Показати схожі тендери
Закупівля Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля від КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-08-003637-a
Id Tender 17f878b3818840478036be50ccfd1260
План UA-P-2025-01-08-005152-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.01.2025 12:50
Остання зміна 03.02.2025 17:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 879 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 395 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.01.2025 12:45 до 17.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.01.2025 12:45
до 14.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.01.2025 12:45
до 14.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.01.2025 00:00
до 20.01.2025 09:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.01.2025 09:37
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.01.2025 09:37
до 03.02.2025 17:32
Період уточнень
з 08.01.2025 12:45 до 14.01.2025 00:00
Період оскарження
з 08.01.2025 12:45 до 14.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.01.2025 00:00 до 20.01.2025 09:37
Період кваліфікації
з 17.01.2025 00:00 до 20.01.2025 09:37
Основні параметри
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 879 000 грн.
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Назва предмета закупівлі
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Очікувана вартість
3 879 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19395,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Код ДК 021:2015
45112730-1 - Благоустрій доріг і шосе
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
85000, Україна, Донецька область, Добропілля, Гагаріна,1
Дата постачання з
01.02.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
3 879 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.01.2025 12:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Шило
Електронна пошта
Телефон
+380957194517
Замовник
ЄДРПОУ
36297606
Повна назва
КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Поштовий індекс
85001
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Доброполье
Адреса
ул.Гагарина.1
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Період вимог/скарг з 20.01.2025 09:37 по 26.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.01.2025 00:00 по 25.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.01.2025 09:37
Довідка НАЗК
20.01.2025 09:37
Повідомлення про рішення
17.01.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-08-003637-a-b1
Підписаний і діє
Номер
03-02/25
3 879 000 грн.
3 879 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.02.2025
Строк дії договору з
01.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Номенклатура
Благоустрій населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Повна назва
КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36297606

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1933111821

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.02.2025 17:32
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000030
Дата створення проекту
02.05.2025 16:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 16:20
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 12:37
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2025 21-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 02.05.2025 № 21-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КП «ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ» UA-2025-01-08-003637-a 08.01.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи № 4 від 08.01.2025, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Фізичної особи підприєсця «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА» (далі - ФОП «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2025 № 6 про визнання переможцем ФОП «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА», повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2025, договір № 03-02/25 від 01.02.2025 на загальну суму 3 879 000,00 грн. без ПДВ, пояснення з відповідними документами на запити Управління надані Замовником через електронну систему закупівель від 09.05.2025 та від 19.05.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено наступне. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону зазначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) Пунктом 3 розділу І Порядку № 708 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно із пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно річного плану UA-P-2025-01-08-005152-a за предметом закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів: утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів), прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів), очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля визначено за кодом ДК 021:2015: 45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе. Згідно Додатку №3 до тендерної документації наведено «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на зазначену закупівлю визначено за кодом (ДК 021:2015: 45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе), де поміж іншого за найменуваннями та об’ємами робіт, крім прибирання вулиць зазначено такі роботи, як : очищення зупинок та переходів від снігу вручну у кількості - 48000 м2, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на прямих ділянках дороги з повздовжим похилом до 20% (тротуарів,переходів,зупинок) у кількості - 84562 м2, для яких за Єдиним закупівельним словником передбачно код за ДК 021:2015: 90620000-9-Послуги з прибирання снігу. З відповідного питання Замовником через електронну систему надано пояснення 09.05.2025, в якому зазначено, що «цей код було обрано, як такий, що найбільш точно відображає зміст запланованих послуг. Окремі роботи, такі як ручне очищення зупинок чи переходів, є складовими частинами загального обсягу послуг із благоустрою, і тому не потребують виокремлення за іншим кодом», що не спростовує встановленого порушення. Закупівлю за однієї процедурою можливо було провести за лотами, що підвищело конкуренцію серед потенційних учасників. Таким чином, Замовник в межах однієї процедури закупівлі за номером UA-2025-01-08-003637-a здійснив закупівлю послуг, які відносяться до різних кодів CPV Єдиного закупівельного словника, чим порушив вимоги пункту 3 розділу І Порядку № 708. Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне: Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Підпунктом 3 пункту 44 Особливостей визначено, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі, поміж іншого, зокрема: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей». Разом з тим, Замовником при складанні тендерної документації (пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції») не враховано чинні норми абзацу підпункту 3 пункту 44 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів), а саме, «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей». Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів) та не відповідає нормам, встановленим підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено наступне: Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, надання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації Так, умовами пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії», зазначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. На виконання зазначених вимог учасником ФОП «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА» у файлах під назвою «Аналогічний договір 1.pdf» та «Аналогічний договір 2.pdf» надано договори , а саме: договір №16/06-23 від 16.06.2023, в якому пунктом 1.1 зазначено, що «Підрядник» зобов'язується у 2023 році надати «Замовникові» послуги: «Благоустрій населених пунктів: утримання доріг (очищення проїзної частини від нанесеного грунту біля бордюрів вручну), прибирання від сміття автобусних зупинок, викошування газонів на схилах, розділювальній смузі та узбіччях моторною косаркою у м. Добропілля» за ДКО21:2015: 45112730-1 Благоустрій доріг шосе» договір №34/10-23 від 16.10.2023, в якому пунктом 11.1 зазначено, що «Підрядник» зобов'язується у 2023 році надати «Замовникові» послуги: « Благоустрій населених пунктів: очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів), прибирання сміття на узбіччях, в смузі відводу, на укосах та розділювальній смузі. викошування газонів моторною косаркою в м. Добропілля». ДК021:2015: 45112730- 1 Благоустрій доріг і шосе», Поряд з цим, предметом даної процедури закупівлі згідно зазначених замовником об'ємів робіт за відповідними найменуваннями, що наведені у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», поміж інших послуг, ще є послуги з «очищення зупинок та переходів від снігу вручну; посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на прямих ділянках дороги з повздовжим похилом до 20% (тротуарів,переходів, зупинок), які віднесено до коду за ДК 021:2015: 90620000-9-Послуги з прибирання. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА» відсутні документи, що підтверджують наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з «очищення зупинок та переходів від снігу вручну; посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну» Замовником з відповідного питання через електронну систему надано пояснення 19.05.2025, в якому зазначено, що «код 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу» - це вузькоспеціалізований код, який охоплює лише прибирання снігу, у той час як предмет закупівлі включає утримання доріг та тротуарів, що є ширшим поняттям», що не спростовує встановлені невідповідності, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника. Пунктом 43 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявлено вищезазначені невідповідності та не надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надано можливості учаснику ФОП «ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА» їх виправити.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами моніторингу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 12:37
Документи висновку
23.05.2025 12:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-08-003637-a Відповідно до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі висновку про результати моніторингу, оприлюдненого 23 травня 2025 року, повідомляємо про наступне: 1. Щодо визначення предмета закупівлі Під час планування закупівлі Замовником було обрано код ДК 021:2015 – 45112730-1 «Благоустрій доріг і шосе», який, на нашу думку, найбільш повно охоплює заплановані роботи. Окремі види послуг, такі як прибирання снігу вручну чи посипання протиожеледними матеріалами, є складовими утримання об’єктів благоустрою. Розподіл закупівлі на лоти з урахуванням лише кодів CPV міг би призвести до фрагментації послуг, зниження ефективності управління контрактом та ускладнення координації робіт на місцях. Разом з тим, з метою запобігання аналогічним зауваженням у майбутньому, відповідальним особам доручено вивчити оновлені методичні рекомендації щодо визначення предмета закупівлі, а також провести навчання для фахівців. 2. Щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства Вказане зауваження стосовно неврахування змін до абз. 14 п. 47 Особливостей під час формування тендерної документації визнаємо обґрунтованим. Документація була підготовлена до моменту набрання чинності відповідними змінами. У зв’язку з цим проведено інвентаризацію діючих шаблонів документації, оновлено внутрішні інструкції, а відповідальних працівників зобов’язано здійснювати обов’язкову перевірку наявності актуальної редакції нормативної бази перед затвердженням тендерної документації. 3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Пляшечник В.В. Замовником було прийнято рішення про визнання пропозиції ФОП Пляшечник В.В. найбільш економічно вигідною на підставі наданих нею документів, які свідчили про досвід надання послуг із благоустрою. Щодо робіт, які могли класифікуватися за кодом 90620000-9, Замовник сприймав їх як підвиди ширшої категорії послуг із утримання об’єктів благоустрою. Однак, враховуючи позицію Держаудитслужби, в подальшому при розгляді аналогічних закупівель буде посилено увагу до відповідності досвіду учасників усім складовим частинам предмета закупівлі. 4. Заходи, вжиті для недопущення аналогічних порушень Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами. Підготовлено інструкції з обов’язковим аудитом документації на відповідність актуальній редакції нормативних актів. Заплановано тематичне навчання з представниками юридичного та закупівельного підрозділів щодо застосування CPV та відповідності досвіду учасників. Висловлюємо вдячність за проведений моніторинг, який дозволив виявити аспекти, що потребують вдосконалення. Зі свого боку зобов'язуємось вживати всіх заходів для приведення закупівельної діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата публікації
23.05.2025 21:19
Документи інформації про усунення порушення
-
28.05.2025 10:38
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-08-003637-a, очікуваною вартістю 3 879 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1.Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Прошу надати пояснення, щодо визначення Замовником предмету закупівлі за ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ДК 021:2015: 45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе), тоді як в Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» «Найменування та об'єми робіт», де поміж іншого крім прибирання вулиць наведено такі роботи, як - Очищення зупинок та переходів від снігу вручну у кількості - 48000 м2, Посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на прямих ділянках дороги з повздовжим похилом до 20% (тротуарів,переходів,зупинок) у кількості - 84562 м2, для яких Єдиним закупівельним словником передбачно код за ДК 021:2015: 90620000-9-Послуги з прибирання снігу? 3. Положеннями пункту 6 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Пунктом 1 статті першої розділу І Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV (із змінами) зазначено, що вулично-дорожня мережа призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Відповідно до оголошення та пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації замовника, предметом зазначеної закупівлі є Благоустрій населених пунктів: «утримання доріг та тротуарів, очищення урн, прибирання від сміття автобусних зупинок, очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів),прибирання сміття в смузі відводу, на схилах і розділювальній смузі та узбіч, викошування газонів моторною косаркою, посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (тротуарів, зупинок та переходів),очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну в м. Добропілля» за ДК 021:2015: 45112730-1 - Благоустрій доріг і шосе. Пунктом 4.3 «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги» Розділу 1 тендерної документації Замовника наведено, що Місце надання послуг/виконання робіт: Україна, 85001, Донецька обл., місто Добропілля. Поясніть чому Замовником за предметом закупівлі з благоустрою доріг і шосе визначений не за кожним окремим об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури? Прошу надати перлік об’єктів в місті Добропілля із зазначенням їх адрес, назв та площ вулиць(тортуарів,перехресть,проспектів), на яких здійснено та будуть здійсненні послуги за предметом закупівлі згідно укладеного договору? 4. Прошу зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ПЛЯШЕЧНИК», який містить інформацію щодо ТЗ (трактор), що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за допомогою якого будуть виконуватись послуги, які включено до підсумкової відомості ресурсів при розрахунку витрат машин і механізмів? 5. Прошу надати інформацію щодо стану виконання послуг та стану взаєморозрахунків за договором від 01.02.2025 №03-02/25 між замовником та виконавцем? Прошу надати акти виконаних послуг (Форма КБ-2в), довідки (Форма КБ-3), дефектні акти за виконані послуги, календарний графік з надання послуг шляхом завантаження через електронну систему закупівель? 6. Прошу надати підтверджуючу інформацію, щодо опадів снігу у відповідні періоди 2025 року (офіційні дані метеопрогнозу, журнали фіксації погодних опадів, тощо) за результатами чого виконавцем проводилось очищення зупинок та переходів від снігу вручну? 7. Поясніть на підставі чого у локальному кошторисі на будівельні роботи №07-01-01, що складений за поточними цінами станом на "6 січня" 2025 наведено перелік нарахувань, де зазначено Коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт – 1,06 ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 17:56
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 17:57
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 06.05.2025
ВІДПОВІДЬ на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 06.05.2025 щодо надання пояснень, інформації та документів у рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-08-003637-a Комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення, інформацію та документи у межах здійснення моніторингу публічної закупівлі: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості Очікувана вартість закупівлі була сформована з урахуванням реальної потреби у підтриманні належного санітарного та технічного стану вулично-дорожньої інфраструктури м. Добропілля. Згідно з рішенням Добропільської міської ради №6/20-2 від 08.02.2012 року «Про закріплення автомобільних доріг міста Добропілля за КП «Добропільський міський транспорт» (додається), наше підприємство є балансоутримувачем відповідних об’єктів. Щорічно створеною комісією здійснюється обстеження територій міста, за результатами чого визначаються необхідні види робіт та їх орієнтовні обсяги. На підставі зазначених даних формується технічне завдання, розробляються дефектні акти та кошторисна документація. Проєктно-кошторисна документація формується із застосуванням ліцензованого програмного забезпечення АВК-5, у відповідності до діючих норм і методичних вказівок. Виконання робіт здійснюється відповідно до договору №1/01-25 від 10.01.2025 року, укладеного з фізичною особою-підприємцем Нікітенко Тетяною Іванівною. Вищезазначений договір додається. 2. Щодо класифікації предмета закупівлі за ДК 021:2015 Предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015: 45112730-1 — «Благоустрій доріг і шосе», оскільки комплекс робіт, які підлягають виконанню, стосуються переважно саме благоустрою вулично-дорожньої інфраструктури, включаючи прибирання, очищення, посипання протиожеледними матеріалами, тощо. Цей код було обрано на підставі Методичних рекомендацій щодо застосування Єдиного закупівельного словника, як такий, що найбільш точно відображає зміст запланованих послуг. Окремі роботи, такі як ручне очищення зупинок чи переходів, є складовими частинами загального обсягу послуг із благоустрою, і тому не потребують виокремлення за іншим кодом. 3. Вказівка місця надання послуг і конкретизація об’єктів Згідно з пунктом 4.1 розділу 1 тендерної документації, місцем виконання послуг є: Україна, 85001, Донецька обл., місто Добропілля. З огляду на постійний характер послуг, що надаються упродовж року, конкретизація кожної вулиці, зупинки, тротуару у тендерній документації не здійснювалась, однак всі об’єкти благоустрою закріплені за підприємством як балансоутримувачем. Бухгалтерська довідка із переліком вулиць, площ, зупинок із зазначенням адрес, назв та орієнтовних площ додається до цього листа. Наразі, через проведення заходів із забезпечення безпеки в умовах воєнного стану, зокрема згідно з відповідним розпорядженням про евакуацію архіву, надання сканованих копій документів, що підтверджують балансоутримання об’єктів (вулиць, тротуарів, зупинок тощо), тимчасово неможливе. Однак зазначаємо, що всі об’єкти утримуються відповідно до затверджених рішень міської ради, і їх обслуговування здійснюється на підставі фактичної потреби. Визначення предмета закупівлі з благоустрою доріг і шосе не за кожним окремим об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури обумовлене кількома факторами: Економічна доцільність – об’єднання кількох об’єктів у межах однієї закупівлі дозволяє зменшити адміністративні витрати, спростити процес тендерних процедур та отримати більш вигідні умови від підрядників. Комплексний підхід – дороги та шосе часто є частиною єдиної транспортної мережі, тому їх благоустрій доцільно проводити системно, а не фрагментарно. Оптимізація управління – централізоване планування та виконання робіт дозволяє ефективніше розподіляти ресурси, уникати дублювання робіт та забезпечувати якість виконання. Вимоги законодавства – у деяких випадках нормативні акти передбачають можливість визначення предмета закупівлі за групою об’єктів, а не за кожним окремо. 4. Інформація щодо наявності техніки у ФОП «Пляшечник» У складі тендерної пропозиції ФОП «Пляшечник» було надано довідку, що підтверджує наявність техніки, необхідної для виконання послуг. Зокрема, йдеться про трактор, який орендується безпосередньо у замовника відповідно до укладеного договору оренди спеціалізованої техніки. Наявність укладеного договору (додається) є підтвердженням відповідності учасника умовам тендеру щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази. Відтак, надання окремого сканованого документу у складі тендерної пропозиції вважалося недоцільним, оскільки замовник має у своєму розпорядженні підтверджувальні документи. 5. Стан виконання послуг та взаєморозрахунків Станом на дату підготовки цієї відповіді, надання послуг здійснюється відповідно до умов, визначених у договорі №03-02/25 від 01.02.2025 року. Всі надані послуги підтверджуються актами виконаних робіт за формою КБ-2в, довідками КБ-3. Взаєморозрахунки між сторонами здійснюються щомісячно, згідно з актами приймання-передачі та платіжними дорученнями, копії яких додаються до цього листа. 6. Підтвердження погодних умов Підтвердження фактичних погодних умов (опади снігу, ожеледиця) у лютому, березні та квітні 2025 року здійснено шляхом фіксації інформації з відкритих офіційних джерел, зокрема сервісів метеоінформації. Як доказ додаються скріншоти відповідних показників по місту Добропілля. Хочемо зазначити, що послуги за договором №03-02/25 від 01.02.2025 року виконуються згідно з фактичною потребою, визначеною у щоденному режимі. Щодня проводиться нарада (наряд) за участі керівника КП «Добропільський міський транспорт» та підрядника — ФОП Пляшечник Валентини Валентинівни, на якій визначається обсяг необхідних робіт на наступний день з урахуванням актуального санітарного стану та погодних умов. Послуги, визначені у тендерній документації, є орієнтовними, оскільки спрогнозувати погодні умови на весь рік є об’єктивно неможливо. Обсяги виконаних робіт щомісячно фіксуються в актах форми КБ-2в, довідках форми КБ-3, які розробляються на підставі фактичних даних, погоджуються обома сторонами та підлягають фінансовому обліку. 7. Обґрунтування коефіцієнта 1,06 у кошторисі Застосування коефіцієнта 1,06 у локальному кошторисі №07-01-01 здійснено відповідно до Методичних рекомендацій щодо визначення вартості будівельних робіт. Даний коефіцієнт враховує складність та специфіку умов виконання робіт у зимовий період, зокрема, додаткові витрати, пов’язані з температурним режимом, безпечним пересуванням техніки та персоналу тощо. Це стандартна практика для будівельно-монтажних робіт, що виконуються у несприятливих умовах, та має підґрунтя у діючих ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актах.
Рішеня
09.05.2025 15:31
Замовник
Документи повідомлення
Запит
питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-08-003637-a, очікуваною вартістю 3 879 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1.Умовами пункту 3 Форма 3 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено надання учасником інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наведеною формою, зокрема : Найменування замовника за договором, Номер та дата договору, Документ(и), що підтверджують виконання договору. Прошу пояснити позицію замовника при обранні переможця у той час коли на виконання вимог пункту 3 Додатку № 1 учасником ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА" у файлах під назвою «Аналогічний договір 1.pdf» та «Аналогічний договір 2.pdf» надано Договір №16/06-23 від 16.06.2023 в якому у пункті 1.1 зазначено, що «Підрядник» зобов'язується у 2023 році надати «Замовникові» послуги: «Благоустрій населених пунктів: утримання доріг (очищення проїзної частини від нанесеного грунту біля бордюрів вручну), прибирання від сміття автобусних зупинок, викощування газонів на схилах, розділювальній смузі та узбіччях моторною косаркою у м. Добропілля» за ДКО21:2015: 45112730-1 Благоустрій дорігі шосе» та Договір №34/10-23 від 16.10.2023, в якому пунктом 11.1 зазначено, що «Підрядник» зобов'язується у 2023 році надати «Замовникові» послуги: « Благоустрій населених пунктів: очищення асфальтобетонних покриттів (тротуарів), прибирання сміття на узбіччях, в смузі відводу, на укосах та розділювальній смузі. викошування газонів моторною косаркою в м. Добропілля». ДК021:2015: 45112730- 1 Благоустрій доріг і шосе», у кой час коли предметом закупівлі даної процедури за ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи та Додатку№ 3 поміж інших послуг, ще є послуги з Очищення зупинок та переходів від снігу вручну; посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на прямих ділянках дороги з повздовжим похилом до 20% (тротуарів,переходів, зупинок) (віднесено до коду за ДК 021:2015: 90620000-9-Послуги з прибирання снігу) та на які не надано анологічних договорів? 2. Умовами Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації замовника, зазначено що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, СОУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Усі матеріали повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Прошу зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА", в якому наведено гарантійний лист про матеріали,які повинні бути новими та такими, що не були у використанні? Прошу надати підтверджуючи документи шляхом завантаження їх через електронну систему, стосовно використаних вами матеріалів, що підтверджують їх якість у відповідності до вимог встановлених ДСТУ, СОУ, ГОСТ, національних стандартів та чинного законодавства? 3. Умовами пункту 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» зазначено про довідку про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».. На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий уповноваженим органом/особою не раніше жовтня 2024 року. Прошу зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ПЛЯШЕЧНИК ВАЛЕНТИНА ВАЛЕНТИНІВНА", в якому наведено «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий уповноваженим органом/особою не раніше жовтня 2024 року»? 4. У попередній відповіді від 09.05.2025, Вами зазначено, що «всі об’єкти утримуються відповідно до затверджених рішень міської ради, і їх обслуговування здійснюється на підставі фактичної потреби». Прошу надати документи згідно,яких визначається потреба у здійсненні відповідних послуг (акти обстеження, рішення комісій, тощо) із зазначенням (назв вулиць, зупинок, перехресть,площ тощо та їх площ)? Прошу надати рішення міської ради чи воєнно-цивільної адміністрації, якими прийняти відповідні рішення за вже виконані послуги? 5. У попередній відповіді від 09.05.2025, Вами надані акти КБ-2в за лютий,березень квітень. Прошу зазначити площу по кожному акту КБ-2в , періодичність прибирання за місяць та назви вулиць на яких здійснювались послуги за предметом закупівлі ? Прошу зазначити назву ДБН, ДСТУ або іншого нормативно-правового документа, яким передбачено правомірність застосування при виконанні певних послуг застосування Коефіцієнту для урахування впливу умов для виконання будівельних робіт та виконання монтажних робіт – 1,06? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 17:20
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 17:21
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 15.05.2025 щодо надання пояснень, інформації та документів у рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-08-003637-a
ВІДПОВІДЬ на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 15.05.2025 щодо надання пояснень, інформації та документів у рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-08-003637-a Комунальне підприємство «Добропільський міський транспорт» відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення, інформацію та документи у межах здійснення моніторингу публічної закупівлі: ________________________________________ 1. Відповідно до умов тендерної документації, учасники повинні надати інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. ФОП Пляшечник Валентина Валентинівна надала договори, які відповідають загальному предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45112730-1 "Благоустрій доріг і шосе", що включає утримання дорожньої інфраструктури. Звертаємо увагу на те, що пропоновані вами альтернативні коди не відповідають суті виконаних робіт: • 45110000-1 "Руйнування та знесення будівель і земляні роботи"—цей код стосується демонтажу та земляних робіт, які не мають відношення до договірних зобов'язань учасника. • 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу"—це вузькоспеціалізований код, який охоплює лише прибирання снігу, у той час як предмет закупівлі включає утримання доріг та тротуарів, що є ширшим поняттям. Таким чином, код 45112730-1 найбільш коректно відображає характер закупівлі та надані аналогічні договори. Використання інших кодів може призвести до необґрунтованого виключення учасника з тендеру, що суперечить принципам прозорості та об’єктивності оцінки пропозицій. Щодо визначення терміна "аналогічний договір", варто зазначити, що законодавство України не містить чіткого визначення цього поняття. Однак, відповідно до практики публічних закупівель, аналогічним договором вважається договір, який співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно з кодом класифікатора ДК 021:2015. Це означає, що якщо предмет закупівлі визначений за кодом 45112730-1, то аналогічні договори повинні відповідати цьому ж коду або бути максимально наближеними до нього за характером виконаних робіт. Просимо взяти до уваги наведене обґрунтування та переглянути ваші зауваження щодо відповідності аналогічних договорів предмету закупівлі. 2. Відповідно до умов Додатку №3 тендерної документації, учасник повинен використовувати матеріали, які відповідають вимогам встановлених ДСТУ, СОУ, ГОСТ, національних стандартів та чинного законодавства, з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування". ФОП "Пляшечник Валентина Валентинівна" у своїй діяльності використовує бензин для косарок та протиожеледний матеріал, які є витратними матеріалами та не підлягають повторному використанню за їхньою природою. Учасник не є виробником цих матеріалів, а лише використовує їх у процесі виконання послуг. З огляду на це, учасник не зобов’язаний надавати сертифікати відповідності на дані матеріали, оскільки їхня якість та відповідність вимогам ДСТУ, СОУ, ГОСТ забезпечується виробниками. Надання сертифікатів відповідності або паспортів якості має здійснюватися виробниками матеріалів у разі окремого запиту. 3. Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати довідку про те, що він не є громадянином Російської Федерації, Республіки Білорусь або Ірану, а також витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), виданий не раніше жовтня 2024 року. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, якщо вона міститься у відкритих державних реєстрах або оприлюднена у формі відкритих даних. Інформація про ФОП "Пляшечник Валентина Валентинівна" є доступною в офіційному реєстрі ЄДР, що дозволяє замовнику самостійно перевірити дані без необхідності отримання додаткових документів від учасника. Учасник скористався своїм законним правом не надавати окремий витяг, оскільки відповідні реєстраційні дані знаходяться у відкритому доступі. Замовник у свою чергу здійснив перевірку інформації самостійно перед прийняттям рішення про визначення переможця, що повністю відповідає законодавчим нормам та забезпечує прозорість і об'єктивність процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Пляшечник Валентина Валентинівна" окремий файл із назвою, що містить «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий уповноваженим органом не раніше жовтня 2024 року», не додавався окремо, оскільки система електронних закупівель Prozorro автоматично сформувала та долучила витяг з ЄДР, відповідно до інформації, внесеної учасником у електронний кабінет. Таким чином, замовнику не було необхідності додатково звертатися до учасника для отримання підтвердження, оскільки вимога пункту 4 була дотримана завдяки функціоналу електронної системи закупівель. 4. Надаємо рішення Добропільської міської ради щодо виділення коштів на закупівлю благоустрою, яке є підставою для організації послуг. Було зазначено, що послуги за договором №03-02/25 від 01.02.2025 року виконуються відповідно до фактичної потреби, визначеної у щоденному режимі на нараді (наряд) за участі керівника КП «Добропільський міський транспорт» та підрядника ФОП Пляшечник Валентини Валентинівни, на якій визначається обсяг необхідних робіт на наступний день. При цьому враховується актуальний санітарний стан територій та погодні умови, що дозволяє забезпечити якісне та ефективне виконання послуг. На підтвердження реального виконання робіт надаємо щоденну книгу нарядів, у якій зафіксовані всі завдання, призначені для виконання, а також місця проведення робіт. 5. Повідомляємо, що до кожного акту КБ-2в за лютий, березень та квітень надається пояснювальна записка, яка щомісячно підписується уповноваженими представниками підрядника та замовника згідно з фактичним виконанням послуг. У пояснювальній записці міститься деталізована інформація щодо: • Загальної площі виконаних робіт відповідно до кожного акту КБ-2в; • Періодичності прибирання у межах місяця; • Переліку вулиць, зупинок, перехресть та площ, де здійснювались роботи згідно з предметом закупівлі. Дані пояснювальні записки є підтвердженням фактичного виконання послуг та узгоджуються сторонами відповідно до поточної ситуації, що дозволяє гнучко реагувати на потреби благоустрою. 6. Коефіцієнт 1,06 для врахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт передбачено наступними нормативно-правовими документами: 1. ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи» • Додаток Г, таблиця Г1: У випадку наявності лише одного з трьох факторів, що характеризують обмежені умови в забудованій частині міста (наприклад, обмежені умови складування матеріалів), коефіцієнт розраховується за формулою: К = 0,1 ? 0,6 + 1 = 1,06 • Відповідно до ДСТУ Н Б Д.2.4-21:2012, коефіцієнти для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт регулюються у Додатку Б цього стандарту. У ньому містяться коригувальні коефіцієнти до норм витрат праці робітників, часу експлуатації будівельних машин та механізмів. • Коефіцієнт 1,06 застосовується для коригування витрат праці та часу експлуатації машин у випадках, коли умови виконання робіт ускладнені, наприклад, через погодні фактори, обмежений простір або специфіку конструкцій • 2.ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування» • Додаток Б, таблиця Б1: Аналогічно, при наявності лише одного з трьох факторів, що створюють обмежені умови, коефіцієнт визначається як: К = 0,1 ? 0,6 + 1 = 1,06
Рішеня
19.05.2025 20:27
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 879 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2025 00:00
Замовник:
КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Контактний телефон:
+380957194517
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 879 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.01.2025 00:00
Замовник:
КП "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ"
Контактний телефон:
+380957194517
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності