Показати схожі тендери

Закупівля Автонавантажувач в/п 16 т від Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-02-005667-a
Id Tender fd76d77bb3ba4ac09a8efe4c7bb1df5f
План UA-P-2024-12-17-022471-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.01.2025 15:54
Остання зміна 27.01.2025 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 639 267.11 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 392.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.01.2025 15:44 до 13.01.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.01.2025 15:44
до 10.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.01.2025 15:44
до 10.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.01.2025 12:47
до 20.01.2025 11:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.01.2025 16:10
до 26.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.01.2025 11:39
до 27.01.2025 11:05
Період уточнень
з 02.01.2025 15:44 до 10.01.2025 00:00
Період оскарження
з 02.01.2025 15:44 до 10.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.01.2025 12:47 до 20.01.2025 11:39
Період кваліфікації
з 14.01.2025 12:47 до 20.01.2025 11:39
Основні параметри
Автонавантажувач в/п 16 т
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 639 267.11 грн.
Автонавантажувач в/п 16 т
Назва предмета закупівлі
Автонавантажувач в/п 16 т
Примітки
умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї
Очікувана вартість
11 639 267.11 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116392,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
116 392.67
Аукціон
Cтарт аукціону
14.01.2025 12:18
Закінчення аукціону
14.01.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автонавантажувач в/п 16 т
Код ДК 021:2015
42415100-9 - Автонавантажувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату фактично отриманого Товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня поставки Товару на склад Покупця та надання документів визначених в п. 5.4 Договору
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник, протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання заявки від Покупця, поставляє Товар у повній відповідності до Специфікації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Форкс"
Пропозиція:
11 639 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
6 346 750 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
10 148 184 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.01.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.01.2025 12:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скопінцев Юрій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380951124373
Сайт:
https://www.izmport.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01125815
Повна назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Кваліфікація
Лот № 1 Автонавантажувач в/п 16 т
Період вимог/скарг з 16.01.2025 16:10 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.01.2025 12:47 по 22.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
16.01.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.01.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 15:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 15:44
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.01.2025 12:47
Надати до
16.01.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.01.2025 11:01 по 23.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 16:10 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
17.01.2025 11:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.01.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 15:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.01.2025 15:44
Період вимог/скарг з 20.01.2025 11:39 по 26.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.01.2025 11:01 по 25.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначено переможцем
Документи кваліфікації
20.01.2025 11:39
Довідка НАЗК
20.01.2025 11:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.01.2025 11:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-02-005667-a-a1
Підписаний і діє
Номер
08-Р
13 967 040 грн.
11 639 200 грн.
З ПДВ
Підписано
27.01.2025
Строк дії договору з
27.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автонавантажувач в/п 16 т
Номенклатура
Автонавантажувач в/п 16 т
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13 967 040
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Повна назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Форкс"
Повна назва
ТОВ "Форкс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36136929

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.01.2025 11:05
-
27.01.2025 11:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-28-000051
Дата створення проекту
28.01.2025 10:33
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
28.01.2025 14:56
Дата публікації висновку про результати
13.02.2025 18:28
Дата завершення усунення порушень
19.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.01.2025 № 32 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2025-01-02-005667-a 02.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.01.2025 00:00
Документи рішення
28.01.2025 14:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02 січня 2025 року б/н (зі змінами від 08 січня 2025 року б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг» (далі – ТОВ «Техноторг»), товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Форкс» (далі – ТОВ «Форкс»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 16 січня 2025 року б/н, від 17 січня 2025 року б/н та від 20 січня 2025 року б/н, договір від 27 січня 2025 року № 08-Р на суму 13 967 040,00 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 31 січня 2025 року через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Техноторг», ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» та ТОВ «Форкс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.02.2025 00:00
Дата публікації
13.02.2025 18:28
Документи висновку
13.02.2025 18:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автонавантажувач в/п 16 т» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-02-005667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРКС» умов пункту 6 розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
31.01.2025 14:33
Орган перевірки
06.02.2025 00:00
Документи повідомлення
31.01.2025 14:33
-
Відповідь
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
1. Надаємо інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, яка знаходиться у вкладеннях 2. Надаємо інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ФОРКС» умов пункту 6 розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме учасником завантажено на сайті прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-02-005667-a) у формі електронного документу електронну банківську гарантію 22 січня 2025 11:09. Також надаємо у форматі pdf у вкладенях.
Рішеня
31.01.2025 15:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 639 267.11 грн.
Період подання пропозицій
до 13.01.2025 12:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380951124373
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 639 267.11 грн.
Період подання пропозицій
до 13.01.2025 12:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380951124373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності