Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-25-009113-a
Id Tender d18c9d2ae46f4dea9ceb6955e1be51cb
План UA-P-2024-12-25-010251-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.12.2024 14:28
Остання зміна 13.01.2025 16:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 317 984 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
66 589.92 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.12.2024 14:27 до 02.01.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 25.12.2024 14:27
до 30.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.12.2024 14:27
до 30.12.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.01.2025 23:59
до 03.01.2025 13:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.01.2025 13:52
до 09.01.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.01.2025 13:52
до 13.01.2025 16:06
Період уточнень
з 25.12.2024 14:27 до 30.12.2024 00:00
Період оскарження
з 25.12.2024 14:27 до 30.12.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.01.2025 23:59 до 03.01.2025 13:52
Період кваліфікації
з 02.01.2025 23:59 до 03.01.2025 13:52
Основні параметри
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 317 984 грн.
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Назва предмета закупівлі
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Очікувана вартість
13 317 984 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66589,92
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
399 539
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Код ДК 021:2015
79715000-9 - Послуги з патрулювання
Кількість
50 832
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, прилеглі території закладів освіти міста Дніпра відповідно до переліку об’єктів
Дата постачання з
13.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Пропозиція:
13 114 656 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.12.2024 18:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Потапенко
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Період вимог/скарг з 03.01.2025 13:52 по 09.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.01.2025 23:59 по 10.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.01.2025 13:52
Довідка НАЗК
03.01.2025 13:52
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2024-12-25-009113-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/ПТЗ/2025
13 114 656 грн.
10 928 880 грн.
З ПДВ
Підписано
09.01.2025
Строк дії договору з
09.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 832 (Людино-година)
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Номенклатура
Послуги з патрулювання території закладів та прилеглої території
Кількість
50 832
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Повна назва
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41612783

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-18-000014
Дата створення проекту
18.03.2025 09:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.03.2025 11:44
Дата публікації висновку про результати
10.04.2025 16:58
Дата завершення усунення порушень
25.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 329-70-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
17.03.2025 № 48 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-12-25-009113-a 25.12.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
18.03.2025 11:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2024-12-25-010251-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.12.2024 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» (далі – ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ», Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2025, договір від 09.01.2025 №01/ПТЗ/2025 на суму 13 114 656,00 грн з ПДВ (далі - Договір), додатки до Договору, додаткову угоду до Договору від 18.02.2025 №1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 24.03.2025, 31.03.2025, 04.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2025, 26.03.2025, 01.04.2025. Відповідно до пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації, - «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам, встановленим в Додатку № 4 до тендерної документації.». Водночас, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Замовник установив таку вимогу, - «Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів. На підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції.». Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з нормою частини 4 статті 102 Закону України «Про страхування» від 18.11.2021 року № 1909-IX із змінами,- у разі визнання випадку страховим страховик здійснює страхову виплату страхувальнику (іншій особі, визначеній договором страхування або законодавством) відповідно до умов договору страхування або законодавства. У тендерній документації міститься вимога щодо надання учасником договору (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб. При цьому, договір страхування, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» не містить інформації щодо третьої особи, а саме Замовника. Згідно з приміткою* у пункті 4.5 Додатку №4 до тендерної документації, - «відповідність предмета закупівлі необхідним технічним, якісним, кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупі подається Учасником у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації.». У складі тендерної пропозиції Учасника (файл 31 грудня 2024 15:5015. Інформація щодо відповідності Додаток 4.pdf) за вих.№ 15 від 26 грудня 2024 р міститься «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих учасником послуг, що підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації», у якій Учасник, шляхом підписання цього документу, погодився із наступним: «Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів. На підтвердження спроможності ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції надає договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції.» Поряд з цим, відповідно до Листа-пояснення, який міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» (файл 21.1 Договір страхування пояснення.pdf ) зазначено наступне: «На виконання вимоги Тендерної документації, надаємо договір ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ ОХОРОНИХ СЛУЖБ № УА 293648 від 29.10.2024 року який укладено між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» та Акціонерним товариством «Страхова компанія «Країна», на майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать чинному законодавству України, пов’язані з його обов’язком відшкодувати шкоду, заподіяну майновим інтересам третьої особи, внаслідок невиконання або неналежного виконання зобов'язань, згідно з умовами договору (ів) охорони, перелік згідно з Додатком № 1. Повідомляємо Вам проте, що перелік згідно з Додатком №1 буде підписано і надано Замовнику після укладання ДОГОВОРУ згідно переліку Об’єктів, який вказано у пп 2.2. Додатку 4 до тендерної документації». Учасник у складі тендерної пропозиції надав скановану копію Договору № УА 293648 від 29.10.2024 року Добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб зі Страховиком «Акціонерне товариство «Страхова компанія Країна»» (далі - Договір страхування). Термін дії Договору до 10.12.2025 року. Згідно з п.6.4. Договору страхування «Страховий захист надається тільки по договорам охорони, які вказані в Додатку 1 до цього Договору. У Додатку 1 до Договору страхування міститься «Перелік об’єктів страхування» у якому налічується 87 об’єктів. Моніторингом встановлено, що вказаний Перелік не містить у своєму складі об’єкти інформація про які зазначена у технічному завданні. Крім того, Замовник у тендерній документації (п.4.5 Додатку 6) вимагає надати підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, та в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції. Водночас, порядок набрання чинності встановлений п.6.2. Договору страхування, а саме його чинність підтверджується оплатою страхової премії за перший період страхування в повному розмірі на рахунок Страховика. Згідно з п.5.2.1. Договору страхування перша частина страхової премії за період, зазначений в п.6.1.1. цього Договору підлягає сплаті в строк до 11.12.2024. Поряд з цим, згідно з п.6.1.1. Договору страхування перший період страхування встановлюється з 00.00 годин дня, наступного за днем виконання Страхувальником зобов’язань по сплаті першої частини страхової премії (відповідно до п.8.2.1. цього Договору) по 10.03.2025. Слід зазначити, що у Договорі страхування п.8.2.1. відсутній. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно з частиною 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). З огляду на зазначене: - Учасник торгів надав Договір, який укладений для надання послуг за договірними зобов’язаннями з патрулювання модульних споруд, а не об’єктів Замовника, перелік яких містяться в Додатку 4 до тендерної документації; - Учасником не підтверджено чинність Договору № УА 293648 від 29.10.2024 року. Таким чином, у складі пропозиції переможця відсутній підтвердний документ, а саме договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції за об’єктами вказаними у технічному завданні за оголошеною процедурою закупівлі та не містить інформації щодо третьої особи, що у свою чергу суперечить нормі частини 4 статті 102 Закону України «Про страхування». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник, не виявивши невідповідності та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Тож окрім публічного законодавства необхідно враховувати Цивільний та Господарський кодекси України, а також специфіку предмета закупівлі, оскільки законодавством може бути визначено конкретні істотні умови або обмеження, що має містити певний договір. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Відповідно до частини 1 статті 906 Цивільного кодексу України збитки, завдані замовнику невиконанням або неналежним виконанням договору про надання послуг за плату, підлягають відшкодуванню виконавцем, у разі наявності його вини, у повному обсязі, якщо інше не встановлено договором. Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату при здійсненні ним підприємницької діяльності, відповідає за це порушення, якщо не доведе, що належне виконання виявилося неможливим внаслідок непереборної сили, якщо інше не встановлено договором або законом. Проте, у Проєкті договору, який є Додатком №5 до тендерної документації, відсутні умови щодо спроможності відшкодування можливих збитків страховою компанією, а отже Замовник не зможе отримати страхове відшкодування відповідно до норми частини 4 статті 102 Закону України «Про страхування».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей Особливостей. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що умови проєкту договору суперечать приписам пункту 6 частини 1 статті 1 Закону, статті 180 Господарського кодексу України, частини 1 статті 906 Цивільного кодексу України в частині досягнення сторонами згоди щодо спроможності відшкодування можливих збитків страховою компанією на вимогу однієї зі сторін на підставі укладеного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання Договору про закупівлю, його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення, відповідності умов Договору умовам проєкту договору та тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення Додатку до Договору страхування із зазначенням об’єктів Замовника, перелік та інформація про які міститься у технічному завданні (Додатку 4 до тендерної документації) та оприлюднити копії платіжних документів, які підтверджують оплату страхової премії, або припинити зобов’язання за договором про надання охоронних послуг від 09.01.2025 №01/ПТЗ/2025 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.04.2025 00:00
Дата публікації
10.04.2025 16:58
Документи висновку
10.04.2025 16:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником проведено роботу щодо усунення виявлених порушень та оприлюднюється відповідна інформація та документи
Дата публікації
16.04.2025 19:52
Повідомлення
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
19.03.2025 11:07
Орган перевірки
25.03.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, які спрямовані на забезпечення безпеки працівників і учнів, особливо в разі виникнення небезпечних ситуацій; ефективне попередження та протидія негативним безпековим явищам в освітньому середовищі; зниження ризику крадіжок, вандалізму та інших незаконних дій; дотримання порядку та дисципліни на території закладу; створення безпечного та захищеного освітнього середовища. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: ОВ = (Ц1 +… + Цк) / К, де ОВ - очікувана вартість, Ц1 – ціни отримані за результатами запитів, К – кількість запитів. 2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті : https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2024/12/26/obgruntuvannya-poslugi-z-patruljuvannya-teritorii-zakladiv-ta-prilegloi-teritorii/ 3. Відповідно до Додатку № 4 до Документації "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам": Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів. На підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції. Тобто, відповідно до вимоги Учасник, підтверджує спроможність відшкодувати збитки Замовнику шляхом надання укладеного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб між учасником та страховою компанією, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна документація не містить вимоги щодо надання Договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб за об’єктами вказаним у технічному завдані і крім того, документація не містить вимог щодо документального підтвердження чинності договору і не містить вказівок яким чином повинно бути підтверджено дійсність договору (відповідно до умов договору чи іншим шляхом). Крім того, не має вимоги щодо того, що Договір повинен бути укладений не раніше дати оприлюднення оголошення процедури закупівлі. Надання договору добровільного страхування саме для об’єктів, що визначені у технічному завданні та/або укладений не раніше дати оприлюднення тендерної документації за практикою АМКУ є дискримінаційними вимогами, тому Замовник не ставив жодних таких вимог щодо Договору добровільного страхування, а лише вимагав для підтвердження спроможності учасника надати будь-який договір, що укладений зі страховою компанією та є дійсним без вимог щодо документального підтвердження чинності. Укладання Договору страхування на об’єкти згідно предмету закупівлі до моменту визначення переможця і укладання Договору за результатами проведення закупівлі є порушенням законодавства (принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки на момент подачі пропозиції не відомо, який учасник буде переможцем процедури закупівлі і не має жодних законних підстав вимагати в учасників надання договору страхування з переліком саме об’єктів відповідно технічного завдання. Учасник ТОВ «Служба охорони «Джеб» у складі своєї тендерної пропозиції надав наступні документи і повністю виконав вимоги замовника: 1.Надав Договір № УА 293648 від 29.10.2024 року Добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб зі Страховиком «Акціонерне товариство «Страхова компанія Країна»» (далі - Договір). Термін дії Договору до 10.12.2025 року. Наданий Договір повністю відповідає вимогам документації, а саме: укладений між учасником та страховою компанією, його термін дії до 10.12.2025 р., тобто договір є діючим на момент подання тендерної пропозиції. 2.Лист-пояснення №21.1 від 26.12.2024 р. щодо включення об’єктів охорони згідно технічного завдання до Договору страхування після підписання Договору за результатами процедури закупівлі.
Рішеня
24.03.2025 22:11
Замовник
Документи повідомлення
24.03.2025 22:12
-
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
26.03.2025 15:57
Орган перевірки
01.04.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації встановлена вимога: «Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів. На підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції.». Тобто, згідно технічного завдання саме Виконавець несе матеріальну відповідальність перед Замовником. На момент подання пропозиції ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" не був Виконавцем, тому не повинен нести відповідальність за об’єктами охорони згідно технічного завдання. Крім того, в учасника не було правових підстав страхування об’єктів охорони, що зазначені у технічному завданні, так як був відсутній сам Договір надання послуг на охорону зазначених об’єктів. За вимогами технічного завдання учасник повинен був лише показати свою спроможність на відшкодування збитків в разі якщо стане Виконавцем. До учасника була єдина вимога: «надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції». Свою спроможність учасник показав шляхом надання дійсного на момент подання тендерної пропозиції Договору № УА 293648 від 29.10.2024 року добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб зі страховиком «Акціонерне товариство «Страхова компанія Країна»», який відповідає вимогам тендерної документації, та Лист-пояснення №21.1 від 26.12.2024 р. щодо включення об’єктів охорони згідно технічного завдання до Договору страхування після підписання Договору за результатами процедури закупівлі. Під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" не виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції не було: договір страхування був наданий разом з поясненням. Окремих вимог до договору, а саме яким чином він повинен бути складений, що відображати та як в нього повинні вноситися зміни не було. Додаткові вимоги до учасника або переможця щодо надання підтвердження договору страхування тендерною документацією не передбачені. Уповноважена особа не може вимагати в учасника документи, що не передбачені тендерною документацією. Щодо Договору від 09.01.2025 №01/ПТЗ/2025 та додатками до нього він укладений у відповідності до Проєкту договору, що був розміщений в Додатку 5 до Документації.
Рішеня
31.03.2025 21:11
Замовник
Документи повідомлення
31.03.2025 21:12
-
Запит
Питання до пояснення
Питання у файлі
Рішеня
01.04.2025 17:49
Орган перевірки
05.04.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення на звернення
Договір із переможцем закупівлі був укладений у відповідності до вимог розділу 6 тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СО «ДЖЕБ» було надано лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) (п.1 розділу 3 Тендерної документації, файли 22. Лист-згода проєкт договору.pdf та 23. Додаток № 5 - Проєкт Договору.pdf). Згідно п. 4. Розділу 6 тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є. Відповідно до п. 4.5. додатку 4 до тендерної документації «Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів. На підтвердження спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір (укладений між учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції». Так, умова про те, що Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань по охороні Об’єктів, відображена у п. 5.3 укладеного договору. Договір, укладений між учасником та страховою компанією був наданий ТОВ «СО «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції. Всі вимоги тендерної документації були виконані. Є абсолютно не логічним відображати у договорі про закупівлю всього процесу здійснення такої закупівлі Замовником. Всі документи, зокрема тендерна документація та всі надані учасниками документи розміщені в електронній системі закупівель і є загальнодоступними. Доречним буде також зазначити, що відомості про наявність договору страхування професійної відповідальності Виконавця у договорі про закупівлю жодним чином не впливає на обсяг ані відповідальності, зокрема вимог ст. 906 Цивільного кодексу України, ані обов’язків Виконавця перед Замовником. Наявність договору страхування професійної відповідальності у Виконавця була доведена саме у спосіб, передбачений п. 4.5. додатку 4 до тендерної документації. Жодна норма тендерної документації, як і жодна норма чинного законодавства не зобов’язує Замовника передбачати у договорі про закупівлю відомості про надані переможцем закупівлі документи у складі тендерної пропозиції.
Рішеня
04.04.2025 21:30
Замовник
Документи повідомлення
04.04.2025 21:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 317 984 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 317 984 грн.
Період подання пропозицій
до 02.01.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності