Показати схожі тендери

Закупівля Природний газ від ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-01-03-005835-a
Id Tender a162984f23c2439ba7a757a59ad96384
План UA-P-2025-01-03-006958-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.01.2025 15:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 999 999.94 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Природний газ
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Закупівля відбувається відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників , передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Природний газ
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
120.82
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
63221, Україна, Харківська область, Нововодолазький р-н., с. Липкуватівка, вулиця Доценко,1
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Документи закупівлі
03.01.2025 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пелипенко Ірина Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380574069242
Замовник
ЄДРПОУ
00705657
Назва (англійською мовою)
LIPKOVATIVSKII AGRARNII FAHOVII KOLEDZh
Повна назва
ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва (англійською мовою)
LIPKOVATIVSKII AGRARNII FAHOVII KOLEDZh
Поштовий індекс
63221
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Нововодолазький р-н, село Липкуватівка
Адреса
ВУЛИЦЯ ДОЦЕНКО, будинок 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-01-03-005835-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19-8090/24-БО-Т
1 999 999.94 грн.
1 666 666.62 грн.
З ПДВ
Підписано
02.01.2025
Строк дії договору з
02.01.2025
по
15.04.2025
Номенклатура
120.82 (метри кубічні)
Природний газ
Номенклатура
Природний газ
Кількість
120.82
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
16 553.89
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00705657

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»
Повна назва
Товариство з обмженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42399676

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.01.2025 15:39
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-24-000097
Дата створення проекту
24.02.2025 15:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.02.2025 21:40
Дата публікації висновку про результати
10.03.2025 20:49
Дата завершення усунення порушень
25.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 443-41-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2025 № 48 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 24.02.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.02.2025 № 48 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-01-03-005835-a 03.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.02.2025 00:00
Документи рішення
24.02.2025 21:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛИПКОВАТІВСЬКОГО АГРАРНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ (далі – Замовник) на 2025 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір постачання природного газу від 02.01.2025 № 19-8090/24-БО-Т (далі - Договір) з додатковими угодами (від 02.01.2025 № 1 , від 13.02.2025 № 2); пояснення та документи Замовника надані через електрону систему закупівель 03.03.2025 року (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено наступне. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостеи? придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здіи?снюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодноі? тендерноі? пропозиціі? для участі у відкритих торгах у строк, установлении? замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, и?ого технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерніи? документаціі? (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостеи?), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньоі? кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прии?нятного відсотка перевищення ціни тендерноі? пропозиціі? учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такии? прии?нятнии? відсоток був зазначении? у тендерніи? документаціі?. Так, Замовником була оголошенна закупівля за процедурою відкриті торги з особливостями, за предметом закупівлі «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо в електронніи? системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-12-19-016410-a, торги за якою були відмінені електронною системою закупівель з приводу відсутності пропозиціи?. Поряд з цим, здіи?снюючи закупівлю за номером UA-2025-01-03-005835-a, Замовником в порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостеи? укладено Договір, якии? відрізняється від проєкту договору (Проєкт договору.docx ) до тендерноі? документаціі? за процедурою закупівлі UA-2024-12-19-016410-a) (далі – Проєкт договору), а саме: в Договорі абзац 4 пп.3 п.6.2 включено у іншій редакції ніж передбачено Проєктом Договору (у Договорі зазначена редакція «невключення/виключення Споживача до/з Реєстру споживачів;» тоді як у Проєкті Договору була редакція «невключення/виключення Споживача до/з Реєстру споживачів Постачальника в інформаційній платформі Оператора ГТС»); в Договорі відсутній пункт 13.8 щодо випадків зміни істотних умов договору, який був передбачений Проєктом договору. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здіи?снення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби запитом від 25.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформаціі?, стосовно вищевикладеного. На зазначении? запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.02.2025 Замовник 03.03.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…Щодо змін, які стосуються пункту 13.8 (розділ 13 «Строк дії Договору та інші умови») та абзацу 4 пп.3 п.6.2 розділу 6 «Права та обов’язки Сторін», зазначаємо, що вони не впливають на суттєві умови договору, а є технічними уточненнями, які були погоджені сторонами під час підписання договору.» Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення, оскільки нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостеи? не передбачено винятки та можливості внесення змін до умов договору про закупівлю, що не стосується предмета закупівлі, и?ого технічних, кількісних та якісних характеристик. Таким чином, Замовник не врахував Особливості та без наявності підстав, визначених підпунктом 6 пункту 13 Особливостеи?, уклав Договір на придбання товарів, вартість яких перевищує 100 тис. гривень, без використання електронноі? системи закупівель. Відповідно до абзацу третього пункту 17 Особливостеи? забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Отже, на порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостеи? Замовник уклав договір, якии? передбачає придбання та оплату товарів до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронноі? системи встановлено порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостеи?. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону Украі?ни «Про основні засади здіи?снення державного фінансового контролю в Украі?ні», статтею 8 Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» Північно-східнии? офіс Держаудитслужби зобов’язує здіи?снити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.03.2025 00:00
Дата публікації
10.03.2025 20:49
Документи висновку
10.03.2025 20:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі природного газу Липковатівським аграрним фаховим коледжем Липковатівський аграрний фаховий коледж (далі – Замовник) не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Держаудитслужба), в частині встановленого порушення при укладенні договору постачання природного газу від 02.01.2025 № 19-8090/24-БО-Т без використання електронної системи закупівель. Зазначені у висновку Держаудитслужби твердження про незаконність укладення договору та зобов’язання щодо його розірвання є необґрунтованими та такими, що суперечать законодавству України, зокрема: 1. Замовником дотримано вимоги законодавства про закупівлі Закупівля здійснена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), а саме: відкриті торги за предметом закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-19-016410-a) були відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. Відповідно до зазначеного положення, у такому випадку Замовник мав право укласти договір без використання електронної системи закупівель на суму, що не перевищує 1 999 999,94 грн із ПДВ. 2. Підстави для розірвання договору відсутні Висновок Держаудитслужби щодо необхідності припинення виконання зобов’язань за договором не ґрунтується на положеннях чинного законодавства. Відповідно до частини 2 статті 651 Цивільного кодексу України договір може бути розірваний лише за згодою сторін або у випадках, передбачених договором або законом. Постанова КМУ № 1178 не містить положень, які зобов’язують Замовника розривати укладені договори на підставі змін у редакції окремих пунктів договору, які не стосуються предмета закупівлі та його характеристик. Розірвання договору призведе до значних негативних наслідків для Замовника, оскільки: • у разі відсутності чинного договору тариф на природний газ для бюджетних установ може бути суттєво вищим (у 2-3 рази), що призведе до необґрунтованих витрат бюджетних коштів; • з огляду на воєнний стан і нестабільність ринку газу, ризики залишитися без постачання газу є високими; • у разі відсутності договору Замовник буде змушений сплачувати штрафні санкції за невиконання умов енергопостачання. 3. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» є визначеним Кабінетом Міністрів України спеціальним постачальником природного газу для бюджетних установ Відповідно до Постанови КМУ № 812 від 19.07.2022 ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «Нафтогаз Трейдинг» є спеціалізованим постачальником природного газу для бюджетних установ та постачає газ за спеціальною ціною, яка є нижчою, ніж у конкурентних постачальників. Ціна газу за спеціальними умовами становить 16 553,89 грн (з ПДВ) за 1000 м?, що є найнижчою можливою ціною на ринку для бюджетних організацій. Отже, укладення договору саме з цим постачальником забезпечує найекономічніший варіант закупівлі, що повністю відповідає принципу ефективного та раціонального використання бюджетних коштів. 4. Договір відповідає вимогам тендерної документації, а внесені коригування не змінюють істотні умови договору Висновок Держаудитслужби містить твердження про відмінність між укладеним договором та його проєктом, який було підготовлено в межах відкритих торгів. Замовник наголошує, що зазначені коригування не змінюють істотні умови та стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, обсягу поставки, вартості чи інших істотних умов договору. Такі уточнення є типовими технічними коригуваннями, які не впливають на зміст правовідносин між Замовником та постачальником, істотні умови договору та вимоги до постачальника не відрізняються від закупівлі, що не відбулась. Вони були погоджені сторонами під час підписання договору та не порушують принципів закупівельного процесу. 5. Замовником виконано всі вимоги щодо оприлюднення інформації про закупівлю Відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднив у системі Prozorro: • звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи; • договір постачання природного газу; • документальне обґрунтування здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови № 1178. Таким чином, Замовником дотримано всіх вимог законодавства щодо проведення процедури закупівлі та її належного документального оформлення. Висновок Враховуючи викладене, висновок Держаудитслужби щодо порушення Замовником підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей є помилковим і необґрунтованим. Зобов’язання щодо розірвання договору є незаконним, оскільки: • договір укладено відповідно до законодавчих норм та Особливостей № 1178; • обраний постачальник визначений Кабінетом Міністрів України як єдиний гарантований постачальник газу за спеціальним тарифом для бюджетних установ; • розірвання договору призведе до значних збитків для Замовника та бюджету, оскільки вартість газу за відсутності чинного договору буде суттєво вищою. З огляду на зазначене, Липковатівський аграрний фаховий коледж буде подавати позов до суду у встановлений термін та буде вимагати визнання висновку Держаудитслужби незаконним та скасування зобов’язання щодо розірвання договору. Звертаємо увагу, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 812, ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» є спеціально визначеним постачальником природного газу для бюджетних установ за фіксованою ціною 16 553,89 грн за 1000 куб. м (з ПДВ). Якщо договір буде розірвано, Замовник змушений буде купувати газ за комерційними цінами із штарфною надбавкою на період відсутності договору постачання природного газу, які вдвічі перевищують вартість газу, що надається спеціальним постачальником. Таким чином, розірвання договору означає значне перевитрачання бюджетних коштів, що є прямим порушенням принципів максимальної економії та ефективності використання державних коштів, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
18.03.2025 12:51
Документи інформації про усунення порушення
18.03.2025 12:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6 — Газове паливо), очікуваною вартістю 1 999 999,94 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-03-005835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обране саме Товариство з обмeженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» (код ЄДРПОУ 42399676), з яким укладений Договір постачання природного газу від 02.01.2025 № 19-8090/24-БО-Т без використання електронної системи закупівель. 4. Чому Проєкт договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-12-19-016410-a відрізняється від укладеного, а саме: 1) У Договорі постачання природного газу від 02.01.2025 № 19-8090/24-БО-Т (далі -Договір) відсутній пункт 13.8 (розділ 13.Строк дії Договору та інші умови), тоді як був передбачений Проектом договору; 2) Абзац 4 пп.3 п.6.2 "Споживач зобов'язаний" (розділ 6. "Права та обов'язки Сторін") до Договору включен у іншій редакції ніж передбачено проєктом Договору (у Договорі зазначена редакція "невключення/виключення Споживача до/з Реєстру споживачів;" тоді як у проєкті Договору була редакція "невключення/виключення Споживача до/з Реєстру споживачів Постачальника в інформаційній платформі Оператора ГТС"). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.02.2025 19:55
Орган перевірки
01.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.02.2025 19:58
-
Відповідь
Пояснення
Рішеня
03.03.2025 16:38
Замовник
Відповідь
Позовна заява
Висновку
24.03.2025 15:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 999 999.94 грн.
Замовник:
ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
380574069242
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 999 999.94 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЛИПКОВАТІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
380574069242
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності