка містить аналогічні зі змістом документи. Так, Додатком 38 до Настанови (пункт 6.1) затверджена ФОРМА звіту про виконання робіт за контрактом (договором) на об’єкті будівництва за період (місяць/рік) аналогічна Додатку Ф до ДСТУ БД. 1.1-1:2013. Додатком 39 до Настанови (пункт 6.1) затверджена ФОРМА підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом (договором) на об’єкті будівництва за період аналогічна Додатку Х до ДСТУ БД. 1.1-1:2013. Додатком 40 до Настанови (пункт 6.1) затверджена ФОРМА акта здавання-приймання виконаних будівельних робіт аналогічна Додатку Ц до ДСТУ БД. 1.1-1:2013.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення договору про закупівлю робіт від 04.02.2025р. №Т23-ЗО/25 відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
18.04.2025 18:35
Документи висновку
18.04.2025 18:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляє, що на виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2025р. про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-01-09-001382-а за предметом "ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення)" 22.04.2025р. оприлюднено договір від 04.02.2025р. № Т23-ЗО/25 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі. Також повідомляємо, що з уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Дата публікації
22.04.2025 14:26
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електрозабезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обладнання дорожнього освітлення), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-09-001382-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.04.2025 17:27
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 17:27
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит від 03.04.2025 щодо процедури закупівлі "ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та екс-плуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електро-забезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обла-днання дорожнього освітлення)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-09-001382-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Рішеня
07.04.2025 15:11
Замовник
Документи повідомлення
07.04.2025 15:11
-
07.04.2025 15:11
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45316110-9 — Монтаж обладнання дорожнього освітлення), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-09-001382-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення? 2. Замовником згідно пункту 2 Додатку №2 тендерної документації установлено вимогу щодо надання відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 при розрахунках за виконані будівельні роботи за контрактами, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/ рік)» (примірна форма № 1), «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом га об’єкті будівництва за період» (примірна форма №2), «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №3), які наведено у додатках Ф, Х, Ц, однак, слід зазначити, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, втратив чинність з 08.11.2021 згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №281 надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.04.2025 13:40
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 13:42
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит від 10.04.2025 щодо процедури закупівлі "ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та екс-плуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у відповідності до Переліку (улаштування та відновлення зовнішнього освітлення із застосуванням автономного електро-забезпечення) у Харківській області (ДК 021:2015: 45316110-9 Монтаж обла-днання дорожнього освітлення)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-09-001382-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Рішеня
14.04.2025 16:16
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2025 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 950 700 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
0573367555
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 950 700 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
0573367555
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності