Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги Клесівське надлісництво (філія «Поліський лісовий офіс») від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-30-005175-a
Id Tender 250ef55378bc40bf9bb0b9e5b013d3b0
План UA-P-2024-12-18-000212-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.12.2024 13:32
Остання зміна 16.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 478 656 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 478.65 грн. (0,10 %)
Вартість подання пропозиції:
20 400 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.12.2024 13:32 до 07.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2024 13:32
до 04.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.12.2024 13:32
до 04.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.01.2025 00:00
до 10.01.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.01.2025 17:23
до 16.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.01.2025 17:23
-
Період уточнень
з 30.12.2024 13:32 до 04.01.2025 00:00
Період оскарження
з 30.12.2024 13:32 до 04.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.01.2025 00:00 до 10.01.2025 17:23
Період кваліфікації
з 07.01.2025 00:00 до 10.01.2025 17:23
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Клесівське надлісництво (філія «Поліський лісовий офіс»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 895 731.2 грн.
Лот 1: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Назва предмета закупівлі
Лот 1: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Очікувана вартість
11 895 731.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59478,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
77210000-5 Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
26 830
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання-передачі робіт та послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФЛЕШ - 2020"
Пропозиція:
11 895 731.2 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 895 731.2 грн.
Лот 2: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Назва предмета закупівлі
Лот 2: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Очікувана вартість
11 895 731.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59478,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
77210000-5 Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
26 830
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання-передачі робіт та послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФЛЕШ - 2020"
Пропозиція:
11 895 731.2 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 895 731.2 грн.
Лот 3: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Назва предмета закупівлі
Лот 3: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Очікувана вартість
11 895 731.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59478,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
77210000-5 Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
26 830
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання-передачі робіт та послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 895 731.2 грн.
Лот 4: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Назва предмета закупівлі
Лот 4: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Очікувана вартість
11 895 731.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59478,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
77210000-5 Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
26 830
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання-передачі робіт та послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
11 895 731.2 грн.
Лот 5: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Назва предмета закупівлі
Лот 5: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Очікувана вартість
11 895 731.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59478,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
77210000-5 Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
26 830
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання-передачі робіт та послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, за умови відсутності претензій зі сторони Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неділько Олександр Леонідович
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Період вимог/скарг з 10.01.2025 17:23 по 16.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.01.2025 00:00 по 15.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3 Розділу VI тендерної документації замовника було встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШ-2020» (43742062) (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Дане рішення уповноваженої особи було викладено в Протоколі № 23 від 09.01.2025 року. Натомість, учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та документах, а саме: 1. Не подано оформлені відповідно до вимог тендерної документації документи 22_[06-01-2025 16.48.25] інформація по техніці; 20_[06-01-2025 16.48.25] лист відгук і договори; 21_[06-01-2025 16.48.25] інформація по працівниках. 2. Не подано оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3. Не подано для підтвердження кваліфікації працівників: 3.1. Тракториста Антикало Василь Володимирович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.2. Тракториста Денисовець Микола Леонідович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.3. Лісоруба Смик Руслан Васильович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 4. Не подано копію Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. 5. Не подано копії посвідчень членів 3-го члена комісії (3-х членів комісії у разі зміни складу комісії), що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, викладених вище. Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Документи кваліфікації
10.01.2025 17:22
Повідомлення про рішення
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 13:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 13:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШ-2020» (43742062) було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до абз.16 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що у разі поданні документів тендерної пропозиції, які не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), то такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником подано ряд документів, що вимагалися тендерною документацією, в сканованому вигляді з порушенням вищезазначеної вимоги – без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також без відбитка печатки учасника, а саме: - 22_[06-01-2025 16.48.25]інформація по техніці; - 20_[06-01-2025 16.48.25]лист відгук і договори; - 21_[06-01-2025 16.48.25]інформація по працівниках. 2. Відповідно до підпункту 1.2.2. Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від Учасника» Додатку №6 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вимагалося надання оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». На виконання даного пункту Учасником надано копію відгуку від замовника. 3. На вимогу підпункту 1.3.1. Учасником надано перелік працівників, які будуть задіяні для надання послуг. Проте, Учасником не виконанні в повній мірі вимоги підпункту 1.3.2., щодо підтвердження кваліфікації працівників, а саме: 3.1. Антикало Василь Володимирович, тракторист: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 №246 та зареєстровані в Міністерстві 23 липня 2007 за № 846/14113 (чинний в редакції від 23.03.2012). Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17 Закону України «Про охорону праці», визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. Працівники транспортних засобів проходять попередні (періодичні) медичні огляди як працівники, зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, з урахуванням специфіки діяльності, шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. БЛАНК Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____ Видана _______________________ дійсна до _________________________ (дата, місяць, рік) (дата, місяць, рік) Прізвище, ім'я, по батькові ___________________________ вік _____, (повністю) що влаштується (працює) за професією _____________________________ (найменування підприємства) __________________________________________________________________ (професія за ДК 003:2005) Пройшов попередній/періодичний медогляд - відповідно до пунктів Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередні (періодичні) медичні огляди працівників, та Переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичні огляди працівників ____________ (непотрібне викреслити) у комісії закладів охорони здоров'я _____________________________________________ району (найменування закладів охорони здоров'я) Висновок комісії про стан здоров'я _______________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Висновок комісії: Придатний для роботи за професією ________________________________ __________________________________________________________________ (указати професію за ДК 003:2005) Придатний тільки на період _____________ за умови ________________ (заповнюється при періодичних медичних оглядах) Не придатний для роботи за професією _____________________________ __________________________________________________________________ (указати професію за ДК 003:2005 та причину) Рекомендації комісії _____________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Голова комісії __________ _____________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові). 3.2. Денисовець Микола Леонідович, тракторист: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. 3.4. Смик Руслан Васильович, лісоруб: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. 4. На вимогу пункту 1.3.3. Учасником надано копію Протоколу №01 «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці» від 03.01.2025 року, та надано копії посвідчень голови Деркача Олега Вікторовича (№1271-30-24) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання НПАОП 02.0.-7.01-23; члена комісії Павлюка Олексія Тарасовича (№1289-30-24) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання НПАОП 02.0.-7.01-23; та члена комісії Кусковського Андрія Віталійовича (№57-3-23) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки за НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 20.0-1.02-05 – що не відповідають необхідному НПАОП 02.0.-7.01-23, та згідно Протоколу №01 від 03.01.2025 навчання не проводилися по необхідному НПАОП 02.0.-7.01-23. НПАОП 02.0-1.04-05 «Правила охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості», затверджені наказом Держнаглядохоронпраці України 13.07.2005 №119 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2005 №1084/11364 - втратив чинність 25.01.2024 року. Новий НПАОП 0.00-7.23-23 «Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями», затверджено наказом Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17953 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2023 за № 2167/41223. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до безпечного виконання всіх робіт, пов’язаних з веденням лісового господарства та лісової промисловості, а також робіт із зеленими насадженнями. Ці Мінімальні вимоги поширюються на працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, організаційно-правової форми та видів економічної діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю, а саме: - виконують лісовпорядкувальні та вишукувальні роботи, створюють лісові і захисні насадження, доглядають за ними, здійснюють захист насаджень від хвороб, шкідників та пожеж; - будують і експлуатують лісові дороги; - виконують лісосічні, лісогосподарські, трелювальні, лісотранспортні та лісоскладські роботи, роботи з розчищення просіки для повітряних ліній електропередачі, трубопроводів тощо; - здійснюють заготівлю живиці, пневого осмолу та інше первинне перероблення заготовленої деревини; - виконують роботи в малій лісохімії; - є відповідальними за утримання та збереження зелених насаджень балансоутримувачів, власників чи користувачів земельних ділянок, підприємств, організацій та установ, на території яких розташовані зелені насадження. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Подати оформлені відповідно до вимог тендерної документації документи 22_[06-01-2025 16.48.25] інформація по техніці; 20_[06-01-2025 16.48.25] лист відгук і договори; 21_[06-01-2025 16.48.25] інформація по працівниках. 2. Подати оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3. Подати для підтвердження кваліфікації працівників: 3.1. Тракториста Антикало Василь Володимирович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.2. Тракториста Денисовець Микола Леонідович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.3. Лісоруба Смик Руслан Васильович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 4. Подати копію Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. 5. Подати копії посвідчень членів 3-го члена комісії (3-х членів комісії у разі зміни складу комісії), що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
09.01.2025 15:50
Надати до
10.01.2025 15:50
Лот № 2 Лот 2: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Період вимог/скарг з 10.01.2025 17:23 по 16.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.01.2025 00:00 по 15.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3 Розділу VI тендерної документації замовника було встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШ-2020» (43742062) (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено невідповідності та розміщено повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Дане рішення уповноваженої особи було викладено в Протоколі № 23 від 09.01.2025 року. Натомість, учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та документах, а саме: 1. Не подано оформлені відповідно до вимог тендерної документації документи 22_[06-01-2025 16.48.25] інформація по техніці; 20_[06-01-2025 16.48.25] лист відгук і договори; 21_[06-01-2025 16.48.25] інформація по працівниках. 2. Не подано оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3. Не подано для підтвердження кваліфікації працівників: 3.1. Тракториста Антикало Василь Володимирович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.2. Тракториста Денисовець Микола Леонідович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.3. Лісоруба Смик Руслан Васильович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 4. Не подано копію Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. 5. Не подано копії посвідчень членів 3-го члена комісії (3-х членів комісії у разі зміни складу комісії), що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, викладених вище. Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Документи кваліфікації
10.01.2025 17:23
Повідомлення про рішення
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 13:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 13:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШ-2020» (43742062) було виявлено наступні невідповідності: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до абз.16 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що у разі поданні документів тендерної пропозиції, які не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), то такі документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником подано ряд документів, що вимагалися тендерною документацією, в сканованому вигляді з порушенням вищезазначеної вимоги – без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також без відбитка печатки учасника, а саме: - 22_[06-01-2025 16.48.25]інформація по техніці; - 20_[06-01-2025 16.48.25]лист відгук і договори; - 21_[06-01-2025 16.48.25]інформація по працівниках. 2. Відповідно до підпункту 1.2.2. Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від Учасника» Додатку №6 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вимагалося надання оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». На виконання даного пункту Учасником надано копію відгуку від замовника. 3. На вимогу підпункту 1.3.1. Учасником надано перелік працівників, які будуть задіяні для надання послуг. Проте, Учасником не виконанні в повній мірі вимоги підпункту 1.3.2., щодо підтвердження кваліфікації працівників, а саме: 3.1. Антикало Василь Володимирович, тракторист: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 №246 та зареєстровані в Міністерстві 23 липня 2007 за № 846/14113 (чинний в редакції від 23.03.2012). Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17 Закону України «Про охорону праці», визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року. Працівники транспортних засобів проходять попередні (періодичні) медичні огляди як працівники, зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, з урахуванням специфіки діяльності, шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. БЛАНК Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____ Видана _______________________ дійсна до _________________________ (дата, місяць, рік) (дата, місяць, рік) Прізвище, ім'я, по батькові ___________________________ вік _____, (повністю) що влаштується (працює) за професією _____________________________ (найменування підприємства) __________________________________________________________________ (професія за ДК 003:2005) Пройшов попередній/періодичний медогляд - відповідно до пунктів Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередні (періодичні) медичні огляди працівників, та Переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичні огляди працівників ____________ (непотрібне викреслити) у комісії закладів охорони здоров'я _____________________________________________ району (найменування закладів охорони здоров'я) Висновок комісії про стан здоров'я _______________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Висновок комісії: Придатний для роботи за професією ________________________________ __________________________________________________________________ (указати професію за ДК 003:2005) Придатний тільки на період _____________ за умови ________________ (заповнюється при періодичних медичних оглядах) Не придатний для роботи за професією _____________________________ __________________________________________________________________ (указати професію за ДК 003:2005 та причину) Рекомендації комісії _____________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Голова комісії __________ _____________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові). 3.2. Денисовець Микола Леонідович, тракторист: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. 3.4. Смик Руслан Васильович, лісоруб: - на вимогу підпункту 1.3.2.5. Учасником надано копію картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду, що не відповідає по змісту медичній довідці про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. 4. На вимогу пункту 1.3.3. Учасником надано копію Протоколу №01 «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці» від 03.01.2025 року, та надано копії посвідчень голови Деркача Олега Вікторовича (№1271-30-24) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання НПАОП 02.0.-7.01-23; члена комісії Павлюка Олексія Тарасовича (№1289-30-24) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання НПАОП 02.0.-7.01-23; та члена комісії Кусковського Андрія Віталійовича (№57-3-23) про те, що він пройшов навчання та виявив потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки за НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 20.0-1.02-05 – що не відповідають необхідному НПАОП 02.0.-7.01-23, та згідно Протоколу №01 від 03.01.2025 навчання не проводилися по необхідному НПАОП 02.0.-7.01-23. НПАОП 02.0-1.04-05 «Правила охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості», затверджені наказом Держнаглядохоронпраці України 13.07.2005 №119 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2005 №1084/11364 - втратив чинність 25.01.2024 року. Новий НПАОП 0.00-7.23-23 «Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями», затверджено наказом Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17953 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2023 за № 2167/41223. Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до безпечного виконання всіх робіт, пов’язаних з веденням лісового господарства та лісової промисловості, а також робіт із зеленими насадженнями. Ці Мінімальні вимоги поширюються на працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, організаційно-правової форми та видів економічної діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю, а саме: - виконують лісовпорядкувальні та вишукувальні роботи, створюють лісові і захисні насадження, доглядають за ними, здійснюють захист насаджень від хвороб, шкідників та пожеж; - будують і експлуатують лісові дороги; - виконують лісосічні, лісогосподарські, трелювальні, лісотранспортні та лісоскладські роботи, роботи з розчищення просіки для повітряних ліній електропередачі, трубопроводів тощо; - здійснюють заготівлю живиці, пневого осмолу та інше первинне перероблення заготовленої деревини; - виконують роботи в малій лісохімії; - є відповідальними за утримання та збереження зелених насаджень балансоутримувачів, власників чи користувачів земельних ділянок, підприємств, організацій та установ, на території яких розташовані зелені насадження. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Подати оформлені відповідно до вимог тендерної документації документи 22_[06-01-2025 16.48.25] інформація по техніці; 20_[06-01-2025 16.48.25] лист відгук і договори; 21_[06-01-2025 16.48.25] інформація по працівниках. 2. Подати оригіналу відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3. Подати для підтвердження кваліфікації працівників: 3.1. Тракториста Антикало Василь Володимирович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.2. Тракториста Денисовець Микола Леонідович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 3.3. Лісоруба Смик Руслан Васильович: - копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника по формі, що відповідає діючому законодавству. 4. Подати копію Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ФЛЕШ-2020» в частині інструктажів з питань охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. 5. Подати копії посвідчень членів 3-го члена комісії (3-х членів комісії у разі зміни складу комісії), що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0.-7.01-23. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
09.01.2025 15:51
Надати до
10.01.2025 15:51
Лот № 3 Лот 3: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Лот № 4 Лот 4: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Лот № 5 Лот 5: лісозаготівельні послуги (Клесівське надлісництво філія «Поліський лісовий офіс)
Торги не відбулися
Очікувана вартість
59 478 656 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
59 478 656 грн.
Період подання пропозицій
до 07.01.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності