Показати схожі тендери

Закупівля Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1, 35810000-5 Індивідуальне обмундирування від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-12-30-005162-a
Id Tender 83c0b8eb0feb4a63864c3b0508dae02f
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.12.2024 13:22
Остання зміна 31.01.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.01.2025 13:00 до 15.01.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2024 13:21
до 06.01.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.01.2025 14:23
до 28.01.2025 17:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.01.2025 22:51
до 31.01.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.01.2025 17:38
-
Період уточнень
з 30.12.2024 13:21 до 06.01.2025 08:00
Період кваліфікації
з 16.01.2025 14:23 до 28.01.2025 17:38
Період кваліфікації
з 16.01.2025 14:23 до 28.01.2025 17:38
Основні параметри
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1, 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
10 500 000 грн.
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1
Назва предмета закупівлі
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1
Очікувана вартість
10 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.01.2025 13:54
Закінчення аукціону
16.01.2025 14:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1
Код ДК 021:2015
35811300-5 - Військова уніформа
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
10 499 760 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
10 499 760 грн.
Учасник:
ТОВ "ТУСМО"
Пропозиція:
10 499 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.01.2025 13:54
Документи закупівлі
03.01.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Повар
Електронна пошта
Телефон
+380966448361
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1
Період вимог/скарг з 21.01.2025 22:51 по 24.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.01.2025 14:23 по 24.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
21.01.2025 22:51
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідки та гарантійні листи.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання зобов’язань, щодо поставки товару Вих. №36 від 15.01.2025 р., яка містить інформацію щодо наявного обладнання та приміщень Учасника. Інформація щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі відсутня. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції Учасником надано файли: Довідки та гарантійні листи.pdf та Копії наказів працівників.pdf, які містять Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. №37 від 15.01.2025 р. та копії наказів про прийняття на роботу відповідних працівників. Встановлено невідповідність назв посад окремих категорій працівників у довідці та відповідних наказах, а саме: №з/п 19. Технолог швейного виробництва, №з/п 35. Різальник матеріалів та виробів, №з/п 38. Директор. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі пропозиції Учасником надано файли: Аналогічний договір.pdf, Довідка про аналогічний договір.pdf, Накладна.pdf, Відгук_ТУСМО_(догов._360_-_2023)__16.01.2023.pdf, які містять інформацію щодо виконання аналогічного договору на Куртку вітровологозахисну зимову, вид 1. Відповідно до п.9.3.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалася поставка товару Учасником, а саме: Штани вітровологозахисні зимові. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідки та гарантійні листи.pdf, що містить Довідку Вих.№57 від 15.01.2025 р., в якому міститься загальна інформація (яка наведена замовником для прикладу) без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію учасника, а саме: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: 5). - довідка у довільній формі на кожен вид Товару, який пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, інформацію про виробника товару (його адреса), рік виготовлення товару, гарантійний термін зберігання, та експлуатації, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар; У складі пропозиції Учасником надано файл: Технічні довідки ШВВЗ.pdf, в якому міститься Довідка Вих.№43 від 15.01.2025р., в якій вказано рік виготовлення товару 2024-2025 р., що не дає змоги чітко кваліфікувати рік виготовлення товару, що пропонується Учасником. Згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі, привести у відповідність назви посад окремих категорій працівників у довідці, згідно наказів про прийняття на роботу, підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність довідку у довільній формі на Товар, який пропонується Учасником, привести у відповідність довідку у довільній формі згідно п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
20.01.2025 08:35
Надати до
21.01.2025 08:35
Період вимог/скарг з 27.01.2025 08:41 по 30.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.01.2025 22:51 по 29.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
27.01.2025 08:41
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 1). Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Індивідуальний податковий номер - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). У складі пропозиції Учасником надано файл: 10. Довідка відомості.pdf, яка містить не всю інформацію щодо Учасника, яка вимагалася Замовником. 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). **При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається сканкопія/копія (завірена належним чином) рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, а саме копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, Учасник надає довідку за прикладом (складену за Формою №1); У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 6). Сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру* (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів; У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. У складі пропозиції Учасником надано файл: 12. Довідка обладнання.pdf, інформація на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном відсутня. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 9.2.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». У складі пропозиції Учасником надано файл: 11. Довідка працівники.pdf, яка містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, але не містить Коду за Класифікатором професій, згідно прикладу наданого Замовником. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 12). - лист-згода у довільній формі щодо перевірки Замовником матеріально технічної бази та умов виконання договору скріплену підписом керівника Учасника та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді (замовнику надається можливість перевірки матеріально-технічної бази (перевірки фактичних місць виготовлення та/або виробництва, зберігання товару, а саме: виробничих цехів, складських приміщень (власних чи орендованих), наявність матеріалів та/або сировини, тощо) Учасника (виробника) відповідно до умов укладеного Договору) для складання акту за результатами перевірки фактичної відповідності постачальника заявленим виробничим потужностям за формою затвердженою замовником. У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність довідку з інформацією про Учасника, інформацію згідно п.11 пп.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обмежень у Статуті, сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру або лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів, інформацію на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно п.п.9.1.1, п.п.9.2.1, п.п.9.3.1, п.п.9.3.2 вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, лист-згоду у довільній формі щодо перевірки Замовником матеріально технічної бази, довідку у довільній формі згідно п.11 пп.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо).
Створено
24.01.2025 10:42
Надати до
25.01.2025 10:42
Період вимог/скарг з 28.01.2025 17:38 по 31.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.01.2025 08:41 по 04.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
28.01.2025 17:38
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - наявність орендованого обладнання й матеріально-технічної бази підтверджується сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди та/або та інших правочинів, передбачені законодавством*; - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи інвентаризаційні описи / чи копію оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка про наявність обладнання, МТБ та технологій.docx, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 15.01.2025 № 09-ШК, в якому наявна інформація щодо обладнання, яке наявне у користуванні на праві власності у Учасника та надано файл: Видаткові накладні на обладнання.pdf, згідно вимог Замовника Учасник на підтвердження права власності на майно надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи інвентаризаційні описи / чи копію оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів. Інформація щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі відсутня. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 9.2.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в довідці: - копії документів, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками (копії? наказів про призначення зазначених у довідці працівників, з якими? Учасник перебуває в трудових відносинах, цивільно-правова угода тощо); У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.doc, яка містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації та на підтвердження надав файл: Накази на працівників (завірені копії).pdf, накази на окремих працівників надані Учасником є нечитабельними. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції якщо у складі пропозиції учасника надано копію документу, яка відтворена через технічні засоби копіювання/друку, та текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав копію такого документу, або надав останню у неповному об’ємі з настанням відповідних наслідків згідно цієї документації. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, надати інформацію щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі, привести у відповідність інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації та привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо).
Створено
27.01.2025 17:25
Надати до
28.01.2025 17:25
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності