Показати схожі тендери

Закупівля Овочі, фрукти та горіхи від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-26-011355-a
Id Tender acdf5373b0eb4311889f26d6b87f98a3
План UA-P-2024-12-26-012187-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.12.2024 15:23
Остання зміна 09.01.2025 11:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 930 851 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 654.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.12.2024 15:22 до 03.01.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.12.2024 15:22
до 31.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.12.2024 15:22
до 31.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.01.2025 00:00
до 03.01.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.01.2025 15:47
до 09.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.01.2025 15:47
до 09.01.2025 11:04
Період уточнень
з 26.12.2024 15:22 до 31.12.2024 00:00
Період оскарження
з 26.12.2024 15:22 до 31.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.01.2025 00:00 до 03.01.2025 15:47
Період кваліфікації
з 03.01.2025 00:00 до 03.01.2025 15:47
Основні параметри
Овочі, фрукти та горіхи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 930 851 грн.
Овочі, фрукти та горіхи
Назва предмета закупівлі
Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
1 930 851 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9654,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 485 (кілограми)
Капуста цвітна
Опис предмета закупівлі
Капуста цвітна
Код ДК 021:2015
03221420-6 - Капуста цвітна
Кількість
485
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 880 (кілограми)
Гарбуз
Опис предмета закупівлі
Гарбуз
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
880
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 300 (кілограми)
Корінь селери
Опис предмета закупівлі
Корінь селери
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 126 (кілограми)
Петрушка свіжа
Опис предмета закупівлі
Петрушка свіжа
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
126
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 95 (кілограми)
Цибуля зелена
Опис предмета закупівлі
Цибуля зелена
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
95
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 4 750 (кілограми)
Банани
Опис предмета закупівлі
Банани
Код ДК 021:2015
03222111-4 - Банани
Кількість
4 750
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 265 (кілограми)
Апельсин
Опис предмета закупівлі
Апельсин
Код ДК 021:2015
03222220-1 - Апельсини
Кількість
3 265
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 2 415 (кілограми)
Мандарини
Опис предмета закупівлі
Мандарини
Код ДК 021:2015
03222240-7 - Мандарини
Кількість
2 415
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 105 (кілограми)
Лимони
Опис предмета закупівлі
Лимони
Код ДК 021:2015
03222210-8 - Лимони
Кількість
105
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 170 (кілограми)
Виноград
Опис предмета закупівлі
Виноград
Код ДК 021:2015
03222340-8 - Виноград
Кількість
1 170
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 1 015 (кілограми)
Сливи
Опис предмета закупівлі
Сливи
Код ДК 021:2015
03222334-3 - Сливи
Кількість
1 015
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 450 (кілограми)
Капуста пекінська
Опис предмета закупівлі
Капуста пекінська
Код ДК 021:2015
03221400-0 - Капустяні овочі
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 225 (кілограми)
Капуста броколі
Опис предмета закупівлі
Капуста броколі
Код ДК 021:2015
03221430-9 - Капуста броколі
Кількість
225
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 43 (кілограми)
Часник
Опис предмета закупівлі
Часник
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
43
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 670 (кілограми)
Перець солодкий свіжий
Опис предмета закупівлі
Перець солодкий свіжий
Код ДК 021:2015
03221230-7 - Перець овочевий
Кількість
670
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 110 (кілограми)
Баклажани
Опис предмета закупівлі
Баклажани
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
110
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 48 (кілограми)
Кріп зелений
Опис предмета закупівлі
Кріп зелений
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
48
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 470 (кілограми)
Черешня
Опис предмета закупівлі
Черешня
Код ДК 021:2015
03222333-6 - Вишні та черешні
Кількість
470
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 330 (кілограми)
Абрикоси
Опис предмета закупівлі
Абрикоси
Код ДК 021:2015
03222331-2 - Абрикоси
Кількість
330
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 1 550 (кілограми)
Груші
Опис предмета закупівлі
Груші
Код ДК 021:2015
03222322-6 - Груші
Кількість
1 550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 170 (кілограми)
Полуниця
Опис предмета закупівлі
Полуниця
Код ДК 021:2015
03222313-0 - Полуниця
Кількість
170
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №22 180 (кілограми)
Персики
Опис предмета закупівлі
Персики
Код ДК 021:2015
03222332-9 - Персики
Кількість
180
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №23 50 (кілограми)
Нектарин
Опис предмета закупівлі
Нектарин
Код ДК 021:2015
03222330-5 - Кісточкові фрукти
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №24 100 (кілограми)
Кавун
Опис предмета закупівлі
Кавун
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №25 9 (кілограми)
Ядра горіхів волоських
Опис предмета закупівлі
Ядра горіхів волоських
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
9
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений Товар, на підставі видаткових накладних протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
1 888 070 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.12.2024 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Мельниченко
Електронна пошта
Телефон
+380673183439
Замовник
ЄДРПОУ
43459903
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07443
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Броварський
Адреса
селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Овочі, фрукти та горіхи
Період вимог/скарг з 03.01.2025 15:47 по 09.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.01.2025 00:00 по 11.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.01.2025 15:48
Довідка НАЗК
03.01.2025 15:47
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2024-12-26-011355-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5
1 888 070 грн.
1 888 070 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.01.2025
Строк дії договору з
09.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
485 (кілограми)
Капуста цвітна
Номенклатура
Капуста цвітна
Кількість
485
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
880 (кілограми)
Гарбуз
Номенклатура
Гарбуз
Кількість
880
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Корінь селери
Номенклатура
Корінь селери
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
93
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
126 (кілограми)
Петрушка свіжа
Номенклатура
Петрушка свіжа
Кількість
126
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
340
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
95 (кілограми)
Цибуля зелена
Номенклатура
Цибуля зелена
Кількість
95
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
340
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 750 (кілограми)
Банани
Номенклатура
Банани
Кількість
4 750
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
72
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 265 (кілограми)
Апельсин
Номенклатура
Апельсин
Кількість
3 265
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
95
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 415 (кілограми)
Мандарини
Номенклатура
Мандарини
Кількість
2 415
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
95
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
105 (кілограми)
Лимони
Номенклатура
Лимони
Кількість
105
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
80
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 170 (кілограми)
Виноград
Номенклатура
Виноград
Кількість
1 170
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 015 (кілограми)
Сливи
Номенклатура
Сливи
Кількість
1 015
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
110
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
450 (кілограми)
Капуста пекінська
Номенклатура
Капуста пекінська
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
225 (кілограми)
Капуста броколі
Номенклатура
Капуста броколі
Кількість
225
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
152
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
43 (кілограми)
Часник
Номенклатура
Часник
Кількість
43
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
670 (кілограми)
Перець солодкий свіжий
Номенклатура
Перець солодкий свіжий
Кількість
670
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
110 (кілограми)
Баклажани
Номенклатура
Баклажани
Кількість
110
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
48 (кілограми)
Кріп зелений
Номенклатура
Кріп зелений
Кількість
48
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
340
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
470 (кілограми)
Черешня
Номенклатура
Черешня
Кількість
470
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
330 (кілограми)
Абрикоси
Номенклатура
Абрикоси
Кількість
330
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 550 (кілограми)
Груші
Номенклатура
Груші
Кількість
1 550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
70
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
170 (кілограми)
Полуниця
Номенклатура
Полуниця
Кількість
170
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
180 (кілограми)
Персики
Номенклатура
Персики
Кількість
180
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (кілограми)
Нектарин
Номенклатура
Нектарин
Кількість
50
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
140
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (кілограми)
Кавун
Номенклатура
Кавун
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
30
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (кілограми)
Ядра горіхів волоських
Номенклатура
Ядра горіхів волоських
Кількість
9
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
320
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43459903

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Повна назва
ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3686106482

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.01.2025 11:04
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-28-000088
Дата створення проекту
28.01.2025 12:09
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.01.2025 18:02
Дата публікації висновку про результати
14.02.2025 16:33
Дата завершення усунення порушень
20.02.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2025 №38 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-12-26-011355-a 26.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.01.2025 00:00
Документи рішення
28.01.2025 18:02
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 № б/н, тендерну пропозицію ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2025 № 1, договір про закупівлю від 09.01.2025 № 5, пояснення та документи надані Замовником від 03.02.2025, від 06.02.2025 та від 13.02.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА та укладено договір про закупівлю від 09.01.2025 № 5 на суму 1 888 070,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.02.2025 00:00
Дата публікації
14.02.2025 16:33
Документи висновку
14.02.2025 16:33
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи», за кодом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-26-011355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.01.2025 10:35
Орган перевірки
04.02.2025 00:00
Документи повідомлення
29.01.2025 10:36
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.01.2025 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» (ID: UA-2024-12-26-011355-a) визначено відповідно до наявної потреби, та на підставі вимог законодавчих документів щодо якості та безпечності продуктів харчування, зокрема Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільних наказів Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» та інших розпорядчих та рекомендаційних документів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було використано інформацію про ціни товарів що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема на веб-сайті https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/, в електронній системі закупівель «Prozorro», а також ціни на аналогічні товари згідно договору (договорів), укладених у 2024 році. Ціна за одиницю товару визначалася як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з урахуванням прогнозованого індексу споживчих цін на 2025 рік. Оскільки, законодавством не встановлена форма розрахунку та зберігання інформації для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, тому інформація надається в тому вигляді в якому зберігається як допоміжна інформація для роботи уповноваженої особи. Розрахунок здійснено станом на 24.12.2024 року у вигляді таблиці у форматі xls. (додається). Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Рішеня
03.02.2025 10:37
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Надати інформацію та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.02.2025 17:48
Орган перевірки
07.02.2025 00:00
Документи повідомлення
03.02.2025 17:49
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит від 03.02.2025 надаємо Уточнений помісячний розпис Бюджет Калинівської селищної територіальної громади на 2025 рік
Рішеня
06.02.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
06.02.2025 16:20
-
Запит
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП ДЖУЛІНСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА вимогам пункту 1.3 Розділу 1 Додатку 3 до ТД, а саме: у складі тендерної пропозиції учасник має надати «зразок» маркування на позиції, що зазначені у пунктах 3, 5, 13, 17, 20 Додатку 2 до тендерної документації. Наданий документ повинен відповідати вимогам державних стандартів України до цього товару? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
10.02.2025 17:51
Орган перевірки
14.02.2025 00:00
Документи повідомлення
10.02.2025 17:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 10.02.2025 про надання інформації повідомляємо, що на виконання вимоги підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації надано «зразок» маркування на позиції, що зазначені у пунктах 3, 5, 13, 17, 20 Додатку 2 до тендерної документації. Вищевказані зразки маркування учасник завантажив в електронну систему закупівель файлом «Кваліфікація.pdf» (стор. 34-36 вказаного файл). Окремо надаємо «зразки» маркування по вказаним у тендерній документації позиціям, щ обули зантажені учасником у складі файлу «Кваліфікація.pdf»
Рішеня
13.02.2025 11:47
Замовник
Документи повідомлення
13.02.2025 11:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 930 851 грн.
Період подання пропозицій
до 03.01.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673183439
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 930 851 грн.
Період подання пропозицій
до 03.01.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380673183439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності