Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-12-27-012178-a
Id Tender 6e03b07128cd445888386ad97c555355
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.12.2024 18:03
Остання зміна 29.01.2025 13:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 441 314 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 206 570 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.01.2025 11:00 до 10.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.12.2024 18:02
до 02.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.01.2025 14:10
до 21.01.2025 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.01.2025 12:03
до 24.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.01.2025 16:26
до 29.01.2025 13:43
Період уточнень
з 27.12.2024 18:02 до 02.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.01.2025 14:10 до 21.01.2025 16:26
Період кваліфікації
з 10.01.2025 14:10 до 21.01.2025 16:26
Основні параметри
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 441 314 000 грн.
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Примітки
1. Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік - N-03-10-01-001-000
Очікувана вартість
1 441 314 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7206570,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 413 140
Аукціон
Cтарт аукціону
10.01.2025 13:47
Закінчення аукціону
10.01.2025 14:10
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 9 298 170 (комплект)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Опис предмета закупівлі
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
9 298 170
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.06.2025 00:00
Позиція : №2 1 830 (комплект)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Опис предмета закупівлі
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
1 830
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату Актів приймання Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
1 260 522 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
Пропозиція:
1 434 107 430 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.01.2025 13:47
Документи закупівлі
31.12.2024 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380934784970
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Період вимог/скарг з 15.01.2025 12:03 по 18.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.01.2025 14:10 по 18.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає довідку за формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Учасником у складі пропозиції надано «Довідку з інформацією про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору» від 09 січня 2025 р. №09/01-1, проте на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну, Учасник не надав наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг. Для усунення зазначеного недоліку Учаснику необхідно завантажити наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну. 2. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП та надано зазначений договір. Проте, в гарантійному листі контрагента (перевізника) від 09.01.2025 р. №10, яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, зазначено інші реквізити договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист контрагента (перевізника), якими підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів на Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. 3. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження на склад/-и, зазначений/і у довідці за формою, що наведена у пункті 1.1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на склади «для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання» та «для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС)» зазначені у довідці від 09.01.2025 №09/01-6. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на всі склад(-и), зазначені у довідці. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Крім того, загальна кількість складських приміщень (будівель), які вказуються в довідці, не повинна бути більше 4-х (чотирьох). Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) більше 4-х (чотирьох). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) буде не більше 4-х (чотирьох). 5. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: · документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. Учасником у складі пропозиції на підтвердження цієї вимоги надано Довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, в якій зазначено реквізити договорів, а також на підтвердження цієї інформації надано копії таких договорів. Проте, в договорі організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення, а також в довідці зазначені інші реквізити даного договору; в договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11, що підтверджує право користування, діє до 17.11.2024 року та має заретушовану адресу за якою знаходиться складське приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; до договору про надання складських послуг від 03.06.2024 №4 надано додаткову угоду 1 до договору оренди обладнання від 03.06.2024 №4, що суперечить назві договору та відповідно до якої зазначено загальну площу складського приміщення 1500 кв.м, що суперечить інформації у довідці щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань від 09.01.2025 №09/01-6 . Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати: - оновлену довідку відповідно до наданих договорів; - договір організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно» та документи, які підтверджують чинність даного договору; 6. Відповідно пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою у підпункті 1.5.. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. Проте, для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування не вистачає загальної вантажопідйомності, адже зазначені транспорті засоби в п. 1-6 відповідно до технічних паспортів мають меншу вантажопідйомність, ніж зазначено в довідці, крім того в п. 8 та п. 9 вказано один і той самий транспортний засіб; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) не вистачає загальної вантажопідйомності, адже в п. 11 та п. 17 вказано один і той самий транспортний засіб, в п. 12 та п. 13 транспортні засоби дублюються з транспортними засобами в п. 8 та п. 11, які зазначені в переліку транспортних засобів для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування, а також транспортні засоби в пп. 12-23 не обладнанні рефрижераторною установкою; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15…-18оС) транспортні засоби в пп. 5-6 не обладнанні рефрижераторною установкою, тому загальна вантажопідйомність не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
14.01.2025 10:35
Надати до
15.01.2025 10:35
Період вимог/скарг з 21.01.2025 16:26 по 24.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.01.2025 12:03 по 23.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме: Наявність в Учасника складського/-их приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, з наступними параметрами: 1.1. Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: - загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х; 1.2. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох; 1.3. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 2-ох; 1.4. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: • документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. - для підтвердження наявності відповідної кількості рамп/воріт на складі/складах учасник надає гарантійний лист. • Гарантійний лист на підтвердження наявності холодильного і морозильного обладнання та можливості підтримання діапазону температур +2...+6 оС та -15...-18 оС. • Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження. На підтвердження інформації щодо складських приміщень (будівель), зазначених у довідці, Учасник ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» надав Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15 грудня 2024 року № 15-12/24. Проте, Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою. 2. Відповідно до підпунктів 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, у вигляді довідки за формою, а саме: • для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторами* за-гальною вантажопідйомністю не менше 440 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижера-тором*, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т. Для підтвердження наявності вантажного автотранспорту Учасник у складі пропозиції надає: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. У випадку, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування від 09.01.2025 № 16, в якій на підтвердження наявності автотранспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) та (-15….-18 оС), Учасник надає Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 з переліком транспортних засобів, але Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Разом з цим, загальної вантажопідйомності не достатньо для зазначеного транспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою до Договору про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 та підтвердити наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, а саме для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді довідки за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Примітки: 1 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 4-ох працівників, які виконують функції, вказані в пунктах 6.1-6.5; 2 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 25 працівників, які виконують дану функцію. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Для підтвердження наявності працівників складу (вантажників/комірників тощо) може надаватись інформація та документи про працівників постачальника/виробника/тощо, який буде залучений учасником до виконання умов договору. У разі використання 1 (одного) великого приміщення з кількома температурними режимами загальна кількість працівників має відповідати сумарній потребі у працівниках відповідних температурних режимів. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку з інформацією про працівників від 09.01.2025 року № 10, проте в пункті № 6 Довідки на працівника Трошко Максима Анатолійовича в колонці назва роботодавця не вказано назву роботодавця. А також, особу Трошко Максим Анатолійович залучено більш ніж на 2 ролі/функції згідно наданої Довідки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити приведену до відповідності Довідку з інформацією про працівників за формою встановленою у додатку 4 до Оголошення. 4. Відповідно до пункту 11 Додатку 7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
Створено
20.01.2025 13:04
Надати до
21.01.2025 13:04
Договір
UA-2024-12-27-012178-a-b1
Підписаний і діє
Номер
133/01-25-ХП
1 434 060 000 грн.
1 195 050 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.01.2025
Строк дії договору з
27.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 298 170 (комплект)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Номенклатура
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Кількість
9 298 170
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 29 червня 2025 р.
Номенклатура
1 830 (комплект)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Номенклатура
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Кількість
1 830
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 29 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45351684

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 441 314 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784970
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 441 314 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934784970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності