Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія з розподілом від Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-26-016256-a
Id Tender 9f64bc67a679463db5f2389132edd1f8
План UA-P-2024-12-26-016063-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.12.2024 21:07
Остання зміна 25.02.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 596 125 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.12.2024 21:02 до 03.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.12.2024 21:02
до 31.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.12.2024 21:02
до 31.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.01.2025 11:55
до 12.02.2025 17:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2025 16:59
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.02.2025 17:06
до 25.02.2025 14:20
Період уточнень
з 26.12.2024 21:02 до 31.12.2024 00:00
Період оскарження
з 26.12.2024 21:02 до 31.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.01.2025 11:55 до 12.02.2025 17:06
Період кваліфікації
з 06.01.2025 11:55 до 12.02.2025 17:06
Основні параметри
Електрична енергія з розподілом
Закупівля здійснюється для потреб закладу на очікувану вартість, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Закупівля проводиться відповідно до потреби замовника у 2025 році на період з 01.01.2025 року по 31.12.2025 року включно. Відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей) Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 596 125 грн.
Електрична енергія з розподілом
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія з розподілом
Очікувана вартість
2 596 125 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.01.2025 11:32
Закінчення аукціону
06.01.2025 11:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія з розподілом
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
225 750
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул., Кулика і Гудачека, буд. 28А
Дата постачання з
01.01.2025 21:07
Дата постачання по
31.12.2025 21:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за спожиту електричну енергію здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Акту приймання-передачі електричної енергії.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
2 532 915 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Пропозиція:
2 329 740 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.01.2025 11:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.12.2024 21:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гурчик Ніна Григорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380362640566
Замовник
ЄДРПОУ
21084627
Повна назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Поштовий індекс
33024
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
Макарова 28а
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія з розподілом
Період вимог/скарг з 13.01.2025 16:59 по 19.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.01.2025 11:55 по 14.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
13.01.2025 16:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.01.2025 21:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 14.01.2025 16:48 по 20.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.01.2025 16:59 по 21.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.01.2025 16:48
Довідка НАЗК
14.01.2025 16:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.01.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.02.2025 14:47 по 11.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.01.2025 16:49 по 08.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником не виправлені невідповідності в інформаціїї та/або документах тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
05.02.2025 14:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.01.2025 16:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 21:02
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 21:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення З вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 року №922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: - перелік виявлених невідповідностей; - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було виявлено певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Додаток №9 до тендерної документації «ІНШІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ» та Додаток №10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу» «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (за формою згідно додатку 6 до тендерної документації), які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Лист-згода має бути надана від імені всіх фізичних осіб, відомості про яких містяться в документах, створених учасником, оформлення листа-згоди має бути виконано від імені відповідних фізичних осіб та не містити реквізитів учасника-суб’єкта господарювання (бланки, печатки тощо). Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (за формою згідно додатку 6 до тендерної документації), які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Лист-згода має бути надана від імені всіх фізичних осіб, відомості про яких містяться в документах, створених учасником, оформлення листа-згоди має бути виконано від імені відповідних фізичних осіб та не містити реквізитів учасника-суб’єкта господарювання (бланки, печатки тощо)». У листі (Вих.№ 26 від 14.12.2024 р.) та довідці (Вих. № 22 від 14.12.2024 р) міститься інформація про представника менеджера Євушко Ольга Борисівна, у якої відсутній Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (за формою згідно додатку 6 до тендерної документації). Надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (за формою згідно додатку 6 до тендерної документації) Євушко Ольги Борисівни. 2) Додаток №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «У складі пропозиції Учасники надають Сертифікати, видані на ім’я учасника, діючі на дату подання пропозиції, які підтверджують, що система управління учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 45005:2020, ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT), ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT). Сфера сертифікації – торгівля електроенергією». Учасником не надано сертифікат ISO 45005:2020. Надати сертифікат ISO 45005:2020. 3) Додаток №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України про наявність (із зазначенням кількості) або про відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника за період 2022-2023 року». Наданий лист Учасником від ГУ ДСНС України у Львівській області № 58 01-7764/58 08 від 06.12.2024 містить таку інформацію: «Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, розглянувши Ваш лист від 06.12.2024 № 03, повідомляє, що на території Львівської області надзвичайні ситуації та пожежі на підприємстві ТзОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ: 42827548) за період 2021-2024 р. не виникали» У листі (Вих.№ 26 від 14.12.2024 р.) та довідці (Вих. № 22 від 14.12.2024 р) міститься інформація про наявність у ТОВ«ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) у м.Рівне за адресою: Рівненська область, м. Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А., директор Жук Роман Євстахійович,; Представник, менеджер Євушко Ольга Борисівна). Наведена у довідці інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником». Окрім цього, Учасником надано лист Вих.№ 76 від 14.12.2024 р., у якому вказав про функціонування свого веб-сайту в мережі Інтернет. При перевірці інформації було виявлено наявність центрів обслуговування споживачів за наступними адресами: Івано-Франківська обл., Рогатинський район, м. Рогатин, Угрина-Безгрішного, буд. 4. Рівненська область, м. Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А. 61001, Харківська обл.., м. Харків, пров. Гагаріна, 24. Закарпатська область, місто Хуст, вул. Сливова, 48. 10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 112. 01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, буд. 32Б, кв. 5. Таким чином Лист ГУ ДСНС України у Львівській області № 58 01-7764/58 08 від 06.12.2024 не містить інформацію про наявність (із зазначенням кількості) або про відсутність надзвичайних ситуацій на у центрах обслуговування споживачів (клієнтів) у м.Рівне, м.Рогатин, м.Харків, м.Хуст, м.Житомит, м.Київ. Надати інформацію від територіального органу ДСНС України про наявність (із зазначенням кількості) або про відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника за період 2022-2023 року з урахуванням центру обслуговування споживачів за адресою: Рівненська область, м. Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А. 4) Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Документи, які складаються Учасником в довільній формі, подаються на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіряються печаткою (у разі її наявності). Документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання, що повинна бути не раніше дати оголошення процедури закупівлі; реєстраційний номер (індекс)». Учасником надані документи раніше дати оголошення процедури закупівлі з наступними датами скаладання: Вих. № 40 від 12.12.2024 р. Вих.№ 31 від 14.12.2024 р Вих.№ 30 від 14.12.2024 р Вих.№ 28 від 14.12.2024 р. Вих. № 27 від 12.12.2024 р. Вих. № 32 від 12.12.2024 р. Вих.№ 29 від 14.12.2024 р Вих.№ 46 від 14.12.2024 р Вих.№18 від 14.12.2024 р. Вих.№ 76 від 14.12.2024 р Вих.№ 31 від 14.12.2024 р. Вих. № 23 від 18.12.2024 р Вих.№17 від 14.12.2024 р. Вих. № 33 від 12.12.2024 р Вих. № 22 від 11.12.2024 р Вих.№ 26 від 14.12.2024 р. Вих.№07/37 від 14.12.2024 р. Вих. № 36 від 12.12.2024 р Вих. № 30 від 12.12.2024 р Вих.№22 від 14.12.2024 р Вих. № 25 від 12.12.2024 р Вих. № 41 від 12.12.2024 р. Вих. № 22 від 14.12.2024 р Вих.№ 34 від 14.12.2024 р. Вих. № 37 від 12.12.2024 р. Вих.№ 26 від 14.12.2024 р. Вих.№ 33 від 14.12.2024 р. Вих. № 24 від 12.12.2024 р Вих. № 31 від 12.12.2024 р. Вих.№47 від 14.12.2024 р. Вих.№07/38 від 14.12.2024 р Вих. № 35 від 12.12.2024 р Вих. № 34 від 12.12.2024 р Вих.№ 31 від 14.12.2024 р Вих.№ 20 від 14.12.2024 р Вих.№ 09 від 10.12.2024 р. Вих. № 28 від 12.12.2024 р Вих. № 29 від 12.12.2024 р Вих. № 27 від 19.12.2024р. Надати документи, які повинні мати дату складання не раніше дати оголошення процедури закупівлі. 5) Додаток №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Учасник надає лист-згоду (у довільній формі) щодо застосування заходів із захисту довкілля стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Окрім цього, учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку від екологічного аудитора, що містить опис заходів, які впроваджує учасник при реалізації програми із захисту довкілля та навколишнього середовища, та короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника». Учасником надано ЗВІТ ПРО ЕКОЛОГІЧНИЙ АУДИТ №01 від 05.01.2023. У звіті містяться відомості про об’єкт та замовника екологічного аудиту: Об’єктом екологічного аудиту є діяльність ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Юридична адреса: 79026, Львівська обл., місто Львів, вул. Академіка Андрія Сахарова, буд. 82, оф. 82. Відповідно до п.3.4 ЗВІТУ ПРО ЕКОЛОГІЧНИЙ АУДИТ: Межі екологічного аудиту - межі території, що охоплюються екологічним аудитом – основні засоби підприємства та місця їх розташування. Відповідно до ст.2 Закону України «Про екологічний аудит» об’єктами екологічного аудиту є: -підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об’єднання, окремі виробництва, інші господарські об’єкти; -системи екологічного управління; - інші об’єкти, передбачені законом. Екологічний аудит може проводитися щодо підприємств, установ та організацій, їх філій та представництв чи об’єднань, окремих виробництв, інших господарських об’єктів у цілому або щодо окремих видів їх діяльності. Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження юридичної особи зареєстроване з за адресою: 79026, Львівська область, м. Львів, вул. Стрийська, 86-В офіс 1. Учасником також надані відомості про учасника (Вих. № 41 від 25.12.2024 р.,) де зазначено: Місцезнаходження (місце проживання): 79026, Львівська область, м. Львів, вул. Стрийська, 86-В офіс 1. Також Учасник надав довідку (Вих.№ 22 від 14.12.2024 р.), що містить інформацію про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів) за адресою: Рівненська область, м.Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А., директор Жук Роман Євстахійович,; Представник, менеджер Євушко Ольга Борисівна. На підтвердження Учасник зазначив реквізити договору оренди нежитлового приміщення №15/090123 від 09 січня 2023 року, що підтверджують право власності на нерухоме майно, в якому розташований центр обслуговування споживачів (клієнтів) Учасника або інформація про документи, що підтверджують право користування нерухомим майном, в якому розташований центр обслуговування споживачів Учасника. Окрім цього, Учасником надано лист Вих.№ 76 від 14.12.2024 р., у якому вказав про функціонування свого веб-сайту в мережі Інтернет. При перевірці інформації було виявлено наявність центрів обслуговування споживачів за наступними адресами: Івано-Франківська обл., Рогатинський район, м. Рогатин, Угрина-Безгрішного, буд. 4. Рівненська область, м. Рівне, бульвар Богдана Хмельницького, буд. 2А. 61001, Харківська обл.., м. Харків, пров. Гагаріна, 24. Закарпатська область, місто Хуст, вул. Сливова, 48. 10002, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 112. 01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, буд. 32Б, кв. 5. Оскільки, як зазначено у звіті та відповідно до ст.2 Закону України «Про екологічний аудит», об’єктом екологічного аудиту є діяльність ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» в цілому із структурними підрозділами в цілому . Таким чином відсутнє документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності Учасника вимогам екологічного законодавства ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» включно із структурними підрозділами в цілому, через невідповідність висновків наданих документів екологічного аудиту, фактичної структури та об’єктів нерухомості, за якими здійснюється діяльність Учасника. Надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з позитивним висновком, та з врахуванням структурних підрозділів Учасника в цілому 6) Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання)». Учасник надав довідку (Вих.№ 22 від 14.12.2024 р.), що містить інформацію про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у якому зазначено графік роботи єдиного вікна центру обслуговування споживачів (клієнтів) та графік проведення особистого прийому споживачів (клієнтів): Понеділок – п’ятниця: з 09:00 год. до 18:00 год. Субота, неділя: вихідний Окрім цього, Учасником надано лист Вих.№ 76 від 14.12.2024 р., у якому вказав про функціонування свого веб-сайту в мережі Інтернет. При перевірці інформації було виявлено невідповідність графіку роботи центру обслуговування споживачів території Рівненської області. Надати актуальну інформацію про графік роботи наявного на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, відповідно до вимоги. 7) Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», Додаток №1 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, а саме: • формою тендерної пропозиції згідно Додатку 1». Учасником надано пропозицію (Вих. № 25 від 03.01.2025 р.), проте зазначені не вірна кількість, ціна за одиницю грн з ПДВ та ціна за одиницю грн без ПДВ. Надати правильно оформлену тендерну пропозицію відповідно до Додатку №1 тендерної документації. 8) Додаток №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та Додаток №10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу: «Учасник повинен надати підписані акти огляду точок комерційного обліку у кінцевого споживача (замовника), які повинні буди підписані зі сторони Учасника та кінцевого споживача (замовника)». Учасником не надано підписані акти огляду точок комерційного обліку у кінцевого споживача (замовника), підписані зі сторони учасника та кінцевого споживача(замовника). Надати підписані акти огляду точок комерційного обліку у кінцевого споживача (замовника), які повинні буди підписані зі сторони Учасника та кінцевого споживача (замовника). 9) п.2. Інша інформація частини «РОЗГЛЯД ТА ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації та Додаток №10 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» міститься вимога: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - лист довільної форми, що Учасник взаємодіє з оператором системи розподілу або з оператором системи передачі з питань відключення (обмеження) споживачів у порядку, визначеному Законом України «Про ринок електричної енергії» та правилами роздрібного ринку, зазначити яким чином відбувається взаємодія». Учасником надано лист (Вих.№ 30 від 14.12.2024 р), у якому гарантує те, що Учасник взаємодіє з оператором системи розподілу або з оператором системи передачі з питань відключення (обмеження) споживачів у порядку, визначеному Законом України «Про ринок електричної енергії» та правилами роздрібного ринку. Проте, зазначений у листі Учасника, порядок взаємодії з оператором системи розподілу з питань відключення (обмеження) споживачів не у повному обсязі відповідає порядку припинення та відновлення постачання електричної енергії споживачу, згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії. Надати лист довільної форми, що Учасник взаємодіє з оператором системи розподілу або з оператором системи передачі з питань відключення (обмеження) споживачів у порядку, визначеному Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами роздрібного ринку, та зазначити яким чином відбувається взаємодія.
Створено
03.02.2025 14:04
Надати до
04.02.2025 14:04
Період вимог/скарг з 12.02.2025 17:06 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.02.2025 14:47 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.02.2025 17:06
Довідка НАЗК
12.02.2025 17:06
Повідомлення про рішення
05.02.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-12-26-016256-a-b1
Очікує підписання
2 532 915 грн.
2 532 915 грн.
З ПДВ
Номенклатура
225 750 (Кіловат-година)
Електрична енергія з розподілом
Номенклатура
Електрична енергія з розподілом
Кількість
225 750
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Повна назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21084627

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43752746

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2024-12-26-016256-a-b2
Підписаний і діє
Номер
124/Т
2 532 915 грн.
2 110 762.5 грн.
З ПДВ
Підписано
24.02.2025
Строк дії договору з
25.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
225 750 (Кіловат-година)
Електрична енергія з розподілом
Номенклатура
Електрична енергія з розподілом
Кількість
225 750
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Повна назва
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21084627

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43752746

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.02.2025 14:20
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 596 125 грн.
Період подання пропозицій
до 03.01.2025 10:00
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Контактний телефон:
+380362640566
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 596 125 грн.
Період подання пропозицій
до 03.01.2025 10:00
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного
Контактний телефон:
+380362640566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності