Показати схожі тендери

Закупівля Шинка к/в в/с, Грудинка к/в в/с, Сосиски в/с, Сардельки в/с від Військова частина 2138.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-30-009033-a
Id Tender 602c215cbc554c54b1e49a7b7ba48697
План UA-P-2024-12-30-009787-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.12.2024 16:13
Остання зміна 16.01.2025 15:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 557 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 785 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.12.2024 16:13 до 07.01.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2024 16:13
до 04.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.12.2024 16:13
до 04.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.01.2025 14:09
до 10.01.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.01.2025 16:50
до 16.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.01.2025 15:14
до 16.01.2025 15:07
Період уточнень
з 30.12.2024 16:13 до 04.01.2025 00:00
Період оскарження
з 30.12.2024 16:13 до 04.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.01.2025 14:09 до 10.01.2025 15:14
Період кваліфікації
з 08.01.2025 14:09 до 10.01.2025 15:14
Основні параметри
Шинка к/в в/с, Грудинка к/в в/с, Сосиски в/с, Сардельки в/с
Товар має відповідати ДСТУ 4436:2005 «Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м’ясні. Загальні технічні умови», ДСТУ 4668:2006 «Продукти зі свинини варені, копчено-варені, копчено-запечені, смажені, сирокопчені. Загальні технічні умови»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 557 000 грн.
Шинка к/в в/с, Грудинка к/в в/с, Сосиски в/с, Сардельки в/с
Назва предмета закупівлі
Шинка к/в в/с, Грудинка к/в в/с, Сосиски в/с, Сардельки в/с
Очікувана вартість
1 557 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7785,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.01.2025 13:46
Закінчення аукціону
08.01.2025 14:09
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 500 (кілограми)
Шинка к/в в/с
Опис предмета закупівлі
Шинка к/в в/с
Код ДК 021:2015
15131410-2 - Шинка
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 500 (кілограми)
Грудинка к/в в/с
Опис предмета закупівлі
Грудинка к/в в/с
Код ДК 021:2015
15131700-2 - М’ясні вироби
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 500 (кілограми)
Сосиски в/с
Опис предмета закупівлі
Сосиски в/с
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 500 (кілограми)
Сардельки в/с
Опис предмета закупівлі
Сардельки в/с
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачання Товару здійснюється не пізніше 05 та 20 числа кожного місяця до 12.00 годин, кінцевий термін поставки товарів до 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
1 399 975 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Пропозиція:
1 556 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.01.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.12.2024 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
30.12.2024 16:13
Тендерна документація
30.12.2024 16:13
Тендерна документація
30.12.2024 16:13
Тендерна документація
30.12.2024 16:13
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малакуцька Юлія Федорівна
Електронна пошта
Телефон
380487019230
Сайт:
https://dpsu.gov.ua/ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14321386
Повна назва
Військова частина 2138
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Шинка к/в в/с, Грудинка к/в в/с, Сосиски в/с, Сардельки в/с
Період вимог/скарг з 09.01.2025 16:50 по 15.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.01.2025 14:09 по 16.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: у Розділі V Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» містяться вимоги щодо підтвердження якості товару, а саме: п. 3 підрозділу «Для підтвердження якості товару учасник повинен надати» вимога Оригінал або копія, завірена учасником, Протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку про відповідність споживчої тари (оболонки) вимогам нормативних документів (в т.ч. мікробіологічними, токсикологічними та радіологічними показниками), виданого уповноваженою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, документи повинні бути видані у 2024 році. Учасник надав у складі пропозиції ветеринарний сертифікат на експорт кишкової оболонки в Україну та Декларацію виробника на натуральні солоні яловичі кишки, але лабораторні дослідження (в т.ч. мікробіологічними, токсикологічними та радіологічними показниками) які вимагалися тендерною документацією відсутні у складі пропозиції. п. 6 підрозділу «Для підтвердження якості товару учасник повинен надати» вимога Сканований оригінал договору (ів), дійсного на час виконання договору, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції. Учасник надав у складі пропозиції Довідку №4 від 06.01.2025 за підписом Ковальчук С.М., де зазначено що поставка товару буде здійснюватися транспортними засобами у кількості трьох автомобілів, а також надано Договір №14 на проведення дезінфекції автомобілів з мийкою до та після дезінфекції із зазначенням автомобілів МЕRSEDES-BENZ, реєстраційний номер ВК5112НО та MAN реєстраційний номер ВК4094ІС, а також надано акти виконаних робіт на MAN реєстраційний номер ВК4094ІС за листопад і грудень 2024 рік. Акт виконаних робіт на МЕRSEDES-BENZ, реєстраційний номер ВК5112НО датований червнем місяцем 2024 року, що не відповідає вимогам Замовника. Також надано Довідку №1 від 25.11.2024 Гощанської дільничної лікарні ветеринарної медицини «Про санітарну обробку автотранспорту» на MERCEDES-BENZ SPRINTER реєстраційний номер ВК0255ІМ, де проведення обробки від 25.11.2024, що не відповідає вимогам Замовника. Договір на дезінфекцію MERCEDES-BENZ SPRINTER реєстраційний номер ВК0255ІМ Учасником не надано. п. 7 підрозділу «Для підтвердження якості товару учасник повинен надати» вимога Документальне підтвердження періодичного здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини після проведення дезінфекції авто методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії кишкової палички не менше 2-х, з часовим проміжком не менше 1 місяця (скановані оригінали довідки та протоколів, що видані акредитованою, в Україні, на дані дослідження, лабораторією). Змиви повинні бути взяті з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами при перевезенні: кузов автотранспорту з середини. Документи повинні бути видані не раніше листопада 2024 року. Учасник надав у складі пропозиції Експертний висновок №000003 з/25 від 10.11.2024 року, який не підтверджує перевірку саме транспортних засобів зазначених у Довідці №4 від 06.01.2025. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ФОП Ковальчук С. М. (ІПН 2590317390) підлягає відхиленню на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.01.2025 21:14
Витяг з ЄДР
09.01.2025 21:14
Витяг з ЄДР
09.01.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 16:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 16:13
Період вимог/скарг з 10.01.2025 15:14 по 16.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.01.2025 16:50 по 17.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених п. 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» (ЄДРПОУ 40285277) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, потребам Замовника та вирішено визначити Учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» (ЄДРПОУ 40285277) переможцем Закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю
Документи кваліфікації
10.01.2025 15:15
Довідка НАЗК
10.01.2025 15:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-12-30-009033-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11-25
1 556 100 грн.
1 296 750 грн.
З ПДВ
Підписано
16.01.2025
Строк дії договору з
16.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Шинка к/в в/с
Номенклатура
Шинка к/в в/с
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Грудинка к/в в/с
Номенклатура
Грудинка к/в в/с
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (кілограми)
Сосиски в/с
Номенклатура
Сосиски в/с
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (кілограми)
Сардельки в/с
Номенклатура
Сардельки в/с
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2138
Повна назва
Військова частина 2138
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321386

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Повна назва
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40285277

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.01.2025 15:07
-
16.01.2025 15:07
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2025 17:00
Замовник:
Військова частина 2138
Контактний телефон:
380487019230
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2025 17:00
Замовник:
Військова частина 2138
Контактний телефон:
380487019230
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності