Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ) (код за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних) від ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-31-004590-a
Id Tender f202c7bdf26148929667bf0ba6e1e10b
План UA-P-2024-12-31-005181-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 31.12.2024 13:17
Остання зміна 21.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
285 083 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 850.83 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.12.2024 13:16 до 08.01.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 31.12.2024 13:16
до 05.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.12.2024 13:16
до 05.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:43
до 15.01.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.01.2025 10:51
до 21.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.01.2025 16:57
-
Період уточнень
з 31.12.2024 13:16 до 05.01.2025 00:00
Період оскарження
з 31.12.2024 13:16 до 05.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:43 до 15.01.2025 16:57
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:43 до 15.01.2025 16:57
Основні параметри
Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ) (код за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на 2025 р. відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
285 083 грн.
Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ) (код за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних)
Назва предмета закупівлі
Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ) (код за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних)
Очікувана вартість
285 083 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2850,83
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.01.2025 13:20
Закінчення аукціону
09.01.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ)
Код ДК 021:2015
72322000-8 - Послуги з управління даними
Кількість
11
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Шевченка, 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Послуг здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами зазначеного акту. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТКАЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
284 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕМО.ЮА"
Пропозиція:
268 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.01.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.12.2024 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Румянцева
Електронна пошта
Телефон
+380955353206
Сайт:
https://cg.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00022674
Повна назва
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Шевченка, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з програмної підтримки веб-порталу Єдиної інформаційної системи органів державного управління (ЄІСОДУ) (код за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних)
Період вимог/скарг з 14.01.2025 10:51 по 20.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.01.2025 13:43 по 17.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.01.2025 10:51
Повідомлення про рішення
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 13:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 13:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1.1. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини I (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункт 5.2. частини 5 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності. 2.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - файли «Довідка про досвід» та «Довідка про досвід(2)» що містять однакову інформацію: (Вих. № 23 від 07.01.2025) в якому міститься інформація щодо 5 договорів; - файл «Лист-роз’яснення» (Вих. № 41 від 07.01.2025) - файли з договорами: «Договір АРМА», «Договір ДПСУ», «Договір та дод угода підтримка Чернівці», «Договір УДЦР», «Договір Укрнафта», файли з листами – відгуками/подяками та актами щодо виконання послуг. За умовами тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний (завершений) договір за яким учасник надавав послуги відповідно до предмета закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Крім того, Учасник має надати: … «2. Не менше 1-го договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору)». При перевірці наданих документів встановлено наступне: ? Договір № 159 від 18.07.2023 – предмет договору: Послуги з технічної підтримки Інтернет порталу УДЦР, що зазначені у Технічних вимогах (додаток 1 до Договору), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 не зазначено. Зазначимо, пропозиція Учасника містить у файлі «Договір УДЦР» сторінку 7 із документом з назвою «Технічні вимоги…» та написом додаток 1 до Договору №___ «__»______20___року, тобто відсутні обов’язкові реквізити документа. Таким чином, Договір № 159 від 18.07.2023 надано не в повному обсязі (відсутні додатками до договору) в наслідок чого у Замовника відсутня можливість дослідити за цим договором наявність досвіду в частині надання послуг, що пов’язані з базами даних, зокрема що визначені Замовником у додатку 2 до тендерної документації. ? Договір № ОС-06 від 07.06.2022 – предмет договору: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою ДК 021:2015 72250000-2, що не відповідає умовам тендерної документації в частині визначення договорів, що вважаються аналогічними (перелік/опис послуг/технічна специфікація тощо відсутні). ? Договір №279-23 від 15.11.2023 – предмет договору: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, що не відповідає умовам тендерної документації в частині визначення договорів, що вважаються аналогічними. Додатково розглянуто деталізований перелік послуг (Додаток №2 до договору №279-23 від 15.11.2023) зазначений перелік не охоплює в повному обсязі перелік послуг, що визначний Замовником у додатку 2 до тендерної документації. ? Договір №14 від 27.04.2021 – предмет договору: 72410000-7 Послуги провайдерів, що не відповідає умовам тендерної документації в частині визначення договорів, що вважаються аналогічними (перелік/опис послуг/технічна специфікація тощо відсутні). ? Договір №13/570 - Р від 16.02.2024 – предмет договору: послуга з технічної підтримки веб-сайту, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, що не відповідає умовам тендерної документації в частині визначення договорів, що вважаються аналогічними. Додатково розглянуто технічну специфікацію послуг (Додаток №2 до договору №13/570 - Р від 16.02.2024) зазначений перелік не охоплює в повному обсязі перелік послуг, що визначний Замовником у додатку 2 до тендерної документації. 2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «5Довідка про ліцензії» (вих.№25 від 07.01.2025) із зазначенням «господарської діяльності, що пов’язана з Послугами пов’язаними з програмним забезпеченням», що не відповідає умовами тендерної документації, а саме Учасником не надано інформації стосовно наявність/відсутності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Зазначимо, за інформацією, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним Учасник здійснює наступні види господарської діяльності: - Основний: 62.01 Комп'ютерне програмування - Інші: 58.29 Видання іншого програмного забезпечення; 62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням; 62.02 Консультування з питань інформатизації; 63.12 Веб-портали; 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. Довідку за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Таблиця 1 № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір за яким учасник надавав послуги відповідно до предмета закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж 2. Не менше 1-го договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. 3.2. Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
Створено
10.01.2025 17:28
Надати до
11.01.2025 17:28
Період вимог/скарг з 15.01.2025 16:57 по 21.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.01.2025 10:51 по 22.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.01.2025 16:57
Повідомлення про рішення
14.01.2025 10:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 13:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 13:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. Пункт 1.1. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) частини I (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Пункти 5.2., 5.4., частини 5 (Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників) Додатку 1 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності. 2.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - файл «1_Довідка про аналогічні договори» (Вих. № 05 від 05.01.2025 «Довідка з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів») в якому міститься інформація щодо 1 договору (№ 07-19/73 від 13.02.2024 року), - файл «Аналогічний договір» що містить Договір про закупівлю № 07-19/73 від 13.02.2024 року. За умовами тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний (завершений) договір за яким учасник надавав послуги відповідно до предмета закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних. Крім того, Учасник має надати: … «2. Не менше 1-го договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору)». При перевірці Договору про закупівлю № 07-19/73 від 13.02.2024 року (далі - Договір) встановлено, що Договір ще виконується та має Додаткову угоду № 1 від 25.12.2024р, за якою було: - продовжено дію Договору до 09.02.2025; - зазначено про зміну загальної вартості наданих послуг; - встановлено додатковий період надання послуг (з 01.01.2025 року по 31.01.2025 року); - зазначено про зміну обсягу наданих послуг, зокрема обсяг послуг що будуть закуплені в період з 01.01.2025 року по 31.01.2025 року. Вищезазначена додаткова угода є невід'ємною частиною Договору та відсутня в пропозиції Учасника. Таким чином, інформація та договір, що надані Учасником в пропозиції не підтверджують наявність в Учасника досвіду щодо надання послуг відповідно до предмета закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 72320000-4 Послуги, пов’язані з базами даних. 2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «5_Довідка про ліцензування», що не відповідає умовами тендерної документації, а саме Учасником не надано інформації стосовно наявність/відсутності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Зазначимо, за інформацією, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним Учасник здійснює наступні види господарської діяльності: - Основний: 62.01 Комп'ютерне програмування - Інші: 63.12 Веб-портали; 62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем; 62.02 Консультування з питань інформатизації; 73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням; 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання; 73.11 Рекламні агентства; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність. 2.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «6_Інформація про учасника» що не відповідає умовами тендерної документації, а саме Учасником не надано інформації щодо реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП). Окремо зазначимо: - ІПН – це унікальний ідентифікаційний номер, індивідуальний податковий номер, який присвоюється кожній юридичній особі та фізичним особам-підприємцям, складається з 12 цифр; - РНОКПП – це реєстраційний номер облікової картки платника податків, який присвоюється кожній фізичній особі та фізичній особі-підприємцю, складається з 10 цифр. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. Довідку за формою Таблиці 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Таблиця 1 № з/п Найменування контрагента Номер договору, дата, короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн.) Контактні дані контрагента (телефон, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір за яким учасник надавав послуги відповідно до предмета закупівлі за ЄЗС ДК 021:2015 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями. 2. Не менше 1-го договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. 3.2. Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3.3. Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі; - юридична адреса; - поштова або фактична адреса; - код ЄДРПОУ підприємства (або реєстраційний номер облікової картки платника податків*); - банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - тел./факс, E-mail; - посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). - особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати пропозицію. - особа (особи), яка(і) уповноважена(і) на підписання договору про закупівлю. * Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
Створено
14.01.2025 11:19
Надати до
15.01.2025 11:19
Торги не відбулися
Очікувана вартість
285 083 грн.
Період подання пропозицій
до 08.01.2025 01:00
Замовник:
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Контактний телефон:
+380955353206
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
285 083 грн.
Період подання пропозицій
до 08.01.2025 01:00
Замовник:
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Контактний телефон:
+380955353206
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності