наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі про наявність облад-нання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням найменування та правової підстави власності* /володіння** / користування.
Опис
*Право власності на нерухоме майно, що виникло з 1 січня 2013 року підтверджуються Відо-мостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141, Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Право власності на нерухоме майно, що виникло до 1 січня 2013 року, якщо на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов’язкової реєстрації підтверджуються відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення.
**Право володіння/користування нерухомим майном підтверджується договором найму (оренди) та відповідним документом (актом). При цьому договір найму будівлі або іншої капіталь-ної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Вимога
наявний автотранспортний засіб (засобів), який (які) здійснюватиме (-уть) доставку товару
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі про наявність автотранспортного засобу (засобів), який (які) здійснюватиме (-уть) доставку товару, що є предметом закупівлі.
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі, що містить інформацію про наявність повністю виконаного аналогічного*** договору, укладеного в 2021 - 2024 роках з підприємствами, які здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення основний вид економічної діяльності яких за кодом КВЕД 36.00 Забір, очищення та постачання води КВЕД-2010 (41.00 Збирання, очищення та розподілення води КВЕД-2005) із зазначенням: найменування контрагента, коду ЄДРПОУ, номеру та дати договору, предмету договору, стану виконання договору та посилання на інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель****).
Опис
*** Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (XXXX0000-Y) або ієрархічно йому підпорядковуються (за показни-ками п’ятої-восьмої цифри) згідно класифікатора Український Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
****Інформація про укладення договору повинна бути оприлюднена в електронній системі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Вимога
наявні договори
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Повністю виконаний договір, зазначений у довідці. Аналогічний**** договір має подаватися з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Вимога
наявні первинні документи
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Первинні документи, оформлені у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV) з урахуванням внесених в договір змін, якщо такі мали місце.
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Вимога
наявне підтвердження належного виконання договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Лист-відгук, що підтверджує позитивний досвід співпраці із учасником по аналогічному*** договору, та що наданий учаснику контрагентом (замовником, покупцем, тощо), з яким укладено такий договір, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків.
Опис
У разі, якщо лист-відгук надається у вигляді електронного документу, такий документ має містити КЕП (кваліфікований електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) або УЕП (удосконалений електронний підпис) службової (посадової) особи або уповноваженої особи контрагента (замовника, покупця тощо) згідно з аналогічним договором, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону Ук-раїни «Про електронні довірчі послуги». Під час перевірки замовником за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/verify) КЕП/УЕП повинно бути встановлено (підтверджено) П.І.Б. підписувача, назва організації (установи) від імені якої підписаний документ та її код ЄДРПОУ.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 15:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.03.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-12-31-006008-a, 31.12.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків(sas 24-3-1).
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.12.2024 (№12/31-03); скарга до процедури: UA-2024-12-31-006008-a.a1 від 04.01.2025 ТОВ «ГІДРОХІМ»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 13.01.2025 № №463-р/пк-пз; відповідь замовника від 17.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю, керуючись нормами статті 8 Закону, 12.03.2025 надано запит через електронну систему закупівель з метою отримання у Замовника інформації та відповідних документів щодо виконання рішення органу оскарження від 13.01.2025 № 463-р/пк-пз.
На зазначений запит Замовник 17.03.2025 надав пояснення, зокрема про те, що «30.01.2025 був поданий позов до Київського окружного адміністративного суду та інформація про це опублікована в системі PROZORO (позов додається).
12.02.2025 р. інформацію внесено до системи автоматизованого розподілу у підсистему «Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система»(ЄСІТС) та присвоєно єдиний унікальний номер судової справи 320/7187/25. Позов прийнятий до розгляду : справа № 320/7187/25 від 13.02.2025р., номер провадження П/320/7188/25».
Зазначене підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі Судової влади України у розділі «Стан розгляду справ» (рішення у справі № 320/7187/25 на час проведення моніторингу судом не прийнято).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі, очікуваною вартістю 18162000,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: № UA-2024-12-31-006008-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
надати пояснення з приводу відсутності в електронній системі закупівель інформації, що свідчить про виконання замовником рішення органу оскарження № 463-р/пк-пз від 13.01.2025, що набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковими для виконання замовником (згідно частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Хлор рідкий та коагулянти для очищення води», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ID № UA-2024-12-31-006008-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 12.03.2025 року № UA-M-2025-03-07-000047
З метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 12.03.2025 року наданого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-03-07-000047, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.
Замовник чітко вказує на те, що свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ має бути документом виробника та/або учасника та/або постачальника. Однак у тендерній документації не передбачено можливості надання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO лабораторії, з якою у учасника укладено договір на надання послуг. Така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, зокрема права Скаржника.
ТОВ «Гідрохім» має договори надання послуг з лабораторіями, які в свою чергу, мають сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/учасника/постачальника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
Скаржник має сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2015. Наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (система управління якістю), ДСТУ ISO 14001:2015 (екологічний менеджмент) та ДСТУ ISO 45001:2015 (управління охороною праці) підтверджує, що виробництво відповідає міжнародним стандартам якості, екологічної відповідальності та безпеки праці. Ці сертифікати забезпечують комплексне управління процесами на підприємстві, що є достатньою гарантією відповідності продукції вимогам тендерної документації, зокрема для серійного виробництва, без потреби у додатковому сертифікаті відповідності.
Законодавство України не встановлює обов'язковість надання сертифіката відповідності на серійне виробництво. Така вимога штучно обмежує коло потенційних учасників, які не зобов’язані мати цей документ, але пропонують товар, що відповідає встановленим технічним вимогам.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, в т.ч. Скаржнику.
Вимога надати сертифікат, який не є загальнообов’язковим і прямо не передбачений законом чи технічними регламентами, може створювати необґрунтовані бар’єри для участі в тендері. Це обмежує конкуренцію між учасниками, оскільки не всі виробники мають такі сертифікати або потребують їх у своїй діяльності.
Наразі, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають дійсний сертифікат відповідності на серійне виробництво запропонованого товару виданий органом, акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065 та отримали його заздалегідь.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону, замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників закупівлі. Умови тендерної документації створюють нерівні умови, оскільки:
• Оформлення перепусток є можливим лише для суб’єктів, які вже мають доступ до ПАТ «Полтавський ГЗК» або співпрацювали з ним раніше.
• Учасники, які вперше планують взяти участь у закупівлі, позбавлені реальної можливості виконати цю вимогу до подання тендерної пропозиції. Особливо зважуючи на те, що оголошення закупівлі відбулось 31.12.2024р. в 15:45, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.01.2025р. 00:00.
Перепустки на територію ПАТ «Полтавський ГЗК» (Компанія «Ferrexpo») потрібні виключно на етапі постачання товару, а не на етапі подання тендерних пропозицій. Таким чином, дана вимога є необ’єктивною і надмірною.
Вимога оформлення перепусток до моменту подання пропозицій створює дискримінаційні умови для учасників, які не мали попередніх взаємовідносин із ПАТ «Полтавський ГЗК», що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону.
Зауважуємо, що ПАТ «Полтавський ГЗК» (Компанія «Ferrexpo») не є Замовником, а є взагалі третім суб’єктом господарювання і не зобов’язаний надавати перепустки всіх охочим їх отримати для допуску на свою територію.
Наразі, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають оформлені представниками ПАТ «Полтавський ГЗК» (Компанія «Ferrexpo») перепустки, що дозволяють проїзд транспорту учасника на територію ПАТ «Полтавський ГЗК» (Компанія «Ferrexpo») для постачання товару та отримали їх заздалегідь до оголошення процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що штрафні санкції, передбачені п. 7.3. Додатку 4 ТД не відповідають нормам чинного законодавства України, є надмірними та такими, що можуть призвести до погіршення фінансового становища, у разі визначення Скаржника переможцем процедури закупівлі.
Згідно вказаного положення, за поставку неякісного товару продавець несе подвійну відповідальність: 1 – пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за поставку Товару, який здійснено з простроченням терміну, за кожний день такого прострочення; 2- штраф у розмірі 30% від вартості несвоєчасно поставленого товару.
Відповідно до частини 2 статті 61 Конституції України, ніхто не може бути двічі притягнутий до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме порушення. У даному випадку встановлюється одночасна відповідальність у вигляді пені та штрафу за єдине порушення — несвоєчасну поставку товару.