Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-26-014188-a
Id Tender 59f2430839504fdda849eb13ca7c7ac3
План UA-P-2024-12-26-015574-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.12.2024 17:08
Остання зміна 17.02.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 528 989.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
492 644.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.12.2024 17:07 до 15.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.12.2024 17:07
до 12.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.12.2024 17:07
до 12.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.01.2025 16:11
до 07.02.2025 11:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2025 16:11
до 13.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.02.2025 11:53
до 17.02.2025 10:02
Період уточнень
з 26.12.2024 17:07 до 12.01.2025 00:00
Період оскарження
з 26.12.2024 17:07 до 12.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.01.2025 16:11 до 07.02.2025 11:53
Період кваліфікації
з 15.01.2025 16:11 до 07.02.2025 11:53
Основні параметри
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
98 528 989.2 грн.
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Очікувана вартість
98 528 989.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
492644,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.01.2025 15:48
Закінчення аукціону
15.01.2025 16:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
68000, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
15.1. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Надання авансу є правом Замовника, а не його обов’язком. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно з умовами цього Договору, в тому числі календарного графіка.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ"
Пропозиція:
96 532 744.55 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Пропозиція:
97 831 222.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.01.2025 15:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.01.2025 14:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Осадчий
Електронна пошта
Телефон
+380486865575
Замовник
ЄДРПОУ
33558232
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Чорноморськ
Адреса
ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Період вимог/скарг з 29.01.2025 16:11 по 04.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.01.2025 16:11 по 13.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.01.2025 16:11
Повідомлення про рішення
22.01.2025 14:39
Електроний протокол про продовження строку
15.01.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 16:53
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 16:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв'язку із значним обсягом документів, що подано Учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
22.01.2025 14:39
Дата кінця розгляду
13.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" для усунення виявлених невідповідностей: - підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п.7.1 та п.7.2 Додатку 3 до тендерної документації) на керівника С.В. Сільченко, з урахуванням змісту наданого Наказу №52-Від 17 грудня 2024 р. «Про відбуття у відпустку» С. Сільченко в період з 23.12.2024 р. по 31.01.2025 р. та про виконання обов’язків директора начальником юридичного відділу Єрмолаєва Сергія Олександровича в зазначений в наказі період; - копію діючого кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера за відповідними програмами за напрямом професійної атестації) Миргород П.І.; - посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на інженера з охорони праці Лопушинську Т.М.; - підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та на лицювальника-плиточника; - підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, та наявності в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011, шляхом надання копії відповідного сертифікату; - Копію Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання у відповідності до вимог ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - сертифікат для забезпечення дотримання всіх вимог пожежної безпеки при виконанні робіт учасник зобов’язаний впровадити на підприємстві систему ДСТУ 8828:2019 "Пожежна безпека. Загальні положення», чинний на момент подання пропозиції, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України; - Довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, на всі товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника та підпадають під дію п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861. - Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар (-и), вартість якого (-их) враховано у складі договірної ціни учасника або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; - Копію чинної ліцензії (або іншого передбаченого чинним законодавством дозвільного документу), отриманої учасником та/або субпідрядником щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі. У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі тендерної пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника та/або субпідрядника учасника видано відповідну ліцензію, або довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником та/або субпідрядником учасника в електронній формі; - Підтвердження наявності підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах на всі транспортні засоби, зазначені у Довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору; - Копію(ії) аналогічного (аналогічних) договору з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору, усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни) та скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із вказанням предмету договору, що відповідає змісту наданого аналогічного договору. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей.
Створено
24.01.2025 15:51
Надати до
25.01.2025 15:51
Період вимог/скарг з 07.02.2025 11:53 по 13.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.01.2025 16:11 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.02.2025 11:53
Довідка НАЗК
07.02.2025 11:53
Повідомлення про рішення
04.02.2025 11:58
Електроний протокол про продовження строку
29.01.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 16:53
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.12.2024 16:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.03.2025р.
Дата продовження строку розгляду
04.02.2025 11:57
Дата кінця розгляду
27.02.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування», (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлені невідповідності: В складі документів тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) не надано: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 2.1.4. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, за наведеною формою, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та/або устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. Примітка: Учасник обов’язково, для виконання умов договору повинен мати: - Бульдозер, потужністю не менше 79 кВт (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу, місткість ковша не менше 0,5 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах (оренда, лізинг, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо). Під документальним підтвердженням Замовник має на увазі: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; - для підтвердження наявності власних транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів: Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, накладні або інвентарні картки, тощо. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази може бути залучено спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування таких субпідрядників на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання робіт та наявність якого вимагається згідно цього пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) для усунення виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт.
Створено
05.02.2025 15:01
Надати до
06.02.2025 15:01
Договір
UA-2024-12-26-014188-a-a1
Підписаний і діє
Номер
14/02
97 831 222.98 грн.
81 526 019.15 грн.
З ПДВ
Підписано
14.02.2025
Строк дії договору з
14.02.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Номенклатура
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33558232

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43149224

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.02.2025 10:00
-
17.02.2025 10:00
-
17.02.2025 10:00
-
17.02.2025 10:00
-
17.02.2025 10:02
-
Зміни до договору
18.02.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Внесено зміни до реквізитів Замовника.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-02-11-000056
Дата створення проекту
11.02.2025 11:55
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
11.02.2025 14:20
Дата публікації висновку про результати
28.02.2025 14:33
Дата завершення усунення порушень
06.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-12-26-014188-a 26.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2025 00:00
Документи рішення
11.02.2025 14:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.01.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, електронний протокол продовження строку розгляду пропозиції від 22.01.2025, вимога про усунення невідповідностей до 25.01.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2025 б/н, електронний протокол продовження строку розгляду пропозиції від 04.02.2025, вимога про усунення невідповідностей до 06.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2025 б/н, договір підряду від 14.02.2025 № 14/02 (далі – Договір) на суму 97 831 222,98 грн, додаткова угода від 18.02.2025 № 1 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 18.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.02.2025 00:00
Дата публікації
28.02.2025 14:33
Документи висновку
28.02.2025 14:33
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-26-014188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.02.2025 15:46
Орган перевірки
20.02.2025 00:00
Документи повідомлення
14.02.2025 15:47
-
Відповідь
Надання пояснень на звернення ДАСУ від 14.02.2025 року
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На перше питання щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. повідомляю наступне. Для виконання робіт щодо «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» генеральним проектувальником виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (Експертний звіт Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» м. Одеса від 25.12.2024 року № ЕК-5994/12-24, реєстраційний номер EX01: 0792-3215-1368-6693) (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; з питань експлуатаційної безпеки; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань інженерного забезпечення; з питань архітектури; з питань енергозбереження і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза, технічний та авторський нагляди», тощо). В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації. Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? По другому питанню щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/190208-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). Розмір бюджетного призначення визначено згідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954 "Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік", листом Департаменту фінансів Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 28.08.2024 № 1538/03/02.01-20/2-24/4067 доведені зміни до річного та помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету на 2024 рік в частині міжбюджетних трансфертів згідно повідомлення № 40 від 27.08.2024, Розпорядження міського голови від 04.09.2024 № 265 «Про затвердження змін до річних обсягів міжбюджетних трансфертів, передбачених бюджету Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік», Рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеського району Одеської області № 671- VIII від 27.09.2024 «Про внесення змін до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 № 522-VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Видатки затверджені за КПКВКМБ 1517321 на 2024 рік у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні. На 2025 рік бюджетні призначення затверджені за КПКВКМБ 1511300 у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility фінансування не здійснювалось.
Рішеня
18.02.2025 16:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 528 989.2 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486865575
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 528 989.2 грн.
Період подання пропозицій
до 15.01.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380486865575
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності