Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-07-008198-a
Id Tender 52aaddaef78e48bcb0cedda727967166
План UA-P-2025-01-07-010733-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.01.2025 21:52
Остання зміна 30.07.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 664 464.82 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43 322.32 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.01.2025 21:50 до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.01.2025 21:50
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.01.2025 21:50
до 28.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 15:23
до 11.07.2025 15:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.03.2025 16:52
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.07.2025 15:04
-
Період уточнень
з 07.01.2025 21:50 до 28.02.2025 00:00
Період оскарження
з 07.01.2025 21:50 до 28.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2025 15:23 до 11.07.2025 15:04
Період кваліфікації
з 03.03.2025 15:23 до 11.07.2025 15:04
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 664 464.82 грн.
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
8 664 464.82 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43322,32
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
259 933.94
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 14:54
Закінчення аукціону
03.03.2025 15:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
87
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату на користь Виконавця на підставі Акту(ів) приймання - передачі наданих послуг, підписаного(их) Виконавцем та керівником відповідного закладу освіти на протязі 15 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
8 499 833.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Пропозиція:
8 659 498.75 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
7 538 115 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2025 10:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Євдокимов
Електронна пошта
Телефон
+380487069772
Замовник
ЄДРПОУ
40703130
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65039
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Канатна, буд. 134
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Період вимог/скарг з 19.03.2025 16:52 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 15:23 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.03.2025 16:52
Повідомлення про рішення
10.03.2025 21:51
Електроний протокол про продовження строку
03.03.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення дозапитів документів (у разі необхідності) існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПАС" (код ЄДРПОУ 41120093). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.03.2025 21:50
Дата кінця розгляду
01.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 21.03.2025 11:38 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 16:52 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 11:38
Довідка НАЗК
21.03.2025 11:38
Повідомлення про рішення
19.03.2025 16:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2025 15:48 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 18:56 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.05.2025 15:48
Повідомлення про рішення
02.05.2025 15:47
-
25.04.2025 18:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «СПАС»: Згідно з рішенням № 5271-р/пк-пз від 03.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була виявлена невідповідність в документах пропозиції ТОВ «СПАС», яка підпадає під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до п. 21 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником надається гарантійний лист та перелік таких заходів.». Згідно з п. 5.6 розділу 5 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником надається гарантійний лист та перелік таких заходів.». Учасником не надано даного гарантійного листа в складі тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист з переліком заходів про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Створено
25.04.2025 18:57
Надати до
26.04.2025 18:57
Період вимог/скарг з 27.05.2025 13:47 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:48 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 13:47
Довідка НАЗК
27.05.2025 13:47
Повідомлення про рішення
27.05.2025 13:46
-
02.05.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.06.2025 17:40 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 14:42 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
18.06.2025 17:40
Повідомлення про рішення
18.06.2025 17:40
-
17.06.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
Період вимог/скарг з 18.06.2025 17:42 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 17:40 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 17:42
Довідка НАЗК
18.06.2025 17:42
Повідомлення про рішення
18.06.2025 17:41
-
18.06.2025 17:40
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.07.2025 15:04 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 15:50 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 15:04
Довідка НАЗК
11.07.2025 15:04
Повідомлення про рішення
11.07.2025 15:03
-
09.07.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.01.2025 21:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Згідно з рішенням № 10534-р/пк-пз від 03.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була виявлена невідповідність в документах пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", яка підпадає під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Згідно з пп. 2.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №240 від 11.02.2025, а також накази та повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу, інформація в яких містить розбіжності. Крім того, у складі пропозиції відсутнє повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу Шевченка Є.Л. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами, з узгодженою в них інформацією.
Створено
09.07.2025 15:54
Надати до
10.07.2025 15:54
Угоди
UA-2025-01-07-008198-a-b1
Очікує підписання
8 499 833.1 грн.
8 499 833.1 грн.
З ПДВ
Номенклатура
87 (послуга)
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Номенклатура
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
87
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703130

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Повна назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41962557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-01-07-008198-a-b4
Очікує підписання
8 659 498.75 грн.
8 659 498.75 грн.
З ПДВ
Номенклатура
87 (послуга)
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Номенклатура
послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
87
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703130

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Повна назва
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44582390

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 664 464.82 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380487069772
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 664 464.82 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380487069772
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності