Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області від "ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-31-000535-a
Id Tender 079ae458b2954476b938cd444059a22d
План UA-P-2024-12-31-000397-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 31.12.2024 09:12
Остання зміна 08.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 211 544 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
126 057.72 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.12.2024 09:08 до 16.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.12.2024 09:08
до 13.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.12.2024 09:08
до 13.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.01.2025 00:00
до 27.01.2025 15:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.01.2025 15:32
до 02.02.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.01.2025 15:32
-
Період уточнень
з 31.12.2024 09:08 до 13.01.2025 00:00
Період оскарження
з 31.12.2024 09:08 до 13.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.01.2025 00:00 до 27.01.2025 15:32
Період кваліфікації
з 16.01.2025 00:00 до 27.01.2025 15:32
Основні параметри
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
25 211 544 грн.
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
126057,72
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41606, Україна, Сумська область, м. Конотоп, пр.Миру 85а
Дата постачання по
10.08.2025 09:13
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання документів, вказаних в п. 4.1, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 30 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
Пропозиція:
24 649 174.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.12.2024 09:12
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
08.03.2025 00:00
на виконання припису моніторингу №UA-M-2025-02-03-000038 від 18.02.2025р., у вищезазначеній закупівлі виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо виправити, а саме: невідхилення тендерної пропозиції та незазначення вимог ЄС у тендерній документації.
25.02.2025 19:16
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коломієць Людмила Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544760250
Замовник
ЄДРПОУ
02547493
Повна назва
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Поштовий індекс
41600
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Конотоп
Адреса
вулиця 6-го вересня 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Період вимог/скарг з 27.01.2025 15:32 по 02.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 00:00 по 14.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.01.2025 19:38
Довідка НАЗК
27.01.2025 15:32
Повідомлення про рішення
21.01.2025 16:03
Електроний протокол про продовження строку
16.01.2025 05:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 09:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.12.2024 09:08
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ч.1, ч.9 та ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи необхідність аналізу великої кількості документів у тендерній пропозиції учасника, замовник потребує більше часу для розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у закупівлі №UA-2024-12-31-000535-a за предметом закупівлі «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
21.01.2025 16:01
Дата кінця розгляду
14.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших (нових) належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 1. Відсутні наступні документи щодо об’єктів із класом наслідків СС2 або вище щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), а саме: 1.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів № з/п Відомості про замовника робіт за договором (місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, телефон, код ЄДРПОУ). Відомості про об’єкт: 1. Найменування та місцезнаходження об’єкта 2. Клас наслідків об’єкта 3. Посилання на відомості про об’єкт на порталі ЄДЕССБ https://e-construction.gov.ua/ (за наявності) Відомості про договір: 1. Номер договору 2. Дата укладення договору 3. Предмет договору 4. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). Сума виконання договору, грн. У разі зменшення обсягу – додатково сума остаточних розрахунків. 1 2 3 4 5 1.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель). 1.3. Копія документа або витяг із офіційного реєстру, проєктної документації завершеного об’єкта, що підтверджує досвід роботи із об’єктами, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками. !!! Аналогічним слід вважати договір з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель (приміщень), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, що виконаний для бюджетної установи у повному обсязі, в період з 2020 року по 2024 рік. Вартість фактично виконаних робіт, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт, за аналогічним договором повинна бути не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. 1.4. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору; 1.5. Відгук замовника, зазначеного у довідці, про належне та повне виконання умов договору. 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена не у вигляді окремого документа, а саме: технічна специфікація має бути оформлена відповідно до додатку 1 до тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель, а саме: - пункт 1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (підпункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), а саме: 3.1.-3.5); - пункт 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена технічна специфікація відповідно до додатку 1 до тендерної документації.
Створено
23.01.2025 16:20
Надати до
24.01.2025 16:20
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-03-000038
Дата створення проекту
03.02.2025 15:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.02.2025 10:21
Дата публікації висновку про результати
18.02.2025 16:39
Дата завершення усунення порушень
05.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2025 №10-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.02.2025 №10-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-12-31-000535-a 31.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.02.2025 00:00
Документи рішення
04.02.2025 10:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.12.2024 (протокол №154), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.01.2025, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей до 24.01.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.02.2025, від 11.02.2025 та від 17.02.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі –План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2024-12-31-000535-a здійснюється за рахунок коштів міжбюджетних трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво освітніх установ та закладів (постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1477 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», зі змінами). Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-12-31-000535-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 3 додатку 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповненої технічної специфікації відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Однак, учасником ПАТ «СУМБУД» у складі тендерної не надано окремим документом заповнену технічну специфікацію відповідно до додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність заповненої технічної специфікації відповідно до додатку 1 до тендерної документації стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «СУМБУД», розмістив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, в якій зокрема, зазначив вимогу про надання технічної специфікації оформленої відповідно до додатку 1 до тендерної документації, та після усунення зазначеним учасником невідповідностей визначив його переможцем торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не становлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.02.2025 00:00
Дата публікації
18.02.2025 16:39
Документи висновку
18.02.2025 16:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до пп.2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 31.12.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-12-31-000535-a за предметом закупівлі «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. За результатами закупівлі обрано переможця торгів. Втім, на виконання припису моніторингу №UA-M-2025-02-03-000038 від 18.02.2025р., у вищезазначеній закупівлі виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо виправити, а саме: невідхилення тендерної пропозиції та незазначення вимог ЄС у тендерній документації.
Дата публікації
25.02.2025 19:02
Документи інформації про усунення порушення
25.02.2025 19:03
-
25.02.2025 19:03
-
25.02.2025 19:06
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.03.2025 13:38
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
10.03.2025 13:40
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати пояснення щодо розбіжностей в частині джерела фінансування закупівлі, а саме: відповідно до пункту 8 плану закупівель на 2024 рік джерелом фінансування є державний бюджет України, при цьому, згідно з пунктом 9 тендерної документації: джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.02.2025 13:01
Орган перевірки
08.02.2025 00:00
Документи повідомлення
04.02.2025 13:01
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-02-03-000038 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області» та із урахуванням експертизи проєкту, а саме як: сума робіт з нового будівництва, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість щодо окремих напрямків витрат. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано впродовж 5 днів після оголошення закупівлі за наступним посиланням: https://drive.google.com/file/d/1tlwBpW6Zv01KOS-SxKCOMipeGeAEuW76/view 3. Щодо розбіжностей в частині джерела фінансування закупівлі, то через технічну помилку було внесено до тексту тендерної документації запис «місцевий бюджет». Втім, вірним слід вважати саме «державний бюджет», як це зазначено в електронній системі закупівель.
Рішеня
06.02.2025 09:23
Замовник
Документи повідомлення
06.02.2025 09:24
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку від 13.01.2025 №15/01-02, в якій, зокрема, зазначено про наявність 3-х власних одиниць автокранів: КС-3575А/ЗИЛ 133 ГЯ; КС-4572/КАМАЗ-53213; КС-4574-2/КрАЗ-250 (файл «23 ДОВІДКА мтб (18).pdf»), при цьому надана учасником у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 25.03.2024 р. №ДК2485/ПНС/1-24), надана на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації, містить дозвіл на експлуатацію, зокрема, кранів автомобільних вантажопідйомністю до 20 т.: КС-4272А; КС-4274 (файл «05декларація.PDF»). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.02.2025 14:00
Орган перевірки
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку від 13.01.2025 №15/01-02, в якій, зокрема, зазначено про наявність 3-х власних одиниць автокранів: КС-3575А/ЗИЛ 133 ГЯ; КС-4572/КАМАЗ-53213; КС-4574-2/КрАЗ-250 (файл «23 ДОВІДКА мтб (18).pdf»), при цьому надана учасником у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 25.03.2024 р. №ДК2485/ПНС/1-24), надана на вимогу пункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації, містить дозвіл на експлуатацію, зокрема, кранів автомобільних вантажопідйомністю до 20 т.: КС-4272А; КС-4274 (файл «05декларація.PDF»). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.02.2025 14:20
Орган перевірки
12.02.2025 00:00
Документи повідомлення
06.02.2025 14:21
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення: 1. Дана закупівля буде профінансована за рахунок міжбюджетних трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам. Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів – 0617321 Будівництво освітніх установ та закладів. 2. Згідно із пунктом 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації, замовник вимагав від учасників подання довідки, що містить інформацію про наявність у них обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зокрема, для транспортування та розвантаження матеріалів, а також виконання робіт, учасник або його субпідрядник обов’язково повинен мати: • бортовий автомобіль із вантажопідйомністю не менше 5 тонн; • кран на автомобільному ходу для монтажу технологічного устаткування з вантажопідйомністю не менше 10 тонн. АТ «Сумбуд» надало довідку №15/01-02 «23 ДОВІДКА мтб», у якій зазначено перелік машин та механізмів, що планується залучити для виконання робіт. Відповідно до наданої інформації, всі зазначені транспортні засоби та механізми є власністю учасника. Згідно із пунктом 1.2 Додатку № 2 до тендерної документації, інформація, подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; На підтвердження відповідності цим вимогам тендерної документації, учасник подав технічні паспорти, свідоцтва на транспорт та інші документи, що підтверджують наявність необхідних машин та механізмів. Згідно із пунктом 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації, якщо машини не є власністю учасника, а використовуються (експлуатуються) відповідно до договору/ів оренди та/або надання послуг, необхідно надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику. Оскільки зазначені машини та механізми є власністю учасника, то йому не потрібно було надавати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на експлуатацію (застосування) цих механізмів безпосередньому власникові машин та механізмів або учаснику. Додатково замовник відповідно до п.14 Додатку №2 тендерної документації вимагав від учасників надання в складі тендерної пропозиції оригінал або копії дозволу (декларації), виданого на ім'я учасника та дійсного на весь період виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідний документ повинен бути виданий Державною службою України з питань праці, її територіальними органами або Держгірпромнаглядом та охоплювати такі види робіт: • монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будівель і споруд, а також укріплення їх аварійних частин; • виконання робіт на висоті понад 1,3 метра; • зварювальні роботи; • газополум’яні роботи. АТ «Сумбуд» включило до складу тендерної пропозиції відповідну Декларацію Державної служби України з питань праці (файл «05 декларація»), що підтверджує відповідність учасника встановленим вимогам. Таким чином, учасник виконав усі умови тендерної документації. В свою чергу оцінка тендерних пропозицій здійснюється тільки на підставі тендерної документації. Замовник не має права оцінювати пропозицію за критеріями, які не були визначені в документації, та вимагати додаткові документи, якщо їх подання не передбачене. Це гарантує прозорість закупівель, рівні умови для всіх учасників та відсутність суб’єктивних рішень з боку замовника.
Рішеня
11.02.2025 09:13
Замовник
Документи повідомлення
11.02.2025 09:14
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-000535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Надати інформацію, чи здійснюватиметься фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно інструменту Ukraine Facility. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.02.2025 16:54
Орган перевірки
18.02.2025 00:00
Документи повідомлення
12.02.2025 16:54
-
Відповідь
Інформація
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-02-03-000038 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення: 1. Фінансування даної закупівлі буде здійснюватися на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
17.02.2025 08:37
Замовник
Документи повідомлення
17.02.2025 08:38
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2025 00:00
Замовник:
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544760250
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2025 00:00
Замовник:
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544760250
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності