Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-30-008510-a
Id Tender f2f585365f854d98a305618a0cbdfdc3
План UA-P-2024-12-16-022595-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.12.2024 16:00
Остання зміна 10.02.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 601 604 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
83 008.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.12.2024 15:51 до 10.01.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2024 15:51
до 07.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.12.2024 15:51
до 07.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.01.2025 13:43
до 29.01.2025 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2025 15:47
до 04.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.01.2025 16:29
до 10.02.2025 14:16
Період уточнень
з 30.12.2024 15:51 до 07.01.2025 00:00
Період оскарження
з 30.12.2024 15:51 до 07.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.01.2025 13:43 до 29.01.2025 16:29
Період кваліфікації
з 13.01.2025 13:43 до 29.01.2025 16:29
Основні параметри
Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 601 604 грн.
79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ)
Назва предмета закупівлі
79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ)
Очікувана вартість
16 601 604 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
83008,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.01.2025 13:20
Закінчення аукціону
13.01.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, згідно переліку об'єктів
Дата постачання по
31.12.2025 15:56
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7"
Пропозиція:
12 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Охоронно-детективне агентство "Кольчуга"
Пропозиція:
11 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.01.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.12.2024 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
30.12.2024 15:51
Тендерна документація
30.12.2024 15:51
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
30.12.2024 15:51
Проект договору
30.12.2024 15:51
-
30.12.2024 15:51
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Терещенко Ігор Валентинович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tereshchenko Igor
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ)
Період вимог/скарг з 22.01.2025 15:47 по 28.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.01.2025 13:43 по 11.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга», подану на закупівлю послуг: 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
22.01.2025 15:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.01.2025 14:54
Електроний протокол про продовження строку
13.01.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 15:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Задля забезпечення об’єктивного, всебічного та детального розгляду тендерної пропозиції, враховуючи необхідність опрацювання значного обсягу документів та інформації, поданих учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі з метою дотримання положень пункту 43 Особливостей, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Охоронно-детективне агентство "Кольчуга", поданої на закупівлю послуг: 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.01.2025 14:51
Дата кінця розгляду
11.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Охоронно-детективне агентство "Кольчуга", поданої на закупівлю послуг: 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 9.1. Додатку 3 тендерної документації встановлено наступні вимоги: «…Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, з урахуванням положень Особливостей:…наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники подають, як частину пропозиції: - довідку в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване), а саме: - спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності», а саме: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж мінімальна кількість персоналу охорони, (по кожному найменуванню спецзасобів з переліку наведеного в довідці), які перебувають на кожному об’єкті охорони протягом однієї зміни; - спецодягу та взуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»; - придатних для використання за призначенням засобів зв’язку, в кількості не менше ніж мінімальна кількість персоналу охорони, які перебувають на кожному об’єкті охорони протягом однієї зміни. На підтвердження наявності спецодягу та взуття Учасники надають, як частину пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 09.01.2025 вих. № 0901-4, з інформації якої неможливо встановити кількість обладнання, оскільки некоректно зазначено одиниці виміру. Також в даній довідці вказаний спецодяг та взуття без дотримання наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». Надані у складі тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів не підтверджують наявність спецодягу та взуття у Учасника. Також фотографії надані без ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване), а саме: - спецзасобів з переліку, визначеного Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності», а саме: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж мінімальна кількість персоналу охорони, (по кожному найменуванню спецзасобів з переліку наведеного в довідці), які перебувають на кожному об’єкті охорони протягом однієї зміни; - спецодягу та взуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»; - придатних для використання за призначенням засобів зв’язку, в кількості не менше ніж мінімальна кількість персоналу охорони, які перебувають на кожному об’єкті охорони протягом однієї зміни. На підтвердження наявності спецодягу та взуття Учасники надають, як частину пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності». - відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 9.2. Додатку 3 тендерної документації, пункту 9.2.1 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступні вимоги: «…Замовником, відповідно до статті 16 Закону, установлено кваліфікаційні критерії, з урахуванням положень Особливостей: … наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники подають, як частину пропозиції: - довідку в довільній формі про наявність в штаті Учасника працівників, (в тому числі щодо наявності в штаті Учасника персоналу охорони, в кількості не менше 104 осіб). Інформація в довідці надається з урахуванням кількості годин охорони та тривалістю надання послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, з обов’язковим дотриманням вимог Кодексу Законів про працю України та Закону України «Про охорону праці», вказати прізвище та ініціали та/або ПІБ працівника, посаду та досвід (вказати стаж роботи працівників у Учасника). Також, у довідці необхідно зазначити кількість персоналу охорони, які будуть задіяні для охорони кожного об’єкту. На підтвердження наявності вищевказаних працівників, Учаснику в складі тендерної пропозиції, необхідно надати: - скановані оригінали та/або копії першого, передостаннього і останнього із заповнених розворотів трудової книжки, та/або скановані оригінали/ копії наказів про призначення працівників, які підтверджують факт працевлаштування у Учасника, на момент подання пропозиції, згідно із чинним законодавством України…» Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.01.2025 вих.№0901-5 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначив лише персонал охорони та в якій зазначена інформація про стаж роботи працівників в ТОВ «ОДА «Кольчуга» не відповідає інформації про стаж роботи, зазначеній у наказах про прийняття на роботу таких працівників: Науменко Геннадій Петрович, Афендіков Вадим Антонович, Бабенко Володимир Іванович, Божедай Юрій Миколайович, Божедай Тетяна Олексіївна, Бондаренко Сергій Миколайович, Боровий Віталій Степанович, Бутенко Наталія Олексіївна, Волкорез Володимир Миколайович, Гавриш Євгеній Володимирович, Гальперін Анатолій Захарович, Геворгян Гегам Грачікович, Грабар Констянтин Олександрович, Діденко Петро Іванович, Домбровський Микола Володимирович, Желновач Володимир Олексійович, Житченко Олександр Миколайович, Ковальова Людмила Миколаївна, Кіктенко Юрій Володимирович, Лепетенко Наталя Михайлівна, Миколаєнко Михайло Володимирович, Минко Наталія Василівна, Міщенко Тамара Олександрівна, Наумович Єдуард Васильович, Пархоменко Людмила Миколаївна, Петрікей Віктор Володимирович, Помазкін Юрій Миколайович, Скіпор Андрій Олексійович, Скуріда Наталія Миколаївна, Тимченко Олена Вікторівна, Ткачов Олександр Вікторович, Третяк Микола Анатолійович, Шепелєва Ольга Анатоліївна, Яропуд Василь Степанович, Ярошенко Віра Михайлівна, Усіченко Наталія Іванівна, Калюжний Сергій Вікторович, Бардаков Юрій Олексійович, Топчій Алла Анатоліївна, Майборода Микола Петрович, Ткаченко Андрій Олександрович, Калашник Володимир Михайлович, Сабадаш Анатолій Васильович, Попугаєв Володимир Васильович, Орєхова Валентина Василівна. Також у вищевказаній довідці зазначено, що Науменко Геннадій Петрович займає посаду менеджера з організації охорони, що суперечить інформації з наказу про прийняття на роботу 04/07 від 03.07.2022. Крім того, в довідці відсутня посада Ковальової Людмили Миколаївни та зазначена кількість персоналу охорони, які будуть задіяні для охорони кожного об’єкту без урахування кількості годин охорони та тривалості надання послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. На працівника Лемешко Віктора Олександровича Учасник надав два різних накази про прийняття на роботу, тому неможливо встановити стаж роботи даного працівника в ТОВ «ОДА «Кольчуга». Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати оновлену довідку в довільній формі про наявність в штаті Учасника працівників, (в тому числі щодо наявності в штаті Учасника персоналу охорони, в кількості не менше 104 осіб). Інформація в довідці надається з урахуванням кількості годин охорони та тривалістю надання послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, з обов’язковим дотриманням вимог Кодексу Законів про працю України та Закону України «Про охорону праці», вказати прізвище та ініціали та/або ПІБ працівника, посаду та досвід (вказати стаж роботи працівників у Учасника). Також, у довідці необхідно зазначити кількість персоналу охорони, які будуть задіяні для охорони кожного об’єкту. Також наказ про прийняття на роботу №01/04 від 01.04.2024 не містить підписів прийнятих на роботу працівників. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати сканований оригінал та/або копію першого, передостаннього і останнього із заповнених розворотів трудової книжки, та/або сканований оригінал/ копію наказу про призначення працівників, які підтверджують факт працевлаштування у Учасника, на момент подання пропозиції, згідно із чинним законодавством України. - відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 9.2.2. Додатку 3 тендерної документації встановлена наступна вимога: «У складі тендерної пропозиції необхідно надати скановані оригінали або копії посвідчення з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення, на кожного працівника (персоналу охорони) в кількості не менше 104 осіб». Надані Учасником посвідчення на двох різних працівників Мельничука Павла Володимировича та Сабадаш Анатолія Васильовича містять фотокартку однієї особи. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати оновлені скановані оригінали або копії посвідчення з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення, на Мельничука Павла Володимировича та Сабадаш Анатолія Васильовича. - відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 9.2.4. Додатку 3 тендерної документації встановлена наступна вимога: Додатково Учасником надаються скановані оригінали або копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних персоналу охорони, прізвище та ініціали та/або ПІБ, яких зазначено в довідці. В складі тендерної пропозиції Учасником надано: копію листа-згоди від Ковалєвої Л.М., проте в довідці працівник зазначений як Ковальова Л.М., копію листа-згоди від Чеботаря М.А., проте в довідці працівник зазначений як Чоботарь М.А., копію листа-згоди від Сабодаш А.В., проте в довідці працівник зазначений як Сабадаш А.В., копію листа-згоди від Корочун М.І., проте в довідці працівник зазначений як Карачун М.І., копію листа-згоди від Копочовець В.М., проте в довідці працівник зазначений як Копачовець В.М. Крім того, в листах-згодах відсутні ініціали працівників Попугаєва, Орєхової, Видюка, Гайдука. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати оновлені листи-згоди на таких працівників: Ковальова Л.М., Чоботарь М.А., Сабадаш А.В., Корочун М.І., Копачовець В.М., Попугаєва В.В., Орєхова В.В. - відповідно до пункту 2 розділу 5, пункту 16 Додатку 3 тендерної документації встановлена наступна вимога: «Інші документи, які необхідно надати учаснику викладено у Додатку 3 тендерної документації. Інформаційна довідка або копія наказу про призначення відповідальної (их) за пожежну безпеку особи (осіб), яка (які) має (мають) бути викликана(і) у нічний час у разі пожежі». В складі тендерної пропозиції міститься довідка від 09.01.2025 вих.№0901-11, в якій зазначено, що відповідальною особою в ТОВ «ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНСТВО «КОЛЬЧУГА» за пожежну безпеку є менеджер організації охорони Науменко Геннадій Петрович, проте згідно наказу про прийняття на роботи даний працівник є охоронником. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати оновлену інформаційну довідку або копію наказу про призначення відповідальної (их) за пожежну безпеку особи (осіб), яка (які) має (мають) бути викликана(і) у нічний час у разі пожежі». - відповідно до пункту 1 розділу 3, пункту 5 Додатку 3 тендерної документації встановлена наступна вимога: «Ціна, зазначена Учасником в електронній формі пропозиції, повинна відповідати ціні в завантажених документах, які подаються Учасником до кінцевого терміну подання пропозицій». Учасник надав в складі пропозиції калькуляцію з розрахунком договірної ціни, в якій зазначена ціна 13 430 024,40 грн, проте в електронній формі пропозиції ціна становить 13 500 000,00 грн. - відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації та пункту 23 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «…Інші документи, які необхідно надати учаснику викладено у Додатку 3 тендерної документації», «Калькуляція вартості 1 (однієї) людино-години; калькуляція з розрахунком договірної ціни із зазначенням: кількості працівників (в тому числі безпосередньо персоналу охорони), із зазначенням середньомісячної заробітної плати персоналу охорони, які будуть залучені Учасником для здійснення охорони; вартості охорони кожного охороняємого об’єкту та інші витрати, що включені до договірної ціни, з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, зазначених в Додатку 1 тендерної документації». Учасником у складі тендерної пропозиції надано калькуляцію з розрахунком договірної ціни із зазначенням: кількості працівників охорони, середньомісячної заробітної плати працівників охорони, які будуть залучені для здійснення охорони на один об’єкт та на «весь предмет закупівлі», проте кількість штатних охоронників необхідних для забезпечення охорони не відповідає кількості зазначеній у Додатку 1 тендерної документації; показник на «весь предмет закупівлі» наданий за період з 01.02.2025 по 31.12.2025, а не на весь термін надання послуг, що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації; невірно розраховано загальну кількість годин охорони на весь строк надання послуг. Крім того, невірно розраховано ПДВ в розрахунку на один об’єкт. В калькуляції вартості 1 (однієї) людино-години не вірно розраховані складові калькуляції з розрахунком договірної ціни із зазначенням: кількості працівників охорони, середньомісячної заробітної плати працівників охорони, які будуть залученні для надання послуг. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати оновлену калькуляція вартості 1 (однієї) людино-години; калькуляція з розрахунком договірної ціни із зазначенням: кількості працівників (в тому числі безпосередньо персоналу охорони), із зазначенням середньомісячної заробітної плати персоналу охорони, які будуть залучені Учасником для здійснення охорони; вартості охорони кожного охороняємого об’єкту та інші витрати, що включені до договірної ціни, з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, з урахуванням вимог пункту 1 розділу 3, пункту 5 Додатку 3 тендерної документації.
Створено
17.01.2025 16:24
Надати до
18.01.2025 16:24
Період вимог/скарг з 29.01.2025 16:29 по 04.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.01.2025 15:47 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.01.2025 19:38
Довідка НАЗК
29.01.2025 16:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.01.2025 15:50
Електроний протокол про продовження строку
22.01.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 15:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами) (далі – Особливості) у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Задля забезпечення об’єктивного, всебічного та детального розгляду тендерної пропозиції, з метою дотримання положень пункту 43 Особливостей, виникла необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБК-7», поданої на закупівлю послуг: 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.01.2025 15:47
Дата кінця розгляду
20.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБК-7», поданої на закупівлю послуг: 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - Пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 7.1. Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:.. документами, що підтверджують повноваження відповідної посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, згідно вимог, встановлених у Додатку 3 тендерної документації; Перелік документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі:..для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копію/сканований оригінал розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції)». На виконання вищевказаної вимоги Учасник надав у складі тендерної пропозиції сканований наказ №10/24-к від 17 грудня 2024 р. «Про призначення директора». При цьому, у п.5.1. Статуту ТОВ «АБК-7», наданого у складі тендерної пропозиції, зазначено, що «Директор обирається рішенням Загальних зборів учасників Товариства. Директор вступає в свої повноваження з моменту, вказаного у відповідному рішенні Загальних зборів Учасників». Проте рішення Загальних зборів Учасників у складі тендерної пропозиції відсутні. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копію/сканований оригінал розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції).
Створено
28.01.2025 16:19
Надати до
29.01.2025 16:19
Договір
UA-2024-12-30-008510-a-b1
Підписаний і діє
Номер
45-Т
12 000 000 грн.
12 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.02.2025
Строк дії договору з
07.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ
Номенклатура
Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03364234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44414753

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.02.2025 14:16
Повідомлення про договір
10.02.2025 14:13
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000067
Дата створення проекту
11.02.2025 12:49
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 15:47
Дата публікації висновку про результати
28.02.2025 14:25
Дата завершення усунення порушень
06.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2024-12-30-008510-a 30.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2025 00:00
Документи рішення
11.02.2025 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 30.12.2024; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.12.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.01.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга» (далі – ТОВ «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга»), товариства з обмеженою відповідальністю «АБК-7» (далі – ТОВ «АБК-7»); вимогу про усунення невідповідностей до 18.01.2025 до ТОВ «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга»; протокольне рішення уповноваженої особи № 71/3 від 22.01.2025; вимогу про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи № 71/6 від 29.01.2025; договір про надання послуг № 45-Т від 07.02.2025 на суму 12 000 000,00 грн. без ПДВ; додаткову угоду № 1 до Договору № 45-Т від 07.02.2025; пояснення надані Замовником 14.02.2025 та 24.02.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга» та ТОВ «АБК-7», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.02.2025 00:00
Дата публікації
28.02.2025 14:25
Документи висновку
28.02.2025 14:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-30-008510-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.02.2025 08:41
Орган перевірки
19.02.2025 00:00
Документи повідомлення
13.02.2025 08:42
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.02.2025 Замовник надає свої пояснення та повідомляє наступне. Щодо першого питання. Відповідно до Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про поховання та похоронну справу», органи місцевого самоврядування в галузі житлово-комунального господарства забезпечують охорону кладовищ. Враховуючи викладене, надавачу послуг з охорони кладовищ міста необхідно здійснювати охорону 13 кладовищ шляхом несення регулярного обходу території. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Законів України: «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці», Правил благоустрою території м. Кривого Рогу, затверджених рішенням міської ради від 31.01.2023 №1685 (зі змінами), Положення про порядок надання ритуальних послуг на території м. Кривого Рогу, затверджених рішенням міської ради від 28.04.2010 №3816 (зі змінами). Очікувану вартість розраховано на підставі фактичних показників минулого бюджетного періоду, з урахуванням індексу інфляції та у межах затверджених обсягів фінансування на 2025 рік. Щодо другого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua. Проте, у зв’язку з оголошенням на території України воєнного стану та здійсненням заходів з попередження доступу ворога до інформації про місто і розташовані у ньому інфраструктурні, цивільні та інших об’єкти, тимчасово обмежений доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр», який відновиться після завершення воєнного стану. На підтвердження розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо скріншот сторінки веб-сайту з необхідною інформацією.
Рішеня
14.02.2025 16:48
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-30-008510-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо укладання договору № 45-Т від 07.02.2025 на суму 12 000 000,00 грн без ПДВ, зважаючи на те, що в тендерній документації передбачено проведення оцінки тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість та учасник-переможець ТОВ «АБК-7» надав свою тендерну пропозицію у сумі 12 000 000,00 грн з ПДВ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.02.2025 12:29
Орган перевірки
26.02.2025 00:00
Документи повідомлення
20.02.2025 12:30
-
Відповідь
Пояснення на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 20.02.2025 надаємо пояснення. Замовником оголошено процедуру закупівлі 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ). Під час оголошення процедури закупівлі на виконання норми статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі, а саме 16 601 604,00 з ПДВ. При формуванні тендерної документації Замовником, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема, недискримінація та рівне ставлення до учасників в пункті 1 розділу 5 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ)». Це зумовлено тим, що Замовнику, під час підготовки тендерної документації та публікації оголошення про проведення відкритих торгів, достеменно не відомо з яким статусом платника податку учасники будуть подавати тендерні пропозиції. Згідно пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Очікувана вартість оголошеної закупівлі, яка включає в себе ПДВ ніяким чином не забороняє брати участь у такій закупівлі і платникам єдиного податку. Замовник так сформував умови тендерної документації, оскільки не повинен вимагати включення жодних додаткових нарахувань у вигляді податку на додану вартість до вартості пропозиції платника єдиного податку, так як Закон чітко передбачає рівне ставлення до кожного учасника. Якби Замовник встановив в тендерній документації вимогу щодо оцінки тендерних пропозицій без врахування ПДВ, то оцінка тендерних пропозицій за такою методикою могла призвести до того, що переможцем міг бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) була б більше за бюджетні призначення, передбачені на дану закупівлю. Проте, враховуючи, функціонал «ПРОЗОРРО» на етапі подачі у учасників відсутня можливість одразу зазначати ціну тендерної пропозиції із врахуванням свого податкового статусу. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. До того ж, Замовник не має жодних повноважень контролювати систему оподаткування учасника-переможця, головне, щоб тендерна пропозиція не перевищувала очікувану вартість предмета закупівлі. Адже Замовником, в рамках даної закупівлі, встановлена вимога в тендерній документації про те, що «Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів». В свою чергу, в чинному закупівельному законодавстві немає жодної норми щодо регулювання питання оголошення процедури з ПДВ/без ПДВ. Якщо звернутись до статей 21 та 22 Закону, якими визначено вимоги до оголошення про проведення відкритих торгів, тендерної документації та пункту 31 Особливостей, який визначає порядок подання тендерних пропозицій, то в даних нормах не визначено жодних вимог до порядку відображення податку на додану вартість. Виходячи з цього, доходимо до висновку, що Замовникам надано право самостійно визначати методику оцінки тендерних пропозицій. Учасник - переможець надав свою тендерну пропозицію у сумі 12 000 000,00 грн без ПДВ. Це відображено у поданому документі в складі тендерної пропозиції, а саме у файлі «Калькуляція з розрахунков договірної ціни. pdf». Відповідно до частини 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Калькуляція з розрахунком договірної ціни надана учасником-переможцем із дотриманням вимог, зазначених в тендерній документації. Враховуючи, що калькуляція з розрахунком договірної ціни вартості послуг була розрахована без ПДВ, Замовник уклав договір про закупівлю на 12 000 000,00 грн без ПДВ із дотриманням пункту 18 Особливостей. Щодо зазначення учасником-переможцем в електронному полі електронної системи закупівель суми своєї тендерної пропозиції із ПДВ звертаємо увагу на наступне. Особливості алгоритмів електронної системи такі: якщо в оголошенні Замовником зазначена очікувана вартість з ПДВ, то система не дає змоги учаснику самостійно обрати/застосувати «показник ПДВ або без ПДВ» в своїй ціновій пропозиції. Вищевказане підтвердив спеціаліст ДП «ПРОЗОРРО» в ході телефонного звернення Замовника на гарячу лінію за тел. 0800503400. Спеціаліст підтвердив, що зазначення ціни без ПДВ технічно не реалізовано ДП «ПРОЗОРРО» та в автоматичному режимі відображається в ціні тендерної пропозиції так, як зазначив Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів. Задля урегулювання даного питання та з метою уникнення труднощів з реєстрацією договору в Державній казначейській службі, ДП «ПРОЗОРРО» реалізовано функціонал, який надає можливість Замовнику зафіксувати наявність/відсутність ПДВ в договорі самостійно, під час публікації договору про закупівлю. Тож, враховуючи недосконалість реалізованого функціоналу в ДП «ПРОЗОРРО», у учасника-переможця технічно не було можливості вказати суму тендерної пропозиції без ПДВ. При цьому вартість послуг (калькуляція), яка подана учасником в складі тендерної пропозиції відповідає вартості послуг, вказаних в договорі про закупівлю за результатом проведення процедури та становить 12 000 000, 00 грн, без ПДВ. Таким чином, процедура закупівлі проведена із дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
24.02.2025 17:02
Замовник
Документи повідомлення
24.02.2025 17:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 601 604 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 601 604 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності