Показати схожі тендери

Закупівля Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (постачання теплової енергії) від Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-01-04-000026-a
Id Tender b290d0d960a0417eb052d44f1e07a058
План UA-P-2025-01-03-009282-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.01.2025 03:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 128 054 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
У зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції до участі у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі товару: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії) (ДК 021:2015 –09320000-8: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)), оголошену Замовником згідно з Законом та з урахуванням Особливостей на авторизованому електронному майданчику (унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-19-023264-a, номер тендеру №26353619
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
487
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
61057, 61129, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Пушкінська, 24, м. Харків, вул. Світла,41
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
04.01.2025 03:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панасенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380577313750
Сайт:
http://edu-post-diploma.kharkov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31584378
Повна назва
Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Поштовий індекс
61057
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
м. Харків, вул. Пушкінська, 24
Кваліфікація
Договір
UA-2025-01-04-000026-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10214/25
2 128 054 грн.
1 773 378.33 грн.
З ПДВ
Підписано
01.01.2025
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
487 (Гігакалорія)
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)
Номенклатура
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)
Кількість
487
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Повна назва
Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31584378

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ»
Повна назва
КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43248133

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.01.2025 03:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-13-000125
Дата створення проекту
13.01.2025 18:14
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
13.01.2025 21:37
Дата публікації висновку про результати
28.01.2025 13:31
Дата завершення усунення порушень
12.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.01.2025 № 7 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 13.01.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 13.01.2025 № 7 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2025-01-04-000026-a 04.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків , виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.01.2025 00:00
Документи рішення
13.01.2025 21:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» (далі – Замовник) на 2025 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю робіт від 01.01.2025 № 10214/25 (далі - Договір); додаткову угоду до Договору №1 від 09.01.2025, пояснення та документи Замовника надані 21.01.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено наступне. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Так, Замовником була оголошення закупівля за процедурою відкриті торги з особливостями, за предметом закупівлі «ДК 021:2015 –09320000-8: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)» в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-12-19-023264-a, торги за якою були відмінені електронною системою закупівель з приводу відсутності пропозицій. Поряд з цим, здійснюючи закупівлю за номером UA-2025-01-04-000026-a, Замовником в порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей укладено Договір, який відрізняється від проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-12-19-023264-a) (далі – Проєкт договору), а саме: в Договорі змінено пункти 3.2, 3.3, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4,7, 5.1, 8.3, 11.12, підпункт 6.1.27, що були передбачені проектом договору. Одночасно, до Договору не включено пункт 4.9, підпункти 6.1.4, 6.2.3, 6.4.6, які були передбачені проектом договору та включено пункт 7.6, підпункти 11.13, 11.14, 11.15, 11.16, 11.17, 11.18, що не були передбачені проектом договору. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно невідповідності укладеного договору з КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ» проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-12-19-023264-a. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2024 Замовник 21.01.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Незначні зміни до договору не є зміною умов договору про закупівлю, якщо не впливають на його зміст. Істотні умови укладеного без використання електронної системи закупівель договору від 01.01.2025 року № 10214/25 не відрізняються від умов, зазначених в додатку №3 «Проєкт договору» Тендерної документації, що було розміщено у відміненій процедурі закупівлі за номером UA-2024-12-19-023264-a через відсутність пропозицій». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, оскільки проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей не передбачено винятки та можливості внесення змін до умов договору про закупівлю, що не стосується предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик. Таким чином, Замовник не врахував Особливості та без наявності підстав, визначених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, уклав Договір на придбання товарів, вартість яких перевищує 100 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель. Відповідно до абзацу третього пункту 17 Особливостей забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Отже, на порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей Замовник уклав договір, який передбачає придбання та оплату товарів до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу. Відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей Договір є нікчемним, оскільки Замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.01.2025 00:00
Дата публікації
28.01.2025 13:31
Документи висновку
28.01.2025 13:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-01-04-000026-a від 28.01.2025 року, затвердженого начальником Північно-східного офісу Держаудитслужби Косіновим С.А., щодо порушення вимог підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) (Нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей не передбачено винятки та можливості внесення змін до умов договору про закупівлю, що не стосується предмета закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик) здійсненно заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме: 1. Внесено зміни до Договору №10214/25 від 01.01.2025 про закупівлю товару (теплова енергія в гарячій воді) (далі – Договір) шляхом підписання додаткової угоди №2 до Договору від 31.01.2024 року щодо припинення виконання зобов’язань за договором. Додаток: • Додаткова угода №2 від 31.01.2025 року до Договору №10214/25 від 01.01.2025 про закупівлю товару (теплова енергія в гарячій воді).
Дата публікації
01.02.2025 19:16
Документи інформації про усунення порушення
01.02.2025 19:19
-
01.02.2025 19:20
-
01.02.2025 19:21
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Відповідно до умов Додаткової угоди від 31.01.2025 № 2 до Договору від 01.01.2025 № 10214/25 виконання зобов’язань за договором припинено, шляхом його розірвання. Сума оплати за договором про закупівлю: 258 755,55 гривень.
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.02.2025 10:41
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.02.2025 10:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)» (ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), очікуваною вартістю 2 128 054,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-04-000026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ», з яким укладений договір від 01.01.2025 року № 10214/25 (далі - Договір) без використання електронної системи закупівель. 4. Чому умови укладеного Договору відрізняються від умов, зазначених в проекті Договору відміненої, через відсутність пропозицій процедури за номером UA-2024-12-19-023264-a? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.01.2025 21:53
Орган перевірки
22.01.2025 00:00
Документи повідомлення
16.01.2025 21:54
-
Відповідь
1. Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Оцінка можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі. 3. 4. Умови укладеного Договору. Зміни до договору.
1. Бюджетні призначення очікуваною вартістю 2128054,00 гривень, з урахуванням технічних та якісних характеристик, були визначені у розмірі 487 Гкал за норми 490 Гкал за результатами моніторингу фактичного споживання теплової енергії за період з 2013 по 2023 роки і на підставі тарифів на теплову енергію та її постачання, які діяли станом на 01.10.2024 року. Додатки: • Розрахунок по КЕКВ 2271 «Оплата теплової енергії» на 2025 рік по КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» . • Проєкт на встановлення вузла обліку теплової енергії (ТОВ «Промелектронсервіс», 2002 рік). • Норми споживання паливно-енергетичних ресурсів та розрахунок питомих норм витрат паливно-енергетичних ресурсів ( ТОВ «ХРЦІ. Енергосервіс», 2021 рік). 2. Для визначення можливих потенційних постачальників предмету закупівлі було проведено моніторинг тарифів на теплову енергію та її постачання, які діють в межах м. Харкова: КП «Харківські теплові мережі» та КП «Харківські теплові системи»; здійснено порівняння тарифів та вибрано найбільш економічно вигідні тарифи, що затвердженні для КП «Харківські теплові системи». Додатки: • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради Харківської області від 18.09.2024 року №429 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води комунальному підприємству «Харківські теплові мережі» для споживачів м. Харкова, додаток 1, додаток 3. • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради Харківської області від 18.09.2024 року №430 «Про встановлення тарифів на теплову енергію та її постачання комунальному підприємству «Харківські теплові системи» для споживачів м. Харкова. 4. Незначні зміни до договору не є зміною умов договору про закупівлю, якщо не впливають на його зміст. Істотні умови укладеного без використання електронної системи закупівель договору від 01.01.2025 року № 10214/25 не відрізняються від умов, зазначених в додатку №3 «Проєкт договору» Тендерної документації, що було розміщено у відміненій процедурі закупівлі за номером UA-2024-12-19-023264-a через відсутність пропозицій. Протоколом уповноваженої особи №2 від 09.01.2025 року було зафіксовано технічну помилку в п.1 додатку 1 до договору з КП «Харківські теплові системи» від 01.01.2025 року № 10214/25 стосовно розрахунку обсягів закупівлі теплової енергії, а саме: помилково вказаний обсяг закупівлі - 484,772638 Гкал/рік замість 487 Гкал/рік. На цій підставі було укладено додаткову угоду №1 від 09.01.2025 року до зазначеного договору, в якому помилку виправлено. Зазначені документи було своєчасно оприлюднено в розділі «Зміни до договору». Додатки: • Лист від 08.01.2025 р. №05 директорові КП «Харківські теплові системи» Чечину Є.В. «Про додаткову угоду». • Протокол уповноваженої особи №2 від 09.01.2025 року. • Додаткова угода №1 від 09.01.2025 року до договору від 01.01.2025 року № 10214/25.
Рішеня
21.01.2025 00:23
Замовник
Документи повідомлення
21.01.2025 00:24
-
21.01.2025 00:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 128 054 грн.
Замовник:
Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Контактний телефон:
380577313750
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 128 054 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Контактний телефон:
380577313750
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності