Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М"ясо свійської птиці ; Печінка яловича від Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-02-007886-a
Id Tender d4721cc76fb6446f9ee629dcb318b461
План UA-P-2025-01-02-009676-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.01.2025 23:55
Остання зміна 20.01.2025 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
877 410 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 774.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.01.2025 23:55 до 11.01.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 02.01.2025 23:55
до 08.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.01.2025 23:55
до 08.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.01.2025 11:00
до 14.01.2025 23:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.01.2025 23:20
до 20.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.01.2025 23:20
до 20.01.2025 16:13
Період уточнень
з 02.01.2025 23:55 до 08.01.2025 00:00
Період оскарження
з 02.01.2025 23:55 до 08.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.01.2025 11:00 до 14.01.2025 23:20
Період кваліфікації
з 11.01.2025 11:00 до 14.01.2025 23:20
Основні параметри
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
877 410 грн.
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Примітки
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Очікувана вартість
877 410 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8774,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 600 (кілограми)
Яловичина, телятина
Опис предмета закупівлі
Яловичина, телятина
Код ДК 021:2015
15111200-1 - Телятина
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 300 (кілограми)
Яловичина, телятина
Опис предмета закупівлі
Яловичина, телятина
Код ДК 021:2015
15111200-1 - Телятина
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 4 300 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Опис предмета закупівлі
М'ясо свійської птиці ;
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
4 300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 150 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Опис предмета закупівлі
М'ясо свійської птиці ;
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
2 150
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 960 (кілограми)
Печінка яловича
Опис предмета закупівлі
Печінка яловича
Код ДК 021:2015
15114000-0 - Потрухи
Кількість
960
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 480 (кілограми)
Печінка яловича
Опис предмета закупівлі
Печінка яловича
Код ДК 021:2015
15114000-0 - Потрухи
Кількість
480
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Яцків Руслана Іванівна
Пропозиція:
746 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.01.2025 23:55
Оголошення про проведення закупівлі
02.01.2025 23:55
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Ганчак
Електронна пошта
Телефон
+380962506992
Замовник
ЄДРПОУ
03092209
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Поштовий індекс
76011
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Медична, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Період вимог/скарг з 14.01.2025 23:20 по 20.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.01.2025 11:00 по 18.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.01.2025 23:21
Довідка НАЗК
14.01.2025 23:20
Повідомлення про рішення
11.01.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 23:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 23:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 2. Пунктом 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” відповідно до пункту 48 Особливостей Додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) за формою , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором закупівлі Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності) та документами, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Замовник в наданих учасником документах не виявив усіх копій накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Також слід вважати договір не виконаним, адже жодатковою угодою він продовжений до 31.03.2025р. Пунктом 3. Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції Додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасником торгів гарантійний лист довільної форми з вихідним номером, датою видачі та підписом Учасника, що строк придатності на момент поставки становить 85% від загального терміну зберігання; Гарантійний лист учасника не відповідає вимозі замовника. Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати - копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності) та документами, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. - гарантійний лист довільної форми з вихідним номером, датою видачі та підписом Учасника, що строк придатності на момент поставки становить 85% від загального терміну зберігання; 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства
Створено
13.01.2025 22:49
Надати до
14.01.2025 22:49
Договір
UA-2025-01-02-007886-a-c1
Підписаний і діє
Номер
39
746 400 грн.
746 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.01.2025
Строк дії договору з
20.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
600 (кілограми)
Яловичина, телятина
Номенклатура
Яловичина, телятина
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Яловичина, телятина
Номенклатура
Яловичина, телятина
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 300 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Номенклатура
М'ясо свійської птиці ;
Кількість
4 300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 150 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Номенклатура
М'ясо свійської птиці ;
Кількість
2 150
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
960 (кілограми)
Печінка яловича
Номенклатура
Печінка яловича
Кількість
960
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
480 (кілограми)
Печінка яловича
Номенклатура
Печінка яловича
Кількість
480
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03092209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Яцків Руслана Іванівна
Повна назва
ФОП Яцків Руслана Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2922618348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.01.2025 16:13
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-15-000009
Дата створення проекту
15.01.2025 10:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2025 10:58
Дата публікації висновку про результати
29.01.2025 09:56
Дата завершення усунення порушень
13.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2025 № 4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.01.2025 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-01-02-007886-a 02.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2025 00:00
Документи рішення
15.01.2025 10:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності застосування обраної процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди, звіту про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» на 2025 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.01.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Яцків Руслана Іванівна, вимогу про усунення невідповідностей до 14 січня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2025 №5-п, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2025, договір про закупівлю від 20.01.2025 №39 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 24.01.2025 до Договору щодо розірвання Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 24.01.2025, відповіді Замовника на пояснення від 20.01.2025 та від 26.01.2025 року, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей. Зокрема, у пункті 7 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Замовником зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця. До інформації щодо субпідрядника/співвиконавця відносяться наступні відомості: повне найменування; місцезнаходження; платіжні реквізити; код за ЄДРПОУ; довідка про відсутність підстав, визначених п 47. Для субпідрядників/співвиконавців: У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених п 47 для Учасника процедури закупівлі. Для об’єднань Учасників: У разі участі об’єднання Учасників підтвердження відсутності підстав, визначених п.47 Особливостей здійснюється щодо кожного такого Учасника», чим порушено пункт 47 Особливостей, оскільки видом предмета закупівлі є товар (яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича), а вищевказана вимога встановлюється в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 11-2 Особливостей, Замовником здійснено закупівлю товару «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, тоді як предмет закупівлі відноситься до Переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями. В ході проведення моніторингу органом державного фінансового контролю 22.01.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо причини закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями замість застосування електронного каталогу. Замовником 26.01.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь щодо врахування викладеного зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правомірності застосування обраної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей. За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Яцків Руслана Іванівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.01.2025 00:00
Дата публікації
29.01.2025 09:56
Документи висновку
29.01.2025 09:56
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.01.2025 15:58
Орган перевірки
22.01.2025 00:00
Документи повідомлення
16.01.2025 15:59
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на запит На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? На Ваш запит повідомляємо,що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримається вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р. Відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Ргогогго» (проводили моніторинг цін на «Ргогогго»), а також ціну формували на підставі попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції. Обгрунтування закупівлі оприлюднено на сторінці замовника https://opnl.if.ua/procurement-information/ Примірне обгрунтування використано за зразком https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs, https://dnp.dasu.gov.ua/ua/plugins/userPages/284 , https://infobox.prozorro.org/articles/yak-sklasti-ta-oprilyudniti-obgruntuvannya-zakupivli-poradi-zamovnikam Очікувана вартість предмета закупівлі обумовлена аналізом фактичної потреби Замовника (в т.ч. територіально відокремлених підрозділів у складі) за календарний рік, даними сайту Prozorro Market, відкритою інформацією з мережі та аналізом наявної інформації на ринку товарів з урахуванням вимог максимальної ефективності та економії. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики: 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: • здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; • провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості. 2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів: • скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Національний банк України (НБУ) погіршив прогноз інфляції на 2025 рік із 6,6% до 6,9%. Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних. Посилання на веб-сторінки супермаркетів https://halytska-svizhyna.ua/yalovichina/ https://halytska-svizhyna.ua/svinina/ https://velmart.ua/product-category/meat-fish-poultry/ https://silpo.ua/product/yalovycha-zadnia-chastyna-bez-kistky-okholodzhena-32643?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhbi8BhDIARIsAJLOludO8yOwvsb0-wTVMu8kLPMoGGCzTVJ2EsWJR18Pes4jzJLljh68-8AaAuMPEALw_wcB https://epicentrk.ua/ua/shop/govyadina/ https://vse.ua/ct/9353/?ff=148614&city=if https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/beef/ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-004939-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-30-002255-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-29-001008-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010145-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-007842-a Вимоги до предмета закупівлі . Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або іншому нормативному документу 2. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, з урахуванням температурного режиму транспортування. 3. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів. Поставка Товарів здійснюється на підставі заявки Замовника згідно з затвердженим графіком. Графік поставки продукції може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Періодичність поставки: орієнтовно 2 рази на тиждень понеділок, четвер кожного тижня Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин. Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують якість продукції: зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі). Примітки: 1) При невідповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам цієї тендерної документації 2 ) В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз ”або еквівалент". ? Учасник письмово гарантує(лист довільної форми), що товари, які наведені в переліку мають відповідну документацію, яка підтверджує якість до чинного законодавства України та яка обов’язково додається при поставці товару. ? Учасник письмово (лист довільної форми) гарантує зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Місце поставки : вул. Медична, 15 м. Івано-Франківськ, 76011 Яловичина, телятина – 600кг М'ясо свійської птиці -4300кг Печінка яловича - 960кг та вул.Медична 1, с. Підмихайлівці Івано-Франківська обл Яловичина, телятина – 300кг М'ясо свійської птиці -2150кг Печінка яловича - 480кг Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин. З метою виконання вимог частин першої та другої статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку повинні застосовувати системи процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.
Рішеня
20.01.2025 15:12
Замовник
Документи повідомлення
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:12
-
20.01.2025 15:14
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.01.2025 15:38
Орган перевірки
28.01.2025 00:00
Документи повідомлення
22.01.2025 15:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідь на запит На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. На Ваш запит повідомляємо. Замовником враховано Ваші зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями . Додаткову угоду про розірвання оприлюднено 24.01.2025 року. (Додається)
Рішеня
26.01.2025 13:29
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
877 410 грн.
Період подання пропозицій
до 11.01.2025 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Контактний телефон:
+380962506992
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
877 410 грн.
Період подання пропозицій
до 11.01.2025 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Контактний телефон:
+380962506992
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності